Milana Jacks - Marked By the Predator, Első Fejezet

 
Első fejezet

Hart

Újabb éjszaka borul a területünkre. Egy újabb békés éjszaka a brutális törzsi háborúk után, amelyek feldúlták a földjeinket, hímek ezreit ölték meg, elpusztították a nőstényeket, és teljesen megszüntették a fiatalok minden reményét.

Kipergetem a piszkot a karmom alól, remélve, hogy a szomszédos Ra törzs alfája is úgy érez, ahogy én, összetörten, reménytelenül, és készen állva újabb háborúkra, mert ha a rituálé nem hoz eredményt, megszegem a fegyverszünetet, és bevonulok a területére, elpusztítva mindannyiukat.

A hímjeim felsorakoznak az Elesettek Csarnokában, és összegyűlnek a tűz körül. Füst száll fel és beborítja a termet. Be akarom dugni az orrom, hogy ne lélegezzem be, de be kell lélegeznem, hogy Bera, a termékenység istennőjének szelleme belépjen a testembe. Vagy valami hasonló ostobaságot, amit a Sha-male szajkózik, és amit a népem úgy bekebelez, mint a nyers húst a szánkba.

Elvesztettem a hitemet a termékenység istennőjében. Küldjétek hozzám Amti-t, az őrület és a bujaság istennőjét, hadd eméssze fel a testemet, hogy addig falhassak és gyilkolhassak, amíg valaki le nem győz és meg nem szabadít a szenvedésemtől.

Bassza meg, drámai vagyok.

Kuncogva pillantok a Sha-ra.

Még mindig ugyanarra a falra rajzol, amire már egy cikluson keresztül minden ciklusban rajzolt. Van hite és kitartása, ezt meg kell hagyni neki. De elegem van abból, hogy belélegezzem az imafüstöt, amitől az agyam elmosódik, és biztosan tudom, hogy a hímjeim is jönnek a füstért. Ennek véget kell vetni.

"Sha - mondom, miközben felállok a trónról. "A mai az utolsó éjszaka."

A kefét tartó ráncos kéz megáll, de a hím nem fordul meg. Folytatja a festést.

"Sha-hím, tudom, hogy hallottad, amit mondtam."

"Igen, Alfa. Nem vagyok süket."

A hímem felnevet.

Vágok rájuk egy pillantást, mert rossz kedvem van, és a tűz füstje sem fog megnyugtatni. Végeztem a rituálékkal. Közelebb megyek a Sha-hoz, és a falnak támasztom a vállamat.

Egy oldalpillantást vet rám. "Menj, ülj le a tűz mellé. A dühöd és a türelmetlenséged megijeszti Berát."

"Talán csak azért jelenik meg, hogy megszelídítsen." Megfogom az ágyékomat.

Sha elejti az ecsetet, és a fekete kötényébe törli a kezét. "Ez az. Elrontottad az estét." Mellbe bök. "De tudd meg, hatalmas Hart, amikor a nőstények belépnek a földjeinkre, te leszel az utolsó, aki szaporít egyet."

"A nőstények nem léphetnek be a földjeinkre. Nem maradt egy sem, aki a földeken járna."

"Biztosan vannak." Könnyek jelennek meg az öregember szemében, és most rosszul érzem magam, amiért a valósággal rácsapok, és elmondom neki, hogy a reményei és az istennőkbe vetett hitünk nem hoz vissza egyetlen nőstényt sem a háborúkban megöltek közül. Nem is fog újakat nemzeni, és a nőstények nem hullanak le csak úgy az égből.

Óvatosan a törékeny vállára teszem a kezem. "Menj, szippantsd be Bera testét, és rángasd ki magad éjszakára." A shák szemérmesek. Én ízig-vérig kurvapecér vagyok.

Elsétál.

A hímjeim felé fordulok. Szemhéjuk lehúzza a szemüket. Néhány hím még a fejét is lógatja.

Mas, a mi portálzsenink felnéz, megnyalja kiszáradt ajkait. "Előkészítettem a terepet a játékokra."

Felhorkantok. Még a technológiai fejlődés ellenére is, még a látott világ ellenére is úgy véli, hogy Bera megáld minket egy nősténnyel, és a játékokat fel kell készíteni a nőstény érkezésére.

A törzsben a hímek versenyeznek a nőstény nemzésének jogáért. Győzzön a legerősebb hím, és adjon a következő generációnak a legjobb esélyt a túlélésre. Még ha nem is hiszem, még ha el is vesztettem a hitemet, engednem kell az előkészületeket, már csak azért is, hogy ne tűnjek úgy, mintha apám nyomdokaiba lépnék.

Ahelyett, hogy részt vett volna a játékokban, haszontalannak ítélve azokat, elrabolta anyámat, és megjelölte, hogy más férfi ne kaphassa meg. Rejtőzködve két fiút szült neki, mielőtt a Ra törzs alfája, az akkori Rai, átadta neki apám fejét. Mivel a Rai nem tudta szaporítani, megölte őt, de nem azelőtt, hogy engem és a bátyámat elrejtett volna. Felnőttünk, és bosszút kerestünk, ami újabb bosszúhoz vezetett, majd még több bosszúhoz, és mire észbe kaptunk, eltelt egy évtizednyi erőszak.

Közeledem a tűzhöz, elválasztom a vertemet, és ráhugyozok. A tűz kialszik, és vele együtt minden remény is. "Vadászni megyek. Talán megölök valamit. Ki akar jönni?" A hímek felállnak és követnek engem kifelé. Bárhová követnének, úgyhogy jobb, ha a jólét földjére vezetem őket, nem a pusztulásba.