Milana Jacks - Marked By the Predator, Hetedik Fejezet

 


Hetedik fejezet

Hart

Mint a sarokba szorított préda, a nőstény, akinek a nevét csak fejben tudom kiejteni, úgy marad a helyén, hogy a mellkasunk összeérjen, amitől még hangosabban dorombolok. Szeretem, ahogy az ifjakat tápláló mellei a mellkasomon érzik magukat, ahogy az elmúlt éjszaka mindenhol plüss volt, ahová hozzáértem, és ahogy a teste hideg, ami miatt szükség van arra, hogy melegen tartsam. "Most meg kell fürödnöd."

"Adj egy kis egyedüllétet, és megteszem."

"És ha nem?"

"Akkor egy büdös idegen lesz a szobádban a nap hátralévő részében."

"De ő a szobámban lesz."

A nőstény felnyögött. "Nem hagyod abba, ugye?"

Megrázom a fejem.

A nőstény a teste felső részét takaró ruha aljához nyúl, és leveszi. Követi a melltartó szerkentyű. Köszönöm, Bera, az a valami lekerül. Úgy nézett ki, mint egy páncél, mintha a melleknek szükségük lenne a bezártságra és a védelemre. Pedig bizonyosan nincs rá szükségük. Jobban szeretem őket szabadon.

Hogy jobban lássam, hátralépek. Stephanie arca másodszor is vörösre színeződik, és bár nem értem a fizikai változást, érzem, hogy kényelmetlenül érzi magát, amiért egy férfi előtt vetkőzik. Talán megnyugtathatom. "Ne aggódjon, nőstény. Tenyésztésre alkalmasnak és a szememnek tetszőnek találom."

"Ez megnyugtató."

"Szívesen. Folytasd csak úgy, hogy nem színeződik az arcod."

Kuncog, és leveti a maradék diszfunkcionális ruházatát. Egy olyan fajhoz képest, amely alul pazarol, sokkal nehezebbé teszik az életüket azzal, hogy olyan ruhákat terveznek, amelyek eltakarják a pazarló helyeket. Mi vertot viselünk. Ez gyakorlatilag egy függöny. Sokkal hatékonyabb.

Most engem bámul, felmérve a kondíciómat. Végre. Visszahúzom a vállam, és a farkam megugrik, a köldökömhöz ér, és ugrál. A farkam hegyén lévő kampóból szivárog az ondó, és végigcsorog a hosszán. Tessék, nőstény. Működik.

Az arca most már élénkpiros, és a... izgalom illata eléri az orromat. Belélegzem a tüdőt. Jaj, jaj, jaj, jaj. Megnyalom az ajkaimat, és azon gondolkodom, hogyan fogom felszerszámozni ezt a nőstényt, amikor tüzelni kezd, aztán eszembe jut, hogy még mindig nem állapítottam meg, hogy húsevő-e.

"Úgy nézel rám, mintha valami olyan lennék, amit meg akarsz enni" - mondja.

"És az illatod azt sugallja, hogy úgy nézel rám, mintha valami olyan lennék, amit meg akarsz dugni. Tényleg?"

Eltakarja az arcát. "Túl nyers vagy. Ezt nem tudom megtenni." A nőstény megpördül és beugrik a vízbe, én pedig figyelem, ahogy úszik, és azon tűnődöm, vajon tud-e úgy lélegezni alatta, ahogy az én embereim nem. Hamarosan feljön, és levegő után kapkod. A mi fajtáink több szempontból is hasonlítanak egymásra. Még a fizikai megjelenésünk is hasonló, ami arra enged következtetni, hogy a szaporodásunk sikeres lesz, és képesek leszünk utódokat nemzeni. Végigsétálok a fürdő mellett, és a vízesés zaja felett beszélek, miközben a mögötte lévő szikláknak csapódik.

Már sokkal kényelmesebben érzi magát, úszik, pörög.

"A beloys virág" - mondom, és a jobbjára mutatok - "illatosításra is használható".

"Biztos nagyon büdös vagyok neked" - mondja, de a virág felé úszik.

"Egyáltalán nem" - suttogom, és csendben belecsúszom a vízbe, amíg a prédám eltereli a figyelmét. Mire észreveszi, hogy mellette vagyok, már túl késő. Befogom, az elejét a hátához szorítom, és megnyalom a nyaka és a válla közötti helyet, egy olyan helyet, amelyet meg akarok harapni, hogy megjelöljem, de félek, hogy ha megteszem, úgy fogom megkívánni a húsát, hogy azt megbánnám.

Az evés és a szaporodás, két ősi ösztön, háborúzik bennem. Egy kiadós étel illatát érzem, amitől megered a szám, és érzem az izgalmát is, ami meghívja a közeledésemet. A legtöbb préda fél tőlem, és én ezt érzem. Ha a préda fél tőlem, meg akarom enni. De ez itt felizgatott, ezért meg akarom dugni. Mégis, ő préda, nem egyenrangú velem, és ilyen küzdelmet még nem tapasztaltam. Itt van egy zsákmányállat, akit meg akarok tenyészteni. Egy oximoron. A húsára való éhség új értelmet nyert, és én ki akarom vizsgálni.

"Meg kell kóstolnom a lábaid között" - mondom, majd végighúzom a nyelvem a lapockái közötti puha bőrön. "Tudom, hogy ezt akarod." Megragadom a csípőjét, és átemelem a szélén, hogy a hasán feküdjön. Megjelenik előttem a lába közötti hely. A feneke látványos, a legpuhább testrésze. Megragadom az egyik arcát, és megmozgatom, észreveszem, hogy a válla fölött figyel engem. A félelem illata száll az orromba, ahogy átmászom a testén, úgy tartom magam, hogy úgy tűnjön, mintha most fel akarnék ülni rá.

A lány izgalma fokozódik, de a félelem szaga is. Ahogyan reagál rám, csak még jobban harcba szállok az ösztöneimmel. "Nem foglak bántani. Ezt már megállapítottuk. Próbáld meg megfékezni a félelmedet."

A nőstény bólint, és mióta megismertem, most először nem szól vissza. Nem tudom, mit gondoljak erről, de tetszik. Megcsókolom a rózsás arcát. A teste most sokkal melegebb. "Ne félj tőlem. Csak a lábaid között fogok nyalni. Így tudom megmutatni az érdeklődésemet, és azt is, hogy megízlelhetem az izgalmadat. Egy része elárulja nekem, hogy összeillünk-e. Ha akarsz, ellenállhatsz, bár ettől csak még jobban akarom, és mivel én vagyok a Kai, megkapom, amit akarok. Ma, holnap, bármikor." A farkamat a fenekére támasztom, rángatózásra késztetem, aztán belélegzem, hogy felmérjem, mit érez erre.

Stephanie nyel egyet. Látom rajta, hogy bizonytalan, és az elutasításának fenyegető veszélye villámként pattog az égen, azzal fenyegetve, hogy megzavarja a közeledésemet, de nem hagyhatom. Csak keményebben kell próbálkoznom, jobban elcsábítanom. Becsúsztatom az ujjamat a popsija közé, és először egy kis lyukat érzek, majd egy nagyobbat, egy nedveset, ami elárulja nekem, hogy a teste már besimította a csatornáját a behatoláshoz. Előre-hátra végigsimítok a résén, még több folyadékot szívok ki belőle, amíg az izgalom virágzik a levegőben, elnyomva az egyébként erős beloys virág illatát.

A szemei lehunynak, én pedig lecsúszom a testén, majd kidugom a nyelvem, és szétfeszítem a gömböceit. Ami ott van, semmihez sem hasonlítható, amit eddig láttam. Két lyuk van, az egyik kisebb, a másik nagyobb, és mivel nem tudom, mi a jelentősége a másik lyuknak, az ösztöneimre hagyatkozom, és végigsimítok a nyelvemmel azon a helyen, amelyik nedvesebb, mint a másik, azon a helyen, amit akkor szagoltam, amikor hozzám rohant, azon a helyen, amelyik miatt megkérdőjeleztem az ösztönöm, hogy megeszem.

Megkóstolom, és végre megértem, miért nem fogyasztottam el.

Azért, mert ez a hely erős és édes ízt produkál a nyelvemen, és minél többet nyalom, annál jobban akarom. Szinte függőséget okoz, és hamarosan megtanulom, hogy a folyadékot így ízlelgetve az idegen punci még többet ad belőle, ezért egész arcom a golyói közé temetem, és kidorombolom a tüdőmet, amikor nyögni kezd.

Ráhangolódom a hangjaira. Ezek a gyönyörről szólnak, nem a fájdalomról, szóval jól csinálom. A lyukához nyúlok, és a farkamért nyúlok, megsimogatom, miközben nyalogatom, elképzelem, ahogy így a föld fölött megmászom, kinyújtom a kampómat, hogy megkeressem a méhét, és belehullajtom a magomat. A képek hatására gyorsabban simogatom magam, és a farkam megnő, a kampó készen áll, hogy ráakadjon a méhére, amikor egy dudort érzek a nyelvem alatt.

Megpöccintem a dudort, és a nőstény visszanyomódik az arcomhoz.

A dudor egyből beindul. Morogva, újra megpöccintem, és a nőstény még jobban visszanyomódik, gyakorlatilag megfojtva engem. Visszatartom a lélegzetemet, és belemerülök oda, csak a dudor fölött nyalok, és hallom, hogy hangosabban nyög, mint korábban. Simogatom a farkamat, érzem, ahogy a golyóim megtelnek, felhúzódnak, és a horog megkeményedik, mint egy tüske, méhét keresve. Ökölbe szorítom a farkam tetejét, és megakadályozom, hogy a horog kilökje a magomat. Fájdalmas, és morgok, miközben nyalogatom.

Stephanie meggörnyed a hátán, a teste megrándul, és a lyukból folyadék ömlik a nyelvemre. Megdöbbenve, hogy egy női faj képes ejakulálni, megrészegülök a folyadéktól, küzdök a lábai záródása ellen, de sajnos Stephanie lecsúszik a tóba, a fenekét a farkamra ütögetve.

A fülébe dorombolok. "Arra invitálsz, hogy felszálljak rád?"

Megfordul, az arca vörös, mint egy tomtac növény. "Nem."

Kicsit felemelem, hogy ne kelljen lehajolnom, és az ajkaimat az övére nyomom. Nem válaszol.

"A te néped szokott csókolózni?" Kérdezem.

"Igen."

"És te?"

"Néha."

"Mit szólnál most, hogy végre összemérhessem a nyelvemet a tiéddel? Lássuk, kinek a nyelve fürgébb." Az istennők adtak nekem egy nyelvet, hogy kinyalhassam ennek a nősténynek a punciját. Hát persze. Mi más célja lenne egy ritkán használt izomnak?

Nem várok választ, hanem lágyan megcsókolom, és még lágyabban dorombolok, hagyom, hogy elaltassam, hogy kényelmesebbnek, kevésbé ellenállónak érezze magát, pont olyan zsákmánynak, amilyennek lennie kell. Puha, csinos, aranyos és engedelmes, engedelmeskedik az akaratomnak, és az én akaratom az, hogy szaporodjon, lehetőleg most azonnal. Ökölbe szorítom a farkamat. "Biztos, hogy nem akarsz meghívni, hogy felszálljak rád?"

Az ajkaimhoz simulva a szája mosolyra húzódik. "Biztos vagyok benne."

"Azért, mert alkalmatlannak tartasz a nemzésre? Biztosíthatlak, hogy alkalmas vagyok. Hadd mutassam meg."

Stephanie a mellkasomra nyomja a kezét, én pedig megragadom, lehámozom a mellkasomról, és lefelé irányítom, hogy megtapasztalhassa a kondíciómat.

"Hart." Mas hangját hallom a szobámban. Nem veszek róla tudomást. Épp egy pillanatra elidőzöm a... nőstényemmel.

Végigsimítom a tenyerét a farkamon.

"Ez sima", mondom. "Nincs két ilyenem, hogy betömjem a két lyukadat, de ígérem, hogy az egyik emlékezetes lesz."

A szemei kitágulnak. "Jaj, ne, a másik lyuk... megközelíthetetlen."

"Ki szerint?"

"Elsősorban nekem."

"Tudok meggyőző lenni."

"Észrevettem."

Újra megcsókolom a száját. "Szeretnék a másik ajkaddal is csókolózni."

Visszahúzódik, és ökölbe szorítja a kezét. "Meg akarok fürödni, és ezt a jó illatú virágot használni a hajamra és a testemre. Van még ilyen virág, mint ez? A testre és a hajra?"

"Hart, válaszolj!" - jön a kamrából.

Nem veszek tudomást Mas hangjáról. "Vannak. Mi a bűvöleted a virágok iránt?"

"Szépek. Boldoggá tesz, ha rájuk nézek."

Olyan titkokat oszt meg velem, amiket ki tudok használni. Nem hiszem, hogy felfogja, hogy értékes információkat közöl, amelyeket felhasználhatok és fel is fogok használni a játékok megnyeréséhez, és tudom, hogy lesznek játékok. Növényevő vagy sem, nekem úgy ízlik, mint egy tenyésztő, és mostanra a legtöbb hím már rájött volna, hogy nem a táplálék miatt tartom őt. A játékok megnyerésének egyik része a többi hím legyőzése. A másik része a nőstény megnyerése. "Szerzek neked még több virágot."

"Egy váza is megteszi a már szedetteknek."

"Mi az a váza?"

"Egy tál vízzel, amibe virágokat lehet tenni."

Összeszorítom az ajkaimat, a tálakra gondolok, és arra, hogy hol fogok találni. Milyen furcsa.

"Hookhead!" Kiáltja Mas. "A hímek készen állnak, és ismered a szabályokat."

Kiugrom a vízből, lerázva magamról a cseppeket. "Gyere", mondom Stephanie-nak.

"Hová?

"Vissza befelé."

"De én még nem fürödtem."

"De igen. A víz megtisztította a tested. Most nincs idő az illatosításra. Gyere."

A nőstény erőfeszítést tesz, hogy kimásszon a felszínre, és meg kell mondanom, ez az idegen faj koordinálatlannak tűnik. Legszívesebben felhúznám, hogy ne kelljen annyi erőfeszítést tennie, mint amennyit ő tesz, de lenyűgöz, ahogy a végtagjai lassú, rángatózó mozdulatokkal hajlanak. Nekem az egész esetlennek tűnik.

Állva megpróbálja letörölni a koszt a kezéről és a térdéről, de ehelyett összekeni az egészet. Sóhajt. "Már megint koszos vagyok."

"Azért, mert sárban mászol." Miért tenne bárki is ilyet fürdés után? Mi a baj ezzel a fajjal?

"Ki kellett másznom."

"Miért másznál, ha ugorhatsz is?"

"Én nem tudok úgy ugrani, mint te."

"Tudom. De te egyáltalán nem tudsz ugrani?"

"Dehogynem." A lány ugrál a helyén. "Tessék, már ugrottam."

Biztos megint csak viccel. Leguggolok, és átugrom a kádon, és a szobám előtt landolok. "Te jössz. Gyerünk." Bár tudom, hogy a ragadozók fürgébbek, mint a prédák, de legalább egy kicsit magasabbra kell tudnia ugrani, mint amit nekem mutatott.

Arra számítok, hogy követni fog, de Stephanie lehajol, és újra vizet kanalaz, hogy megtisztítsa magát, majd körbejárja az egész fürdőt, és mire hozzám ér, arra gondolok, hogy ez a nőstény a táplálékláncunk legalsó fokán állhat, és ez veszélyes.

"Semmi baj" - mondom neki, bár aggódom érte. "Elég gyors és mozgékony vagyok mindkettőnknek."

"Hová mész?"

"Az Elesettek Csarnokába megyünk."

"És ha már ott vagyunk?"

"Ott találkozol a többi versenyzővel."

"Hogy érted ezt?"

"Megnyitjuk a játékokat." Bera leszállított egy tenyésztőt. Vagy Amti, ebben az esetben őrült vagyok, és egy növényevőre vágyom, és az ösztöneimben nem lehet megbízni. Mégsem hagyhatom figyelmen kívül egyik istennőt sem, és nem utasíthatom vissza az ajándékot, amivel megajándékoztak minket.

"Milyen játékokat?"

"Az udvarlási játékok." Kirázom a vizet a hajamból. Ő miért nem rázza le a vizet a sajátjáról? Talán őt nem zavarja annyira, mint engem, pedig kellene. Mivel az ő testhőmérséklete alacsonyabb, el kellene távolítania a cseppeket, mielőtt túlságosan kihűlne.

"Ez meg mit jelent?" Kérdezi Stephanie, és átöleli magát.

Látod? Fázik. Rázza le magáról azt az átkozott vizet, akarom parancsolni neki. Mi a fene folyik itt? "Ez azt jelenti, hogy a hímek versenyezni fognak a szaporodás jogáért."

"Nem te vagy az egyetlen, aki engem akar szaporítani?"

"Nem, de én leszek az egyetlen, aki igen." Úgy tűnik, meglepődött, hogy versenyezni fogunk a tenyésztés jogáért. Fogalmam sincs, hogy az ő fajtájából a hímek hogyan szerzik meg a nőstények nemzési jogát, de a törzsi földeken ez így megy. Abban a pillanatban, amikor megtagadtam, hogy elfogyasszam, és amikor elterjedt a híre, hogy megjelölte az erdőt - ezt a bátyámnak köszönhetem -, a hímek úgy döntöttek, hogy lesből támadnak rám miatta, amikor egy tolmáccsal tartottam visszafelé.

Ők is nőstényt akarnak tenyészteni.

Egy társat akarnak, aki felmelegíti az ágyukat. Vagy hidegen tartja őket, ennek az idegen fajnak az esetében.

Gyengéd érintést akarnak.

Mi azt akarjuk, amit a galaxis minden hímje: védeni és szaporodni, és ezek az ösztönök háborúznak a ragadozó ösztöneinkkel, azokkal, amelyek azt mondják, hogy mindenki, akivel találkozunk, táplálék. De az ő érkezésével esélyem van arra, hogy ne csak a többi hímet győzzem le a játékban, hanem a saját ösztöneimet is, és talán még a hitünket is megújíthatom az istennőkben, akikről azt hittem, hogy elhagytak minket. Mivel a háborúk után nem maradt nőstény, amit a hímjeim szemében láttam, az a remény volt, amit ez az idegen adott nekik, és ezt nem fogom elpazarolni.

Továbbá, nem fogok veszíteni.