Milana Jacks - Marked By the Predator, Tizenötödik Fejezet

 


Tizenötödik fejezet

Hart

Amti megjelölte a vadászomat, én pedig elengedtem a horgot. A méhére erősödött, a saját jelölésemmel, hogy más hím ne tudjon szaporodni vele. A horog az én génjeimet hordozza, és hamarosan új illatot fog kifejleszteni, olyat, amely elriasztja a többi hímet, és csak engem hívogat.

A játékok alatti jelölést tiltják a föld törvényei és maguk a titkos írások. A horgot párzás közben elengedni önzőségnek számít, és a hím, aki ezt teszi, árulóként kerül ki a törzsből. A törzs nőstényei hímről hímre járnak, és azzal szaporodnak, akivel akarnak, általában azzal, amelyik hím megnyeri a játékokat.

Az apámat kitaszították, amikor megjelölte az anyámat. Amint a hímek megérezték rajta a szagát, tudták, hogy nem lehet őt párosítani. Mivel anyám Ra hercegnő volt, egy erős vérvonalú, rendkívül termékeny nőstény, akiről azt mondták, hogy maga Bera áldotta meg, az ő tettei egy újabb háborúhoz vezettek, amely pusztítóbb volt, mint az összes többi, mert a Ra lemészárolta a nőstényeinket és a kicsinyeinket.

De ha Amti úgy kívánja, őrülten és kéjesen fogom őt szolgálni.

A reggel közepe van, és az üres csarnok arról árulkodik, hogy a hímek elmentek a játékok utolsó napjára. Én nem mentem, ami kizár engem. Dühösnek és elégedetlenkedőnek kellene lennem, de megelégszem azzal, hogy az ágyban fekszem, és várom, hogy az istennőm visszatérjen a fürdőből. Megmászott néhány sziklát, és most ott áll a vízesés alatt, meztelenül, és arra csábít, hogy csatlakozzam hozzá.

Megsimogatom magam, hüvelykujjammal végigsimítok a farkam tetején lévő hiányzó kampón. Egy hím egy életre kap egy horgot, és egy nőstényt jelölhet meg, szintén egy életre. A farkam furcsa érzés nélküle, de a gondolat, hogy az ő méhében növekszik az ifjúságom, izgat. A vér az ágyékomba szökik, és gyorsabban simogatok, miközben figyelem, ahogy a lába közé mos egy helyet, és arra gondolok, hogy az a szűk hely hogyan szorít engem. Meleg és nedves, és újra be akarok hatolni belé.

A falon villog a portálvezérlő műszerfal. Valaki beszélni akar velem. A farkam a kezemben, nem nyitok látványt, és nem intek a vezérlővel a szoba közepére, ahonnan általában dolgozom. Meg akarom őrizni ezt a kis időt vele, mielőtt szembe kell néznem az embereimmel, és el kell mondanom nekik, mit tettem.

A vezérlőpanel amúgy is leválik a falról. Mas erőlteti a belépést. Abbahagyom a simogatást, felállok, megragadom a laza ruhát, és a középsőmre erősítem. Odasétálok a vezérlőpanelhez, és kikapcsolom. Élénken villog, aztán elhalványul, majd kialszik. Megkönnyebbülten sóhajtok fel. Azóta nem zártam le itt lent a kom-központot, mióta... soha. Csodálatos érzés, hogy nem vagyok szolgálatban.

Egy puha ruhadarabba burkolózva Stephanie visszasétál a szobánkba. Leveszi a szövetet, én pedig mosolyogva lecsatolom a kiltemet, és odalépek hozzá. Az istennőm telhetetlen. Hátralép, és a ruhával megdörzsöli a haját.

Fintorogva ráncolom a homlokom. Azt hittem, megint párosodni akar. "Mit csinálsz?" Kérdezem.

"Megszárítom a hajam."

Lerázzuk magunkról a vízcseppeket, így nem voltam benne biztos, hogy mire való a dörzsölés. Hmm. Talán elégedett. Talán én vagyok a telhetetlen, és a testének minden pillantása azt súgja, hogy azt akarja, hogy még többet párosodjak vele.

Kéjvágy. Vágyom utána.

Stephanie odamegy a zsákhoz, amit tegnap hoztam neki, kotorászik benne, kihúz egy kék ruhadarabot, és átcsúsztatja rajta a karját. A ruha betakarja a testét, éppen csak a térde fölé ér. Egy ruha. Belebújtatja a lábát a furcsa cipőbe, ha lehet annak nevezni.

"Van odakint egy másik nő, ugye?" - kérdezi.

"Van."

"Hol?"

"Egy másik törzs falujában."

"De a gubója itt van." Stephanie a dokkolótoronyra mutat.

Bólintok.

"Mi fog történni vele?"

Van egy tervem vele kapcsolatban, de azt mondom: "Nem tudom."

Stephanie leül az ágyra, és emlékeztet, hogy ki kellene cserélnem a matracot, amit a testjavítás során széttéptem. "Még ma megkereshetnénk őt."

Ezt tervezem. "Majd meglátjuk."

A vészkapu kigyullad. Nem veszek róla tudomást.

Stephanie ferde fejjel néz rám. Néha egy kölyökkutyára emlékeztet. Aranyos, kicsi, ártalmatlan, kíváncsi.

Leülök mellé, hogy megcsókoljam az arcát. Elidőzöm, dorombolva, mert tudom, hogy ez felizgatja.

"Mikor kezdődik ma a játék?" - kérdezi.

Itt is vagyunk. "Nem."

Egy tenyérrel a mellkasomra nyom, és én hátradőlök. Összeszorítom az állkapcsomat, megnyitom a parancsnoki portált, és vonalat kezdeményezek Masszal, de csak egy irányba, hogy ő hallja a kamrámban, de én nem hallom őt.

"Mi történt, Hart?" Stephanie kérdezi.

"Te történtél. A játékok megnyerésére tett erőfeszítéseim során szem elől tévesztettem a fontos dolgokat."

"Hogy érted ezt?"

"Neked több zsírtartalékod van, mint nekem, mint a legtöbb emberemnek. Legalább húsz százalékkal több, és feltételeztem, hogy ez azt jelenti, hogy hosszú éhezési időszakokat is kibírsz. Ez nem így van. A tested fele folyadékból áll. Ismét azt feltételeztem, hogy ez azt jelenti, hogy hosszú ideig bírja a szomjúságot. Ez sem így van. Sokat feltételeztem, keveset kérdeztem, és a győzelemmel voltam elfoglalva. Amikor összeestél, rájöttem, hogy szem elől tévesztettelek téged, a legfontosabb nyereményemet."

Stephanie arca elszíneződik, kinyitja a száját, majd becsukja, sóhajt, és megigazítja a haját. "Néha a nyerseségedtől elakad a szavam. Én nem..." Megvonja a vállát. "Nem tudom, mit mondhatnék. Még soha senki nem mondott nekem ilyesmit."

"Nem tudtam ma reggel elmenni, és itt hagyni téged rosszul."

"Mit akarsz ezzel mondani, Hart?"

"Elvesztettem a meccseket."

Stephanie zihál, és a félelme illata az ösztöneimbe mar. "Ó, a francba."

"Ez még nem minden."

Stephanie felmászik az ágyra, és keresztbe tett lábakkal ül. Soha nem jutna eszembe, hogy így üljek. Mire kibogoznám a lábaimat, az ellenfelem ötször is levágta volna a fejemet. Furcsa, furcsa emberek.

"Gyerünk, Hart. Mi van még?"

"Miután megjelölted a vadászomat, kioldottam benned a kampómat, amivel ténylegesen az enyémnek jelöltelek."

"A horog az a dolog a péniszed tetején?"

"Igen."

"Kíváncsi voltam, hova került. És hol van bennem?"

"A méhedhez van rögzítve."

Stephanie megsúrolja az arcát. "Mit keres ott?"

"Megjelöli, hogy az enyém vagy. Mostantól más férfi nem szaporíthat téged."

"Azért vesztetted el a játszmákat, mert inkább vigyáztál rám, minthogy elhagyj. Aztán, amikor tudtad, hogy vesztésre állsz, megjelöltél, hogy aki nyer, az ne tudjon szaporítani. Így van?"

"Igen."

"Ez... ez kizár engem a nyereményből, nem?"

"Igen."

Elmosolyodik. "Miért nem tetted meg hamarabb?"

Most rajtam a sor, hogy megbámuljam. "Nem számítottam rá, hogy ezt kérdezed."

Kuncog. "Szerintem elég nyilvánvaló, hogy az első naptól kezdve azt akartam, hogy te nyerj."

"Valóban?" Megragadom, közelebb hozom, és beleszagolok a hajába. Basszus, még az illata is isteni.

A vészkapu néhányszor felvillan, jelezve az erőszakos behatolást. Mas tényleg beszélni akar velem. Nyögve visszateszem Stephanie-t, és sajnálom, hogy nem volt alkalmam mindent elmondani neki, többek között azt is, hogy a jelölés tilos.

Kinyitom a portált, és a folyosón álló hímjeimre nézek. Elhallgatnak, amikor meglátnak. Néhányuknál, ahogy észreveszem, kézzel készített kézimunkák vannak. Rur ott kézzel varrt egy miniszoknyát az éjszaka folyamán. Fogalmam sem volt róla, hogy a hímjeim is tudnak kézműveskedni. Ekkor döbbenek rá.

Vége van. Tényleg vége. Elvesztettem a játékokat.

A Sha-hím átnyomja a hímeket. Hosszú, ősz haja a hím fekete köntösbe burkolt testére borul. Ő és én gyakran vitatkozunk, mégpedig azért, mert Stephanie érkezése előtt elvesztettem a hitemet az istennőkben, és most egy szívességet kell kérnem tőle, olyat, amiben csak ő tud segíteni. Közben a terembe jött, hogy kihirdesse és megáldja a győztest.

Amikor rájön, hogy nem áll szándékomban megjelenni a csarnokban, besétál a szobámba, béna bal lábát egy lándzsával kompenzálva, amelyet botként használ. Azt hiszi, hogy a botnak hatalma van. Soha nem hittem benne, de azt sem hagyhatom figyelmen kívül, hogy aznap este, mielőtt Stephanie kapszulája lezuhant a földemre, felhívtam Amti-t, hogy jöjjön és pisáljon a Sha által az istennők számára felállított áldott tűzre, gyakorlatilag megjelölve egyet magamnak.

"Jó reggelt." Stephanie feláll, és ujjait az enyémek közé fonja. "Vagy délután van?"

Az idősebb férfi tekintete az egymásba fonódó ujjainkra tapad, és megáll. Fölhúzza az orrát, szippant egyet, és felhorkant a torkán. Ahelyett, hogy üdvözölne, vagy esetleg megpofozna, ahogy egy szülő tenné, jobbra sétál tőlem, és óvatosan szemügyre veszi Stephanie-t. A köpenye zsebéből előhúz néhány ágat, és a földre dobja őket. A pálcájával megütögeti őket, és ezzel egy kis tüzet gyújt. Azonnal füst száll fel, és egy imát mormol, elűzve a gonosz szellemeket.

Általában eloltanám a tüzet, de engedek neki és magamnak is, mert mi van, ha Stephanie tényleg egy hús-vér istennő, vagy legalábbis Amti istennő áldása? Hátralépek, hogy a füst ne csapjon egyenesen az arcomba.

"Ez a Ka törzs Sha-male - mondom. "Sha, ez itt..." Szünetet tartok, mert nem tudom kiejteni a nevét, és az egyetlen másik név, amit ki tudok mondani, az Amti. Nem mondom ki.

"Nem tudom, mi az a Sha-male" - mondja. "Sha a neve vagy egy cím?"

"Ő egy férfi, aki az életét az istennők szolgálatának szentelte. Névtelen marad."

"Ó, olyasmi, mint egy pap. Szia, Stephanie vagyok."

"Amti" - mondja a Sha-hím, és meggyújt egy tollat, majd a lándzsát a falnak támasztja. "Amti, Amti, Amti, Amti."

Megkönnyebbülten sóhajtok fel. "Azt hiszem, igen."

"Húsz számjegyű" - mondja. "Tíz a kezén és tíz a lábán. Nekünk csak tizenhat van. Az istennőknek két csábítási lyukuk van. Neki is van?"

"Igen." Biztosra kell mennem, hogy a másik kéjlyukat is behatoljam.

A Sha-férfi kántálni kezd, a kezét ide-oda mozgatja az arcom előtt, majd Stephanie előtt. Elindul, a botjával a kamra falait ütögeti, megáldja őket, Berát hívja, hogy Amti fiatalokat adjon. Nem tudja, hogy máris megjelöltem az istennőt.

Sosincs jó alkalom erre a beszélgetésre, úgyhogy elmondom, amit el kell mondanom. "Megjelölte a vadászomat - kezdem, és megdöntöm a nyakamat, hogy láthassa a fognyomokat. Megfordul, hogy megpillantson, és bólint, mintha ez teljesen normális lenne, ami talán az is. Kurvára nem tudom.

"Kiválasztottak, hogy az istennőt szolgáld" - mondja.

Eddig remekül megy. "Természetesen viszonoztam a jelölést."

A Sha-hím olyan gyorsan pörög, hogy az ember azt hinné, hogy még csak egy csemete az első vadászaton. Másodpercek alatt rám tör, és a mellkasunk összeütközik. A vadász a szeme fehérsége mögött csillog. Nem tetszik az agressziója, visszahúzom az ajkam, és figyelmeztetően morogok. "Állj hátrébb!"

Ő nem teszi. "Hogyan adtad vissza a jelölést?" Alacsonyabb nálam, így lábujjhegyre emelkedik.

"Elengedtem a horgomat."

A Sha-hím állkapcsa tágulni kezd, és a fogai kihajtanak. Rám vicsorít, és a botját a padlóba döfi. "Hogy merészeled megjelölni az istennőt!" - üvölti.

A vadász jelére tovább morgok, az állkapcsom meghajlik, készen arra, hogy kitáguljon, hogy a fogaimat a nyakába fúrhassam és kitéphessem. Küzdök az önuralommal, szorosabban megragadom Stephanie kezét.

"A jelölés tilos. Egy istennő megjelölése... végzet." Megmarkolja a botját, a szemei most már teljesen a vadászéi. De küzd. Nem akar megtámadni engem. Megölöm őt.

"Ki szerint?" Stephanie nyugodtan kérdezi.

Mindketten rácsapjuk a fejünket.

Nyel, és érzem a félelmét, de folytatja: "A jelölés ki szerint tilos, és az Istennő megjelölése ki szerint végzet?".

A Sha-hím nem néz rá sokáig. Leereszti a tekintetét, és hátralép, lefojtva némi agresszióját. "A mi törvényeink szerint."

"A ti általatok, az egyszerű szolgák által írtak szerint?"

A férfi felpillant. "Igen, Amti."

"A törvényeitek nem vonatkoznak rám. Végül is én vagyok az istennő. És ha már istennő leszek, legyen az őrület és kéjvágy."

A Sha-hím megrázza a fejét. "Nem, nem, ne legyen őrület és kéjvágy. Vegyél bármilyen szolgát, akit csak akarsz. Fizetségül az összes rossz bánásmódunkért. Hallottam, hogy éhes és szomjas vagy."

"Az voltam."

A Sha-hím rám meredt. "Hogy hagyhattad, hogy éhes és szomjas legyen, fiú? Hm? Nem félsz az őrülettől?"

"Nem igazán" - mondom. "Nem annyira, mint amennyire attól félek, hogy az egész törzsemet meg kell ölnöm, amikor megpróbálják végrehajtani a jelölés halálos ítéletét."

A Sha-hím belélegzi a füstöt. "A hímjeid nem vesztették el a hitüket az istennőkben vagy benned, Hart. Csak te vesztetted el a hitedet mindkettőben." A Sha-hím elsétál, de aztán megfordul. "Van még egy fehér gubó a toronyban. Talán biztosíthatsz egy másik istennőt. Talán ez valami jobbnak a kezdete számunkra."

"Talán így van."

"Akkor tedd a kötelességed, és vidd magaddal az embereidet."

Bólintok. "Még mindig van egy győztes, akinek joga van a díjra igényt tartani. Tudjuk, hogy ki nyert?"

A kapu kinyílik, és Ark ott áll, a Ra törzs hivatalos ruházatában, abban a ruhában, amit az igénylési ceremónián viselne. Elmosolyodik, és ahogy a Sha-hím kilép, én bezárom a portált.

"A francba" - mondja Stephanie.

"Te aztán okos vagy. Azt hiszed, hogy Amti-t hordozod a testedben?"

"Nem vagyok benne biztos. Mi egy istenben hiszünk."

"Ez egy férfi?"

"Ez vitatható, de azt hiszem, igen."

Furcsa. Mi lenne, ha nem férfi vagy nő? De nem kérdezem, mert felém fordul, és folytatja: "Úgy értem, melyik lány ne szeretné elhinni, hogy egy kis istennő lakozik benne?".

Bólintok. "Valóban."