Milana Jacks - Marked By the Predator, Negyedik Fejezet


 

Negyedik fejezet

Stephanie

Az idegen hím dorombol. A baj csak az, hogy úgy dorombol, ahogy egy óriási tigris dorombolhat, nem úgy, ahogy egy házimacska szokott, ha megsimogatom. Nem simogatom meg, és a nyakán lévő vágás folyton vérzik. A nyelvével gyógyított meg, amire ő maga nem képes, és én inkább barátokat szerzek, mint ellenségeket, főleg, hogy nem tudom megölni a fejszéjével. Nehéz, az ő erejéhez készült, és én még csak meg sem tudnám lendíteni. De ez nem akadályozott meg abban, hogy megvágjam. Meg kell állnom a helyem.

A dorombolása felerősödik, és egyre közelebb lép, én pedig nem hátrálhatok meg, mert az ablak nyitva van, és kiesnék, ha megmozdulok. Sarokba szorít, rájövök. Nincs menekülési lehetőségem, és ahogy a teste az enyémhez ér, érzem a keménységét.

Közvetlenül mellette egy nagy, díszes ágy uralja a hatalmas teret, körülötte apró, csillagszerű fények, meleg és hívogató, néhol pislákoló fények. A tér magánterületnek tűnik, és egyre jobban aggódom, hogy mit is jelent ez a fajta hely. Eredetileg azt hittem, hogy a fogaival kitépi a combomat, így az a tény, hogy nem tette, egyszerre ad reményt és aggaszt.

Jóakaratom jeléül lecsúszom a pólómból, így csak a póló felsőm marad rajtam. Megcsavarom a pólót, és kinyújtom a kezem, megpróbálom elérni a nyakát. Magas, és még akkor sem érem el a sebét, ha lábujjhegyre állok. Kissé meghajol, és örülök, hogy ilyen könnyen kommunikálunk tolmács nélkül. A nyaka köré kötöm a ruhát, hogy elállítsam a vérzést. "Tessék", mondom. "Most már visszamehetek a kabinomba?"

Megmutatja a szemfogait, én pedig nyelek egyet a hús tépésére és csontok szétzúzására termett fogsor láttán. De a szeme sarkai felemelkednek, így van egy olyan érzésem, hogy mosolyog. Visszamosolygok, és ő megint lehajol, hogy megnézze a fogaimat. Ekkor veszek észre valamit a szeme fehérsége mögött. Talán a pupilla van mögötte, és egy színes írisz is. Nem tudom megmondani, de látom, hogy mozog. Ugyanolyan hátborzongató, mint ahogy a teste mozog a bőre alatt.

Idegenek mindenféle alakban és formában léteznek, és bár én még nem láttam ehhez hasonlót, ez nem jelenti azt, hogy nem léteznek. Azt jelenti, hogy nem láttam még annyit az univerzumból, amennyit szeretnék.

Az űrutazás nem olcsó, és az egyetlen ok, amiért megengedhettem magamnak a Joyliuson való nyaralást, az az volt, hogy a nemrégiben lecsapott cunami két üdülőhely kivételével mindent eltörölt. Ez arra késztette őket, hogy csökkentsék az űrjegyek és a szállodák árát, így a költségvetésembe belefért.

A férfi a meleg kezébe veszi a kezemet. Valójában forró, a természetes hőmérséklete sokkal magasabb, mint az enyém. Visszavezet a trónhoz. A korong, amelyen a trón áll, egyszer megpördül, és felfelé katapultál, ezzel megemelve a hasamat. Ezúttal visszatartom az epémet. Nem vagyok olyan émelygős, mint azután, hogy leszálltam, és elfutottam az engem üldöző hímcsorda elől.

A korong megáll a trónteremben. Anélkül, hogy szünetet tartana, hogy alkalmazkodjak a hirtelen induláshoz és megálláshoz, előre vezet, és amikor az ajtók kilendülnek, megkönnyebbülten sóhajtok, hogy a híd üres.

Sétálunk. Alattunk víz hömpölyög, a kőszerkezetnek csapódva. Az utcán hozzá hasonló masszív harcosok csoportjai beszélgetnek a maguk furcsa nyelvén, odafent pedig hajók repülnek a tornyok felé és vissza. Az egyik toronyra összpontosítok, és egy fehér pontot látok odafent, ami úgy néz ki, mint az én kapszulám. Rámutatok rá. "Ez az."

Az idegen bólint, és elindul a torony felé, elhaladva azok mellett a hímek mellett, akik üldöztek engem. Elállnak az útjából, de a gyomrom émelyeg a pillantásoktól, amiket felém vetnek, és ahogy megnyalják az ajkukat. Kényelmetlenül érzem magam tőle, főleg, hogy sehol sem látok nőt. Valójában gyerekeket sem látok, vagy állatokat, vagy bármi mást, csak sebhelyes, izmos férfiakat, akiknek hosszú gyöngyfűzér lóg a csupasz mellükön, és fehér szemük felém fordul. Feltételezem, hogy egyenruhájukat viselik, ami kopottas bőrkilkekből áll, amikre erős fegyvereket akasztanak.

A harcos fajok általában katonai fajok, így nem lepődöm meg, hogy sok fegyvert hordanak, de mégis, hol vannak a civilek ebben a városban? Hacsak ez nem valamiféle katonai erődítmény, ahol leszálltam, ami főleg azért lenne szerencsétlen, mert sok faj az embereket jelöli ki ellenségként. Szörnyű szokásunk, hogy elfogjuk és kísérletezünk idegeneken, mielőtt baráti kapcsolatba lépnénk velük.

A kifogás az, hogy mielőtt az idegeneket megismertetnénk az emberiséggel, meg kell bizonyosodnunk arról, hogy nem ragadozók. A ragadozóknak minősített idegeneket vagy távol tartjuk attól, hogy felfedezzék a fajunkat, vagy megtiltjuk nekik, hogy belépjenek az űrünkbe, vagy ha rájönnek ránk, és közeledni akarnak, akkor hívjuk a szövetségeseinket, és megöljük őket.

Egy hím lép elénk, és bár tekintete lesütött, hangosan beszél, és dühösnek tűnik. A velem levő is hasonlóképpen válaszol. Vicsorgás szakad ki belőle, én pedig megijedek, és megpróbálom elhúzni a kezemet. Rám mered, a szemét már nem fedi a fehérség. Élénk narancssárga, függőlegesen hasított pupillákkal. Megdermedek a helyemen.

 

A hólyagom fenyegetően ki akar szabadulni a félelemtől és azért is, mert mennem kell. Összepréselem a combjaimat, majd a földet bámulom, főleg azért, mert úgy érzem, valamit rosszul csináltam, amikor megpróbáltam elhúzódni. Többé nem fogom ezt csinálni. Megszorítom a meleg kezét.

A másik hím félreáll az útból, és tovább sétálunk. A hím az orra alatt motyog, és fogadok, hogy káromkodik. Vagy talán mégsem. A francba. Semmit sem tudok erről a helyről, és ez megerősítést nyer, amikor az idegen elhalad a torony mellett, amibe szerintem be fogunk lépni. Felnézek rá, készen arra, hogy kinyissam a számat, és válaszokat keressek, de semmi értelme, mert nem ért engem. Bárcsak szerezne nekem egy tolmácsot.

"Szükségem van egy tolmácsra" - mondom.

Oldalra szegezi a szemét, én pedig két ujjammal végigsimítok a torkomon, majd megérintem az ajkaimat. "Egy tolmács." A legtöbb faj megérti ezt a jelet. Két ujj a torkon, aztán az ajkak, és azt hiszem, ő is érti, mert bólint, és felveszi a tempót.

Mellette gyakorlatilag futok, ahogy eszeveszett tempóban kanyargunk az utcákon. Próbálom értelmezni, amit látok. Minél messzebb kerülünk attól a helytől, ahol leszálltam, annál inkább úgy érzem, hogy valami szörnyűség történt itt, és ezért nincsenek civilek.

Olyan házak mellett haladunk el, amelyeknek a teteje megrongálódott, az ajtók betörtek, és a legtöbb falon, amit ezen a helyen láttam, festékkel kenték le a műalkotásokat. Rögtön azután, hogy láttam egy harcosoktól és légi forgalomtól nyüzsgő utcát, az itteni csend óvatossá tesz. A földön, közvetlenül egy halom fegyver mellett egy hatalmas állati koponyát pillantok meg, amelynek fogai akkorák, mint az ujjam. Aztán egy másik, penésszel borítottat. Csípős szellő súrolja a hajamat, én pedig beszívom az áporodott levegőt és az állóvíz bűzét. Úgy tűnik, ez egy elhagyatott falu, talán most már temető, mintha az ősi vikingek portyáztak volna a városban, és azóta senki sem javította volna meg. Vajon tényleg történt-e itt valami hasonló?

A férfi kocogni kezd.

Mivel képtelen vagyok lépést tartani vele, megrántom a kezét.

A levegőbe repít, és én valami széles hátú lény tetején landolok, amely az utca közepén áll. Futni kezd, miközben én a lábaimat az oldalára szorítom. Torkom szakadtából üvöltve kapaszkodom mindenbe, amit csak meg tudok ragadni a lényen. Ujjaim a lény nyakára kötött kendő köré szorulnak. Ez az én csavart ingem. Istenem! Ez a hím egy kettős alakú faj, ami azt jelenti, hogy egyszerre emberszerű és állat, és jobb, ha kapaszkodom, vagy meghalok, miközben nyaktörő sebességgel galoppozunk.

Ugrál, én pedig lehajtom a fejem, lehunyom a szemem, és nem akarom látni, hogy mit ugrik át. Félek a magasságtól, a sebességtől és, nos, sok mindentől, amitől ő nyilvánvalóan nem fél.

Durván földet érve megáll. Az arcom megpattan a hátán lévő izmokon, én pedig elveszítem a rongyon való kapaszkodást, majd lepattanok róla, és laposan a fenekemre esek.

Nyögve mozdulok, hogy felálljak, de jobb belátásra térek. Lent maradok, mert a hím úgy dönt, hogy állati alakjában marad, és gyakorlatilag leszorít a domináns tekintetével. Szűk, függőleges pupillák. Élénk narancssárga szemek. Akkora, mint egy ló, hatalmas fejjel és szabadon álló fogakkal, ami azt jelenti, hogy nincsenek ajkak a fogak felett. Mindenki láthatja őket, mindegyik foga akkora, mint a középső ujjam. Fekete, rövid, sűrű szőrrel és nagy fülekkel, amelyek elállnak, és még nagyobbnak tűnnek. Erős és mozgékony testfelépítésű, hátsó lábai összecsukott helyzetben vannak, mint egy béka, ami megmagyarázza a hatalmas ugrást, amit végrehajtott.

Közelebb hajolva ismét a lábam közé szaglászik.

"Kérlek, hagyd abba, mert a frászt hozza rám. Ráadásul pisilnem is kell." Remegő lábakon állva igyekszem nem tűnni ijedtnek. Küzdök, hogy lecsillapítsam a dobogó szívemet, mert tudom, hogy osztály: A ragadozó megérzi a félelmet, és általában fel akarja falni azt, aki fél tőlük. A hólyagom megkönnyíti, hogy elfelejtsem a félelmet. Mennem kell. Szerencsére egy erdőben szálltunk le.

Kényszerítem a lábam, hogy megmozduljon, és a legközelebbi bokor elé sétálok egy széles fatörzs előtt. A fa tövét körülvevő fű ovális alakú, és puhábbnak tűnik, mint a kaliforniai fű, az erdőnek pedig csodálatos illata van a fákon növő különböző virágoktól. Piros, sárga, sőt neonkék is. Olyan, mint egy varázslatos hely, és sajnálom, hogy meg kell gyaláznom a vizeletemmel, de egy lánynak meg kell tennie, amit egy lánynak meg kell tennie.

Leguggolok, és épp a dolgomra készülök, amikor az idegen állat feje a bokor mögül előbukkan. Élénk narancssárga szemei kitágulnak, és pupillái apró résekké zsugorodnak.

"Hess!" A kezemmel mozdulok, de számára ez úgy tűnhetett, mintha odahívtam volna, mert megkerüli a bokrot, és ott áll, engem bámulva. Nem tudom megállítani, amit tennem kell, ezért megteszem, és megalázva nézem, amikor lehajtja a fejét, és figyeli az áradatot. Mivel órák óta nem mentem, nyolcvannégy évbe telik, mire végzek. Kipréselem magamból az utolsó cseppet is, és azonnal felöltözöm, majd ellépek a helyszínről.

Abban a pillanatban, ahogy megteszem, közelebb húzódik, és megszaglászik. Próbálok kevésbé emberien viselkedni, és előcsalogatni az állati oldalamat is, már csak azért is, hogy jobban érezzem magam ettől a fordulattól, és ne arra gondoljak, hogy ha néhány óránál tovább maradok itt, újra ki kell majd kísérni a mosdóba, és újra végigcsinálni ezt a kínos folyamatot, szintén újra.

A férfi rám pillant, majd a pisilésre, felemeli a lábát, és ugyanarra a helyre pisil.

Meglengeti hosszú, ostorszerű farkát, a lábam köré tekeredik, mint egy macska, és elrobog, a fejét hátravetve, egyértelműen azt üzenve, hogy kövessetek.

Morogva követem őt az erdőn keresztül, főleg azért, mert nincs más választásom. Ahogy sétálunk, próbálom elfelejteni a privát folyadékcserénket, és csodálom a környezetet ezen a bolygón. A fák törzsébe jeleket véstek. Nem olyan kidolgozottak vagy céltudatosak, mint amilyeneket máshol láttam, de természetes formák, amelyek még szebbé teszik őket. Ahogy sétálunk, megpróbálom megőrizni az életemet azzal, hogy előcsalogatom az ő humanoid oldalát. Tudod, azt, amelyik beszél. Sok kérdést teszek fel neki, amire nem tud válaszolni tolmács nélkül, vagy talán még azzal sem, mert megmarad ebben az állati alakban, de akárhogy is, ijesztő csendet tart fenn. Kíváncsi vagyok, hogy a búvóhelyére visz-e, vagy egy barlangba, vagy egy titkos helyre, ahol végezhet velem.