Milana Jacks - Marked By the Predator, Tizenhetedik Fejezet

 


Tizenhetedik fejezet

Stephanie

Hart szíve még pihenés közben is erősen és gyorsan ver. A mellkasába temetem az arcomat, és úgy nyújtózom rajta, mint egy lusta kiscica. A dorombolása vibrál az ajkamon, és felnézek, azt várva, hogy felébredt, de a szeme csukva van, bár tudom, hogy nem alszik. Tegnap este késő este jött haza, kissé ideges és nagyon is főnökösködő volt, olyan felgyülemlett agresszióval, amit szeret azzal levezetni, hogy megdug engem. Nem sokat aludtunk. A karomnyomok a fejtámlán és a lábam közötti fájdalom azt mondatják velem, hogy valószínűleg nem aludtunk többet néhány óránál.

Megcsókolom a puha ajkait. "Tudom, hogy ébren vagy."

Nyögdécsel, de nem nyitja ki a szemét.

"Muszáj ma a toronyban lenned?" Kérdezem.

"Biztos vagyok benne, hogy várnak rám."

"De?"

"De én nem megyek."

"Ó, szép. Talán ma sétálhatnánk egyet a városban."

Morgolódik. "Milyen célból?"

"Semmi célból. Csak sétálunk."

"Céltalanul?"

"Mmhm."

Morgott.

Azt hiszem, ez egy igen, és kimászom az ágyból, felveszem a kölcsönkapott flip-flopokat, és felállok. A kamrák tele vannak izzó aranyszínű függőleges vonalakkal. Némelyik mozdulatlan, némelyik mozog, némelyik apró fényekké zsugorodik össze, majd ismét a padlótól a mennyezetig tartó vonallá nyúlik. Több holografikus típusú képernyő villog és mozog a szoba közepén. Az irányítóközpont.

Egyik kezemmel eltakarom a számat. "Ó, Istenem!"

"Igen?" - válaszol.

"Látom őket."

Hart kiugrik az ágyból, és a másodperc töredéke alatt megjelenik előttem. Leguggol. "Ki? Hol? Mi?"

"A vonalak." Mutatok rá. "Látom a vonalakat!"

Hart rám néz, és kitágul a szeme. Megfogja az állam, felemeli, kicsit meghajol, és egyenesen a szemembe néz. Az íriszeit takaró fehérség mögött tisztán látom, amit ő vadászszemnek nevez.

Hátralép hátra. "Mit látsz?"

"Függőleges vonalakat mindenütt. Mozognak, villognak. És..." Újra rámutatok, "az a parancsnoki központ."

"Függőleges vonalak" - ismétli meg, homlokát ráncolva, aztán kitágulnak a pupillái, és látom, milyen kifejezőek a vadász szemei.

Ó, ez csodálatos. Végre úgy látom a dolgokat, ahogy ő látja őket. Persze, hogy össze van zavarodva. Nem tudja elképzelni, hogy nem látja a vonalakat. A világának részei, mint a levegő. "Portálok", mondom. "Hogy néznek ki a zárt portálok?"

Elmosolyodik. "Azt hiszem, úgy néznek ki, mint a vonalak." Megsúrolja az állát. "A szemed megváltozott."

Most rajtam a sor, hogy meglepődve nézzek. "Hogy érted ezt?"

"A szín eltűnt."

"Ez hátborzongató. Um, megmutatnád nekem a fürdőportált?"

"Szükséged van hulladékra vagy fürdésre?"

Eeeek. "Látni akarom a tükörképemet a vízben."

"Gyere." Az ágytól néhány lépésre lévő két szomszédos vonalhoz lép, és óvatosan megérinti a jobb oldali vonalat. Egy kapu nyílik, és a mérföldekre innen lévő tájra vezet, ahová a kamránkból juthatunk.

A kezét alulról felfelé mozgatja, és mint egy cipzár, bezárja a portált. "Próbáld meg te" - mondja.

A kezem megremeg, ahogy kinyújtom. Először a melegség ér el, és megbökdösöm a fényes aranyszínű vonalat. Megnyitja a kaput. "Húúú! Ezt egész nap tudom csinálni." Egy kézmozdulattal cipzározom a portált, ahogy ő tette. Újra kinyitom. Becsukom. Kinyitom. Becsukom. Kinyitom. Hartra pillantok, és a legjobb türelmes arcát vágja rám. "Oké, oké, most már végeztem." Kilépek a tájba, és észreveszek egy sátrat balra. Általában balra nincs semmi. Az ösvény a tóhoz és a vízeséshez vezet.

Belépek a sátorba, és egy csípőig érő sziklát látok, amin víz folyik át, ami eltűnik egy lyukban a földben. Belekukkantok a lyukba, de nem látok semmit. Koromsötét van. "Mi ez?"

"Privát szemétdomb" - mondja Hart, a sátor ajtaja előtt időzve.

Nagyot nyelek, meghatódva, hogy rájött, mennyire kényelmetlenül éreztem magam egész idő alatt. Ő is tudja, mert rám kacsint. Odasétálok hozzá, és lábujjhegyre emelkedem, de csak akkor érem el, ha lehajtja a fejét. Megteszi, és a pupillái kitágulnak, a narancssárga íriszekben aranyfoltok táncolnak. Én sem láttam még soha aranyat a szemében. "Köszönöm."

"El kell mondania a szükségleteket, hogy el tudjam látni őket. Nem szabad elszenvedned olyan dolgokat, amelyek könnyen orvosolhatók. Világos?"

"Igen, Hart."

"Hamarosan hozom a fát."

"Hm?"

"A virágfát."

Fintorogva ráncolom a homlokom, nem értem.

"Már eldöntöttem, hogy hova fogom tenni. Gyere, nézd meg a tükörképét." Félreáll, hogy a tóhoz sétálhassak, és mellé guggolva megnézhessem a tükörképemet a vízben. Fehér szemek fogadnak egy ismerős, barna fürtökkel keretezett kerek arcot. Az egyik fürt lecsúszik a vállamról, és a vízbe esik. Hart mellém guggol, felkapja a fürtöt, és a hajamat a tarkómnál rögzíti.

"Miért változott meg a szemem?"

Amikor nem válaszol, felnézek.

Előre bámul a vízesésre. "Nem tudom. Én... gyógyítót szerzek, egy öreg nőstényt, hogy segítsek neked és a többi nősténynek, ha van ilyen, a terhességben és sok más női dologban, amit nem tudok elképzelni."

"Azt hittem, már nem maradt egyetlen nőstény sem."

"Túl öreg a szaporodáshoz, és nem egy Ka."

Ő vigyázni fog rám, és bár tudok magamra vigyázni, mégis biztonságban érzem magam, ha tudom, hogy az ő erejére támaszkodhatok.

Hart egyik lábáról a másikra vált, tekintete még mindig előre tekint, a haját enyhe szellő mozgatja. "Szeretlek, tudod."

Felállok, és a hátára vetem magam, a kezemet a nyaka köré kulcsolom, és erősen kapaszkodom. Alattam a teste megmozdul, és ő lesz a vadász. Hátsó lábaira támaszkodva hátrafordul, a fenekét csóválja, ugrik, majd belecsobban a tóba. A "Slam dunk" új értelmet nyert errefelé.

A víz alól leválaszt engem, és elúszik. A felszínre rúgok, és felbukkanva látom, hogy a parton visszaérve lerázza magáról a vizet. Előrehajol, én pedig a szélére úszom, felemelkedem a karomra, és a homlokomat a vadász homlokához érintem. Ragyogó ragadozószemek merednek vissza rám.

Megcsókolom az orrát. "Én is szeretlek, szörnyeteg."