Milana Jacks - Marked By the Predator, TizennegyedikFejezet

 


Tizennegyedik fejezet

Stephanie

A legtöbb hím sebesülten tér vissza. Vagy a saját húsukat hozzák, vagy a törzstagjaik húsát, és a lábam elé terítik. A jelenettől még inkább émelygek és fáradt vagyok.

Bicegnek, némelyikük halkan nyögdécsel, miközben fát hoznak, tüzet raknak, ahogy tegnap este is tették. A füst kezdi betölteni a termet, és még engem is elszédít, sőt, fáradt vagyok. Egyik kezemmel fogom a fejem, és azt kívánom, bárcsak magamra ejthetném a trónt, és lefeküdhetnék a földszinti foszlott tollmatracra, amelynek inkább Hart szaga van, csupa fás és nehéz férfiillat, amit nem igazán tudok összekapcsolni semmivel a Földön.

A toronyra pillantok, és két kapszulát látok.

Pislogva próbálom kitisztítani a látásomat. Kettőt látok. Remek. Egyszerűen nagyszerű. Tompa fejfájás dobol a homlokom elején, és úgy érzem, ha nem eszem vagy iszom hamarosan valamit, szétterjed az arcom egyik felére, és migrént kapok, közvetlenül azelőtt, hogy elájulnék.

Hol van Hart? Már megint késik. Eltűnik a nap, és én kimerült vagyok, pedig egész nap semmit sem csináltam, csak ültem a székben, és néztem, ahogy Mas mozog, amitől már önmagában is szédülök. Megnézem őt a tűz mellett. Nincs ott, de látom, hogy a falak mentén sétál, mintha olvasná őket.

Mas nyugtalannak tűnik, a szokásosnál is nyugtalanabbnak. Az egész folyosón járkál, magában motyog, megáll, hogy rám nézzen, aztán vicsorog. A fáradtságtól le se szarom a színjátékát. Annál is inkább, mert mindenütt hús és vér van, és ezeknek a hímeknek nem kellett volna azt tenniük, amit tettek. Kétségbeesetten próbálnak biztosítani egy nőstényt, és én rosszul érzem magam. Ha felhívhatnék valakit a Földön, azt mondanám, hogy jöjjön. Vannak nők, akik szívesen tennék azt, amit én tettem, és összejönnének ezekkel a kettős alakú idegenekkel. A ragadozók nem olyanok, mint amilyennek ábrázoljuk őket. Legalábbis a legtöbbször nem azok. És számomra végképp nem.

Hart besétál a folyosóra, én pedig felülök, próbálom a fejemet a vállam fölött tartani, de nehezen megy. Egyrészes, sötétzöld kiltet visel, a törzsén több övvel, a csuklóján és a bicepszén pedig nehéz páncélzatot. Ahogy végigmegy a folyosón, leveti a páncélt, és a padlóra dobja. Az övek következnek, én pedig elmosolyodom, és arra gondolok, hogy ez csak rá vall, hogy mindenki előtt levetkőzteti a kiltet, és hagyja, hogy megcsodáljam a fittségét.

Hart a trónhoz ér, és átnyújt nekem egy kék hátizsákot és egy rózsaszín táskát.

Hát ez felébresztett. "Ez meg mi?"

"Nem tudom."

Letérdel, és érzem, hogy csinál valamit a lábammal. Csiklandoz, és megpróbálom elkapni a lábam. Amikor nem megy, mert a bokámat fogja, oldalra tolom a hátizsákot, hogy lehajolhassak, és meglátom... egy kék flip-flopot. Megmozgatom a lábujjaimat, és megállapítom, hogy egy számmal nagyobb. Még mindig kedves gesztus.

Beletúrok a hátizsákba, és érzem, hogy felcsúsztatja a másik flip-flopot. A csomagban ruhák, smink és hajápolási termékek vannak. A táskában egy telefont találok. Le van merülve az elem. Rágógumi. Rúzs. Két csík vényköteles gyógyszer, amit naponta egyszer veszek be, tehát hatvan napra elegendő tabletta. Nem tudom, mire valóak, de annak, akié ezek a dolgok, szüksége lehet rájuk.

"Honnan szerezted ezt?" Kérdezem.

"Találtam."

"Tudom, de hol?"

"Körülbelül. Tetszik? Elfogadod?"

Reméltem, hogy ételt és vizet hoz, de bármit is hoz, elfogadom. Csak most már tudom, hogy van egy másik ember, valószínűleg egy nő, valahol odakint, akinek hiányzik a kék ruhája, és talán ugyanazokon a zavarokon megy keresztül, mint én, és nincs meg az a gyógyszer, amire szüksége lehet. Nem kérhetem meg Hartot, hogy adja vissza őket, mert örülnöm kell az ajándékának. Még akkor is, ha néhány férfi állatot hozott, és még akkor is, ha azt az állatot felnyársalták egy rögtönzött botra, és most éppen Hart mögött grillezik. Kurvára éhes vagyok. És szomjas.

Megnyalom száraz ajkaimat, aztán kotorászom a táskámban, és eszembe jut a szájfény. Felkenem. Ó, a rágógumi. Kicsomagolok egy darabot, és a számba dugom, meg akarom enni, és meg is teszem. A szájfényt is meg akarom enni.

Állva mosolygok, és Hart képe duplázódni, triplázódni kezd, mielőtt a szemem elgurulna, és elesem. Az utolsó dolog, amire emlékszem, hogy Hart szemei kitágulnak, ahogy felém nyúl.

 

* * *

Puha tollak. Hart illata. A hangja, az érintése, és ringat, mint egy kisbabát. Kiszakítom a szemem, és az előttem lévő halvány fényeket bámulom, aztán kinyitom a számat, hogy mondjak valamit, de olyan gyenge vagyok, hogy egy szót sem tudok kimondani. A fények pislákolnak, és nézem őket, miközben visszaalszom.

Az éjszaka folyamán többször felébredek, de mindig újra elalszom.

Összeomlottam. Ironikus, hiszen néhány napja tényleg összeestem.

 

* * *

Reggel van. Azért tudom, hogy reggel van, mert a nap melegen tart. Hart nincs itt. Megdörzsölöm a szemem, mielőtt kinyitnám, és megfordulok, hogy rájöjjek, tévedtem. Bár reggel van, a nap nem tart melegen. A szőrme, a takarók és a díszes plüsspárnák végzik ezt a munkát. Felülve felnyögök, és közelebb hozom a mellkasomhoz a puha, bolyhos, színes takarót, amivel Hart takarhatott be. "Hála Istennek."

A hálószobában nyílik egy tér, és Hart besétál kívülről. Egy rövid, sötétszürke ruhadarabot visel a derekán, amely a combja közepe fölé esik, felfedve erős, hosszú, izmos lábát. Ezek az izmok megfeszülnek, ahogy megkerüli az ágyat, és leguggol mellé. Haja ma lent van, fekete, vad és hosszú, és keretezi az arcát. Oldalra gurulok, és a hajában lévő aranyszínű gyöngyhöz nyúlok, az ujjbegyeim között görgetve. Megérintem kemény állkapcsát, ujjammal végigsimítok a tetoválásain. "Jelentenek valamit?" Kérdezem.

"Ka betűkkel írják a nevemet."

"Kifelé. Így néz ki az ábécéd?"

"Igen."

"Angolul a neved és a 'szív' szó hasonló."

Összeszorítja az ajkát, és megrázza a fejét. "Nem. A nevem azt jelenti, hogy az, aki mindannyiuk felett uralkodik."

"A tápláléklánc csúcsán."

Hart bólint, majd a terem közepére pillant, és odamasírozik. Kinyújtja a tenyerét, és kivesz valamit valahonnan, amit még mindig nem látok, majd megfordul. A kezében egy kis fekete tál van. Úgy néz ki, mintha megrepedt volna és megjavították volna, olvasztott arannyal ragasztották volna össze. Az aranyjavítás egyedi külsőt kölcsönöz neki. Gyönyörű, és egy földi múzeumban lenne a helye. De nem csak ez ragadja meg a tekintetemet. A tálból gőz száll fel, és a leves illatától nyál csorog a számban. Izgatottan ülök fel, amikor visszatér korábbi helyzetébe, az ágy mellett guggolva.

Szembefordulva vele, keresztbe teszem a lábam, és kinyújtóztatom a karom, alig várom, hogy egyek.

Hart visszahúzza a tálat, és lerántja a lepedőt az orromról, felfedve meztelenségemet. Ahogy a tekintete végigvándorol a mellemen, a hasamon és a lábam között, vadászformájú szemei felváltják a fehéret, ami eltakarja őket. Ettől gyorsabban ver a szívem.

Átnyújtja nekem a tálat, én pedig gyakorlatilag kikapom a kezéből, majd az ajkaimhoz viszem. Belekortyolok. Baszd meg, igen. Felnyögök, ahogy valami tyúkhúslevesre emlékeztető valami átmelegíti a torkomat és a gyomromat. Túl gyorsan, a finomra vágott színes zöldségeket vagy húsokat - fogalmam sincs, mi az, tényleg - megrágás nélkül lenyelem a levest, és a szám sarkából is kilöttyen belőle néhány. Szalvétát keresek. Természetesen nincs, így a kezemmel törlöm meg a számat. "Van még?"

Hart elmosolyodik, szemei élénk narancssárgán világítanak. "Édes, édes istennőm. Soha nem elégedett, mindig több húst akar."

Megrágom az ajkamat, miközben a tálat az éjjeliszekrényre teszem. "Hm, mi volt a levesben?"

"Számít, hogy ízlett-e?"

"Igen, igen, számít."

"Ark kis pöcsét."

Felszáll az epe, és lenyelem. "Hart, meg kell ígérned, hogy a zöldségeken kívül semmi mást nem fogsz megetetni velem."

"Csak vicc volt."

"Oooo. Oh. Most megfogtál." Nevetek és megdörzsölöm a hasamat. "Finom volt, akármi is volt. Várj, volt valaki más?"

"Tojás és zöldség."

"Remek. Nagyszerű. Minden nap ezt fogom enni az itt töltött hátralévő napjaim alatt."

A narancs a szemében fellángol. "Amti, ezt fogod enni minden nap, amíg itt vagyunk. Nem leszek a szolgáid egyike." Végigsétál a testemen, és arra kényszerít, hogy a hátamra feküdjek. Ajkai az ajkamhoz érnek, és szemei az enyémen maradnak. Világosak és vadak, és nehéz rájuk nézni, de én mégis megteszem, mert ezek a ragadozó szemek, a fehérekkel ellentétben, kifejezőek. Megérintem a karját, végigsimítom a tenyeremmel az izmait. Tetszik, milyen keménynek érzem. Kőből faragták és szexre teremtették. Esküszöm.

Hart megcsókol, elidőzik a szájával az ajkamon, és azt suttogja: "Élvezed a fittségemet".

Végigsimítom a vádlimat a lábán. "Mmhm."

"Ha behatolok beléd, én leszek az egyetlen szolgád. Megértetted?"

Be akar hatolni belém. Ki használja ezt a szót, behatolni? Senki, de az emberiségnek igazodnia kell ahhoz, amit ez az idegen mond. "Nem egészen értem, de a gondolat, hogy engem szolgálsz, csábító."

Rám fekszik, én pedig felnyögök. A testét melegnek és keménynek érzem, és a plüss ajkaival a nyakamon, ma reggel nagyon ingerlékenynek érzem magam. Amikor megcsókol, a nyelvét a számban mozgatja, a testét is előre-hátra mozgatja, és a lábai között lévő nagy, kemény farkával ingerel, amitől a belső falaim összehúzódnak. Akarom a behatolást, amit ígért.

Végigsimítok a haján. Dús, durva, fekete haja az arcába hullik, és elfüggönyöz minket. Részben nedves, tehát frissen jött ki a zuhanyzó-tóból - férfi és szex illatú. Annyira sok szex. Felemelem a csípőmet, és megbökdösöm őt.

Dorombolás tör fel a mellkasából, vibrálva a melleim felett, és ő felemeli a teste alsó felét, hogy két ujját belém dugja. A szájába nyögök, ahogy pumpál az ujjaival, a csókjai egyre vadabbak. Már a nyelvével is a számat baszogatja. Megmarkolom a haját, és megpróbálom még közelebb hozni, de hacsak nem olvadok bele, ennél tovább nem tudunk egyesülni.

Egészen addig, amíg el nem távolítja az ujjait, szét nem választja a kiltet, és nem hatol belém.

Zihálok, ő pedig felemelkedik a karjaira, narancssárga vadászszemek figyelnek engem. Hangosabban dorombol, mint egy tigris, és ez szexi és rossz. Tiltottnak, tabunak, állatiasnak érzem, de ő egy férfi, minden férfias részével, és mégsem egészen. Lassan mozog bennem, feszít, és bár nyálkás és nedves vagyok, a körmérete és a hossza belém nyomul, próbál több helyet teremteni.

A dorombolás felerősödik.

Fölöttem Hart felső ajka meggörbül, és az állkapcsa kitágul, hogy helyet adjon a növekvő fogaknak. Gyorsabban kezd mozogni, egyre hangosabban dorombol, és egyre keményebben kefél engem. Érzem őt a hasamban. A hossza olyan magasra csapódik, hogy mindenem tele van farokkal.

A dorombolás morgássá változik.

A bensőm felfordul, pillangók táncolnak a hasamban. Izgatott vagyok, rémült, felizgatott, teljesen felemészt, ahogyan szexel velem. Nyúlok, hogy végigsimítsam az állkapcsát. Megragadja a csuklómat, a másikat is, és a fejem fölé kényszeríti a kezemet. A melleim kiállnak, ő pedig leereszkedik, hogy a mellbimbóim a mellkasához dörzsölődjenek, miközben fölöttem mozog. Az állkapcsa kiszélesedik, felfedve élesebb, nagyobb fogait. A pupillái kitágulnak. Az ágyéka megmozdul, és a csiklómat dörzsöli. Nyomás keletkezik az alsó hasamban. Megborzongok, de nem a hidegtől.

Felemeli az orrát, és szippant egyet, majd vicsorogva rám vicsorít, és gyorsabban dugattyúz.

Sikoltva élvezek el, és tovább élvezek, mert belém dörömböl, a saját felszabadulását keresve. Az izmaim elernyednek, és a lábaim szétválnak, hagyom, hogy azt tegye, amit akar, hogy elélvezzen, miközben én egy pillanatra jobban megnézem őt. Hátraveti a fejét, felfedve nyakának zsinórjait.

"Csak meg akarlak harapni" - zihálom.

Felránt, és a sarkára ül. A tarkómon tartott kezével a nyakához irányít, és a számat felé kényszeríti. Megnyalom a nyakát, és megízlelem a férfiasságát, fűszeres ízét a szájpadlásomon. Annyira szexi. Összekapcsolódunk, és érzem, hogy egyre nagyobb lesz bennem.

"Harapj - morogja. A hangja csonkított, egy zsigeri hang valahol az ember és az állat között, amitől végigfut a hideg a hátamon.

Kinyitom a számat, és beleharapok a nyakába.

Hart felüvölt, ami megrémít. Egy sugárnyi ondó ömlik, és olyan erőteljes, hogy esküszöm, egészen a méhemig érzem. Mivel a kezemben tartom, és hozzá vagyok szorítva, érzem, ahogy az izmai megmozdulnak, még a vállában lévő csontok csikorgását is hallom, és felnézek, hogy fehér szemekkel bámuljon rám. "Megjelölted a vadászomat."

Elmosolyodom, kissé idegesen, hogy mire gondol. "Tényleg?"

Megcsókol. "Megharaptad a testem legsebezhetőbb részét. A nyakamat. Megharaptál és nem véreztél."

"Tompa fogaim vannak. A nyakad kemény. Nem tudom, hogy tudok-e vért szívni."

"Akarsz vért szívni?" Izgatottnak tűnik.

"Nem, jól vagyok."

Eltávolít egy kósza hajszálat az arcomtól. "Mondd csak, Amti, hány ilyen hőségciklusra van szükséged ahhoz, hogy fiatalon teherbe tudj esni?"

"Oké, ööö, Stephanie vagyok, és nekem nincsenek hőciklusaim." A mellkasához nyomódom, de nem hagyja magát.

Ehelyett csak a homlokát ráncolja. "Én egy ciklus illatát érzem."

"És elegem van abból, hogy egy másik nő nevét mondod nekem, miközben még mindig bennem vagy."

"Amti a vágy és az őrület istennője, az istennő, akit megidéztem és lehugyoztam, mielőtt a Bukottak Csarnokában landoltál. Az istennőink szabadon felvesznek bármilyen alakot vagy formát, és eljönnek hozzánk, hogy megkísértsenek minket. Amti az őrületbe kísért minket, ahogy te is tetted velem. Megőrültem érted."

Nincsenek szavaim. Próbálom feldolgozni, amit mond, és időt kell nyernem, hogy olyan választ fogalmazzak meg, ami nem sérti a hitét, de azt is meg kell értenie, hogy nem vagyok istennő. Stephanie vagyok a kaliforniai San Diegóból, aki nyaralni akart menni, és az ő bolygóján landolt.

Megölelem őt, és az ablakon keresztül megkeresem a fehér foltot a magas tornyon. Az én kapszulámat, csakhogy most már két kapszula van, ami azt jelzi, hogy van még egy emberi nő valahol errefelé.

Előbb-utóbb valaki rájön, hová kerültek ezek a kapszulák, és keresni fog. Amikor ez megtörténik, az emberi faj felfedezi ezt a ragadozó fajt.

"Hart?"

"Igen."

Megnyalom az ajkam, nyelek, nyelek, gondolkodom, mit mondjak most, de muszáj kimondanom, mert egy részem azt akarja, hogy ne essen bántódása ennek a férfinak vagy a népének, még ha ez azt is jelenti, hogy aláírom, hogy soha többé nem térek haza. "El kellene pusztítanod azokat a kapszulákat."

Megcsókolja a vállamat. "Miért?"

"Nyomukban követni fogják őket, és el fognak jönni."

"Hadd jöjjenek."

"Mi milliárdok vagyunk. Vannak hadihajóink és tömegpusztító fegyvereink. Percek alatt megsemmisíthetjük az egész bolygót." Nem láttam errefelé modern fegyvereket. Minden rusztikus és primitív, és az egésznek az egyszerűsége, brutalitása megtölti a szívemet. Szeretek itt lenni. Titokban ezt a férfit is szeretem. Tizenhat éves korom óta senki sem gondoskodott rólam, mióta anyám a Marsra költözött. Egész felnőtt életemben egyedül éltem. Arról nem is beszélve, hogy úgy bánik velem, mintha a személyes istennője lennék. A tenyerem közé veszem az arcát. "Pusztítsd el őket."

"Nem tudom."

"Miért nem?"

"Mert Masnak szüksége van rájuk, hogy megkeresse a többieket. A kapszulák jellegzetes jeleket bocsátanak ki, és ő meg tudja találni őket, és csatlakozni tud hozzájuk, majd az elveszetteket hozzánk manőverezi. Ez több nőstényt jelenthet. És ha az istennők úgy örülnek, ahogy Amti örült, akkor sok játékkal és sok ivadékkal fognak megáldani minket."

Megrázom a fejem. "De a kockázat túl nagy."

"Akkor még jó, hogy őrült vagyok." Lefektet, majd feláll, és a feje fölött kinyújtóztatja a karját. Még mindig kemény, de a pénisze tetején lévő izé eltűnt. Megsikálja az arcát, a szoba közepe felé pillant, aztán rám, majd vissza a szoba közepére. Biztos vagyok benne, hogy van ott valami, amit néz, és meg akarom kérdezni, hogy mi az, és hogyan tudnám megoldani a látásproblémámat, ha lehetséges, de a pénisze elsőbbséget élvez, tekintve, hogy épp most szexeltünk.

"Kérdezhetek valamit?"

"Bármit kérdezhetsz." Megmozdul, hogy felvegye a ruhát, és eltakarja az alsó felét, aztán megáll. "Már megint a kondimat csodálod." Átbújik az ágyon, de ezúttal nem fekszik rám. Ehelyett a hasamra fordít, megemeli a csípőmet, hogy a fenekem felemelkedjen, és gyakorlatilag hátulról rám mászik.

Belém hatol, olyan nagy és nehéz, a farka nyomást gyakorol az alsó hasamban. A szemem a tarkómba gurul. "Ó, Istenem" - fojtom ki magam.

Hart hátulról baszik velem. "Isten a megfelelő név számomra, Amti".

Ó, ne! Gyorsabban dönget, nagy, nehéz golyói a csiklómat csapkodják. "Ó igen, igen."

Őrület és kéjvágy.