Milana Jacks - Marked By the Predator, Tizenegyedik Fejezet

 


Tizenegyedik fejezet

Hart

Amikor hazahoztam egy csonton lévő darabot Sor húsából, millió holdon sem fordult meg a fejemben, hogy az én szelíd virágimádó idegenem megeszi azt. Soha. Teljesen megdöbbentem, és nem tudom, hogyan közelítsem meg az étkezési igényeit. Ezért kértem meg a hímjeimet, hogy hagyjanak minket békén.

Ráadásul szükségem van egy kis időre, hogy átgondoljam és kitaláljak valamit a holnapi játékokra. Még mindig versenyezni fognak? Még nem tudom. Ki akar egy hímzabálót az ágyában? Remélhetőleg csak én.

Kinyújtom a kezemet, és felnyögök, mert Sornak sikerült kiszakítania egy darabot az izmomból, közvetlenül a csípőm felett, a zsenge, rugalmas izomból, ahol a vadászforma átmenet kezdődik. A nőstény megfogja a kezem, és észreveszem, hogy az övé nyirkos. Belélegezve érzem a félelmét.

Ark az ajtónál időzik.

"Meg akarsz halni?" Kérdezem. "Mert ha megpróbálsz ártani neki, megöllek."

"Most már túl gyenge vagy."

Most már túl gyenge vagyok ahhoz, hogy harcoljak ellene. "Akkor hagyom, hogy az idegen nőstényem felfaljon téged."

Nevet. "Váratlan fordulat."

"Mondhatni."

"És most mi lesz?"

"Most hagyd abba a játszadozást, Ark."

"Baszd meg, nem. Egy ragadozó a farkamon jól hangzik nekem."

"Amíg le nem harapja", mondja az idegenem.

Woooooo.

Ark szemöldöke megemelkedik.

Megrántom Stephanie kezét, és ő az ölemben landol. "Ark, azt javaslom, szerezz egy másik ragadozót. Ez már foglalt."

"Még két nap van hátra a játékból."

Megszaglászom a haját. Még mindig finom illata van, olyan, mint amit egyszerre akarok megdugni és megenni. Hogy lehet ez? Beejtem a trónt a kamráimba, és becsukom a felső nyílást, de a trónon ülve maradok. Stephanie megfordul az ölemben, csupasz lábát a combomra támasztja. A tekintetem követi a lába ívét, a kezem mozdul, hogy megszorítsam a combját. Sima, levélvékony bőr. "Sosem gondoltam volna, hogy ragadozó vagy."

"Nem vagyok az, tényleg. Az egész egy félreértés."

"A saját szememmel láttam, ahogy megeszed az egyik hímemet."

"Azt hittem, hogy marhahús vagy valami hasonló."

Elmosolyodom. "Nem eszünk olyat, amit nem ismerünk." Megérintem az orromat. "Megszagoljuk a fogyasztásra szánt ételt."

"Nos, úgy tűnik, mi nem."

A vér tovább csorog az oldalamon. Kezdek szédülni, de élvezem, hogy az ölemben ül, ezért még egy kicsit elidőzöm. Azt is élvezem, hogy beszélgethetek vele. Lenyűgöz, és szeretnék többet megtudni a népéről. "Az önök bolygóján melyik faj áll a tápláléklánc csúcsán?"

Megrántja az orrát. "Az emberek."

"Látod?"

"Nálunk ez nem így van."

"Hogyhogy így? Minden bolygón van egy faj a tápláléklánc csúcsán, ami azt a fajt ragadozónak, az összes többit pedig zsákmánynak tekinti. Máskülönben a túlélés nem lehetséges. A tápláléklánc hierarchiája univerzális. Minden bolygón létezik, mert minden fajnak ennie kell. Az energia nem teremti meg önmagát."

"Ez igaz. Hmm." A plafont nézi, így én is felemelem a tekintetem. Nincs ott semmi.

Egy idő után, amikor még mindig keresem, hogy mit néz, azt mondja: "Hadd fogalmazzam meg így. Ha a Földön landolnál, az emberek nem ennének meg téged."

"Mit tennének?"

"Először is, nem engednének leszállni, mert mi a fajtádat ragadozóknak minősítjük, és nem engedjük, hogy a bolygónkon tartózkodj."

Ha nem engedték, hogy leszálljon a Földön, Ark a harci madarával valószínűleg utasokat, pontosabban női utasokat szállító emberi hajókra vadászott.

"És másodszor - folytatja, és szünetet tart, amikor a hüvelykujjammal végigtörlöm a combja belső oldalát. "Ha végül mégis leszállnátok, attól tartanánk, hogy megennétek minket."

Izgatottsága eléri az orromat, és én megcsóválom, elégedetten, hogy az érintésem felizgatja. "Honnan tudnátok, hogy féljetek tőlünk?"

"Minden kettős alak az embereket előzi meg."

"Kettős formák?"

"Az állati formád."

Felhördülök. "Én nem vagyok állat. Vadász vagyok. Ez természetes részem, nem pedig valamiféle forma."

"Ó, sajnálom, hogy megsértettelek. Nekünk csak egy formánk van."

Elfogadom a bocsánatkérést. Nem tudja jobban, és hamarosan meg fogja tanulni. "Láttál már másik kettős formát a Földön? Olyanokat, mint én?"

"Nem, de más fajokat tanulmányozunk. Tudjuk."

Még jobban megszédülök, pislogok, a látásom elmosódik. Egy nyöszörgés szökik ki a torkomon.

"Megsérültél." Leugrik az ölemből, és kinyújtja a kezét. Homlokomat ráncolva megrázom, és azon tűnődöm, miért kell neki újra köszönnie nekem.

Felkacag. "Nem, butus, fogd meg a kezem. Segíteni akarok neked felállni."

Nyögdécselve felállok magamtól, és a szoba elúszik. Megbotladozom a trón körül. A nőstény a karom alá bújik, és az ágyhoz vezet. Átmászom rajta, és sóhajtva nyúlok az orvosi panelért, hogy beindítsam a javítórendszert, amikor a nő rángatni kezdi a vertomat. Párosodni akar. Most rögtön? Tényleg? A vérem látványa biztos felizgatja. Meg akar enni és meg akar dugni.

"Azt hiszem, istennő lehetsz." Nem tudom, melyik, és nem is érdekel.

"Egy istennő? Nem, én egy informatikus vagyok. Meg tudnál támaszkodni egy kicsit, hogy levehessem a kiltet?"

Most az egyszer megteszem, amit mond, és ő meztelenre vetkőztet. A fegyverek a padlóra csattannak.

"A villanyt is fel tudod kapcsolni? Nem látok a sötétben."

Hogy lehet, hogy egy ragadozó nem lát a sötétben? Furcsa, furcsa faj. Felhúzom a panelt, és felkapcsolom a villanyt. A falak pislákolnak, én pedig tompítom őket.

"Világosabbat kérek." Megteszem, amit kér, mert alig várom, hogy megtapasztaljam, bármit is forgat a fejében. Valamit akar, de nem értem, hogy mit.

"Ó, Istenem." Mindkét kezét a szájára teszi, tekintete az oldalamra tapad, a csípőcsontom közelébe, ahol egy húsdarab hiányzik. Én is odanézek. "Mi az?" Kérdezem. "Semmiség. Túléltem és nyertem az első éjszakát." Vér áztatja az ágyat. Kezdem elveszíteni az eszméletemet. Be kell indítanom a javítórendszert. Miért bűvöli el az idegen a sebemet? Be fog gyógyulni.

Körülnéz a szobában, és felemeli a kezét. "Hol a faszban van géz vagy törölköző vagy egy kibaszott kórház?"

Kezd ellenségessé válni. "Nyugalom, gyilkos."

"De hiányzik egy darab a testedből."

"Tudom, ezért kell beindítanom a javítórendszert." Hunyorítok az arcomra meredő panelre.

"Mire vársz még?"

"Arra, hogy hátrálj el az ágytól. Nem hiszem el, hogy ezt mondom, de a jelenlegi állapotomban nem tudlak párosítani."

"Micsoda?"

"Párosodni."

"Nem akarok szexelni, Hart."

"Akkor lépj el az ágytól."

Stephanie hátrébb lép, én pedig összezárom az állkapcsomat, hogy ne sikítsak, és ne csikorgassam a fogaimat. Na tessék. Megütöm a panelt, és elindítom a javítást. A fejem tetejétől indul, magába szívja a hajamban lévő vért, és még az apró, letört hajvégeket is megjavítja, majd lefelé halad az arcomon, beleég az ott lévő vágásokba, a nyakamon át, a homlokomon végig. Az izmaim rángatózni kezdenek, a csontjaim átrendeződnek, a vadászom kész előbújni, de most nem hagyhatom el ezt a formát. Kiüthet, és a nőstényem párosítana, ha nem lennék sérült.

Behunyom a szemem, és elképzelem, hogyan fogom felszerszámozni, hogyan fog a horgom leválni a farkamról, és beakadni a méhébe, és még mindig nem tudok szabadulni a perzselő fájdalomtól. A javító lézer a csípőm körül lappang, és olyan érzés, mintha ezernyi tű szúrná a sebemet. Megkettőzi a húsomat, hogy új húst készítsen.

Stephanie néz engem, arckifejezése rémülettel. "Mi történik veled?"

"Javítások" - mondom összeszorított fogak között.

Előre lép.

Felemelem a kezem. "Maradjon ott."

A bőrjavítás a legfájdalmasabb. A karmaim beleássák magukat az ágyba, ahogy a javítórendszer elkezdi áthúzni a bőrömet a seben, majd megkettőzi, megnyújtja, ellazítja, új bőrt készít, hogy lezárja a sebet. Feketeség szivárog a látásomba, az arcára koncentrálok, hátha a képe eszméletemnél tart. Felszállok rá. Tenyésztés. Tartás. A ragadozó megszelídítése lenne az életcélom.

A javítórendszer villog.

Kifújom a levegőt, majd belélegzem, mert jön a csípőjavítás, és ez a legnagyobb seb, ami hosszabb javítási időt és több fájdalmat jelent. Felkészülök a legrosszabbra, és az bekövetkezik. A javítórendszer a csontig ég. Nem veszem észre, hogy Sor megsérült a csontom, felsikoltok a fájdalomtól, és vadászóvá válok.

Dühös vagyok a fájdalom miatt.

A látásom vörös.

Felemelem az orromat, és kinyújtom az oldalamat, hogy a javítórendszerem működjön. Fekve szimatolok tovább, lenyelem a sebesült állat nyöszörgését. Meg akarom nyalogatni a sebemet, de ha így gyógyulnék, az túl sokáig tartana, és nincs időm. Holnap és a játékok utolsó napján vadásznom kell.

A javítórendszeren kívülről Stephanie félelme hatol be az agyamba. De ez még nem minden. Az izgalmának elhúzódó illata az őrületbe kerget. Az enyém az enyém az enyém. Bőr feszül a csípőm fölött, én pedig felüvöltök, karmaimat az ágyba vájom, szétszaggatva a matracot. Tollak szakadnak ki belőle, és én tovább karmolok, harapdálom a körülöttem repkedő tollakat, őrülten, hogy nem tudom megjelölni őt. Most akarom megjelölni, nem a játékok után.

A javítórendszer csipog, jelezve a visszavonulást.

Miután minden lézertől megszabadultam, leugrom az ágyról.

Stephanie hátralép.

Végignézek rajta.

Tovább hátrál, és a falhoz szorítom. Megszaglászom a lábát, fel a combján, bedugom az orromat a szőrzet alá, amely őt takarja, és megnyalom a fogaimat, mert az itteni szag hívogat. A fogaim közé veszem a szőrét, és megrántom.

Stephanie megrázza a fejét. "Rossz Hart" - mondja.

Újra megrántom a szőrét.

"Nem." Visszarántja.

Azt hiszem, a másik alakomat jobban szereti. Átrendezem a csontjaimat, hogy hímként álljak két lábon. A tekintete a száramra esik, és hátralépek, hogy megfigyelhesse az erőnlétemet, meggyőződjön róla, hogy minden sérülés alaposan begyógyult, és alkalmas vagyok a párzásra.

Stephanie körbejárja a testemet. Megérinti a combom hátulját, és végigsimít a lábamon, mire a farkamból elkezd szivárogni az ondó. Élvezem a keze érzését a bőrömön.

"Hű, teljesen begyógyult."

Megragadom a csuklóját, és kissé elfordítom, a tenyerét a combomon át a fenekem fölött felfelé, elöl a csípőm fölött, és a tenyerét a száramra zárom. Ott elengedem a kezét, és ő fel-le mozgatja, majd két kézzel megragad. Simogat, szétkeni a folyadékomat a farkamon. Belekapok egy keveset a magomból, és megjelölöm az ajkaimat, majd az övét, és azt mondom neki a földjeim nyelvén, hogy az enyémnek fogom megjelölni, megígérve neki, hogy megnyerem a játékokat és a szeretetét, amit sokkal nehezebb megnyerni, mint a játékokat.

Megnyalja a magomat és lenyeli.

"Ez egy jó kicsim" - mondom neki. "Akarsz még?" Nem kérdezem, tényleg. Az ajkaimat az övéhez nyomom, és megcsókolom, a magomat a szájára rakom, hogy lenyalhassa. És meg is teszi. "Milyen jó kicsim vagy." Kikötöm elöl a bundáját, és szétválasztom, hogy megtapogassam a melleit, ugyanazokat a helyeket, amelyeket a kölykeim is szopni fognak a közeljövőben.

Megszorítom a mellbimbóját, és Stephanie nyöszörög. Továbbra is az övét súrolom a számmal, miközben a lábaim között pumpál, aztán megforgatom a mellbimbóit, és érzem a szobában virágzó izgalmát.

"Igen, kicsim, pumpáld tovább. Mennyi magot akarsz, hm?"

Stephanie térdre ereszkedik, apró, karom nélküli ujjai a combomon terpeszkednek. Széles nyelve simán végigsimít a hosszamon, és az aljától a tetejéig nyalogatja, elidőzik a horgomon, körbejárja, majd felnyalábolja a nyílásból szivárgó magot. A szemei a tarkójába gurulnak, és ajkaival körbetekeri a csúcsomat, majd elkezdi mozgatni a száját a farkamon, gyakorlatilag arra késztetve, hogy megdugjam a száját. Soha nem tapasztaltam még ilyesmit, és még csak nem is gondoltam rá, de gyorsan elkapom a fonalat.

Még jobban a falhoz szorítom, hogy a feje a falnak támaszkodjon, aztán szélesebbre teszem a lábaimat, és a szájába pumpálok. "Te egy mohó kis kölyök vagy. Az összes magot akarod."

Miközben a combomat fogja, könnyes, nagy barna szemek merednek rám. Megbaszom a száját, élvezem, milyen érzés, amikor a horgom a torkának hátsó részét éri. Ez még jobban serkenti a magtermelődést, és a golyóim megfeszülnek, felhúzódnak. Mintha tudná, megragadja őket, és megszorítja. A testem összezárul, és nem mozdulok tovább. Ohhhhh igen. A magom a tengelyem csatornájába ömlik, kifröccsen, és betölti a száját. Szürcsöl, én pedig befogom a torkát, és gondoskodom róla, hogy az utolsó cseppig lenyelje. Meg is teszi.

A szemmagasságában guggolok, és lenyalom a magomat a szája sarkáról. "Megetted az összes magomat."

Vörösre színezi az arcát.

"Ez az egész nagyon... idegen számomra. De nekem tetszik. Megtartalak. Az enyém vagy. A játékok? Színjáték, hogy lefoglaljam a hímjeimet. Ha én nyerek, és én fogok nyerni, megjelöllek, nőstény, és te adsz nekem kölyköket. Megértetted?"

Hátradőlök, hogy a kifejező szemébe nézhessek.

"Igen, Alfa" - mondja.

Megcsókolom a száját. "Jó kislány vagy. Holnap több húst hozok neked."

"Ó, erre nincs szükség."

"De igen. A második nap a "gondoskodj a nőkről" nap. Olyan ételre vadászunk, amit a legjobban szeretsz. Hozok neked valami finomságot. Kérsz bárkát?"

"Jaj, neeeem. Van csirke?"

Nem tudom, mi az. "Nincs csirke."

"Marhahús?"

"Nem."

"Még nyúl is."

"Bárka?"

A tenyerei közé veszi az arcomat, és megcsókolja az orromat. "Ark hozott egy ruhát. Arra gondolok, hogy van valahol egy másik nő. Tényleg?"

"Ha van, meg fogom találni."

Stephanie bólint. "Fáradt vagyok, Hart. Te is fáradt vagy?"

Igen. "Nem, soha nem vagyok fáradt."

Elmosolyodik. Azt hiszem, tudja, hogy hazudok.

Én is megcsókolom az orrát. Úgy tűnik, mintha az ő fajtájából a nőstények ezt szeretik, miután lenyelik a magot. Az összes magot. Az elmém mélyén azt tervezgetem, hogyan fogok több ilyen nőstényt szerezni a hímjeimnek, még ha tudom is, hogy megölik egymást a versenyben ezért az egyért.