A.K. Koonce - Hopeless Magic, Hetedik fejezet


Hetedik fejezet

Gyönyörű harmónia

Egyszer sem gondolok arra, amit Darrio mondott nekem. A nap hátralévő részében a nagynénémmel nevetek. Visszaemlékezünk azokra az időkre, amikor még itt éltem. Mintha egy normális, boldog család lennénk.

Sosem voltunk normálisak. De boldogok voltunk.

Ő és én kettesben állunk a verandán. A szél a hajamba tép, amitől az ajkamra borul. A nap vadul ég a horizonton, azzal fenyegetve, hogy elsötétíti az amúgy is sötét világunkat. Szinte érintetlennek tűnik itt. A pusztítás itt nem olyan súlyos, mint Juvarban.

A hamu utóíze a szélben az egyetlen utalás arra, hogy valami nincs rendben.

"Gondolod, hogy valamelyikükkel megállapodsz?" Pillant be a házba rájuk.

A tény, hogy a "megállapodni" szót használta, nevetésre késztet. A világon egyetlen nő sem fogja azt "megállapodni", ha bármelyikükkel összefutnak.

Mindegyiküknek megvannak a maga hibái, nem rosszabbak, mint nekem, de ők... ők azok, amikben minden lány reménykedik, tényleg.

Magabiztosság és intelligencia. Szexualitás és szellemesség. Hűség és erő.

Bárcsak mindhárman valahogyan egy tökéletes embert alkotnának.

És talán ez a férfi csak nem beszél. Talán csak úgy lóg ki, mint ez az intelligens, szexi, kissé agresszív-hűséges férfi. Kicsoda? Teszi. Nem. Mondja. A. francba. Word.

A három férfi közül ketten ételt lapátolnak a szájukba, és mosolyognak. Darrio egy falatot sem nyúlt az ételéhez. Vajon bűntudata van?

Kétlem. Kétlem, hogy valaha is bűntudatot érzett volna egész életében.

"Ők hárman csak egy vezetőt keresnek. Én csak segítek nekik."

"Miért? Soha nem ismertelek még olyannak, hogy bármit is a kis fekete szíved kedvességéből tettél volna, Kara."

Megforgatom a szememet, mire mosolyra húzódik a telt ajka.

"Kit választanál, ha lenne rá lehetőséged?" Kérdezem tőle. Gonosz mosoly húzódik a vonásaimra. Mocskos dolog ilyet kérdezni. Olyasmi, amitől izgalmas érzés járja át a lelkemet.

Az ujját a szája közepéhez érinti, mintha tényleg nehezen tudna dönteni.

"Én nem tenném."

"Hazudsz." A szavaim olyan magasra csapnak, hogy mindhárom férfi figyelmét magára vonja. Felém néznek, és az arcom lángol a róluk szóló beszélgetéstől. Úgy kérem, hogy válasszon egyet, mintha jószágok lennének, ő pedig azt mondja, hogy nem tenné. Micsoda szörnyű hazudozó.

Hozzám hajol, a vigyor még mindig az ajkát csókolja. "Nem tenném" - ismétli suttogva. "Választani, ez az. Miért választana? Az a három törődik veled. Hagyd, hogy törődjenek veled, Kara. Mindenki. Három. A... Ők. Soha többé nem kellene aggódnom érted, ha három védelmeződ lenne."

"Ugye tudod, hogy a való világ kissé másképp működik, mint az élet a Saint's Innben? A való életben nem szórakozhatok csak úgy három férfival. Nagyon rosszul végződne."

"A rossz emberekkel, igen, katasztrófával végződne. De a megfelelő emberekkel harmóniában végződhetne." Figyelme visszahúzódik a háromra, akik még mindig feszülten figyelnek minket. "Gyönyörű harmónia."

Olyan tudással teli a hangja. Veszélyes és szexi tudással.

"Nos, ez nem a csiszoló harmóniáról szól."

"Nem mondtam semmit a darálásról. Nyomd ki a mocskos gondolatokat a fejedből." Fehér fogai az alsó ajkába mélyednek, mielőtt ismét komolyra váltana. "Miről van szó? Mi a hasznod belőle?"

Az ég rózsaszín és lila árnyalatai lekötik a figyelmemet, miközben óvatosan figyelmen kívül hagyom tolakodó kérdését.

Már azt sem tudom, mit kapok ki belőle. Nem tudnak változtatni azon a tényen, hogy az apám meghalt ...

Csak egy ütemet hagy eltelni, mielőtt a következő témára térne át.

"Emlékszel Mackelre?"

Meleg érzés terjed szét bennem a neve hallatán.

Mackel Alexander volt az első csókom. És istenek a magasban, az a fiú tudott csókolózni.

"Igen, azt hiszem" - mondom a lehető leghalványabban.

"Mocskos hazug vagy, Zakara Storm." A mosolya felragyogtatja smaragdzöld szemeit, és én nem tudom megállni, hogy ne nevessek. "Ő a szeszesital-beszállítónk. Az alkohol nagyon sikeressé tette őt. Rólad kérdezett."

"Mikor?" Utálom, hogy milyen gyorsan jött ez a válasz.

"Amikor ma délután leadta a rendelésünket. Meglátott téged, és kérdezett rólad."

Gyanakvás marcangol végig rajtam. A szavai gondosan irányítottak. Érzem, hogy valami közeleg. Valamit, amit már a helyére tett.

"Mit mondtál neki?"

"Azt mondtam, hogy kérhet magának. Ma este. Amikor felvesz téged."

A körmeim a tenyerembe marnak, ahogy szorosan ökölbe szorítom a kezem.

"Ma este nem tudok randizni. Három férfi vár rám. Nem bohóckodhatok úgy, mintha nem lennének fontosak".

"Fontosak neked?" A halványszőke szemöldöke olyan magasra ívelt, amennyire csak lehet, ahogy lenéz rám. Úgy érzem, mintha megint ő lenne a felnőtt, én pedig csak a kisgyerek, aki panaszkodik a házimunkára, amit kér tőlem.

Nem mintha mindhárom házimunka lenne... vagy mintha én megcsinálnám őket...

"Talán hagynod kellene, hogy a három férfi mással lásson, hogy lássák az értékedet. Ha őket nem érdekli egy gyönyörű nő, ígérem, valaki más fogja." Elégedett mosoly pihen az ajkán.

Mintha gépiesen, úgy forogna a szemem a nő felé. Mindig ezt csinálta. Mindig egy jó férfit keresett, aki elragadhatna ebből a romlott tündérmeséből, amivé az életem valahogyan változott.

De nekem nincs szükségem férfira.

Nekem ott vagyok én.

"Én nem megyek..."

"Zaraka Storm." A sima, mély hangja minden pórusomon keresztül vibrál. Ez a legférfiasabb hang, amit valaha hallottam.

Ez a legférfiasabb hang, amit valaha hallottam. Kapd be, Darrio. A szexi hangodat kicserélték.

A lépcső alján egy ismerős férfi áll. Az arcán olyan tökéletes a mosoly, hogy nehezen tudok félrenézni, hogy megcsodálhassam a többi részét. Aranyszínű, mélység nélküli szemei kedvességgel ragyognak. Széles vállai mindig egyenesen tartják a testtartását. Kemény izmai karcsú csípőbe vésődnek.

"Azt hiszem, kicsit megnőttem, mióta gyerekek voltunk, mi?" A szavai megpróbálják elvonatkoztatni az elismerésemet az erős testétől, és minden erőmre szükségem van, hogy elfordítsam a tekintetemet. A figyelmem ismét azon a gyönyörű mosolyon landol.

Lassan megmássza a néhány lépcsőfokot, amíg éppen előttem áll.

"Úgy látom, te is kiteljesedtél". Telt ajkai transzba ejtenek.

Meg kellene szólalnom, vagy legalábbis becsukni a számat.

De semmi. Nincsenek értelmes gondolataim.

"Nagyon szép vagy ma este, Kara." Hozzám hajol, ellopva valamennyit abból a rettenetes térből, ami a testét az enyémtől elválasztja.

"Köszönöm, Mackel." Suttogva jön ki belőlem. Egy döbbent suttogás. Valaha fiú volt, aki férfiként csókolt meg. Most úgy áll előttem, mint semmi más, csak férfias magabiztosság.

A kemény fapadlón sikló csizmák visszhangoznak a mögöttem lévő házban, és hirtelen rájövök, hogy közönségünk van.

"Ki a barátod?" Ryder nyugodt hangja áthallatszik Daxdyn és Darrio sietős suttogásán.

A három férfi felé fordulok, akik tőrrel merednek Mackelre. Egyszerű, udvarias mosolyt küld feléjük.

Többek, mint amire számítottam. Amikor a parton állok, és követelem a jutalmamat ezért az útért, a világ összes vagyonán kívül semmi sem lesz elég.

Visszafordítom a tekintetemet az előttem álló magas, sötét és jóképű férfira.

"Készen állsz?" Kérdezem, a mosolyom ugyanolyan elbűvölő és gyönyörű, mint mindig.

Nagy keze megszorítja az enyémet. Egyetlen szó sem hangzik el, miközben elkalauzol. Hogy hová, azt sem tudom biztosan.

"Kibaszott ember." Hallom Darrio szitokszavát néhány méterről, és Mackel zavartan pillant le rám.

"Furcsa ez a fickó. Ne aggódj miatta." A kezemet a domború bicepszére fonom, és még a szempilláimat is felcsapom rá, miközben egy tökéletes mosoly csókolja meg az ajkaimat.

Ekkor jövök rá, hogy mekkora erőfeszítéseket teszek azért, hogy csak Mackel közelében legyek. Észre sem vettem, de az elmúlt napok könnyűek voltak. Semmit sem tettem előre megfontoltan.

Rossz érzés kavarog bennem, amikor rádöbbenek, milyen veszélyes megbízni ezekben az idegenekben. Még csak nem is ismerem őket, és mégis itt vagyok.

Teljesen önmagam voltam mindhármukkal. A gyomrom mélyre süllyed. Túlságosan is jól éreztem magam velük.

Ma estétől kezdve ez megváltozik.