Eva Chase - Dragon’s Guard, Ötödik fejezet

 


5. fejezet

Ren

Az elsőpár másodpercben, miután Nate megszólalt, csak bámultam rá. Végül áthelyeztem a nyelvem. "Alakváltók" - mondtam. "Ez meg mit jelent egyáltalán? Hogyhogy nem vagyok ember? Hogyhogy nem vagy ember? Nézz ránk!"

"Épp ez a lényeg, hercegnőm" - mondta Marco könnyedén. "Embernek nézünk ki, de ha kedvünk van hozzá, át tudunk változni. Valami mássá."

"Valami olyanná, mint mi?"

"Bármilyen állati esszenciába, ami a lelkedhez kötődik" - mondta Áron. "Ez mindannyiunknál más és más. De a természetünk további erőkkel jár, még akkor is, ha emberi formában vagyunk. Biztosan észrevetted, hogy erősebb, gyorsabb és mozgékonyabb vagy például, mint bárki más hasonló alakban."

A szívem ugrált. Fisher legjobb tolvajává váltam, mert a ragacsos ujjaim olyan gyorsan le tudtak csípni egy értékes tárgyat egy emberről, hogy az észre sem vette volna. A raktárvezető megbámult, amikor megmutattam neki, milyen könnyedén tudok bánni a nehéz dobozokkal. Honnan tudta Aaron?

Aaron honnan tudta? Mert ha igaz volt, amit mondott, akkor ő és az előttem lévő másik három fickó pontosan ugyanígy volt.

"Ó, Istenem!" Kylie rám hajtotta a fejét. "Teljesen igaza van. Ismerek profi sportolókat, akik nem tudnak úgy mozogni, mint te. Mindig is azt hittem, hogy ez csak menő. De természetfeletti erők - ennek teljesen értelme van." A szavaiból alulról jövő nevetés futott át. Nem hitte el teljesen. Áron felé fordult, szürke szemei csillogtak. "Állítólag ő is látnok? Esküszöm, néha olyan dolgokat tud az emberekről, amiket semmiképp sem kellene."

"Ky" - tiltakoztam, de igaz volt. Pontosan tudtam, milyen gyenge pontot kell eltalálnom, hogy az a fickó a bárban meghátráljon. Mindig is éreztem az emberek érzelmeinek ízét.

"Ez is az állati oldalad része lesz - mondta Nate, de túlságosan fel voltam pörögve ahhoz, hogy még a gazdag, morgó hangja is megnyugtató legyen.

Aaron bólintott. "A testbeszéd olvasásának ösztönei, a levegőben lévő feromonok - az érzékeink túlmutatnak azon, amit egy átlagos ember érzékel. És arra számítunk, hogy te különösen érzékeny vagy."

Felemeltem a kezem. "Oké. Szóval talán egy kicsit furcsa vagyok néhány dologban. De határozottan nincs 'állati oldalam'. Soha nem 'váltam át' semmivé. Ez az egyetlen testem, ami valaha is volt. Biztos vagyok benne, hogy észrevettem volna, ha valami teljesen mássá görbült volna."

"Várj csak - mondta Kylie. "Erről a részről megfeledkeztem. Állatokká változol át. Akkor most olyan vérfarkasokról meg ilyen szarságokról beszélsz?" Felkacagott, és megveregette a vállamat. "Ren, te vérfarkas vagy! Ez fantasztikus."

"Nem vérfarkas - motyogta West, ahol még mindig az ajtó mellett ólálkodott. "Az emberi rémtörténeteknek fogalmuk sincs, miről beszélnek."

"Legyünk igazságosak" - mondta Marco. "Van némi hasonlóság. De mi sokkal több formában létezünk, mint a kerti farkas. És a telihold nem igazán játszik szerepet. Amikor át akarunk változni, akkor váltunk." Csettintett az ujjaival.

"Ugye tudod, milyen őrülten hangzik ez?" Mondtam mindannyiuknak. "Ismétlem, ismétlem, soha nem változtam át semmiféle állattá. Se farkassá, se aranyhalakká, nada."

"Ennek több oka is lehet" - mondta Áron. Kimért hangját akadémikus lelkesedés színezte. A sarkán ringatózott, még inkább úgy nézett ki, mint egy professzor - egy nagyon, nagyon dögös professzor. Az ilyen dolgok magyarázata nyilvánvalóan az ő asztala volt. "Ha az emlékeidet, hogy alakváltó vagy, elzárták, akkor eszedbe sem jutott volna megpróbálni gyakorolni ezeket az erőket. Talán éreztél volna késztetést, de nem tudtad volna, hogy mit jelent."

A hátam megmerevedett. Az a karmoló érzés, ami a mellkasomban jelentkezett, amikor elkapott a harag - vagy másfajta szenvedély. Mintha valami belülről próbálná kiásni magát...

"És - folytatta Aaron - egyikünk sem éri el a teljes erejét, amíg be nem tölti a huszonegyet. Még ha teljesen tudatában is lettél volna annak, hogy ki és mi vagy, a váltás több erőfeszítést igényelt volna, és nehéz lett volna sokáig megtartani. Így logikus, hogy nem automatikusan történt volna meg".

Nate előrehajolt, és nagy kezét a kanapé oldalára tette, alig néhány centire a karomtól. "Mielőtt elment, mondott neked valamit az anyád a huszonegyedik születésnapodról? A mágiájának egy impulzusa miatt találtunk rád, amit tegnap kezdtünk érzékelni. Szerintem azt akarhatta, hogy visszatérj a fajtádhoz."

Kylie szeme kitágult. "A nyakláncod."

Megszorítottam a medált. "Ezt adta nekem, mielőtt elment. És azt mondta, hogy ne nyissam ki a medált addig a születésnapig. Azt mondod, hogy ez valamiféle varázslat?" Minden más után, amit már elmondtak, ez a rész már nem hangzott különösebben abszurdnak. Nos, valójában minden egyformán abszurdnak hangzott.

West bizonyára meghallotta a hitetlenkedést a hangomban, talán azért, mert ő maga is annyira jártas volt a szkepticizmusban. "Mindannyian itt vagyunk, nem igaz? - mondta. "Higgye el, sokkal egyszerűbb lett volna, ha korábban megtaláljuk."

"Nem." Megráztam a fejem. "Ez még mindig őrültség. Valami furcsa dolog történik. Ezt meg kell hagyni. De az emberek nem változnak csak úgy át állatokká. Az anyám nem volt valami boszorkány."

Kylie egyik fickóról a másikra pillantott, miközben a lábát a kanapé aljához rúgta. "Elég könnyű lenne bebizonyítani, ha igaz lenne, amit mondasz, nem igaz? Azt mondtad, nincs szükséged teliholdra. Nagyszerű! Tartsunk egy alakváltó bemutatót, itt és most. A lelkes közönséged már várja." Rájuk mosolygott.

Áron habozott. "Mi általában nem fedjük fel magunkat a fajtánkon kívül."

Elhárítottam a kifogását. "Ó, kérem. Ha az igazat mondod, már 'felfedted' magad. Legalább ha Kylie itt van, biztos lehetek benne, hogy nem hallucinálok." Csakhogy volt olyan, hogy csoportos hallucináció, nem igaz? Nos, emiatt aggódhatnék, ha ezek a fickók tényleg elkezdenének állatokká morfondírozni előttünk.

"Majd én megcsinálom - mondta Nate, és felállt. "Különben hogy fog hinni nekünk?"

Lehúzta magáról a pamutpólóját, felfedve még sűrűbben izmosodó mellkasát, mint ahogyan azt elképzeltem. Aztán a farmerja sliccéhez nyúlt. Az állam majdnem a padlóra esett.

"Ó..." Forróság lobbant fel az arcomon, ahogy Nate lekapta a nadrágját.

Marco kuncogott. "Meglátod, az alakváltóknak nem olyan nagy gondot okoz a meztelenkedés, mint egy átlagos embernek. Ez a területükkel jár."

Nate boxerének jelentős dudorodása világos előzetest adott nekem az eljövendő területről. Elfordítottam a tekintetem. Soha nem láttam még srácot meztelenül, nem a szemem láttára. Nem egy idegent, akivel még csak most találkoztam.

Kylie-nak nem voltak ugyanilyen aggályai. "Lemaradsz a műsor legjobb részéről, Ren!" - mondta, miközben mohón figyelt. Aztán megdermedt az arckifejezése. A hangja vékony és ónos lett. "Szent szar!"

A fejem hátraszegett. Nem hittem volna, hogy az állkapcsom még jobban meglazulhat, de így történt.

A szemünk láttára Nate teste... elmozdult. Tényleg nem volt rá jobb szó. A dús barna haj a fején lefelé hullámzott, hogy egész testét sűrű bunda borítsa. A törzse kitágult, a combja és a nyaka megvastagodott. Az arca már keskeny pofával hosszabbodott meg.

Az egész átalakulás a testén keresztül zajlott le az alatt az idő alatt, amíg én pislogtam. Azt gondolhattam volna, hogy egy ilyen testi változásnak fájdalmasnak kell lennie, de teljesen természetesnek tűnt. Szinte... gyönyörűnek tűnt. A vágyakozás szikrája lőtt át rajtam a kulcscsonttól a zsigereimig.

Vágyakozás és felismerés. Igen, a hozzájuk hasonló embereknek ez volt a rendeltetése.

A hozzánk hasonlóknak.

És most egy fenséges grizzly medve tűnt fel előttem a hátsó lábain. A feje majdnem megérintette a lámpatestet a fejem felett.

Nem, nem az - ő. Még amikor a pulzusom is megugrott, tudtam, hogy Nate az. Leereszkedett a mellső lábaira, hogy szemmagasságban legyünk. Mélybarna tekintetét ugyanúgy éreztem, mint amikor durva emberi arcáról nézett rám. Meleg. Védelmező. A felismerés érzése a zsigereimben felé húzott. Felemeltem a kezem, az ujjaim összegörbültek, majd kinyúltak.

A medve óvatos lépést tett felém, lehajtotta a fejét, hogy megérinthessem a szőrét a kerek fülei között. Durva volt, de kellemesen sűrű tapintású. Hirtelen késztetést éreztem arra, hogy a nyakába temessem az arcomat, hogy magamba szívjam az érzést és a pézsmás, borsos illatát. Hogy érezzem a védelmező melegét magam körül.

Hatalmas ragadozó volt, de soha nem bántana engem. Azt sem engedné, hogy bárki más bántson. Tudtam ezt, olyan biztosan, mint ahogyan azt is tudtam, hogy az a seggfej a bárban tegnap este az exe miatt volt dühös.

"Tessék - mondta West. "Megkaptad a bemutatót."

"Ez..." Kylie kissé hisztérikusan felkacagott. Még sosem láttam, hogy elakadt volna a szava. Néhányszor kinyitotta és becsukta a száját, mielőtt sikerült folytatnia. "Ó, Istenem! Ez valódi. Te tényleg..." Újra felnevetett.

Miért nem voltam én is ugyanilyen sokkolt? Az első pillantás megdöbbentett, de most csak áhítatot és az ismerősség mély érzését éreztem.

Talán mélyen legbelül tudtam, hogy ez igaz, még akkor is, amikor az elmém még vonakodott elfogadni. Nagyot nyeltem, és felnéztem Nate-ről a többi srácra.

"Nate egy medve. A többiek milyenek?"

"Jaguár" - mondta Marco. "Méretben nem vagyok olyan lenyűgöző, mint Nate, de másban kárpótolom magam." Elvigyorodott.

"Én sasváltó vagyok" - mondta Áron. Westre pillantott. Amikor a mogorva srác hallgatott, Aaron hozzátette: - West pedig valójában farkas. A legtöbb alakváltó a négy rokonsági csoport egyikéhez tartozik. Kutyás, macskás, madaras, és, nos, minden más." Felváltva mutatott Westre, Marcóra, magára és Nate-re, utóbbinál egy csipetnyi mosollyal. "Mindegyik rokonsági csoportnak mi vagyunk a vezetői. Az alfák, a mi szokásos terminológiánk szerint."

"Ez komolyan a legelképesztőbb dolog, ami valaha történt velem" - mondta Kylie. "És mikor láthatjuk a többieket "váltani"?"

"Én nem parancsra teljesítek" - csattant fel West. De Nate-et látni már elég volt. Meg voltam győződve. Mindenről, kivéve az utolsó, legfontosabb részt. Nate megbökte a karomat a pofájával, én pedig automatikusan a füle mögé dörzsöltem, és bátorságot kerestem, hogy feltegyem a kérdést, amiről már tudtam, hogy felborítja az életemet.

Tényleg lehet, hogy még jobban felborul, mint amennyire már most is felborult? Tudnom kellett.

Belehúztam a levegőt. "Rendben. Szóval most már mindent tudunk rólad. Talán elmondhatnád, hogy mi vagyok?"

Aaron és Marco pillantását látva megerősödtem. Ez nem tűnt jó jelnek. Marco ajka görbe görbe vigyorra görbült.

"Te, Lángok Hercegnője, szégyent hozol ránk. Te egy sárkányváltó vagy."