A.K. Koonce - Hopeless Kingdom, Hetedik fejezet

 


Hetedik fejezet

Az Eminenciás

A szabadság egyáltalán nem az, amit találunk, amikor befordulunk a sarkon.

Egy torony magasodik a szürke égbe. Tégláról téglára rakódik, amíg árnyékot nem vet kis testünkre.

"Mi a fene ez?" kérdezi Ryder.

Darrio végigsimít a kezével az alapzaton. "Úgy tűnik, így ellenőrzik a határokat."

"Falat építettek a birodalom köré?" Ryder szemöldöke között szigorú vonal húzódik, ahogy undorodva bámulja a barnásbarna téglát foltokkal tarkító kormot.

Óvatos léptekkel végigkövetjük a kör alakú épület kerületét. Egyáltalán nem túl nagy; talán akkora, mint egy szoba. De ismét nagyon is tudatában vagyok a mély nyomoknak, amelyeket magunk mögött hagyunk.

Egyetlen ajtó nyílik a kastély felé, és én sarkon fordulni kezdek, hogy felnézzek a nagyszerű, de romló állapotban lévő kastélyra. Apró fekete zászlók lobognak a szélben, és szinte kivehetek egy kifakult fehér emblémát a közepükön. Minden sarkon oszlopok vannak felállítva, de őröket nem látok.

"Befelé vagy kifelé, uraim. Nem időzhetünk itt kint" - mondom nekik, miközben a tekintetem mániákusan kutat valami láthatatlan fenyegetés után.

Ryder keze megragadja a kilincset, és lassan elfordítja.

Könnyedén kinyílik az ajtó. A három férfi egymásra néz, feszült testalkatukban tiszta tétovaság.

A Reménytelen Birodalmat körülvevő torony ajtaja gondtalanul kinyílik.

Ez nem jó.

Ez egy csapda.

"Érezted már úgy, hogy minden, amit csinálunk, csak egy nagy szar show, amit valaki más rendez?" Kérdezem, miközben a kezem a Darrio oldalán lévő kés markolata köré szorul. Kérdezés nélkül kihúzom a bőrövéből.

Mindhárman visszapillantanak rám, de nem válaszolnak.

Darrio az ajtó oldalát tolja, és ragadozóként sétál be egy odúba. Nem látok a nagy vállai mögé, de erős fény ragyog el mellette. Az arany szín kiemeli a testét, mintha valóban egy angyal leszármazottja lenne.

A háború istenének leszármazottja pontosabb lenne.

Ryder szorosan követi őt, és Daxdyn a hátamra szorítja meleg kezét. Mintha az oldalamon lebegne, mintha jobban aggódna értem, mint bármi másért, ami ebben a toronyban lehet.

A kés kemény markolata a tenyerembe nyomódik, ahogy az ujjaim köré szorulnak.

A szemem hunyorog az erős fénytől, és egy percbe telik, mire igazán felmérhetem a környezetemet.

Egy íves szoba csavarodik az égbe, és a reggeli fény beszűrődik a tetején lévő széles nyíláson. Hat reflektor világít le a téglapadlóra, és ami a középpontban pihen, arra teljes figyelmemet fordítom.

A karomon minden heg ég, bizsergő életre kelt. Tágra nyílt szemmel bámulom a tintás víztócsát, amely tökéletes körben kavarog Ryder lábánál.

Ő is csak bámulja, lehajtott fejjel. A vállai is megereszkednek egy kicsit.

Mindhármukból mintha kihullna az erő, ahogy lenéznek a fekete vasrudakra, amelyek szilárdan a cementbe vannak fúrva. A rácsok a kavargó víz fölött keresztezik egymást. Olyan, mint egy kút, amit börtönrácsokkal fedtek le.

"Ennyi?"

Ez a Reménytelen Város bejárata?

Ryder bólint, de nem néz el a bebörtönzött kútról. Letérdel, a csizmája a rácsnak dől. Átdugja a kezét, és az alig fér be a kis négyszögletes nyíláson. Ujjai átvágják a vizet, és a karján hegesedő fekete szögek elsötétülnek.

A Reménytelenek jele a vízzel érintkezve életre kel.

"Lezárták előlünk? Tudták, hogy megpróbálunk megszökni. Csak arra vártak, hogy megtaláljuk ezt." Daxdyn üres hangja átkúszik a szobán, és én is érzem, hogy az erőm elszállt belőlem.

Tényleg nincs már semmi remény ebben a világban.

Nekünk biztosan nincs.

***

"Tudtad, hogy udvariatlanság későn jönni egy ünnepségre, amit a tiszteletedre tartanak?" Tristan kérdése tiszta lekezelő gúnyolódás.

Négyen állunk a tolongó emberekből álló terem szélén. Folyó ruháik a piros, zöld, kék, fekete és fehér vibráló színeiben tarkítják a termet. Egyik szín pazarabb, mint az előző.

Én pedig itt állok szakadt farmerrel és friss sárral a kopott csizmámon.

Darrio a lehető leggyorsabban ide vezetett minket.

Nem mehetünk el. Nincs hová mennünk. Ryder mondta nekem, meleg keze az enyémet rángatta, és megpróbált visszacsalogatni a kastélyba, ahonnan az imént menekültünk.

Én pedig, mint egy idióta, követtem őket. Mert egy részem tudja, hogy igazuk van.

Tünde vagyok. Én vagyok az Eminenciás.

Vagy legalábbis ezt akarja hinni ez a sok gyönyörű ember.

Egy nagydarab, szűk ruhában lévő nő egy férfihoz hajol, és a szájához tartja a kezét, miközben suttog neki. Egy másik személy ugyanezt teszi. Aztán még egy, és még egy.

Egészen addig, amíg a suttogók túláradó tömege nem lesz belőlük.

Az eminenciás.

A szavak siető hangja sziszegő hangokká változik, ami az idegeimre megy.

Daxdyn keze végigsimít az enyémen, és hozzám hajol. "Minden rendben lesz" - mondja nekem, fejét közel engedi az enyémhez, puha barna haja a homlokomat súrolja.

A nyugalom halvány érzése nyomul az érzelmeim szélén, de a szorongás kimászik belőle.

Tristan Daxról rám néz, de én egy pillantást sem vetek az ítélkező királyra.

A suttogások tompa mormogássá csitulnak, amikor egy csoszogó alak jelenik meg a terem előtt lévő ovális színpadon. Sárga fény esik az alakra, ami betegesebb bőrtónust kölcsönöz neki. A terem bonyolult arany díszítése nem fogja meg a halvány fényt. A kastély pompáját a minimális megvilágítás és a piszkos ablakok elvesztegetik.

De a világítás nem vesz el az Utazó baljós jelenlétéből. Sötét köpenyének végei minden egyes bicegő lépésénél suhognak. Végül göcsörtös arca tekintetlenül néz a rémült tömegre, amely rábámul.

"Eljött a mi időnk, gyermekeim." Az Utazó hangja fölénk kúszik, én pedig közelebb hajolok Daxdyn megnyugtató melegéhez. "Eminenciás uram, kérlek, csatlakozz hozzám."

Nem lát semmit.

Emlékeztetnem kell magam arra, hogy nem lát semmit.

De ez nem akadályozza meg abban, hogy végigpásztázza a tömeget, amíg a figyelme keményen meg nem landol rajtam.

Hidegrázás fut végig a húsomon, és megmerevítem a gerincemet a bennem növekvő félelem ellen.

Hosszú, ívelt ujjai felém nyúlnak, rejtélyesen invitálva, hogy csatlakozzam hozzá, ahol ő áll.

Miféle hatalom lakozik az Utazóban? Éreztem, amikor találkoztunk. Sötét és borzongató érzés, amitől már a gondolattól is megborzong a bőröm.

Csak két lépést sikerül megtennem, mielőtt Daxdyn visszaránt magához. Felnézek rá, a tekintetünk találkozik, miközben a vonásaimat kutatja.

Szó nélkül megcsókolja a fejem tetejét, mielőtt a színpad felé lökne.

Tántorgok, a csizmám a nemrég fényezett padlót csikorgatja. A fehér csempe csillog a koszos csizmám alatt, és azon tűnődöm, vajon szép sárnyomot hagyok-e magam után.

Az emberek tömege szétválik miattam. Meztelen vállam minimálisan súrolja az övékét, és ujjaim drága ruha után drága ruhát súrolnak. Ügyelek rá, hogy ellenszenvesen magasra emelt fejjel sétáljak a királyság népe között. Találkozom néhányuk tekintetével, feszesre húzott állkapoccsal és keményen összeszorított ajkakkal nézek a szemükbe.

Nem kínálom fel nekik a kedveskedést.

Azt hiszik, hogy felerősödött erővel rendelkező személy vagyok.

És az is leszek.

Magabiztosan lépkedek fel a néhány kanyargós lépcsőn, amely a színpad közepén álló, görnyedt alakhoz vezet.

Az Utazók és a kiemelkedő lények furcsa világában kié a nagyobb tekintély? Gyorsan végiggondolom, melyikünk a fontosabb.

Én vagyok.

Én vagyok a mindenható, mindent látó, mindent megmentő Eminenciás.

De az Utazójuk hozott ide a népemhez.

Ezzel a gondolattal egy gyors biccentéssel üdvözlöm őket, mielőtt meghajolnék egy kicsit. Hangosan dobog a fülemben a szívem, de habozás nélkül felveszem a csonkolt kezet, amit felém nyújt. Bizsergető érzés járja át az ujjaimat, utalva a benne kavargó erőkre. Elektromos érzés, de már nem olyan erős, mint amikor először találkoztam vele. Már nem olyan élő, mint korábban.

Az ajkaim kemény vonallá húzódnak, visszaszorítva a hányást, amit a torkomban érzek. A lélegzetem elakad, amikor úgy döntök, hogy nyomot hagyok ezeken az éber szemeken.

A bőre olyan, mintha hideg, nedves bőrt tartanék a tenyeremben. Lassan az ajkaimat az ujjbegyére nyomom, szempilláim felrebbennek, hogy találkozzanak a sebhelyes hússal, ami a szemét takarja.

Kollektív zihálás csapódik össze a teremben, én pedig elmosolyodom magamban, miközben lassan felállok a helyemről. Tiszta tekintély minden, amit gyors mozdulataimban tartok.

"Utazó, köszönöm, hogy elhoztál a népemhez" - mondom a valódi jogosultságtól légies hangon. Büszkén nézek le mindegyikük arcára. Úgy nézek rájuk, mintha mindannyian különleges helyet foglalnának el a szívemben.

Inkább egy különleges hely a pokolban.

Megfigyelem, hogy néhány nő lehunyja a szemét, miközben az ajkuk mozogni kezd. Csak egy pillanatba telik, mire rájövök, hogy imádkoznak. A tenyerüket felém tartják, magukba szívják a jelenlétemet, a szavaimat és a láthatatlan hatalmamat.

Meglátom Darriót a tömegben, és vigyorgó pillantást vált Ryderrel.

Egy pillanatra is kételkedtek bennem?

"Eminenciás uram, olyan régóta vártunk önre." Az Utazó szorosan megragadja a kezemet, mintha attól félne, hogy eltűnök rögtön erről a színpadról.

"Még nem álltál készen, édes szolgám." Megidézek egy istennőszerű személyiséget. Hirtelen könnyebbek lesznek a lépteim. Igen, a farmerom még mindig szűk és szakadt, de az istennői kisugárzásom nem.

Ebből a távolságból még mindig látom Ryder szemeit forogni drámai bohóckodásomon.

Ó, te kishitű seggfej.

Féltékeny, ez az, ami ő.

"Szólj a királyodnak, hogy vegye le a kötelékeinket, és én megmutatom neked, mennyire készen álltok." A hangom áthallatszik a tömegen, és megállok, hogy találkozzam Trisztán tekintetével.

Ha leveszi a vasbilincsüket, bármelyiküknek lesz elég ereje, hogy letépje a rácsokat a Reménytelen kútról.

Tristan karját keresztbe fekteti fekete szmokingján. Egyetlen ránc vagy hamupötty sem rontja a külsejét. Bájos mosoly húzódik az ajkára, és lassan leereszti az erőteljes tartását, és a színpad felé veszi az irányt.

Ahogy felmászik a lépcsőn, kezet nyújtok neki, meghívva őt a szar showba, amelynek jelenleg én vagyok a főszereplője.

Ujjai átfűzik az enyémet, és a bőröm megborzong, ahogy közelebb húz a gyenge oldalához. A combom hozzáér apám csípőjén lógó kardjához, és minden erőmre szükségem van, hogy ne rántsam ki az övéből, és ne vágjam ki ezen a színpadon.

Csak egy gyönyörű mosolyt adok neki.

Az emberek tömege egyenként kezd térdre esni. Sürgető és vágyakozó suttogások járják be a termet, megfojtva engem minden egyes imával, ami a nevemben elhangzik. Az erőltetett boldogság az arcomon enyhén lehanyatlik. Egy fiatal nő lassan átsétál a tömegen, és úgy válnak szét miatta, mintha ő is isteni rangú lenne.

Valamivel fiatalabb nálam, talán legfeljebb húszéves lehet. Fényes fekete fürtjei lazán lógnak szív alakú arca körül.

Amikor meglátom, hogy előlép, a mosolyom teljesen lecsúszik, és őszinte félelemmel teli tekintetre vált.

Apró kezében egy nagy tálat és egy rövid tőrt tart. Hallatlan szavak suhannak át telt ajkán, miközben intenzíven bámul rám. Ez a félelem átjár, felkapaszkodik a tüdőmbe és a torkomba, miközben tartom a kétségbeesett tekintetét.

Figyelmeztetés nélkül végigvágja a pengét a tenyerén. Sötét vércseppek gyöngyöznek a tálba. Mutató- és középső ujja végigsimít a tócsában összegyűlő véren, és végighúzza őket az arca közepén, miközben lélegzetvisszafojtva kántáló szavai egyre gyorsabbá válnak.

Az egyik kezét, azt, amelyiken a mély vágás átvágta, felém nyújtja, míg a másik kicsit szorosabban markolja azt a tőrt.

"Az Eminenciás nevében" - suttogja, mint egy fogadalmat, éppen amikor a mellkasa fölé emeli a tőrt.

Keményen térdre esek, és addig robogok a fényes padlón, amíg négykézlábra nem állok közvetlenül a fiatal nő előtt. A kezem megragadja a remegő csuklóját, miközben vad tekintetét tartom. A vérével teli tál felborul, és bíborvörös szín borítja be a színpadot, mint egy extra fényes réteg. Melegen csúszik a kezemre, ahogy feltartom magam előtte.

"Nem vagyok isten" - mondom hangosan, hogy mindenki hallja.

A tőr csattogó hanggal a padlóra esik, és nem tudom rávenni magam, hogy elfordítsam a tekintetemet a nőről. Lassan bólintok neki, amíg ő is utánozza a megértő bólintásomat.

"Az eminenciás nem isten" - ismétlem meg a biztonság kedvéért. "Nem szabad áldozatot hozni a - tartok egy kis szünetet, a hamis próféta szavakat sűrűnek érzem a nyelvemen - tündék nevében." "A tündék. A tündék nem istenek. Mindannyian megértettétek?" Ekkor húzom kemény tekintetemet az imádó halandók tömegére.

A szemükben zavarodottságot látok, de azért bólogatnak.

"Eminenciás uram - mondja az Utazó, kirángatva engem sötét gondolataimból. Gyenge keze megragadja az enyémet, mágia zümmögése bizsereg belém, és talpra ránt. Hideg keze továbbra is az enyémet fogja, ahogy az ajkához viszi. Száraz, repedező ajkai végigsimítanak az ujjpercemen, és az a mosoly szorosabban szorul a fogaimra, miközben megújult, de csökkenő önbizalommal sugárzok fel rá. "Mi készen állunk rád, de te még nem állsz készen."

A mosoly lehúzódik az arcomról, ahogy a szavai belém ivódnak. Körbe-körbe suttogás hallatszik a tömegben.

"Ma nem" - mondom, mintha mindketten egy oldalon állnánk. Gyorsan visszatolom a helyére azt a hamis boldogságot. A kezem az övét szorítja, miközben ő még mindig a másik kezembe kapaszkodik.

"Ma túlságosan fáradt vagyok." Elengedem a kezét, és újabb szó nélkül ellököm magam mellette.

Könnyedén elenged, de érzem, hogy a figyelme lyukat éget a hátamon. Ez csak növeli az önbizalmamat, ahogy visszaveszem a helyemet az embereim mellett.

Az embereim.

Ha életem hátralévő részében minden, amit teszek, csak színjáték, legalább abban biztos lehetek, hogy ezek az emberek az enyémek. Ezek az emberek itt ma nem tudják, mi az igazi hűség.

De én igen.

Nem ők börtönöztek be; ők próbálnak megmenteni engem. Megpróbálnak megmenteni engem, ahogy én is megmentettem őket.

Tristan elmosolyodik, és egy apró integetést intéz az emberei felé, mielőtt utánam jönne. Csatlakozik hozzánk, a felesége pedig odasiet mellé. Fehér ruhája túlságosan szorosan tapad túlburjánzó mellkasára. Csak egy szűkölködő pillantást tudhat magáénak, ahogy türelmesen Tristan mellett várakozik, de a férfi tekintete teljesen rám szegeződik.

Nem telik bele sok idő, hogy elhanyagolt figyelme megváltozzon.

Anna királynő tekintete sötéten állapodik meg Ryderen, és a férfi néhány másodpercig állja a tekintetét.

Mi villan át most az agyán?

Az összeszűkült szemek gyűlölködő tekintetéből és az állkapcsának keményre állított formájából ítélve azt mondanám, hogy a harag és a zavarodottság finom keveréke.

A szégyen néha dühöt szül. Az a butaság, amit azért érzel, mert hagyod, hogy az érzelmeid gyengévé tegyenek, gyufa a düh tüzének.

Ujjaim a karjára vándorolnak, magamra vonva a figyelmét. Mindketten figyelmen kívül hagyjuk a száraz vért, amely bevonja az ujjbegyeimet. Egy vonal ráncolja a homlokát, ahogy lenéz erre az apró érintésre.

"Táncolsz velem?" Kérdezem félénken suttogva. Szándékosan, kissé meggörbítem a hátam, amíg a mellkasom a karjához nem nyomódik.

Kíváncsi zavarodottság van a szemében. Szőke szemöldöke felszalad, de azért bólint.

Meleg keze lecsúszik, amíg ujjaink össze nem fonódnak, és a szoba közepére vezet. Érzem, ahogy a ránk irányuló figyelme átjárja a lelkemet. Táncosok ringatóznak mellettünk. Gyönyörű, mindenféle színű ruhák suhannak el mellettük, ropogós öltönyös férfiak vezetésével.

Mereven fogja a csípőmet, én pedig lustán a nyaka mögé zárom a kezem. Elég hely van köztünk ahhoz, hogy Daxdynt és Darriót is magunkhoz hívjuk, de nem hiszem, hogy Ryder örülne ennek a gondolatnak.

A nagyterem tágassága emlékeket idéz fel bennem. Ez egy nyilvános helyiség, itt tartják a partikat és a bejelentéseket. Már jártam itt néhányszor, évekkel ezelőtt.

Nagyot nyelek a gondolatra.

"Mit csinálsz, szépségem?" - kérdezi halkan, és világos tekintete végigpásztázza a zsúfolt termet, mintha valami csapdára várna, amit valahogyan én állítottam fel a szabadidőmben.

"Csak arra gondoltam..." Beleharapok az arcomba, és azon gondolkodom, hogyan fogalmazzam meg a legjobban. "Azt gondoltam, hogy féltékennyé akarod tenni Annát."

Nevetés dübörög a széles mellkasán.

"Nem vagyok gyerek, Kara. Nem kell, hogy a saját utamat járjam, hogy megbántsak valakit."

Arra gondolok, hogyan beszélt barátnőről, amikor majdnem csókolóztunk a nagynéném házában.

"Miért nevezted a barátnődnek?" Kérdezem, miközben az ujjaim játszani kezdenek a szőke hajának borotvált oldalával. Nem tudom, miért örülök annak, hogy már nincs vele. Kicsinyes és furcsa érzés.

Az ujjai könnyedén nekinyomódnak a farmeromnak, és csak enyhén siklanak végig a csupasz csípőmön.

"Ahogy a bátyám mondta, a lány csak egy bábu volt a számára. Nem szerettem őt, de szerintem mindenki megérdemli a lezárást. Talán ismerte a terveit, talán nem."

"Szerintem tudta" - mondom, mire ő rám vigyorog.

Változó tekintete végigsimít rajtam, lesiklik az ajkaimra, majd tovább a mellkasomra. Érzem, ahogy a figyelme könnyed érintésként siklik végig a húsomon.

"Ha féltékennyé akarnék tenni valakit, mit javasolnál?"

Mosoly ívelt ajkamra, miközben sima táncba vezetek minket a padlón. Ő hagyja; hagyja, hogy vezessem kecses lépteinket.

Úgy mozdulok, mint fiatal lányként a táncórákon. Úgy mozgok, mint egy kifinomult hölgy, nem pedig mint egy veszélyes tolvaj.

"Nos, először is, azt hiszem, el akarod tüntetni ezt a teret, ami megakadályozza, hogy a testem tökéletesen a tiédhez simuljon."

Újabb szó nélkül a keze mélyen a hátamra merül, és szorosan a kemény mellkasához húz. Figyelem az ádámcsutkája éles szögét, ahogy láthatóan nyel.

A szívem a mellkasának dörömböl, olyan tempót diktálva a szívverésének, amire egyikünk sem biztos, hogy készen áll.

"Akkor mi lesz?"

Most már lassabban haladunk, csak mi ketten ringatózunk, ahogy a csípőnk egymásnak tolódik.

"Akkor azt hiszem, odahajolnál, és valami szellemeset súgnál a fülembe, én pedig csinosan felnevetnék, miközben úgy teszek, mintha ez lenne a legbájosabb dolog, amit valaha hallottam."

Az ajkai közel kerülnek az enyémhez, és végigsiklanak az állkapcsomon, miközben a feje mélyre süllyed. Meleg lélegzetvételek borzongatják végig a nyakamat, és minden ideg a testemben várja, hogy bármit is súgjon a fülembe.

Elakad a lélegzetem, amikor az ajkai az állkapcsom sarkához nyomódnak, közvetlenül a fülemhez közel.

"Így?" A hangja reszelős hangjától a testem az övébe olvad, és gondolkodás nélkül bólintok, miközben a szemeim lecsukódnak. "Kara?" - kérdezi, ajkai meleg, szuszogó hangon érintik a fülem kagylóját.

"Igen?" Kérdezem, miközben belé hajolok.

"Nem nevetsz úgy, mintha én lennék a legviccesebb ember, akit valaha hallottál".

"Hmm" - egy vigyor ívelt az ajkaimra, és a csizmám hegyére támaszkodva dőlök neki. Halk hangon suttogom: "Talán még én sem vagyok olyan jó színésznő, hercegem".

Igazi nevetés csendül fel belőle, és nem vagyok benne biztos, hogy bármelyikünk is megjátszana most bárkinek bármit is.

"Óvatosan, engem hercegnek nevezni árulásnak minősül."

Kissé hátrébb húzódom tőle, és nem Annát keresem a tömegben.

Hanem Daxdyn és Darrio.

A magasságuk a többiek fölé magasodik, és egy pillanatra pánikba esem, amikor azon tűnődöm, vajon Ryder és én tényleg hogy nézünk ki együtt.

Furcsa érzés, de érdekel, mit gondolnak rólam.

Évek óta ez az első alkalom, hogy érdekel, mit gondolnak rólam. Darrióban nincs harag vagy féltékenység. Csak ... aggodalom. Ezüstös szeme végigköveti a tömeg minden részletét, minden ringatózó testet, és folyamatosan rajtam landol. Mintha én lennék az aggodalom. Én vagyok az, ami aggasztja ezt a gyönyörű tündét. Daxdyn fáradt szemei a távolba merednek, nem fixálódnak semmi különösre.

"Akkor azt hiszem, jobb, ha abbahagyjuk, mielőtt mindketten elveszítjük a fejünket" - mondom Rydernek.

"A bátyám semmit sem szeretne jobban." A mosoly, ami az ajkát billenti, elbűvölő. Fehér és egyenes. Tökéletes.

Bólintok, és hátralépek tőle. A keze az enyémbe fonva marad, miközben visszavezet Daxdynhoz és Darrióhoz.

Tristan számító figyelme Ryder kezéről az enyémre tapadó kezéről Darrióra vándorol, aki forró tekintettel bámul rám.

Daxdyn megrántja Ryder karját, és ők ketten suttogni kezdenek egymás között, miközben a borasztal felé tartanak. Ryder visszanéz rám, miközben a barátjához beszél, és Daxdyn ajkára tudálékos vigyor húzódik, bármi is hangzott el az imént.

Nem tehetek róla, de kíváncsi vagyok, miről suttognak.

Darrio egyetlen lépéssel közelebb lép hozzám, a teste melegséget áraszt az enyémbe.

Legszívesebben belé hajolnék. Hagyni akarom, hogy ez a szar nap elillanjon, miközben Darrio a mellkasához szorít.

"Mindhármukkal játszadozol?" Tristan hangja átvág, megszakítva a gondolataimat, de én továbbra is előre bámulok, nem törődve Juvar magas királyával. "Még a szerencsétlen külsejűvel is?"

Megmerevedik a gerincem, amikor Darrio felé biccent. A tündér megköszörüli a torkát, mielőtt a fehér csempepadló vonalai felé néz.

A szerencsétlenül kinéző?

A Darrio arcán végighúzódó sebhely követeli a figyelmemet, az orrának enyhe dőlése, a sötét szemöldök, amely leereszkedik a csillogó, komoly szemek fölé.

Aztán arra gondolok, hogy tökéletes mosolya hogyan alakítja át az egész megjelenését. Az erős test, amit magabiztosan hordoz, és a hűség, amit nekem tanúsított, a gondolataim előterébe húzódik. Bizonyos értelemben szeretem minden egyes csavarodó sebhelyet, amelyek kemény testét szegélyezik. Olyan művészet, amely a rugalmasságát mutatja. Ő egy harcos ízig-vérig.

Ő minden, ami Trisztán király soha nem lesz.

Felkapom a fejem a királyra, végre megadva neki a figyelmemet. Hosszú, szőke hajam a dühöm gyors mozdulatától megingott.

"Igazából az egyetlen dolog, ami szerencsétlen Darrióban, az a személyisége."

Egy gyanúsan nevetésnek hangzó köhögés rázza meg Darriót.

"Te egy seggfej vagy" - suttogja az orra alatt, mielőtt nagyot kortyolna a borából.

Tristan rólam Darrióra néz, majd vissza.

"Mindhárman. Te tényleg egy varázslónő vagy, Zakara"

Bólogatni kezdek, bár kétségbeesetten szeretném forgatni a szememet.

"Igen, a vaginám igazi varázslónő." Összekattan az állkapcsom, ahogy a mögötte lévő falat foltokkal tarkító kormot bámulom.

A tekintete savanyúvá válik, ahogy lángoló tekintete rám szegeződik.

"Te egy durva kis tündér söpredék vagy."

Hirtelen nehéz lenyelni. Száz szó fenyeget, hogy kihányja a torkomat, de visszaszorítom őket. Ez egy veszélyes királyság. A szavaim itt nem hozzám tartoznak. Tristané még a szavaim is, és én lefojtom őket, ha tudom, mi a jó nekem.

"Nem érzem jól magam. Ha megbocsátasz." A legédesebb mosoly szorosan az ajkamra szorul.

Csak egyetlen lépést teszek.

Vékony ujjak tekerednek a felkarom köré, amíg a fájdalom át nem lő rajtam. Az állkapcsom szorosan összeszorul, és felemelem a tekintetemet, hogy találkozzam a király kemény tekintetével.

"Akkor távozik, amikor azt mondom, hogy távozzon, Miss Storm." A kegyetlen mosoly, amit rám vet, arra emlékeztet, hogy a saját színlelt boldogságomat tartsam az ajkaimon.

Az összes szó közül, amit az imént mondott, a Miss szó égeti át az elmémet ismétlődően. Ez egy olyan formaság, amit a magamfajta tolvajoknak nem adnak meg. Több mint öt éve nem voltam "kisasszony" semmiben. Az anyja miatt.

Állkapcsom megrándul, ahogy a fényes csempéket bámulom.

Darrio széles válla az enyémnek ütközik, ahogy megmozdul a lábán. A teste beleszól a szorításba, amivel Tristan szorít engem. A király elenged, miközben ők ketten egymást tanulmányozzák. Darrio füstös szemében düh ég, mint a tűz, amelyet még a vasbilincsük sem tud eloltani.

"Tegye. Ne. Érintsd meg. Hozzá." A hangja halk, reszelős düh. "Ő nem a te tulajdonaid közé tartozik." Darrio mély hangja átrezeg a saját testemen, és borzongást küld a bőrömön. Gerince mereven egyenes, és hamis mosoly ül az ajkán. Valójában ez inkább egy merész gúnyos mosoly. A szemei olyan acélszürke színűek, mint amilyet mindig nekem tartogatott, amikor először találkoztunk. A király felméri Darrio magasságát, minden egyes erős, izmos darabját. Darrio olyan, mint egy sebhelyes fegyver: veszélyes és erős.

A király torka meggörbül. Röviden hátat fordít mindkettőnknek.

"Jó éjszakát, Vihar kisasszony."