A.K. Koonce - Hopeless Kingdom, Tizedik fejezet

 


Tizedik fejezet

Barátok

"Úgy tűnik, ti hárman nagyon megráztátok magatokat az életünk sorsa miatt." Ryder bosszantóan leereszkedő hangja üdvözöl reggel az első dolgom.

Puha hajam még mindig az ujjaim közé fonódik, és kibogozom a kezem Daxdyn hajából. Tenyeremmel végigsimítok az arcomon, próbálom félretolni, mennyire fáradt vagyok még mindig, és mennyire fáj a Darrióval töltött idő miatt.

A lábaim összeszorulnak, fájdalmas érzés tapad az izmaimra és a végtagjaimra.

Rápillantok, és Darrio rám néz, egy apró mosoly görbíti az ajkát, mielőtt felülne. A takarók összecsúsznak a csípőnk körül, én pedig még mindig nem néztem Ryder felé, hogy rápillantsak.

"Nem tudtam, hogy a megosztás a te dolgod, Darrio". Ryder gúnnyal teli hangon mondja.

"Ez nem az, aminek látszik" - motyogom végül, miközben felülök.

Hosszú, szőke hajam kusza hullámok csomóiban kócolódik az arcom körül. A mellényem ferdén áll, és gyorsan visszarángatom a helyére.

"Nem az, aminek látszik?" - ismétli meg, miközben halványkék szemei Darrióról rám, Daxdynra vándorolnak.

Daxdyn felpillant rám, egy vékony vonal húzódik keményen az ajkára. Nem ül fel. Úgy tűnik, egyáltalán nem érdekli, mit hozhat ez a nap. Hosszú, sötét szempillái árnyékot vetnek az arcára, ahogy lehunyja a szemét, és megfordul, átadva Rydernek a hátát.

"Mindegy. Elkezditek a napot, vagy mi lesz? Mindjárt dél van, és nem bírok tovább a szobámban bujkálni." Ryder nagy kezei a szűk fekete farmer zsebébe túrnak.

Egy türelmetlen másodperc telik el, miközben a lábam elmozdul a takaró alatt.

"Felkelsz, eminenciás uram?" Felvonja a szemöldökét, csak gúnyos hozzáállást tartogat számomra.

"Én..." - harapdálom az arcom belsejét, ahogy eszembe jut, hogy az imént mondtam neki, hogy ez nem az, aminek látszik...

"Te mit?" A karjai felemelkednek az oldaláról, és szinte már csak a sáros csizmájával kopogtat rám gyermeki ingerültséggel. "Köpd ki!"

"Nincs rajtam nadrág" - fakadok ki rikácsoló vallomással.

Darrio lehunyja a szemét, mintha csak úgy eltűnhetne ebből a beszélgetésből. Ebben a pillanatban én is azt kívánom, bárcsak rendelkeznék ezzel a képességgel.

Ryder elítélő tekintete kitágul. Csak egy másodperc telik el, mielőtt sarkon fordul, és kisétál, becsapva maga mögött az ajtót.

Bosszús, vagy lehetséges, hogy a hercegem féltékeny?

"Mennem kell - mondja Darrio. Négykézláb mászik át a kusza lepedőkön, amíg közvetlenül előttem nem áll. Meglepett zihálás hasít az ajkamba, amikor a szája az enyémhez nyomódik. Egy gyors nyelvmozdulattal éhesen hagyja, hogy még többre éhezzek, és forróság gyűlik össze a combjaim között.

De épp olyan gyorsan húzódik vissza, ahogy jött.

"Várj." A gyomrom felfordul, ahogy rájövök, mit akarok mondani neki.

Ott megáll, felém hajolva. Mellkasának izmos vonalai azzal fenyegetnek, hogy elterelik a figyelmemet, de csak egy pillanatra. Több másodperc telik el, amíg arra vár, hogy kimondjam, ami a torkomon akadt.

"Mi az?" A tenyere végigsimít a kézfejemen.

"Szeretném, ha hoznál nekem valamit." A tekintetem a kezemet fogva tartására szegeződik, elkerülve zavart tekintetét.

"Mi az, Kara?"

A fogaim az arcomba süllyednek, ahogy próbálom a lehető legjobban megfogalmazni.

"Van egy Silphium nevű növény. Meg tudod találni, hogyan tudnád megszerezni nekem?" Nem fejtem ki bővebben a kérést, de végül felnézek rá.

Két héten belül ez a második alkalom, hogy szexeltem. Szükségem van arra a növényre. Bármennyire is kedvel engem a király, nem hiszem, hogy örülne, ha látná, hogy a tiszteletreméltó eminenciás úr hormonálisan és terhesen sétálgat a kastélyban.

Daxdyn megmozdul a takaró alatt, de a figyelmemet a Darriót emésztő tekintet tartja le. Az ajkai szétnyílnak, de nem szólal meg azonnal. Pislog néhányat, miközben rám néz, és szinte úgy tűnik, mintha fájna neki kimondani, amire gondol.

"Kara, tűztündér ... az emberek ... ők nem tudnak ..." Még egyszer szünetet tart, miközben közel hajol hozzám. "A tűztündék nem tudnak szaporodni." A gyomrom lesüllyed, ahogy tanulmányozom a homlokát ráncoló vonalat, a vallomásának recsegő hangját. "A testhőm túl magasan ég."

"Ó", mondom üres hangon.

Ha nem ismerném jobban, azt hinném, hogy a mindig is agresszív fae csak szomorúságot tart a lesütött szemében.

"Hány éves vagy, Darrio?" Kérdezem, felültem a térdemre, lezárva a köztünk lévő teret. A szemei lassan dél felé vándorolnak, és a nyelve az ajkaira gördül, mielőtt újra találkozik a tekintetemmel. A tenyerem végigsimít a szakállán, és a kezembe szorítom az arcát. A tenyere végigsimít az ujjbegyeimen.

"Majdnem kétszáz."

"Kétszáz?" Kérdezem halkan.

Ismét Daxdyn, eltolódik mögöttem, mint a harmadik kerék ebben a furcsa kapcsolatban.

"Plusz-mínusz egy évtized, igen."

Bólintok, miközben a vonásait tanulmányozom.

Kétszáz éves, és soha nem lesz gyereke. Valószínűleg bőven van ideje elgondolkodni az életen, ha már kétszáz évet látott elmenni maga mellett.

"Mennem kell" - mondja újra, de ezúttal üres hangon.

"Oké." Bólintok, és az ajkaimat finoman az övéhez nyomom. Édesen csókol vissza, egyik kezét az enyémen tartva, a másikkal pedig mélyen a hátamra nyomja.

"Ne aggódj miattam" - motyogja az ajkaimra, mielőtt elhúzódik tőlem. "És az isten szerelmére, vedd fel a nadrágodat".

Elvigyorodom a szavaira.

Az ikertestvérére néz, ahogy átmegy a szobán. Viharos szemében olyan mély, végtelennek tűnő szomorúság lakozik. Állkapcsa egy rángással megfeszül, ahogy látszólag összeszedi magát. Gyorsan felhúzza az ingét, mielőtt felkapja a farmeromat a padlóról, és odadobja nekem az ágyra, de csak félig néz felém. Egyik kezével beletúr hosszú hajába, visszaszorítva azt, amit érezhet, éppen akkor, amikor kinyitja az ajtót a színpadra, amely az új életévé válik.

Amikor becsukja maga mögött az ajtót, rájövök, hogy csak Dax és én vagyunk itt.

A hűvös lepedő elmozdul alattam, ahogy lecsúszom, amíg a hátához nem préselődöm. A karjaim a teste köré fonódnak. Egyszer azt hittem, hogy a teste tömör izom és tiszta erő. Most nem így érzem. Úgy érzem, mintha csak árnyéka lenne annak a csábító tündérnek, akivel először találkoztam.

"Elmehetsz, Kara. Nem kell aggódnod miattam." Nem veszi tudomásul, ahogyan köréje gabalyodom. Mintha a majdnem meztelen testem egyáltalán nem is lenne ott.

Istenek odafent, hadd segítsek rajta. Hogyan segítsek neki?

"Nem megyek sehova." Suttogja a hangom a nyakán keresztül.

Nem tudom, miért, de nem tehetek róla; odanyomom az ajkaimat a nyakának sekély ívéhez. Könnyű borosta súrolja az ajkaimat. Szakállának kezdete árnyékolja az állkapcsát, és lassan felém fordul.

A szívem megdobban, amikor látom, hogy szürke szemei kitágulnak. Szorongással teli tekintet ragyog gyönyörű szemében, és én nem tudom elfordítani a tekintetem.

Lágy ajkai könnyedén végigsiklanak az enyémen, és egy érzés, amit mélyen magamban tartottam, felgyullad elfojtott bosszúvágyammal. Egyszer, kétszer, háromszor az enyémhez nyomja az ajkait, és minden egyes ajkai érintésével felépíti ezt a vágyakozó érzést. Hozzá hajolok, szőke hajam eltakarja az arcunkat.

Amikor visszahúzódik, egy lélegzetvétel rázkódik ki belőle, ahogy rám néz, arcvonásaiból élet sugárzik.

Az ajkaim szétnyílnak, ahogy rábámulok. Dax és én barátok vagyunk. Furcsa, furcsa barátok.

Most nem érezzük magunkat barátoknak.

"Jó. Én sem" - mondja félmosollyal.

Aztán megfordul, visszabújik a puha takarók közé, mintha nem is az imént nem változtatta volna meg, ahogyan én nézek rá.

***

Egy hét telik el így; Dax és én összebújva a nagy ágyon. Szórakoztatjuk magunkat, miközben a legpompásabb rabok vagyunk, akiket valaha láttam.

Újabb sütit tol a szájába, gyakorlatilag egyetlen harapással lenyeli. Ahogy az állkapcsa mozog evés közben, magával ragadja a figyelmemet.

"Még soha nem ..." Unott hangja elnyomja, ahogy erősen elgondolkodik.

Ez már biztos a századik kör a "soha nem voltam még soha". Lassan kifogyunk a sokkoló vallomásokból a játékhoz.

"Soha nem csináltam még anált egy nixszel vérhold idején."

Lassan ráhajtom a fejem, az állkapcsa felbillen, miközben a plafont bámulja. Néhány másodpercig csak próbálom feldolgozni, amit mondott, a szám szavak nélkül nyílik ki.

Úgy tűnik, nem vesz tudomást zavart tekintetemről.

"Ez ... furcsán konkrét."

Mi a fene az a nix?

A csupasz vállai megvonaglanak a fehér lepedőn, a karja az enyémet érinti.

"Csak az igazat mondom, Kara. Ne szégyelld magad, ha neked van. Ebben a játékban nincs ítélkezés. Én sem ítélkeznék feletted." Elvigyorodik, ajkai olyan mosolyra görbülnek, hogy a szívem megdobban.

Nem csókolóztunk újra. Visszazuhantunk a normális életérzésbe. Csak két kényelmes barát, akik obszcén mennyiségű időt töltenek együtt minimális ruhában.

Teljesen normális.

"Igen, én sem csináltam ilyesmit" - mondom zavartan.

"A hangnemed nem hangzik túl hihetőnek."

A szemeim még jobban összeszűkülnek rajta.

Seggfej.

Meglökdösöm a vállát, mire ő visszalök. A meleg tenyere elég sokáig időzik a bőrömön ahhoz, hogy a botladozó szívem észrevegye. Még egyszer meglököm a bicepszét, de elkapja a csuklómat, és én az erős testéhez vonaglok. Néhány másodpercig így veszekszünk, amíg meg nem ragadja mindkét csuklómat, és egy pillanat alatt a fejem fölé nem szorítja a karomat.

Elakad a lélegzetem. Vakmerő érzés fut végig rajtam, ahogy erős teste az enyémet borítja.

A lélegzetünk összekeveredik közöttünk, miközben forró tekintettel bámuljuk egymást.

Az ajtó nyikorgásának hangja lazítja a kezemet szorító szorítását, de egyikünk sem mozdul.

"Látni akar téged, Kara" - szólít meg Darrio hangja, én pedig addig tolódom, amíg fel nem ülök. Dax ismét hátradől a lusta helyén.

"Mit akar?" Suttogom.

Darrio megmozdul a lábán, de csak megvonja a vállát.

"Azt mondta, hogy találkozni akar őeminenciájával."

Tökéletes.