A.K. Koonce - Hopeless Kingdom, Tizenkettedik fejezet

 


Tizenkettedik fejezet

A zsibbadás

Négyen üldögélünk a szobámban. Ryder a falnak támaszkodik, közvetlenül az ajtó mellett, kemény tekintettel szegezi rám a tekintetét, de senki nem szól egy szót sem.

Daxdyn továbbra is az ágyamon fekszik, mint egy nehéz nap után kimerült kisgyerek, míg Darrio egy olyan fotelben ül, amely túl kicsinek tűnik a nagy testalkatához. Becsusszanok az ágyba Daxdyn mellé, és végigsimítom a tenyeremmel az alkarját. A csavarodó takarók összevissza hevernek közte és köztem, de ez nem állítja meg a nyilvánvaló szomorúságot, amit belőle sugárzok. Az arca a karja kampójába dől, és úgy tűnik, mintha aludna, de kétlem, hogy valóban így lenne.

Észrevettem, hogy amikor órákra magára hagyják, visszasüllyed önmagába; abba az emésztő sötétségbe, ami benne lakozik.

"Mi történt a megbeszélésen, eminenciás uram?" Ryder kötekedő hangja töri meg a csendet, és én elvonom a tekintetem Daxdynról.

A kemény fejtámla a hajam hátuljának ütközik, ahogy felkapom a fejem, hogy megnézzem a mennyezeten kavargó vonalakat.

"Igazából nem vagyok benne biztos." Azt hiszem, igen, de mi van, ha nem lesz belőle semmi? Mi van, ha két nap múlva még mindig mindannyian a Juvar Királyság foglyai vagyunk?

"Nem vagy benne biztos?"

Istenek felett a száműzött herceg tényleg jól megismétel mindent, amit mondok.

Lássuk, mennyire szereti a kis gúnyos játékait.

"Tudtad, hogy a bátyád felesége volt?"

A nyelvem végigsöpör az ajkaimon, miközben leeresztem rá a tekintetem. A szemei tudálékos pillantástól csillognak. Érzi a hangom provokatív hangnemét, látom a szemében.

A zsebébe nyomja a kezét. Ez egy olyan tartás, amit már kezdek megismerni, de nem tudom, mit jelent. Lassan végigsimítanak a fogai az alsó ajkán, és azon tűnődöm, vajon válaszol-e egyáltalán a kérdésemre.

"Igen."

Darrio oldalra billenti a fejét, hogy a barátjára nézzen. Még Daxdyn is nyugtalanul megmozdul, de nem mozdul a kényelmes helyéről.

"Miért kezdtél kapcsolatot a bátyád feleségével?" A szemem összeszűkül a férfira.

Undorítóan alantas dolog.

Ryder helyében én is megtettem volna?

Végigrágom magam az összes pro és kontra érvön. A bátyja elvette a címét. A bátyja elvette a koronát, amit neki szántak. A bátyja királyi életet élt, míg Rydert egy idegen birodalomba dobták egyedül, és a családja elfelejtette. A bátyja...

"Megölte az apámat." Ryder ragyogó szeme lefelé ereszkedik, amíg a sötét csizmája szélén lévő száraz piszokdarabkákat tanulmányozza.

Ó...

Egy másodperc sem kell, hogy eldöntsem; én is ugyanezt tettem volna. Elvettem volna azt, ami a legközelebb áll Tristan szívéhez, csak hogy fájdalmat okozzak neki.

Aztán rájövök, hogy Ryder és én valójában mennyire hasonlítunk egymásra. Tristan megölte Ryder apját, Tristan anyja pedig az én apámat. Ő és én ezek a szánalmasan összetört lények vagyunk, mert az egyik család azt hitte, hogy hatalmasabbak bárki másnál.

Azt hiszem, azért kezdtem el ezt a beszélgetést, mert meg akartam kínozni Rydert a lekezelő hozzáállása miatt, de most már nem találom magamban, hogy folytassam a témát.

Bocsánatot kellene kérnem.

"Megyek - mondja Ryder, és ellöki magát a falnak támasztott helyéről. Mielőtt bárki elköszönhetne, már el is ment.

Az ajtó kattan mögötte, én pedig néhány másodpercig csak bámulom.

Darrio feláll, én pedig azon kapom magam, hogy ugyanezt teszem. Átmegyek hozzá, és a fejem fölött átkukucskál oda, ahol a bátyja fekszik.

Melegség súrolja a tenyeremet, ahogy összekulcsolja az ujjait az enyémmel.

Csendesen, kéz a kézben sétálunk az ajtóhoz. Mindenféle fontos gondolat kering az agyamban, de egyvalami miatt félre kerülnek.

Nincs szex ma este?

"Mire gondolsz?" - kérdezi, miközben rám mered. A hüvelykujja előre-hátra súrolja az ujjpercemet.

Furcsa érzés él közöttünk, és ezt kíséri egy furcsa tekintet a csillogó szemében. Odahajolok hozzá, ő pedig édes és gyengéd módon megcsókolja az állkapcsomat. Borzongás fut végig rajtam ajkai puha tapintásától, amit szakállának érdes tapintása követ.

Ez annyira nem vall rá, hogy meglepő és meghökkentő gondolatokra késztet.

Minden éjszakát együtt töltöttünk. Minden éjjel átölelt. Nevet és mosolyog és úgy beszél, mintha ...

"Mondd el, mire gondolsz?" - kérdezi újra.

"Azt hiszem, hogy szerelmes vagy belém."

Visszahúzódik tőlem, halk nevetés zúg benne.

"Aligha." Az ujja végigsiklik az orrom hegyén, egy apró, szikrázó rándulás bizsereg bennem. Ez mosolyt csal az arcára. Mostanában gyakran csinál ilyet; úgy mosolyog rám, mintha valóban élvezné a jelenlétemet.

"Sokkal könnyebb lesz neked, ha inkább most ismered be, mint később." Elrettentő módon hajolok hozzá, a mellkasom az övét súrolja.

Lehajtja a fejét rám. Komoly tekintet tölti be az arcát, mintha most látna először igazán. Szakállának borostája végigsimít az arcomon, és borzongás járja át az egész testemet. Leheletével legyezi a nyakamat, és a legcsendesebb vallomásos suttogással azt mondja: "Nem vagyok szerelmes beléd, Zakara Storm".

Az a mosolya ismét gúnyolódik velem.

"Mondogasd csak magadnak." Tartom a tekintetét még akkor is, amikor visszahúzódom a hatósugarából.

A fogai az alsó ajkába mélyednek, mielőtt kinyitná az ajtót.

"Beszélnem kell Ryderrel. Jó éjt, emberem."

"Jó éjt, Rio."

Az a mosolya olyan szexi pillantást vet a szemére, hogy majdnem visszarángatom a szobámba.

Az ajtó becsukódik. Kényszerítem magam, hogy elsétáljak. Kinyitom a szekrényt a sarokban, és nem vesztegetem az időt. Megragadom az első hálóinget, amit megérintek, és elkezdek átöltözni, miközben az ágy felé sétálok. Vékony, fehér anyagból készült, amely a combom közepénél áll meg. A puha takaró cikázik a csupasz vádlijaimon, és addig görnyedek, amíg közvetlenül Daxdyn elé nem kerülök.

"Udvariatlanság így használni valakit, Dax. Ha csak az ágyam miatt akarsz engem, megmondhatnád."

Nem válaszol, de addig fordítja a fejét, amíg csillagszemével felnéz rám. Ma este halványabb színűek. Nem ragyogó humorral teli. A szemei nyitva vannak, de nem látnak. Nem törődő. Élettelen.

"Mi van, ha végül meg akarsz házasodni?" Daxdyn a puha, fehér lepedőt tanulmányozza, miközben felteszi ezt a kérdést. Mintha nem igazán érdekelné a válasz, de szerintem igen. Érzem a benne lévő feszültséget, a lassú torokcsóválást, ahogy a válaszomra vár.

Azt sem tudom, honnan jött ez a kérdés. Azt hiszi, hogy hozzá akarok menni Darrióhoz?

"Nem vagyok az a házasodós típus, Dax" - suttogom, és a gyomrom lesüllyed, ahogy rájövök, mennyire igaz ez a vallomás. Az ujjai az enyémek közé fonódnak, és szorosan belekapaszkodnak a kezembe.

Lehetnék. Ha megpróbálnék boldog lenni valakivel, valószínűleg az is lehetnék.

Boldog tudnék lenni Darrióval. Boldog lehetnék Daxdynnel.

Boldog vagyok velük.

Már ez a gondolat is halálra rémít.

A szarkazmus kikapcsolódik bennem, és kimondom az első gúnyos dolgot, ami eszembe jut.

"Amúgy meg nem tudom, hallottad-e, de én olyan vagyok, mint az Eminenciás meg ilyenek. Nem hiszem, hogy egy ilyen címmel rendelkező embernek igazán szüksége lenne egy férfira az életében." Vigyor húzódik az ajkaimra, és ő is majdnem rám mosolyog. "Akkor leszek igazán összeszedett, ha én leszek az Eminenciás."

Könnyedén végigsimít az ujjaival az alkaromat ijesztgető Reménytelen vonalakon. A könyököm belső oldalától a csuklómig az érintése tollasan végigsimít a bőrömön, és borzongás járja át az egész testemet.

Közelebb hajol, amíg a mellkasa az enyémet nem érinti, és kezdem észrevenni, hogy a közelségem mintha energiát adna neki.

"Nem hiszem, hogy egy ilyen szent és mindenható valakire hatással lenne a kezem a testén" - suttogja a nyakamhoz, amitől a combjaim összeszorulnak.

Megköszörülöm a torkomat, és a mosolyom elvész, ahogy remegő sóhajjal szétválasztom az ajkaimat.

"Nem hatsz rám, Daxdyn." A fogaim az ajkamba mélyednek, hogy kényszerítsem magam, hogy ne fújjam ki a nevét.

"Valóban?" A szavai végigszántják a nyakam hajlatát, mielőtt a szája követné. A nyelve végigsöpör a húsomon, és a szemeim lecsukódnak.

"Nem érzek semmit" - mondom remegő hangon.

Lassan végigsimít a fogaival a nyakam oldalán, mielőtt gyengéden megcsókolná. Ujjai a csípőmbe mélyednek, miközben magához szorít, és folytatja a csókot az állkapcsom oldalán.

"Egyáltalán semmit?"

Megpróbálok megszólalni, de csak egy nyöszörgés jön ki belőlem.

Forró nyelvének forró villanásai végigvonulnak a kulcscsontomon, és félrelöki a hálóingem felső részét, fogait a mellem tetején végigsimítva. A sima lepedő belegabalyodik a lábamba, ahogy a kemény teste alatt mozdulok. A keze a rövid hálóingem puha anyagát nyomja. Melegség hasít belém, ahogy a tenyere felfelé vándorol a combomon. Lassan az ujjbegyei a ruhám alá osonnak, és a csípőm sima bőrével játszadoznak.

"Mondd, hogy nincs szükséged férfira. Mondd, hogy nincs szükséged rám" - motyogja két csók között a mellkasomon.

Szörnyű vigyor tölti be a vonásaimat. Az ajkaim szétnyílnak, és a szavaim fájdalmasan és megtört hangon törnek elő. "Bármit is készülsz tenni, Daxdyn, már egyedül is meg tudom csinálni."

Az elmém logikus része álló tapsot ad nekem, miközben a petefészkeim sírva fakadnak és hisztit csapnak a hülye, ostoba büszkeségem miatt.

A feje addig lóg, amíg a szegycsontomnak nem ütődik. Minden kínzó mozdulata megáll.

"Te vagy a legfrusztrálóbb nő, akivel valaha találkoztam" - suttogja hozzám simulva.

Kényszerítem magam, hogy ne érjek hozzá. Ha hozzáérek, lelökném róla a pólóját, és tudom, hogy a vége az lesz, hogy szexi ajkai lassan az enyémhez préselődnek.

Darrio azt akarja, hogy segítsek a bátyjának. A bátyja is azt akarja, hogy segítsek neki. És én minden lehetséges módon segíteni akarok neki. Veszélyes játékot játszunk hárman.

És csak úgy végződhet, hogy a szívem még rosszabb állapotban lesz, mint amilyenben már van.

***

Rémülten ébredek az éjszaka közepén. Az erkélyablakomon keresztül a felhők és a füst csak kissé távolodnak egymástól, hogy felfedjék a tökéletesen teliholdat.

Szemöldökömet a szokatlanul fényes holdra vonom. Gúnyolódik velem a teltségével. Csak remélni tudom, hogy a király nem vesz tudomást róla, ahogy én remélem.

Hidegség söpör végig a testemen, és a tenyeremet a sima lepedőre nyomom. Semmi sem találkozik az ujjbegyeimmel.

Egyedül vagyok.

Sem Darrio, sem Dax nem tolong most az ágyon. A legtöbb éjszakán majdnem megfojtanak, és most az egyszer minden centiméternyi hely csak az enyém.

Utálom ezt.

A testem addig tolódik, amíg az ágy szélén ülök. A vádlim átcsúszik Daxdyn vállán, és azt látom, hogy az ágynak támaszkodik. Üres tekintet tölti ki fáradt szemeit, ahogy az éjszakai égboltot bámulja.

Lesüllyedek, a kemény padló üdvözöl, ahogy leülök mellé.

Szorosan összecsomózódik a gyomrom, és úgy tűnik, nem tudom elfordítani a tekintetét az üres tekintetétől.

Olyan, mint egy burok. Egy burok, és az eleven lelke mintha menekülne a testéből.

"Mit érzel?"

Az a félmosoly ott van a helyén az ötórai árnyékának borostájával szemben. Ez a leghalványabb mosoly. Egy mosoly boldogság nélkül. Kopott tekintet tölti ki fiús arcát.

"Semmi" - suttogja.

"Semmi?"

"Leginkább üresség. Az érzések, amiket nap mint nap érzek, nem az enyémek. Amikor senki sincs a közelemben, akkor ... semmit sem érzek." Figyelme a parkettára vándorol, és az a mosoly elhalványul, ahogy a szavai fájdalmas csendbe halnak.

Ez a legszomorúbb dolog, amit valaha hallottam.

"Mindig olyan boldognak tűntél. Nem tudom elképzelni, hogy tényleg semmit sem érzel." A szavaimat játékosság szegélyezi, és a vállamat az övéhez ütögetem. Testünk egy vonalba kerül, egymás mellett érnek össze a vállaink, a csípőnk és a combjaink. Fizikailag érzem, ahogy a szomorúsága belém szivárog.

"Könnyű megjátszani a boldogságot, Kara. Képzeld el, milyen unalmas lennék, ha hagynám, hogy az érzelmeim irányítsák a személyiségemet. Alapvetően Darrio lennék." A tekintete visszasiklik rám, és ekkor látom meg; az erőt, amit a tréfás mosolyában tart, azt, ahogy nem érinti gyönyörű szemeit, a hangjában karmoló szomorúság hangját.

Összetörik bennem. Az érzelmei apró szilánkokra törik a szívemet.

"És mindig így érzel?"

"Többnyire. A bilincsekkel nehezebb. Csak a saját érzelmeim vannak."

"Most éppen? Most is így érzel?" Közelebb hajolok hozzá.

Üres szemei az enyémet tartják, miközben halkan bólint.

A gyomrom összeszorul, és megpróbálom visszapislogni a szúró szánalmat, amit iránta érzek.

Nincs szüksége arra, hogy a szaros érzelmeim elhomályosítsák az amúgy is lehangolt energiáját.

Semmit sem akarok jobban, mint megváltoztatni az érzéseit. Az érzések, amikkel a múltban megajándékozott, átjárják az agyamat. Bárcsak én is megtehetném érte azt, amit ő tesz mindenki másért.

A puha lepedő ökölbe szorul a kezemben, ahogy megkapaszkodom az ágyban, és addig forgatom magam, amíg rá nem ülök. Meztelen vagyok a hálóingem alatt, és azt hiszem, ezt ő is tudja. A szemöldöke felemelkedik azzal a pimasz mosollyal, amit mindig tart.

Az a hamis boldogság.

Szakállának éles borostája találkozik az ujjbegyeimmel, ahogy a tenyerembe fogom az állát. Kényszerítem, hogy felnézzen rám.

"Mondd el, mit érzel." Keresem a csillogó szemeit.

Zúgó hang dübörög a mellkasában, miközben úgy tesz, mintha gondolkodna. A csípőmre tett kezének erős érzése borzongást küld a testembe, és ujjaimmal végigsimítok a puha haján.

"Az adrenalin folyamatos emelkedése."

"És?"

Az egyszerű fejrázása úgy fáj, mintha felvágná a szívemet, hogy ellopja azt a kevéske szeretetet, amivel rendelkezem.

"Semmi. Nehéz megmagyarázni, tényleg. Sok minden kell ahhoz, hogy visszaszorítsam a zsibbadást. Mostanában sokszor elkalandoznak a gondolataim erre az érzésre. Nehéz elszakadni tőle. Éjszakánként ez ... fojtogató."

"Mondd el, mi kell hozzá." Összeszorul az ajkam, ahogy bámulom őt, és próbálom elfojtani a torkomban karmoló bánatot.

A hüvelykujja végigsiklik a csípőmön, és több másodperc telik el válasz nélkül. A figyelme lassan az ajkaimra, majd a szemeimre vándorol, mielőtt újra visszatérne az ajkaimra.

Ahogyan rám néz, ezernyi érzelem fúródik belém egyszerre, és nem tudom eldönteni, hogy a sajátjaim vagy az övéi.

Fölé hajol, a feje tétován az enyém felé billen. A szemében lévő forróság az én vágyaimat és vágyaimat tükrözi. A combjaim a csípője köré szorulnak, ahogy az ajkai az enyémet érintik. Ahogy a szája végigsimít az enyémen, bizsergető érzés járja át az egész testemet.

A lélegzetem elakad, és túl gyorsan húzódik vissza. Puha haja a halántékomhoz szorul, ahogy hozzám hajol, meleg lélegzetünk összekeveredik.

"Ez... Ez belülről felébreszt" - suttogja nehéz lélegzettel.

Ez a kijelentés képes lenne belülről kifelé rombolni engem. A szívem olyan erősen dobog a mellkasomban, hogy akár össze is törhet.

Daxdyn Riles egy olyan férfi, aki csak szívfájdalmat okoz.

De ez nem akadályoz meg abban, hogy visszacsapjam a számat az övére.

Halk morgás hagyja el az ajkait, amikor azok kinyílnak, és a nyelve az enyémhez csúszik a gyönyör, a fájdalom, a vágy, a vágy és az érzelmek olyan keverékében, amit még csak fel sem tudok fogni.

Hideg ujjai végigsiklanak csupasz csípőmön és fel a hasamon. Figyelmeztetés nélkül rángatja a vékony hálóinget, épp csak annyi időre szakítja meg a csókunkat, hogy lehúzza magáról az anyagot. De ez nem elég. Meglökdösöm a gyűrött ingét. Ajkaink még egyszer elválnak, miközben ő a fejére húzza az inget.

Amikor a mellkasának kemény izmai végigsimítanak a mellbimbóim csúcsain, a szájába nyögök. Ugyanakkor a csípőmre nyomja, amíg nedves középpontom a farmerja kemény dudorához nem ér.

"Bassza meg, Kara" - mondja remegő lélegzettel.

A csípője az enyém ellen ringatózik, miközben a szemeim lecsukódnak a bennem kavargó, egyre erősödő érzéstől.

"Daxdyn", suttogom.

"Bassza meg, mondd még egyszer."

A szája a nyakam tövénél lévő puha bőrt csipkedi. Érzem, ahogy ujjai mélyen végigsiklanak a hasamon, miközben kigombolja a farmerját.

"Daxdyn" - ismétlem halkan, és az összes bennem száguldó érzelem bűntudattá omlik össze, amely súlyosan fekszik a gyomrom mélyén.

"Daxdyn" - mondom még egyszer, és a vágy teljesen eltűnik a hangomból, helyét kemény felismerés veszi át. Megáll, a feje az enyém felé billen. "Én ..." A fogaim az ajkamra gördülnek, ahogy a fájdalom végigsöpör a mellkasomon. "Annyira elbaszott vagyok."

Alig tizenkét órája kérdeztem meg Darriótól, hogy szeret-e, és most meztelenül ülök a bátyja ölében.

Persze, hogy nem szeret. Lehetetlenné teszem, hogy bárki is szeressen.

"Sajnálom" - mondom, és a szemeim szúrnak, ahogy a könnyek fenyegetően nyomulnak le az arcomon.

Nem vagyok hajlandó sírni. A zavarodottság nem elég jó ok a sírásra.

"Ne sírj, Kara. Sajnálom." Meleg kezei fel és alá nyomják a gerincemet.

Amikor pislogok, egy lassú könnycsepp csordul végig az arcomon, de még mindig nem vallom be magamnak, hogy sírok. Egy pillanatig tanulmányozza, mielőtt egy csókot nyomna oda. Édes érzés, ami arra emlékeztet, hogy ő volt az, aki átölelt, amikor azt hittem, haldoklom.

Daxdyn és én talán mindig osztozunk ezen a kapcsolaton.

Életünk hátralévő részében.

A szemeim lecsukódnak, és egy újabb halk könnycsepp csordul lefelé, lassan találkozva az állkapcsom szögével. Ott is megcsókol, csókjával felszárítja a könnyeimet.

Az utolsó könnycsepp is lehull, végigfut az arcomon, és ő hagyja. Megvárja, amíg leesik, és a mellem tetején landol, mielőtt lassan megcsókolná ott. A forró érzés, ahogy a nyelve végigsöpör a mellem tetején, arra késztet, hogy belegörnyedjek. Lejjebb csúszik a szája, amíg meleg leheletével végigfújja a mellbimbómat, és egy éles zihálás hasít belém, amikor a száját a csúcs fölé zárja, és nyelvével végigsimít az érzékeny dombomon.

Ujjaim beletúrnak sötét hajába, és ott tartom, miközben csípőm a farmerja alatt rejtőző kemény hosszának kezd ringatózni.

Vakmerő sietséggel felemeli a csípőjét, épp csak annyira, hogy a farmerját lökje le a combjáról.

Aztán az ajkai az enyémhez simulnak a fogak és a nyelvek rohamában. Felemelkedem fölé, és érzem, ahogy a feje a bejáratomhoz simul.

Belenyög a számba.

"Bassza meg, de jó érzés." A keze közénk tolódik, ahogy felfelé, majd lefelé simít az ujjaival. Zihálok a szájához, és ő ezt a pillanatot kihasználva végigsimít az alsó ajkamon a fogaival.

"Mondd ki, amire gondolsz" - követeli.

Remegés rázza át a testemet, ahogy a hüvelykujja körbejárja a csiklómat.

Hirtelen kiszárad a torkom. Mondtam már mocskos dolgokat, szex közben és nem szex közben is. De az, ahogyan a helyemre tesz, olyan lámpalázba kerget, amilyet még soha nem éreztem.

"Én-én nem tudom." Egyetlen érthető gondolat sem kavarog az agyamban, miközben a kezei a testemen vannak.

A másik keze mintha suttogva simulna a gerincemhez, ahogy felsiklik, hogy ujjait a hajamba fonja, és könnyedén megragadja a tövét.

Forró lehelet legyezi az ajkaimat, ahogy megszólal: "Az érzelmekért élek, Kara. Mondd el, milyen mocskos gondolatok keringenek abban a csinos kis fejedben".

Keményebben köröz a csiklóm körül, és azon kapom magam, hogy a tenyeréhez dörzsölődöm, miközben arra vár, hogy kimondjam mindazt a szörnyűséget, ami állandóan átfut az agyamon.

Nem vagyok szégyenlős, de a hangjában rejlő követelés miatt nehezemre esik tisztán gondolkodni.

"Azt akarom, hogy megdugj" - emlékszem, mennyire tetszett neki, ahogy korábban kimondtam a nevét - "Daxdyn, kérlek, dugj meg".

Szikrázó tekintete az enyémet tartja, ahogy magához húz, a szája egyszerre követeli az enyémet, miközben a keze elillan. Majdnem tiltakozom, visszahúzódom tőle, amikor a farkának hegye a bejáratomat cikázza.

Kényelmesen megcsókolom, irányítom a tempónkat, ahogy én is lassan leereszkedem lüktető farkán. A nyögése megegyezik az enyémmel, ahogy teljesen kitölt, és én csak egy másodpercre nyugszom meg ott, teljes élvezetet találva abban, ahogy mélyen bennem érzi magát.

Állkapcsa olyan erősen összeszorul, hogy az érintésem alatt megrándul. Meleg tenyerei szorosan megragadják a csípőmet, mielőtt mélyen a fenekemre vándorolnának.

Én irányítom a csókunkat, de Daxdyn nem vesztegeti az időt a testem irányítására. A csípője az enyémhez gördül, ahogy felfelé, majd lefelé vezet a farkának hosszán.

"Kurva jó érzés" - suttogja remegő lélegzettel az ajkaimra.

Lassan.

Kínzóan lassú.

Úgy kefélünk, mintha örökké együtt maradnánk itt.

Löketről löketre hosszú, egyenletes lökésekkel találkozik velem, amitől ajkaim hangtalanul szétnyílnak a száján.

Csak ziháló lélegzetvételeket tudok venni.

Tekergő energia feszül a magamban, és mintha minden egyes dolgot érezne bennem.

"Kara." A nevem egy fájdalmas nyögés, amire válaszul felnyögök. Istenek a magasban, imádom, ahogy kimondja a nevemet. "Gyere értem" - könyörög, ajkai végigsiklanak az állkapcsomon, mielőtt fogai végigsiklanak a nyakamon.

A tempója felgyorsul, a csípője az enyémhez csapódik. Mielőtt megtörténne, a szája az enyémhez simul, mintha érezné az orgazmusomat, mintha az én örömöm az övé lenne.

Mert az is. Empatikusan úgy tűnik, hogy minden egyes intenzív érzelmet, ami bennem kavarog, magába fogad.

Halk morgás zúg át rajta, ahogy a hossza köré szorulok, és meggyőződöm róla, hogy keménységének minden centiméterét érzem mélyen magamban. Megmerevedik a karjaimban, de továbbra is csókol. A farkának lüktetése újabb izgalmas borzongást kelt bennem.

Még soha nem orgazmustam el senkivel egyszerre, és a meghittség minden energiámat elveszi. Nem tudok mást tenni, mint belekapaszkodni ebbe a gyönyörű férfiba.

Vajon mindig ilyen érzés lesz? Minden alkalommal, amikor szexelünk, ilyen csodálatos, szívdobogtató extázist fogunk érezni?

Vagy ez csak egyszeri alkalom lesz? A kapcsolatunk tiltott aspektusa az, ami miatt az érzelmeim intenzíven töltik meg a mellkasomat?

Talán sosem fogom megtudni.

Végül elválunk, a feje az enyémnek dől, a kezem még mindig a puha haját markolja.

Néhány másodpercig csak bámuljuk egymást, a holdfény végigsiklik az állkapcsa éles szögletein, és megtöltik a szemét higannyal.

"Mit érzel most?" Kérdezem lélegzetvisszafojtva, a tekintetét kutatva.

Remegő lélegzettel megnyalja az ajkát. Erő vesz körül, ahogy a testéhez szorít. Mosoly húzódik a szájára.

"Mindent."