A.K. Koonce - Hopeless Kingdom, Tizenharmadik fejezet

 


Tizenharmadik fejezet

Választás

Amikor felébredek, Darrio rám mered. Azt hiszem, fizikailag is érzem a tekintetét rajtam, jóval azelőtt, hogy kinyitnám rá a szemem. Elbújok a nehéz takarók alatt, és felülök, hogy meztelenül és egyedül találjam magam a nagy ágyban. A paplan bolyhai az államhoz érnek, ahogy a puha takarót a mellkasomhoz szorítom.

Daxdyn a lábtartó gerendájának támaszkodik, a keret faragott részletei mind a négy oldalon spirálisan emelkednek, és éppen elég magasak ahhoz, hogy találkozzanak a csupasz mellkasával. A farmernadrágja mélyen a csípőjén lóg, mintha sietve húzná fel.

Darrio a szélén áll, alig egy méterre tőlem. Ha merném, kinyújtanám a kezem, és megérinteném a combját. De nem teszem. Egy centit sem merek mozdulni.

"Én-én kedvellek téged, Kara. Bassza meg, miért tetszel nekem?" Darrio megrázza a fejét, és úgy tűnik, őszintén megdöbbent és összezavarodott az irántam érzett érzései miatt.

"Nem tudom" - mondom halkan, és figyelmem a takarómon kavargó fehér fonalas mintára terelődik.

Az összes dolog közül, amiről azt hittem, hogy az életemben aggódnom kell, soha nem gondoltam volna, hogy a férfiak lesznek azok.

"Úgy gondoljuk, mindenkinek az a legjobb, ha csak választasz - mondja végül Darrio.

A szavai körbejárják az elmémet, és végül felhúzom rá a figyelmemet. Egy vékony vonal ráncolja a szemöldökömet, és már nem a mellkasomhoz szorítom a takarót, ahogy a karjaimat ráfonom. A szemeim kissé összeszűkülnek rajta.

"Kettőtök között?" Kérdezem, a vonásaim megkeményednek, amikor bólint rám.

Most komolyan gondolja? Most, amíg Juvar foglya vagyok, tényleg ezt a beszélgetést kell folytatnom? Mintha a varázslatos vaginámban valóban benne lenne az a varázslat, amit Tristan király állított. Valahogy mindent magamtól baszhattam el.

Mindössze egy másodpercet hagyok eltelni, hogy úgy tűnjön, mintha valóban megfontolnám a kérésüket.

"Nem."

Daxdyn rám mered, és a figyelme a bátyjára terelődik, mintha azt kérdezné, hogy szabad-e ezt tennem.

"Nem?" Darrio megismétli.

"Nem ti ketten vagytok az egyetlenek ebben a kapcsolatban. Ha ti ketten szerelmespárként akarjátok kiveregetni egymásnak, az remek, de addig is, nekem van beleszólásom a kapcsolatunkba." A vonásaim a szűzies ártatlanság tekintetébe simulnak. "Az érzelmeim törékenyek." A kezem a mellkasomhoz mered, hogy érzelmeket színleljen a nyilvánvalóan érzékeny szívemben, Darrio pedig felhúzza a szemöldökét. "Ti ketten ugyanúgy felelősek a túlzsúfolt kapcsolatunkért, mint én. Nem én manipuláltam a farkatokkal." Rázom a fejemet rájuk. "Ti ketten választjátok ki, ki marad, és ki megy."

"Ez nem így működik." Darrio összefonja izmos karjait a mellkasán, tükrözve elszántságomat.

Az arcom köré édesen göndörödő hosszú fürtök elmozdulnak, ahogy az államat a tiszta ártatlanság pillantásával rá billentem. Visszautasítom. Visszautasítom, hogy rám kenjék ezt a halmazbaszást. Felnőtt emberek. Felnőttek. Férfi módjára fel tudnak lépni és felelősséget vállalni.

"Ha felcserélődnének a szerepeink, és ketten lennénk, te is ilyen könnyen tudnál választani?"

Vigyorgó tekintet tölti ki Darrio vonásait, és kicsit közelebb hajol. Egyenesen az arcomba vágja azt a merengő magabiztosságot, ami mindig is ragaszkodni látszik hozzá.

"Ha ketten lennétek, az egyikőtök már akkor megölt volna, amikor találkoztunk."

Mindent megteszek, hogy visszaharapjam az ajkaimat fenyegető mosolyt.

Nem téved.

"Nem én választok."

Viharos dühvel lökdösöm le magamról a takarót, és felállok, a testem elsöpörve Darrio mellett. Csak mert megtehetem, adok egy szép, hosszú, meztelen nyújtózkodást kettejük előtt.

Ez a jutalom, fiúk.

Találjátok ki az életeteket, és a tiétek lehet.

Addig is, az eminenciás úrnak igazi szarságok miatt kell aggódnia.

***

Feszültség vesz körül mindhármunkat. Darrio és Daxdyn valamilyen oknál fogva nem hagynak magamra. Ők ketten halkan beszélgetnek, miközben én a városra néző erkélyen állok. A tüzek nem égnek itt a királyság közelében. Úgy tűnik, a királyságot elszigetelték. Csak egy lángoló vörös árnyalat húzódik a horizonton, mintha valami földöntúli izzás sugárzana szörnyű bolygónkról.

Apám a királynak dolgozott, amikor fiatalabb voltam. Itt nőttem fel ebben a városban. Tényleg el tudnám hagyni ezt a helyet. Örökre magam mögött hagyhatnám az egészet. Ha csak azt tudnám kitalálni, hogyan. Holnap este Trisztán úgy hiszi, hogy megújítom ezt a királyságot naggyá.

Ha addigra nem lesz kész a tervem, mindkettőnket drámai meglepetés ér.

Meleg kezek nyomulnak a hasamra, és érzem, ahogy a teste az enyémhez simul. Behunyom a szemem, és anélkül, hogy felé fordulnék, tudom, ki az.

"Gyere, ülj le mellénk. Ne aggódj annyit." Daxdyn lágy csókot nyom a fejem búbjára.

Ha őszinte akarok lenni, finoman szólva kerülöm őket ebben a nevetségesen kicsi szobában.

"Nem őrült. Gyere, ülj le mellénk. Beszélgess velünk" - mondja újra, miközben a szája melegen a nyakam tövéhez nyomódik.

Daxdyn sosem volt az, akitől igazán féltem, hogy fájdalmat okozok neki. Mindenkivel megosztja az érzelmeit. Engem megosztani soha nem tűnt számára problémának.

"Tönkreteszem a kapcsolatodat a bátyáddal".

Morajló nevetés siklik végig a nyakamon, amitől megborzongok a karjaiban.

"Semmi sem fogja tönkretenni a kapcsolatunkat, Kara. Egyszerűen nem lehetséges. Soha senki mással nem törődtem, csak magammal és a bátyámmal." Szünetet tart, a hangja olyan halkan halkul, hogy alig hallom. "Amíg nem találkoztam veled."

Megfordulok a karjaiban, és ragyogó szemei az enyémbe csillannak.

"Gyere, ülj le hozzánk" - ismétli meg halkan, mosolyogva.

"Kara, gyere, ülj le hozzánk, baszd meg! Szörnyű vagy a konfrontációban." Darrio dübörgő hangja visszhangzik a magas mennyezeten, én pedig mosolyogva Daxdyn mellkasába rejtem az arcomat.

Hagyom, hogy visszahúzzon a szobába. Darrio széttárja a lábait, ahogy az egyik ülőgarnitúrán ül.

Az ágy megdől, ahogy helyet foglalok a lábánál.

Daxdyn a lábtámla gerendájának támaszkodik az oldalamon.

"Szóval..." Darriónak igaza van, borzalmas vagyok a konfrontációban, de még rosszabb vagyok abban, hogy befogjam a nagy számat. "Ti ketten osztoztatok már valaha egy nőn?" Mindketten engem tanulmányoznak, egyforma szemükben zavarodottság csillog. "Például egyszerre" - mondom rejtett célzással.

Az édeshármas diszkrét említésére Darrio gerince a szokásosnál is jobban megmerevedik.

Egy zsémbes hang bennem azt súgja, hogy fogjam be a pofámat, és ne kísértsem a szerencsémet, de egy másik hang, egy olyan hang, amely gyanúsan hasonlít Lady Ivoryéra, azt mondja, hogy ilyen helyzetek csak egyszer fordulnak elő az életben.

"Nem dugom meg a bátyámat. Sajnálom, hogy csalódást okozok" - mondja Darrio rám szegezett tekintetével. Kemény tekintetét olyan komolyság tölti ki, amitől a fogaim az alsó ajkamba mélyednek, hogy visszaharapjam a nevetésemet.

Daxdyn megdönti a fejét, hogy kakas vigyorral nézzen az ikertestvérére. "Félsz, hogy kiderül, hogy az enyém nagyobb?"

Darrio ajkáról egy hosszú, bosszús szuszogás csúszik le, ahogy az ikertestvérére húzza a figyelmét.

"Egész életünkben nem fordult meg a fejemben a te farkad képe. Egészen mostanáig. Köszönöm."

"Sokat kell ahhoz, hogy ez a gyönyörű kép kikerüljön a gondolataidból, hidd el" - mondja Dax egy kacsintással.

Amit úgy tűnik, egyikük sem vesz észre, hogy valójában van egy elfogulatlan, harmadik fél is a szobában, aki első kézből tudja, kinek nagyobb.

De én csak hátradőlök és nézem a műsort.

"A megosztás amúgy is inkább Dax és Ryder dolga" - mondja Darrio egy gúnyos mosollyal a bátyja felé vetett mosollyal.

Erre kicsit jobban odafigyelek, mint egész életemben valaha.

"Bocsánat, mi a faszt mondtál az előbb?" Kérdezem, és felállok, hogy odasétáljak hozzá.

Emlékszem, hogy Dax és Ryder egy ágyban aludtak, és nem tudom elképzelni őket együtt egy nővel.

Mármint egy olyan nővel, aki nem én vagyok.

A combom Darrio combjához ütközik, és a nagy keze körbetekeredik, a hüvelykujja csak enyhén súrolja a csiklóm, mielőtt erősen meghúzza. A karjai a csípőm köré fonódnak, ahogy az ölébe zuhanok.

Egy percig tanulmányoz engem, a szívem életre kelt a körülöttem lévő testének érzésétől.

"Ennek furcsának kell lennie, nem igaz?" - kérdezi halkan.

Rázom rá a fejem. Őszintén szólva nem érzem furcsának.

A kezem felnyomja a bicepszét, mielőtt az ujjaim belegabalyodnának a hosszú fürtjeibe.

"Akarlak téged." A szívem keményen a bordáimhoz ütődik a dübörgő beismerése hallatán. "Lássuk csak, mi történik."

Ez homályosnak tűnik. Majd meglátjuk, mi történik. De aztán Darrio hozzám hajol, és azon kapom magam, hogy néhány másodpercre elfelejtek levegőt venni. "Mi hárman barátok vagyunk. Csak nyitottnak kell lennünk egymás felé." A zsigeri elmém imádja a gondolatot, hogy nyitottnak kell lennem velük. Nyíltan. Teljesen nyitott. "Hajlandó vagyok kipróbálni ezt veled, Ryderrel és Daxdynnel."

Bólintok, mielőtt rájövök, hogy mit is mondott az előbb.

"Micsoda?" Kicsit hátrébb húzódom tőle. "Ryder és Daxdyn?"

Egy homlokráncolás csúszik a telt ajkaira.

"Igen."

"Én nem dugok Ryderrel." Valamiért felháborodás cseng a hangomban, mintha abszurd lenne, hogy azt feltételezi, Ryderrel is lefekszem, csakúgy, mint a bátyjával. "Csak ... tudod ... a bátyáddal."

Istenek a magasban, most úgy hangzom, mint egy idióta.

"Miért gondolod ezt?" Kérdezem.

Darrio és Daxdyn tudálékos pillantást váltanak, amitől összeszorítom a számat.

Egy mosoly gúnyolódik az ajkán, és mielőtt válaszolhatna, kinyílik az ajtó, és maga a herceg lép be, mintha csak azért hívták volna, mert túl sokszor mondtam ki a nevét.

Ryder rólam Darrio karjaiba burkolózva Daxdynra pillant.

"Van egy típusod" - mondja Ryder, a figyelme Darrióról Daxdynra változik, mielőtt erősen az ajkamra borulna.

Nem hiányzik, hogy a számat figyelje. Lassan végigsimítom a fogaimat az alsó ajkamon, visszaharapva az azonnali megjegyzéseimet. A szemei felcsillanó színt kapnak, mielőtt elhajolna tőlem.

Mintha most látnám először Rydert. Ezért gondolta Darrio, hogy lefekszem vele. Most már nem is értem, hogy nem vettem észre korábban.

Csak túl jól néznek ki, ennyi az egész. A nevetséges hormonjaim túlságosan is hiperaktívan érzékelik, hogy ez a három tündér mennyire vonzó.

"Szerinted az arrogáns fae férfiak az esetem?" Kérdezem lihegő hangon.

A torokköszörülés hangja az egyetlen válasz egy pillanatig.

"Szerintem nyilvánvaló, hogy mi az eseted."

"Talán nektek hármótoknak is van típusotok" - hívom ki magam, felállva kényelmes helyemről Darrio ölében, hogy tiszta magabiztossággal keresztezzem a karjaimat.

"Azt hiszem, igazad van. Egyértelműen a mogorva, nagyszájú, halandó nőkre vagyunk oda." Ryder ajkára mosoly húzódik.

A szám tátva marad, mintha felpofozott volna ezzel a sértéssel.

"Elég legyen, Ryder" - mondja Darrio, miközben feláll. Erős teste beárnyékolja az enyémet.

Ryder tekintete felfelé vándorol, hogy találkozzon Darrioéval, aztán ő is tátva marad.

"Szent szar, te szerelmes vagy belé." Ryder meghökkent mosolya farkasosra nő.

A számból egy nem túl vonzó, gügyögő nevetés hagyja el a számat.

"Miért mondja ezt mindenki folyton?" Darrio szinte visszaüvölt rá.

"Várj csak, amíg látod őt tündeként. Akkor majd a szerelmedről fogsz zengni neki. Megnagyobbított szépség, és abban az első órában az új képességei ellenőrizhetetlenek lesznek. Darrio semmit sem szeret jobban, mint az irányítás elvesztését" - gúnyolódik Daxdyn egy kacsintással.

Darrio mindkettőjükre rázza a fejét, és én nem tudom megállni, hogy ne vigyorogjak rá és a duzzogására.

"Szóval, ami azt az édeshármast illeti." Az arcom belsejébe harapok, miközben türelmetlenül várom a történtek szemléletesebb magyarázatát.

"Istenek odafent, csak az édeshármasos sztorit ne, kérlek" - mondja Darrio, hátrahajtva a fejét, mintha tényleg könyörögne egy kis kegyelemért a gyönyörű lelkének.

"A teljes sztorit akarod, vagy csak a mocskos részleteket?" Daxdyn addig húzza a kezemet, amíg a testem egybe nem simul az övével. A kezem a nyaka hátsó része köré fonódik.

"Mindkettőt akarom."

Daxdyn nevetve hümmög, a szeme csillog, ahogy rám néz. Meleg ujjai végigsiklanak az állkapcsomon, mielőtt hátratolja a hajamat a fülem mögé.

"Nos, az egész ezzel az emberi nővel kezdődött..." - mondja Ryder visszaemlékező hangon.

"Hát persze, hogy így volt" - mondja Darrio az orra alatt, mintha már belefáradt volna ebbe a beszélgetésbe. A matrac megdől, ahogy lehuppan az ágyam közepére.

És tovább és tovább viccelődünk négyen az éjszakába nyúlóan. Míg végül egyenként mindannyian elalszanak.

Kivéve engem.

Az ajkaim Daxdyn ajkához nyomódnak, és hátratolom sötét haját az arcából. Addig gurulok az ágyban, amíg Darrióval szemben nem állok, és lassan csókot hintek az ajkára. Kimerülten helyeslő hangot dúdol.

Szerencsétlen szerencsémre nem volt hármas.

De volt köztünk egy egyetértés. Valahogy még Ryder is belebocsátkozott a furcsa kapcsolatunkba. Bizonyos értelemben Ryder mindig is része volt ennek a kapcsolatnak. Csak ő nem olyan, mint Dax és Darrio. Ő más. Ugyanaz, de mégis más.

Csendesen lecsúszom az ágyról. Felhúzom a csizmámat, aztán letérdelek Ryder alvó alakja mellé, aki az apró, bársonyos kanapén kuporog.

Fehér fény vonul végig erős vonásain.

Egy herceg vonásai. Egy herceg telt ajkai.

Az ujjaim végigsimítanak a puha ajkakon, ahogy lenézek rá.

Ha őszinte tudnék lenni magamhoz, tudnám, hogy okkal követtem ezt a hármat ebbe a veszélyes királyságba. Azt akartam érezni, hogy egyszer nem vagyok egyedül ezen a világon. Azt akartam érezni, hogy tartozom valahová.

Most már igen. Ehhez a három reménytelen tündéhez tartozom.

Visszajövök értük. Miután befejeztem a ma esti feladatom, visszajövök értük.

Abban a pillanatban, amikor apám kardját áthúzom Trisztán király testén, visszajövök értük.