A.K. Koonce - Hopeless Magic, Kilencedik fejezet

Kilencedik fejezet

A középső

Halk nyögések járják át a házat, mint egy megalázó, orgazmuskísértet, amely kísérti a gondolataimat.

"Maradj itt éjszakára - könyörög a nagynéném. "Aggódom érted, különösen éjszaka. Reggel menj el". Két kulcsot tart a tenyerében a kezünkbe.

Megpróbál rávenni, hogy maradjak; nem csak éjszakára, hanem örökre. Soha nem tudnék itt maradni. Okkal mentem el. Mélyen legbelül rettegek attól, hogy itt maradjak. Tudom, hogy ha maradnék, túl büszke lennék ahhoz, hogy találjak egy férfit, akire támaszkodhatok. Megpróbálnám a saját utamat járni az életben. Olyan lennék, mint Ivory. Ő a példaképem. Az egyetlen, akim van. De fogalma sincs, mi a szerelem. Az ő fejében a szex és a szerelem egy és ugyanaz.

Bár én sosem vallanám be, de én szerelmet akarok. A tündérmesét akarom.

Többet akarok az élettől.

Megrázom a fejemet, amikor Ryder kiveszi a kezéből a kulcsokat.

"Köszönöm. Azt hiszem, mindannyiunknak szüksége van egy kis alvásra." Nem néz rám. A tornácon történt kis epizódunk óta egyszer sem nézett rám.

Csak egy sugárzó mosolyt kapok tőle, amikor elhaladok mellette.

"Az utolsó két ajtó jobbra. Jó éjt, Kara." A szavaiban van egy csipetnyi szórakozás, ami miatt minden lépésemben kételkedem.

Az élvezet hangjai vibrálnak a falakon keresztül, és ideges energia karmol keresztül rajtam. Ryder kinyújtja a kezét, Darrio pedig felkapja az egyik kis ezüstkulcsot. Elsőként a lépcső tetejére ér, és a jobb oldali utolsó ajtóhoz megy. A kulcs könnyedén becsúszik, és gyorsan kilendíti.

Mindhárman épp Darrio mögött vagyunk, amikor belép, és szándékos kattanással becsukja maga mögött az ajtót.

Egy záróhangot.

"Azt hiszem, csak mi hárman vagyunk." Daxdyn rám kacsint, és én a játékos pillantást egy pillantással viszonzom, amitől a vigyor az arcáról gyorsan eltűnik.

A ruháim a két hálószoba közötti kis asztalon ülnek. Szépen összehajtogatva, és úgy tűnik, frissen mosottak.

Ryder kinyitja az ajtónkat, miközben összeszedem a ruháimat. Besétálunk, hogy megtudjuk, mi a valódi értelme a nagynéném gúnyos szavainak.

Egy. Kibaszott. Ágy.

Csak egy ágy van, ami finoman a túlsó falnak van állítva.

"Én a 'nem az' középre hívom" - mondja Ryder olyan gyorsan, hogy alig értem a jelentését.

"Micsoda?" Aztán rájövök.

"Nem ez", Daxdyn és én is egyszerre szólalunk meg.

Gyerekes patthelyzetben bámulunk egymásra.

"Miért aludnék én középen?" Vigyorogva néz rám. A mosolyától furcsán görcsbe rándul a gyomrom. De ebben a pillanatban én is legszívesebben letépném ezt a mosolyt a gúnyos arcáról.

"És mi a fenének aludnék én középen?"

"Hát" - mondja, mintha egy érvelés epikus bemutatására készülne.

Előre-hátra billenti a fejét, a kezeivel gesztikulál Ryderről magára és rám. Nem szól egy szót sem, mintha én csak kitölteném az üres helyeket a nevetséges színjátékával.

"Mert lány vagyok?"

"Pontosan."

"Nem."

"Nem?" - ismételte meg, mintha ez egy kérdés lenne.

"Ez egy érvénytelen érv. Szükségem van rá, hogy jobban csináld."

A plafonra néz, mintha tényleg próbálkozna.

"Kő, papír, ollót fogok neked adni érte." A szemében huncutság van, mintha máris győzött volna. Mintha máris szorultam volna a két gyönyörű férfi közé.

Ryder a fürdőszoba mellett áll, karjait keresztbe fonta széles mellkasán, miközben nézi, ahogy mi ketten civakodunk a közepén.

"Jól van."

"Vagy, ha akarod, bármikor megkérheted Darriót, hogy ossza meg az ágyát."

Az életemet tenném rá, hogy abban a szobában is csak egy ágy van. És az az ágy még kisebb lenne Darrio és a basáskodó haragja miatt.

"Inkább megkockáztatom itt."

A mosolya nagyobbat villan. "Szerintem túlságosan hasonlítotok egymásra."

A szavak keményen belém csapódnak.

Egyáltalán nem hasonlítok Darrióra.

"Ne húzd az időt" - mondom élesen.

Leültetem a ruháimat egy székre, kicsit közelebb lépünk egymáshoz, és ökölbe szorítjuk a másik tenyerét. Öklünk megremeg egyszer, kétszer, háromszor, és ...

"Az olló veri a papírt." Felemelemelem a gúnyolt ollómat, hogy lássa, én nyertem.

"Hogy a fenébe győzött le téged?" Kérdezi Ryder a pár méterre lévő helyéről.

Összehúzom a szemöldökömet. Daxdyn szája tátva marad, miközben úgy bámul rám, mintha az imént a fekete mágia egy olyan formáját alkalmaztam volna, amit a tündék népe még sosem látott.

"Átöltözöm, és amikor kijövök, kérlek, győződj meg róla, hogy az én oldalam elég tágas az ágyban." Szinte kidugom a nyelvem Daxdynra, mielőtt elsétálnék.

Az ajtó kattan mögöttem, és a helyére csavarom az ezüst zárat. A suttogásuk beszűrődik a kis fürdőszobába, miközben letolom magamról a nehéz ruhát, és visszalépek a kopott farmeromba és mellénybe.

A fürdőszoba csillogó fehér színű, halványan világít. Ráérősen mosom meg az arcomat és a kezemet, miközben néhány pillanatig hallgatom őket.

"Hagytad, hogy győzzön?" Ryder halkan kérdezi.

Valóban megdöbbentőnek tűnik, hogy megnyertem ezt az egyszerű játékot.

"Miért hagytam volna őt nyerni? Azt hiszed, azt akarom, hogy egész éjjel a farkadhoz nyomódjak?" Vigyor érinti meg az ajkaimat a kép láttán, amit fest. "Nem is tudom. Azt hiszem, csak nem koncentráltam eléggé."

"Elvonta a figyelmedet?"

"Micsoda? Nem." Daxdyn elutasítása majdnem gúnyolódásra késztet, ahogy nekidőlök a sima keményfa ajtónak.

"Jó. Nincs szükségünk semmilyen figyelemelterelésre. Ő csak a vezetőnk. Szükségünk van rá. Ne cseszd el." És Ryder kioktatása egyre csak folytatódik, míg végül kilendítem az ajtót.

Szavai abban a pillanatban megállnak, ahogy belépek a szobába. Boxerre vetkőztek, de egy pillantást sem vetek rájuk, ahogy a hűvös takaró alá bújok.

A lámpák kialszanak, és érzem, ahogy a matrac megdől, ahogy egyikük bemászik az ágyba. Az ablak felé fordulok, és figyelem, ahogy a telihold fehér fénye beszűrődik a sötét szobába. Daxdyn lába megérinti az enyémet, ahogy elhelyezkedik mellettem. Az ágy újabb lökdösődése elárulja, hogy Ryder is csatlakozott hozzánk.

Mosoly érinti az ajkaimat. Soha életemben nem gondoltam volna, hogy két gyönyörű tündével fogom megosztani az ágyamat. Azt hiszem, ha mégis elképzeltem volna, akkor egy kicsit ... mocskosabb lenne? Igen, határozottan mocskosabb.

Az ágy a legpuhább dolog, amin évek óta aludtam. Üdvözöl, magába húz, és követeli, hogy mélyen aludjak.

Pillanatok telnek el, a szemem erősen lehunyomódik. Könnyed, elégedett horkantások hangja tölti be a szobát. Ma éjjel jól fogok aludni, érzem.

"Cseréljünk helyet."

Összeszorul az állkapcsom a kemény suttogás hallatán. A szemem lassan kihámozódik.

Daxdyn egyike azoknak a férfiaknak, akiket "férfigyerekként" emlegetnek, ebben biztos vagyok.

"Menj aludni, Daxdyn." A suttogás csípős. Zárt vita.

Hozzám görnyed, kemény teste a puha ívemhez simul.

"Ryder lehelete folyton a nyakamat súrolja. Hogy tudnék így aludni?"

Egy mosoly billenti meg az ajkaimat, és végül addig gurulok, amíg szemtől szembe nem kerülünk.

Finom hegyes hegyesedés csúszik a füle hegyén, és azon tűnődöm, vajon mindannyian rendelkeznek-e ezzel az apró, árulkodó vonással.

Igazságtalan, hogy Daxdyn mennyire vonzó. A fehér fény megcsókolja az amúgy is sápadt mellkasát, porcelánnak és tökéletesnek tűntetve őt. Amennyire én tudom, sima vonásai talán sosem öregednek.

Fizikailag meg akarok adni neki mindent, amire a sekélyes szíve vágyik. De elnyomom magamban ezt az érzést.

"Képzeld csak el, mi fog hozzád simulni holnap reggel." Lassan és óvatosan mondom neki a szavakat.

Csend áll be közöttünk, mielőtt a szemei kitágulnak a rémülettől. Kíváncsi vagyok, vajon ő is olyan részletességgel képzeli-e el Ryder erekcióját, mint én.

"Cseréljünk helyet, kérlek, Kara." Titokban imádom, ahogy kimondja a nevemet. A kemény "k" hangot egy lihegő hang követi, amitől a combjaim összeszorulnak.

Megrebegtetem a szempilláimat, miközben úgy teszek, mintha fontolóra venném a kérését. Több másodperc telik el mérlegelésem közben.

"Nem."

Lassan az alsó ajkába harap, és a figyelmem a szájára esik.

Daxdyn jól játszik a tekintetével, hogy elérje az akaratát. De amit ezután mond, az egyáltalán nem játék.

"Nem vagyok zsarolós típus, de szeretném, ha tudnád - fúródtak belém szürke szemei -, nem mondtam el a többieknek." Az arcát betöltő komolyság belém süllyed. Elnehezíti a rettegésemet.

"Mit mondjak el nekik?"

"Hogy ma éreztem a Reménytelenek jelét a csuklód belső oldalán." Biztos szavai célba vesznek, és elnyomják a szívem rémült dobogását süllyedő darabokra, amelyek most nehézkesen hevernek a gyomrom mélyén.

"Nem voltam benne biztos, amíg meg nem próbáltam benyomulni az elmédbe, hogy megnyerjem a mi kis játékunkat. Nem sikerült. Ha tényleg egyszerű ember lennél, akkor be tudtam volna nyomulni, hogy lássam minden reményedet és vágyadat." Nehezen veszem a levegőt, és nem jut eszembe semmi, amit mondhatnék, hogy kibújjak ebből a helyzetből. "Miért rejtegeted? Pont nekünk mondhattad volna el."

A térdem a mellkasomhoz húzódik, és a karom ösztönösen köréjük fonódik. Apám halálának emlékei fúródnak át az agyamon.

"Meghalt." A hangom recseg, és lenyelem a gyenge hangot, mielőtt újra megszólalnék. "Az apám Juvar városában halt meg. A jelöléseim csak tizenhat éves koromban jöttek. A jelek a király temetése alatt jöttek." A hangom még jobban lehalkul, ahogy a királyról beszélek, akiről tudom, hogy Ryder apja. "A királyságban mindenki eljött. Mérföldeken át gyászolták az emberek az egyetlen igaz királyukat. A jelek úgy belevágtak a testembe, hogy térdre estem a fájdalomtól. Pont a királynő előtt estem össze. Ő volt az első, aki meglátta őket, és követelte, hogy tartóztassanak le."

Az érzések végigzúdulnak a mellkasomon, addig gyűlnek ott, amíg alig kapok levegőt. A tündék ritkák ebben a világban, valójában nem léteznek, és a Reménytelenek már csak mítoszok. A mostohaanyja nem akart elveszíteni egy lehetséges tündét.

"Apám a lehető legjobban visszaverte a katonákat, én pedig elmenekültem. Segítenem kellett volna neki." A hangom aprócska hangjától rosszul vagyok.

"Semmi jó nem származott volna abból, ha harcolsz ellenük. Bezártak volna téged is, ahogy minket is bezártak."

"Megölte őt." Szorosan összeszorítom a szemem, ahogy a kép, ahogy a kése a gyomrába süllyed, betölti az elmémet. "Miattam ölte meg."

Egy meleg kéz siklik végig a karomon. Daxdyn előre-hátra simítja a tenyerét a húsomon. Bizsergető érzés tolul belém. Természetellenes érzés, ami arra késztet, hogy belesüllyedjek, és hagyjam, hogy körülvegyen.

"Ez a te varázslatod?"

Nyirkos szemeim kinyílnak rá, és ő bólint.

"Jobban értek az érzelmekhez, mint a többiek. Minden tündér más. Az empátia erejével rendelkezem. Érzem és manipulálni tudom az érzelmeket."

"Hát nem szörnyű? Mindenki érzelmeit érezni?"

"Amikor valaki szomorú, az egy nyomasztó érzés. Több energiával ráz át, mint amennyire felkészültem. Legtöbbször nincsenek igazán saját érzelmeim." A szavaitól mélyen a gyomromba süllyed a szánalom. "De időnként" - az ujja végigsimít a karomon, végigfut rajtam a borzongás - "időnként az érzelmeik szinkronizálódnak az enyémmel. Ez egy eufórikus érzés. Egy érzéki érzés."

Egy kavargó energia kezd el lobogni a magamban.

"És Darrio?"

Lassan lehunyja a szemét, mintha fájna neki még a gondolat is.

"Ne is kezdjünk bele Darrióba. A düh és a mágia nem jó keverék. Ő egy tűztündér, leginkább. Ő nem egy rossz fiú." Csak egy hegyes pillantást vetek rá. "Ő csak... egy akaratlan seggfej."

Nevetés ráz ki belőlem.

Egy akaratlan seggfej.

Milyen találó.

Rámosolygok, és a meleg tenyere végigsimít a vállamon, amíg a keze hátra nem tolja a hosszú szőke hajszálakat az arcomról. Egy másfajta érzés kezd a szívembe költözni, és azon tűnődöm, vajon ez az én érzésem, vagy valami olyasmi, amit Daxdyn ajándékoz nekem.

"Gyere velünk a Reménytelen Birodalomba, Kara. Juvar mellett van." A suttogott könyörgésétől a térdeim összecsapódnak.

De téved. A jelölés nem ugyanaz. Hasonló, de nem ugyanaz. Évek óta tanulmányozom a karomon lévő jeleket. Nem ugyanazok, mint a Reménytelenek jele.

A Reménytelenek jele több fekete, szögletes vonal, amelyek nyílként mutatnak a csukló felé.

Az enyém... más. Nem vagyok tünde. Csak sebhelyes vagyok.

Az egyetlen erőm a túlélés képessége. És hogy felbosszantsam Darrio Riles-t anélkül, hogy megpróbálnám.

Réges-régen ez a kisváros, New Haven, a tengerparti kikötőkről kapta a nevét. "Haven" a kikötő miatt. De ennél többről van szó, érzem. Ez valóban egy kikötő számomra. Olyan biztonságot nyújt nekem ez a falu, amilyet Juvar szigetén soha nem éreztem.

A gyomrom mélyre süllyed. Soha nem térhetek vissza Juvarra. Ezért soha nem fogom megtalálni a Reménytelen Birodalmat, még akkor sem, ha tündér vagyok, ahogy ő mondja.

"Cseréljetek már helyet" - mondom neki, gyorsan témát váltva.

Egy pillanatig csak tanulmányoz engem, mielőtt lassan bólint. Világos szemei tartogatnak valamit. Valami égető. Mintha alig várná, hogy többet mondjon, de nem akar.

A takarók elmozdulnak, ahogy felemeli magát. Addig fordul, amíg fölém nem ér, erős karjaival magához szorít karcsú teste alatt. A hátamra fordulok, készen arra, hogy a rettegett középre guruljak.

Egészen lassan megnyalja az ajkait, miközben csípőjét az enyémek közé ereszti. A szikra a szemében rabul ejt, eláll a lélegzetem, miközben a szívem felgyorsul.

Szeretem, ahogy hozzám simul. Szeretem, ahogyan rám néz. És ha őszinte akarok lenni, tetszik Daxdyn.

De, ahogy Ryder mondta, én csak a vezetőjük vagyok. Ha lenne esze, hallgatna Ryderre. Ha lenne esze, akkor messzire, messzire menekülne tőlem. Semmi jó nem követ engem, és semmi jó nem származhat a barátságunkból.

A csípője még jobban megnyugszik, lassú elmozdulással a teste az enyémhez simul. A szemeim lehunyomódnak, ahogy az ajkaim szétnyílnak. Kemény izmok nyomódnak a melleim ívéhez, ahogy felhúzom magam. Állkapcsa végigsimít az ajkaimon, és egészen halkan a nyakába suttogok, szavaimmal kettétöröm a reményeit.

"Ez nem fog megtörténni, Daxdyn" - kényszerítem magam, hogy kimondjam.

Nevetést fúj ki, és leereszkedik, kemény testét hozzám húzza. Gyengéden csókot nyom a homlokomra, és a szemem lehunyja. Aztán visszahúzódik, és mielőtt észbe kapnék, már az oldalamon pihen.

És ahogy mondtam, hogy nem leszek, kényelmesen be vagyok préselődve a két gyönyörű tündér közé.