A.K. Koonce - Hopeless Magic, Tizenkettedik fejezet



Tizenkettedik fejezet

A hegek szépsége

Alszom. Igazából nagyon kényelmesen. Éppen mielőtt a felhős napfény megérintené a horizontot, Darrio ajkai végigsimítanak a vállamon, és borzongás járja át az egész testemet.

A szempilláim lassan szétrebbennek. Acélos tekintete az enyémet tartja. A szemében állatias tekintet van. Zavarodottság és vágy árnyalja. Tudom, hogy soha nem fogja megkérni, hogy mondjam el neki az érzéseimet.

És ez jó. Mert fogalmam sincs, mik azok.

A bátyjának igaza volt; Darrio és én egyformák vagyunk. Ő csak kifejezi a dühét, míg én félreértem az enyémet. Durva kezek találkoznak a hasammal, végigsimítanak a bordáimon. A combjaim összeszorulnak, miközben borzongás fut végig a húsomon.

"Megbántottalak?" - suttogja, miközben figyelme a száraz földre terelődik.

Mindketten ismeretlen területen járunk. Olyan jól tudtuk utálni egymást. Úgy tűnik, nehéz tudni, hogyan legyünk udvariasak egymással.

Megrázom a fejemet a férfi felé.

Az ujjai egészen könnyedén végigsiklanak a bordáimon. Érzem, ahogy a varázslatának bizsergése könnyedén átéget. Meglepően gyengéd érintésétől megrebben a szemem.

A tekintetem változik, próbálom megragadni minden mozdulatát.

Szükségem lesz egy kis Silphiumra, ha a partra érünk. A szép növény, amelyből a Saint's Innben mindig nagy készletben van, villan át az agyamon. Bármilyen gyönyörű is lenne egy kis tűzfai baba, egyáltalán nem vagyok felkészülve arra, hogy Darrio egy kisebb, dühösebb változata rohangál majd körülöttem.

"Ez meg honnan jött?" - kérdezi tőlem komor hangon, és ezzel kiránt a gondolataimból.

Megnyalom az ajkam, tekintetem elszakad az övéről, hogy észrevegyem az oldalamon végigfutó halvány heget.

"Tizenhét évesen rajtakaptak, hogy egy részegtől lopok." Kedves mosoly húzódik az ajkamra. "Már nem lopok részegektől. Nagyon gyakran."

Rám vigyorog, miközben ujjai továbbra is végigsimítanak a testemen. Megőrjít.

"És ez?" Végigsimít a nyakamon, hüvelykujja végigsimít az állkapcsomon.

Még sosem beszéltem vele így. Nem is tudom, beszéltem-e valaha bárkivel is így.

"Egyszer egy férfi megpróbált többet elvenni, mint amennyit felajánlottam." A mosoly lehervad az ajkamról, ahogy eszembe jut az első ember, akit megöltem.

Darrio szemöldöke magasra szalad.

Óvatosan, mintha nem lenne biztos benne, hogy valóban megteszi, hozzám hajol, és gyengéd csókot nyom a nyakam tövénél lévő tökéletlen vonalra. A szemeim lehunyomódnak, ahogy egy új emléket pecsétel a heghez.

Lady Ivory mindig azt mondta, hogy tökéletes lennék, ha nem lenne rajtam annyi heg. Ha inkább hölgy lennék, és kevésbé tolvaj. Mindig mondtam neki, hogy tökéletes lenne, ha nem lenne szajha. És nevettünk, mindketten figyelmen kívül hagytuk, amit az élet adott nekünk.

"Te ... több vagy, mint a hegeid. Tudod, ugye?"

Bólintok, a szemeim összeszűkülnek az aggódó arcán. Furcsa pillantást vet rám.

Szünetet tart, mintha nehezére esne bevallani, amit mondani készül nekem. "Több vagy, mint egyszerűen csak gyönyörű."

Ismét lassan bólintok.

Nem tudom, hogyan jutottunk ide. Valahol az utunk során a kibaszott emberből gyönyörűvé váltam a szemében.

Még nem döntöttem el, hogy még mindig seggfej-e vagy sem. Jelen pillanatban nem az, de csak adj neki időt, és biztos vagyok benne, hogy azonnal visszaesünk abba a civakodó gyűlöletbe, ami korábban volt.

Jeges tekintete végigtáncol a vonásaimon.

"Ezt soha ne felejtsd el."

Az ajkaimra pillant. Szexeltünk, és mégsem próbált újra megcsókolni. Bizsergető érzés tér vissza mélyen a gyomromban, ahogy eszembe jut, ahogy az ajkai az enyémhez simultak.

Mereven bólint, elszakítva a figyelmét a számtól, mielőtt elhúzódik tőlem. A gyomrom keményen lesüllyed, ahogy feláll, és elkezdi felhúzni a nadrágját.

A dagályok megváltoztak. Nem mondhatnám, hogy megváltoztam. De érzem. Más vagyok. E három nevetséges tündér miatt vagyok most más.

És rettegek attól, hogy ez mit jelent.

Tizenharmadik fejezet

A királyság

A vakító, hígított napfény csapkodja a szememet. Összehúzom a tekintetemet a horizonton. Ez a hajó, a tenger és a mellkasomban növekvő szorongás már két órája kínoz.

Csigalassúsággal siklunk az óceánon a Nobel hajóján. Vegyes érzéseim vannak; szeretném végre megérkezni a királyságba, és azt is szeretném, hogy soha többé ne lépjek a szörnyű földjére.

Valaha volt egy szomszédos sziget, amelyet mostanra elnyelt az óceán, és amelyet szeretettel Tűzszigetnek neveztek el. Ez a név jól hangzik. Ez a név tökéletesen illik Juvarhoz.

Daxdyn figyel engem, miközben én a figyelmemet a partra összpontosítom, amelyről tudom, hogy bármelyik pillanatban a látóterembe kerülhet.

"Milyen lesz a Reménytelenek városa?" Csak arra tudok gondolni, hogy mennyire szeretném, ha más lenne, mint ez a világ. Különbözzön ettől a pokoltól, amiben felnőttem.

A sós óceáni levegő lehűti a testemet, és magam köré húzom a karjaimat. Már majdnem itt van. Érzem. Ez az a pokol, ahová soha nem akartam visszatérni. Olyan, mintha a szárazföld nyomná a tengert, nem pedig fordítva.

"Ez más. Gyönyörű. Egyáltalán nem olyan, mint a te világod. Ez... csak más. Te is más leszel ott" - mondja Daxdyn suttogva. A figyelme rajtam marad, de nem tudom rávenni magam, hogy ránézzek. "Az erőd nem ébredhet fel, amíg nem születsz reménytelenül újjá." A kezét a korlátra kulcsolja. Daxdyn még mindig nem vesz tudomást az előttem elterülő földről. Ő nem érzi úgy, ahogy én. Nem hívja őt haza.

A vállaim megfeszülnek, ha csak rágondolok. Tényleg az vagyok, akinek mondanak? Mi van, ha az egész csak hazugság? Mi van, ha egyáltalán nem vagyok különleges? Mi van, ha apám a semmiért halt meg?

A hajó őrei órák óta szkeptikusan néznek ránk. Olyan ármánykodó tekintettel, hogy legszívesebben most azonnal kockáztatnám az életemet, amikor átugrom a korláton.

Mit ígért nekik Ryder, amiért átengednek minket a hajójukon?

Jelenleg két őr áll csak néhány méterre tőlünk. Halkan beszélnek, és a figyelmüket ránk szegezik. A tekintetük súlya belém nyomódik; feszülté tesz. Az idegeim bizseregnek bennem, de mégis biztonságosan tartom a magabiztos tekintetemet.

Azt mondták, hogy biztonságos átjutást ajánlottak nekünk a királyságba.

De én mindig felismerem a hazugságot, ha hallom.

Darrio rám pillant acélos szeme sarkából. Mintha érezné az aggodalmamat semleges arckifejezésem ellenére. Tétován tesz egy lépést közelebb hozzám. Érzem, ahogy erős mellkasa enyhén a hátamat súrolja.

Ha ő és én más emberek lennénk, Darrio talán átkarolna, én pedig belé hajolnék. A leghalkabb suttogással mondaná, hogy minden rendben lesz. És én hinnék neki.

Ha különböző emberek lennénk.

De nem azok vagyunk.

Daxdyn egyszerű boldogsága elillan, és zavarodottságba fordul, ahogy felemeli a kezét, hogy elkapja a levegőben sodródó szürke pelyhek könnyű darabkáit.

"Ez - húzódik össze lassan a szemöldöke - hó?"

Nem az. Bárcsak az lenne. Bárcsak az égből hulló hamu egyszerűen csak hideg időjárás lenne, ahelyett, hogy a város pusztulását jelezné odafent. Nem tudom rávenni magam, hogy kijavítsam Daxdynt. Egyszerűbb, ha nem veszek tudomást a hajamra és szempilláimra tapadó sápadt hamuról. Végigsöpör a szorosan összezárt ajkaimon, és nyomul, hogy beszivárogjon a testembe.

Ryder az oldalamhoz hajol, a válla az enyémnek ütközik. Figyelme követelőzően égeti végig a testemet. Tekintetem elszakad a sötét óceán csapkodó hullámaitól, és ránézek.

Csak egy egyszerű, könnyed mosolyt kapok tőle. Ettől a szívem életre dübörög.

Csak egy másodpercre pillant el. Aztán a boldogság kicsúszik az ajkai közül.

"Ez meg mi a fene?" A szeme összeszűkül a horizonton.

Tudom, mi az, mielőtt még megfordulnék, hogy megnézzem.

Tűz gomolyog az ég felé az előttünk elterülő elpusztult városból. Lehetetlenül meredek, sötét épületek karmolják a szürkéskék eget. Acélrudak lógnak karomként a régi felhőkarcolók maradványairól. Az épületek teteje csipkézett, az idők során leomlott. Az óceán erős szelétől úgy imbolyognak, mintha a világ rángatná az itt élő életek maradékát. A városok rosszabbak, sokkal rosszabbak, mint a kisebb falvak.

A városok jobban függtek a tündéktől, és a hatalmas mágia maradványai még mindig ott lappanganak a levegőben. Veszélyes és állandóan égnek áll a levegő.

De az emberek ragaszkodnak ezekhez a halálos partokhoz abban a reményben, hogy a Reménytelenek visszatérnek hozzánk.

A mágia már nem támogatja a világunkat úgy, mint egykor.

Csak egy elszenesedett és szétesett társadalom maradt a nyomában. A megfeketedett és égő város tükröződik Ryder gyönyörű tekintetén. Talán mindig az ő szemével szeretném látni ezt a szörnyű világot.

"Ez, hercegem, a te királyságod."

A vég