Eva Chase - Dragon’s Guard, Kilencedik fejezet

 


9. fejezet

Aaron

Az izmok Serenity hátán meghajlottak a nyomkodó ujjaim alatt. Lassú vonalban simítottam a kezemet a lapockái közé, küzdöttem, hogy csak a feladatra koncentráljak, és ne arra, hogy mennyire szerettem volna minden más részét is megérinteni. Úgy éreztem, hogy a selyemingje alatt olyan, mintha áram alatt állna. Mennyi erő volt abban a karcsú alakban. Lélegzetelállító volt.

"Képzeld el a szárnyakat, ahogy ott várnak, szorosan összehajtva, arra vágyva, hogy kibontakozzanak" - mondtam, miközben a hangom halk és egyenletes volt. Azokra az érzésekre gondoltam, amelyeken a saját testem ment keresztül, mint az egyetlen alfa, aki tudta, milyen érzés szárnyas lénnyé változni. "Merülj el ebben az érzésben. Küldd nekik az erőt, amire szükségük van az áttöréshez."

A sárkányváltóm grimaszolt, ahol a hátsó gyepen térdelt. Sápadt ujjai beleásták magukat a hosszú fűbe. A felkelő nyári nap sütötte az udvart, meleg, zöld illatot árasztva, amely keveredett testének fanyarul édes illatával.

"Próbálkozom" - mondta. "Mindent megpróbálok, amit mondasz. Csak nem akar jönni." A lány csalódott hangot adott ki.

El sem tudtam képzelni, milyen lehet, amikor ennyi erő áramlik az ereidben, és nem tudod kiadni. Talán túlságosan is erőltettem a dolgot. A gondolattól összeszorult a mellkasom. Legalább West nem követett minket kifelé. Az állandó kritikája nem segíthetett a dolgokon.

"Hé - mondtam. Leültem a fűre Serenity mellé, és ujjaimat az állkapcsán végigcsúsztattam, hogy felém fordítsam az arcát. Visszanézett rám, borostyánszínű szemében csalódottság csillogott. Frusztráció és forróság, ami még jobban elmélyült, amikor hagytam, hogy a hüvelykujjam végigsimítson az arcán.

Istenem, hogyhogy nem tudtam válaszolni erre a vágyakozásra? Ugyanez a forróság futott át rajtam. "Minden rendben lesz - mondtam neki. "Sok évnyi elvesztegetett gyakorlatot kell bepótolnod. Majd eljön."

Aztán odahajoltam hozzá és megcsókoltam.

Először hagytam, hogy az ajkaim finoman érintsék az övét. Még csak most tudta meg a teljes igazságot a kapcsolatunkról. Nem tűnt vonakodónak, de nem is ugrált örömében. Talán túl korai lenne.

Nem. Hozzám hajolt, és erősebben az enyémhez szorította a száját. A forróság, amit korábban éreztem, fellángolt bennem.

Ez ő volt. Az én sárkányom, a társam. Nem tudtam biztosan, hogy valaha is találkozhatok vele, nemhogy ilyen közel kerüljek hozzá. Minden porcikám, beleértve a nadrágomban megkeményedő hosszúságot is, arra vágyott, hogy ez a szó minden értelmében igaz legyen.

Kicsit közelebb rántottam magamhoz, és úgy döntöttem az ajkaimat, hogy az övéi zihálva kapkodták a levegőt. Nem akartam látványosságot csinálni belőlünk itt, Marco gyepén, még ha egyelőre egyedül is voltunk, de azt sem akartam, hogy a másik három a partnerségünk útjába álljon. Moroghattak, gőgicsélhettek vagy lóghattak lovagiasan, amennyit csak akartak. Serenitynek egy olyan társra volt szüksége, aki most itt volt neki, mindenben, amiben csak kellett.

Soha semmit nem akartam jobban, mint hogy én legyek az a férfi.

Úgy látszik, a legjobb szándékaim ellenére látványosságot csináltam belőlünk. A hátsó ajtó suttogva kinyílt. Mielőtt még sikerült volna visszahúznom a csókot, Marco ismerős kuncogása áthallatszott a gyepen.

"Azt hiszem, szükségünk lenne egy kis emlékeztetőre az edzés és a hancúrozás közti különbségekről."

Elengedtem magam, a homlokomat csak egy pillanatra billentettem Serenityéhez. Ő sajnálkozásnak tűnő sóhajtott. Mindketten felnéztünk, hogy meglássuk a másik három alfát, akik egy sorban álltak.

"Néha egy kis utóbbi segíthet az előbbit irányítani" - mondtam könnyedén, miközben felálltam.

Ren

Feltoltam magam a lábamra, és visszanéztem az összegyűlt alfákra. Ezúttal csak a szégyenérzet pislákolása melegítette az arcom.

Miért ne csókolhatnám meg Áront? Miért nem láthatják a többiek? Mindegyikükkel meg kellett volna csókolóznom valamikor, abból, amit mondott. Gyakorlatilag ez volt a végzet.

Úgy látszik, csak egy aprócska kifogás kellett, és máris totális exhibicionistává váltam. Ki gondolta volna? Egyik volt próbálkozó szárnyasom sem, az biztos.

"Ha van valami jobb ötleted, hogyan lehetne kinyitni a sárkányt odabent - mondtam, és megkocogtattam a fejem -, csupa fül vagyok."

Nate megcsóválta a fejét, az arckifejezése elgondolkodó volt. Nem tudtam úgy ránézni, hogy ne képzeljem el azt a hatalmas medvét, amely tegnap egy kis ideig a helyén állt. Gesztenyebarna haja pontosan ugyanabban az árnyalatban csillogott. De ahogy eddig viselkedett velem szemben, az inkább volt plüssmackó, mint ragadozó.

"Ha Áron stratégiája nem működik, nem vagyok benne biztos, hogy bármelyikünk is tudna valami jobbat kitalálni - mondta. "De ha bármire szükséged van, csak szólj."

"Talán egyelőre félre kéne tennünk az átváltozást, és inkább azt kéne kiderítenünk, hova juthatunk azokkal az erőkkel, amiket már most is mutat" - mondta West, és szkeptikus pillantást vetett rám. "Szeretném látni, mire képes."

És amit nem tudok, utalt a hangja.

Felemeltem az állam. "Nekem megfelel. Hol kezdjük?"

"Mik voltak azok a tulajdonságok, amiket említettél?" Kérdezte West, és Áronra pillantott. "Gyorsaság, fürgeség és erő? A gyorsaság tűnik könnyűnek, hogy ott kezdjük."

"Nem igazán edzéshez van öltözve" - mondta Nate.

"Nem fog minden alkalommal, amikor színészkednie kell, időt kérni és átöltözni."

Végigsimítottam a kezemmel a selymes lila pólón. A legtöbb városi hőstettem során farmert viseltem. Tökéletesen kényelmesnek éreztem őket. A blúz elég könnyű és rugalmas volt, csak éppen díszesebb, mint amivel általában bajlódtam. "Amíg Marco nem bánja, hogy esetleg tönkreteszem a szép ruháit, addig mehetek."

Marco vigyorgott. "Van bőven elég. Már alig várom, hogy akcióban lássalak, hercegnőm."

"Kezdhetjük egyszerűen" - mondta West, mintha kényeztetésre szorulnék. "Milyen gyorsan tudsz futni az udvar egyik oldaláról a másikra?"

"Talán gyorsabban, mint te" - mondtam, de ő inkább rám meredt, minthogy reagált volna a kihívásra. Megvonogattam a vállamat, és odasétáltam az udvart szegélyező fák sorához.

"Nem kell ebbe belemenned" - mondta Nate.

"Semmi gond." Mindegyikükre rámosolyogtam, egy kis extra élességgel Westnek. "Ha ez néhány percre elhallgattatja őt, az már mindenképpen győzelem."

Marco a szájához emelte a kezét, mintha megpróbálta volna visszatartani a kuncogását - és nem sikerült. West a jaguárváltóra szegezte a tekintetét. Marco csak felvonta a szemöldökét. "Te akartad ezt."

"Valószínűleg hasznos lenne számunkra, ha pontosan tudnánk, hol tartanak a képességeid" - mondta nyugodtan Aaron. "Készen állsz?"

"Felkészülni, kész, gyerünk" - mondtam, és ellöktem a lábam a pázsit szivacsos talajáról. A velem szemközti fás rész felé rohantam, minden energiámat a lábamba nyomva, mintha egy rendőr üldözne. Vagy egy jelző, aki rajtakapott egy lopáson. Vagy valami fickó, aki tényleg nem akart nemet elfogadni válaszként.

Mind olyan helyzet, amit már legalább egyszer átéltem.

A lábam a füvet döngette. A felmelegedő levegő száguldott el mellettem. Elrobogtam az első néhány fa mellett, és megpördülve kaptam el magam. Vigyor hasított az arcomba. Ez elég jó móka volt.

Visszasétáltam a gyep szélére, és megtöröltem a kezemet. "Jól van, mi a következő?"

Biztosan jól csináltam. Marco, Aaron és Nate mind elégedettnek tűntek a maguk módján. West pedig dühösnek tűnt, ami azt jelentette, hogy jobban teljesítettem, mint neki tetszett. Rávetettem egy hegyes pillantást. Még csak meg sem izzadtam.

"Meddig tudod még ezt csinálni?" - kérdezte. "Egy harminc méteres síkfutás semmiség. Kitartásra is szükséged van."

"Van egy hosszabb pálya, amin elindulhatnék?" Mondtam. "Vagy azt javaslod, hogy csak futkározzak oda-vissza, mint egy őrült?"

Vékony mosollyal nézett rám. "Jobb lesz, ha beéri azzal, amink van."

Ó, biztos tetszene neki, ha meghátrálnék, nem igaz? Mintha az elmúlt hét évben nem kerültem volna ennél tízszer megalázóbb helyzetekbe. Fogalma sem volt, mit jelent a "kitartás". Nem hagytam, hogy az arroganciája eluralkodjon rajtam.

"Semmi gond - mondtam, miközben a hangnemet könnyednek tartottam. "Amúgy sem bánnám, ha jól kinyújtóztatnám a lábam."

Ezúttal minden előzmény nélkül indultam el. Átrohantam a gyepen a kiindulópontomhoz, megpördültem a lábamon, és visszasuhantam arra, amerre jöttem. Amint belekerültem a lábam dobbanásának és a lélegzetem zihálásának ritmusába, az izmaimban növekvő égés szinte kellemes volt. Átadtam magam az érzésnek, nem törődve azzal, hogy számoljam az ismétléseket. Csak repültem előre-hátra az udvaron, mintha, ha egy kicsit tovább hajtom magam, talán tényleg elhagyom a földet.

Kicsit megizzadtam, a selymes póló alatt csúszkáltam, amikor West az egyik szökésem közepén előreugrott. Kilendítette a lábát, mintha meg akart volna botlani bennem. De az ösztöneim már abban a pillanatban átvették az irányítást, amikor megláttam, hogy mozog. Már kikerültem az útjából. Lelassítottam és megpördültem, karjaimat a mellkasom előtt összefonva.

"Tényleg?"

"Állítólag az ügyességet is teszteljük" - mondta, és cseppet sem tűnt bűnösnek.

"És azon a téren is gond nélkül megmutatja magát" - mondta Marco.

"Még nem végeztünk." West az udvar hátsó részén álló egyik legmagasabb fa felé mutatott. "Milyen magasra tudsz felmászni?"

A vigyora visszatért. Valószínűleg arra gondolt, hogy a városban nem sok tapasztalatot szereztem a fákkal kapcsolatban. És lehet, hogy nem is volt, de rengeteg kerítésen és épületen kellett felmásznom.

"A teteje megfelelne neked?" Kérdeztem.

A választ meg sem várva odasétáltam a fához. Úgyis csak egy artikulálatlan mormogást kaptam.

A fenyőfa legalsó ágai körülbelül egy lábnyira a fejem fölé nyúltak ki a keskeny törzséből. Elég alacsonyan ahhoz, hogy kinyújtott karral is elérjem őket, de behajlítottam a térdem, és felpattantam, hogy a könyökömet közvetlenül az egyik fölé akaszthassam. Átölelve azt, feljebb vittem a lábam a törzsön, amíg a lábamat is át tudtam lendíteni az ágon. Aztán feltápászkodtam, és elértem a következőt.

Amint felértem a fára, a mászás sokkal könnyebb volt, mint azt West gondolta volna. Az ágak olyan közel voltak egymáshoz, hogy inkább olyan volt, mintha egy létrán emelném fel magam, minthogy igazi kihívás lett volna. Olyan gyorsan húztam magam, amilyen gyorsan csak tudtam, anélkül, hogy teljesen elvesztettem volna a lélegzetemet. A nedv elkenődött az ingem lila szövetén, de Marco azt mondta, hogy emiatt ne aggódjak. A szúrós fenyőillat betöltötte az orromat. Újabb vigyorral szívtam magamba.

Ahogy feljebb értem, az ágak egyre ritkultak. Ahogy a törzs is. Forró szellő suhant el mellettem, és a fa felső felét megingatta. Szorosabban markoltam a durva kérget, és továbbmentem.

Amikor a mászóanyagom nagyjából elfogyott, néhány méterre a fa csúcsától, egyik karommal átkaroltam a törzset, és lenéztem. Kicsit magasabbra értem, mint Marco házának teteje. A lenti udvaron Nate felemelte a kezét, hogy felemelje a hüvelykujját. Nem láttam West arckifejezését, de lefogadtam volna, hogy a szokásosnál is mogorvább.

Én pedig még jobban fel tudnám bosszantani. A vigyorom kiszélesedett, ahogy eluralkodott rajtam a késztetés. A zuhanás kétszer akkora volt, mint a tegnapi ugrásom a hálószoba ablakából, de egy kis plusz kockázat csak még izgalmasabbá tette a dolgot.

Előre léptem az ágon, és ugrottam.

A levegő elsípolt a fülem mellett. A blúz ujja a karom körül gomolygott. Egy pillanatra elképzeltem, ahogy a szél elkapja őket, és felemel, hogy az ég felé szárnyaljak. A lélegzetem elakadt a vágyakozás csomójától a szegycsontom alatt.

Valaki aggódó kiáltást hallatott. Aztán földet értem, először a talpammal. Ellöktem magam tőlük, és a térdemet gurulásba hajlítottam. A vállamra borultam, majd visszabillentem a lábamra, és egyetlen sima mozdulattal kiegyenesedtem. A lábam kicsit csípett, és a lélegzetem még mindig szaggatott volt, de a fenébe is, ez finom érzés volt.

Aaron a szokásos csendes mosolyával nézett rám. "Nekem úgy tűnik, a fürgeség nem gond. És azt hiszem, a sok teszt között az erőt is elég jól lefedtük."

West állkapcsa összeszorult. Valami villogott a szemében, egy olyan érzelem, amit nem tudtam pontosan meghatározni, amíg ki nem nyitotta a száját.

"A való világban nem csinálunk ilyen hülye mutatványokat, hacsak nem az életünk múlik rajta."

A hangja gúnyos volt, de a fülem egy halk rezdülést érzékelt alatta. Szünetet tartottam, miközben a nyelvemen volt a retorzió.

Kicsit megijedt értem, önmaga ellenére. És ezt utálta, nem igaz? Annyira gyűlölte, hogy szüksége volt rá, hogy visszaharapjak rá, hogy újra felhúzhassa magát velem.

Kár érte. Nem akartam megadni neki, amit akart. Pont az ellenkezőjét adtam neki.

"Nem fogok vitatkozni veled erről - mondtam, lágy és egyenletes hangon. "Bíznod kell benne, hogy nem vállalok kockázatot anélkül, hogy tudnám, mit bírok. És ha valami új okot kell találnod arra, hogy dühös legyél rám, akkor magadnak kell kitalálnod, ahelyett, hogy megpróbálsz veszekedni velem."

West sovány teste megfeszült. "Ne kezdd azt hinni, hogy tudsz olvasni az emberek gondolataiban, Sparks" - mondta, de inkább tűnt nyugtalannak, mint dühösnek.

Nate a vállamra tette nagy kezét. "A sárkányok többet látnak, mint bármelyikünk - mondta elismerően.

Megdörzsöltem a tarkómat. Élveztem a fizikai megerőltetést, amíg a közepén voltam, de az erőfeszítés kezdett utolérni. Különösen az összes korábbi sikertelen váltási kísérlet után.

Persze, gyors és erős voltam, és ha kellett, meg tudtam szúrni az emberek érzelmeit. De mit ért mindez az alfáknak, ha nem tudtam teljesen átváltozni sárkánnyá? Még mindig fogalmam sem volt, hogy anya mit akart mondani a medálomban lévő szimbólummal.

Meddig tartanának ki ezek a srácok mellettem, mielőtt feladnák, és...

Pánikroham nyilallt belém. Összeszorítottam a gondolatot, mielőtt az elmém befejezhette volna, és eltaszítottam magamtól.

"Azt hiszem, a mi Lángok Hercegnőnk ma reggelre több mint bizonyított - tört be Marco sima hangja. "Mint a parti házigazdája, azt mondom, adjunk neki egy kis szünetet." Görbe mosollyal nyújtotta felém a kezét. Még ha fáradtan és bizonytalanul is, mégis vonzalmat keltett a mellkasomban.

"Van néhány része ennek a háznak, amit még nem láttál" - mondta. "Egyet különösen, azt hiszem, értékelni fogod. Készen állsz egy gyors körbevezetésre?"