Eva Chase - Dragon’s Guard, Tizenhetedik fejezet

 


17. fejezet

Ren

"Biztos, hogy ez a jó hely?" West a telefonomra ráncolva a homlokát kérdezte. Az asztal közepére tettem le mind az öten közöttünk lévő asztalra, a térképalkalmazást megnyitva.

"Nézd meg" - mondtam, miközben a készülék és a kristálylap között mutattam. "Gyakorlatilag egyformák. Átfutottam az egész országot, és ez az egyetlen hely, ami még csak megközelítőleg is egyezik."

Aaron kicsit közelebb tolta magához a telefont, hogy tanulmányozhassa. "Sunridge, Wyoming. Van fogalmad róla, miért akarta volna az anyád, hogy oda menj?"

"Vagy egyáltalán, hogy miért lenne róla egy szép kép egy kristályba nyomva?" Marco megjegyezte.

Megráztam a fejem. A vállam izmai szúrtak a mozdulatra. Tegnap éjjel alvás közben tovább gyógyultam, de még mindig vöröses foltok csíkozták a karomat, a mellkasomat és a hasamat, ahol a farkas felszeletelt. A fájdalom sem enyhült teljesen.

"Még sosem hallottam róla - mondtam. "Anya sosem említette. De miért küldött volna el, hogy megkeressem a kristályt, ha nem akarta, hogy arra a helyre menjek, amit mutat?"

"Meg tudjuk csinálni az utat" - mondta Nate. "Még ha meg is állnánk éjszakára, holnap odaérnénk. A többit majd kitaláljuk, ha megnéztük, mi van ott."

"Bármennyire is élvezem a jó kalandokat - mondta Marco -, mostanában fáradt vagyok a meglepetésekhez. Azt mondom, ne induljunk el, amíg a farkasfiú emberei be nem fejezik az őrjáratukat."

Westre pillantott, aki röviden bólintott neki. "Még mindig vizsgálják a falu környékét, hátha találnak további jeleket a gazemberek tevékenységére. Arra számítok, hogy a következő néhány órában jelentést tesznek."

"Akkor addig itt maradunk?" Kérdeztem. "Ebben az esetben szeretnék még egy kis védelmi gyakorlatot végezni."

Áron szemöldöke enyhén felszaladt. "Még mindig lábadozol. Nem szabad túlságosan megterhelni a testedet."

Hátratoltam a székemet. "Nem azt mondom, hogy mindent beleadunk. De jobban kell tudnom kezelni magam egy harcban. Ezek a fickók nyilvánvalóan még mindig a nyomomban vannak. Ez a támadás nem az utolsó lesz. Tudni akarom, hogy a következő alkalommal nem csak a szerencsén múlik."

"Ren - kezdte Nate, de West rávillantott.

"Edzeni akar. Azt mondja, hogy meg tud birkózni vele. Sárkány vagy sem?"

Jó kérdés. A tekintetem a plafonra siklott. Kylie az egyik emeleti hálószobában feküdt, és pihent a sérülésekből, amelyek gyors gyógyítására nem volt természetfeletti képessége. Nem csak a saját életem forgott kockán.

"Azt hiszem, akkor majd én harcolok West ellen, ha a többiek közül senki sem akar jönni" - mondtam. West összeszűkítette rám a szemét, amikor kihívó mosolyt küldtem felé.

Végül mind az öten visszaballagtunk a tisztásra, ahol tegnap reggel gyakoroltunk. Néhány falubeli utánunk loholt, de megkönnyebbülésemre West megszólította őket, és elsodródtak. Egyik lábamról a másikra helyeztem a súlyomat, izmaimban végigfutott a remegés.

Túlságosan fel voltam pörögve. Ez tegnap sem segített rajtam. Visszagondolva az Aaronnal folytatott kis közjátékomra - arra a részre, mielőtt a keze és az ajkai elterelték a figyelmemet -, lassan belélegeztem, és éreztem, hogy kitágul a tüdőm. Be és ki. Egyenletesen és egyenletesen. Olyan sok időt töltöttem azzal, hogy elrejtőztem, még azt sem tudtam, miért, de most már biztonságban voltam, hogy kiengedjem a sárkányomat. Most már szükségem volt rá.

Azok a gaz alakváltók, akik tegnap este megtámadtak, nem törődtek azzal, hogy még nem tudtam teljesen hozzáférni az erőmhöz. Úgyis fenyegetést láttak bennem. Düh kavargott a mellkasomban a gondolatra, és egy olyan energiaremegés, mintha hatalmas szárnyakkal csapkodnék. Én lehetnék az a fenyegetés. Megvolt bennem - tudtam, hogy megvan.

"Ha megtámad valaki, aki erősebb nálad, nem szégyen minden előnyt megragadni - mondta Aaron. A saját testére mutatott. "Mindannyiunknak vannak gyenge pontjai, ahol egy gyors ütés nagy kárt okozhat. A szemek. A torok. Lágyék. Ha bármelyik helyen tudsz ütést mérni, akkor rajta."

"De talán nem akkor, amikor velünk sparringolsz" - szólalt meg Marco. "Én személy szerint szeretném, ha a családi ékszerek nem lennének összetörve."

Nate a szemét forgatta a jaguárváltóra. "Ez nem segít, Marco." Áronra pillantott. "Talán találhatnánk neki egy olyan fegyvert, amivel egyelőre megbarátkozhat."

"És megszegjük az alakváltó törvényt?" West megrázta a fejét. "Elment az eszed? Azt hittem, az egésznek az a lényege, hogy visszahozzuk őt a nyájba, hogy mindenkit megnyugtassunk, nem pedig az, hogy még jobban felbosszantsuk őket."

"Törvény tiltja, hogy fegyvert használjunk?" Mondtam.

Áron bólintott. "A rokonsági csoportok közösen úgy döntöttek, hogy egyetlen alakváltó sem támadhatja meg a másikat a saját erején kívül mással. Az erőnket örököljük és kiérdemeljük; az ilyen harc megnyerése a győzelem méltányos mértéke. Ez azt is jelenti, hogy legtöbbször senkinek sem kell meghalnia egy dulakodás miatt."

"De még nem tudja használni az összes erejét - mondta Nate. "Ha valaha is volt idő, hogy kivételt tegyünk..."

"Nem", mondtam gyorsan. Nem akartam, hogy többé kivételt tegyenek velem. "Meg kell tanulnom, hogyan kell ezt az alakváltó módjára csinálni. Gyerünk már! Ki fog engem kipróbálni?"

Marco görbe vigyorral lépett előre. Intettem neki az ujjammal. "Ezúttal nincs semmi tréfa."

"Nem tudom, hogy viccesnek neveztem volna-e azt, amire tegnap rászántuk magunkat" - húzta el magát. Szórakozás és forróság keveredett a tekintetébe. A csókunk emléke felkavarta bennem a vágy parazsát. Nyeltem egyet, és védekezően felemeltem a kezem.

Ez a vágy tegnap a javamra vált. Ha ezt valahogy össze tudnám kombinálni Aaron tisztánlátásával és a tegnap esti támadóim iránti dühömmel...

Marco egy gyors cselezéssel és egy ökölcsapással közeledett felém. Oldalra tértem ki, és sikerült egy rúgást a térdére mérnem. "Ó, ezt nem úszod meg - mondta indigószín szemei csillogva, és derékon ragadott. Sikerült kirángatnom magam a karjaiból, és megpördültem, a szívem gyorsabban vert.

Ahogy körözött körülöttem, visszanyúltam a tegnap esti támadáshoz. A gazember farkas fogainak és karmainak égető érzése, ahogy a húsomba vágódtak. Nem tudtak volna pikkelyekbe vágni. Túl tudtam volna tornyosulni rajta, lángra lobbantani.

Legközelebb megteszem. Legközelebb.

Ragaszkodtam ehhez a gondolathoz, öklömet Marco felé suhintottam, és kikerültem a hatósugarából. Feszültség kezdte összeszorítani a mellkasomat, de belélegeztem, és akartam, hogy oldódjon. Nem akartam erőltetni a sárkányomat. Hagyni akartam, hogy természetes módon törjön rám. Mert ez voltam én. Mert azok a fenevadak megfenyegettek engem és azokat, akiket szerettem, és ezt nem hagytam, hogy ez így maradjon.

A szemem sarkából láttam, hogy Aaron Nate felé mozdul. "Keverjük össze a dolgokat egy kicsit." Nate néhány sima mozdulattal ledobta magáról a ruháit. Mielőtt teljesen feldolgoztam volna, hogy mi történik, máris medve alakban felém szökdécselt. Marco félrefordult, és kuncogott az orra alatt.

Nate kivillantotta rám a fogait, de a grizzly arcán ugyanakkor sikerült bocsánatkérőnek látszania. "Semmi baj - mondtam neki. "Gyere és kapj el."

Közelebb ugrott, és a hátsó lábaira támaszkodva fölém magasodott. Egyik hatalmas mancsát a fejem felé lendítette.

Elbújtam alatta, a pulzusom az ereimben száguldott. A karmok csillogása és a hatalmas állatias jelenlét még több emléket idézett fel a tegnap estéről. És még többet a tegnap esti rémületből. A karomon és a felsőtestemen lévő pecsétes vágások szúrósan csiklandoztak.

Erősebb voltam ennél. Én voltam. Nate szőrös lábai felé vetettem magam, megpróbáltam kibillenteni az egyensúlyából. Megingott, és fölém borult, de én még épp időben oldalra gurultam. A lábam mintha beleharapott volna a földbe, ahogy felemelkedtem. Erő tekergett a combjaimban. Hamvas íz kúszott fel a torkomon.

Igen. Rám vetette magát, én pedig oldalra ugrottam, gyorsabban, mint korábban. A görnyedéseim gömbölyödtek és tágultak, a még nem használt izmok kibontakoztatták erejüket. A pikkelyek páncélja bizsergett a bőrömön a térdemtől a derekamig. Viszketés képződött a hátam közepén, ahol a szárnyaimnak kellene kialakulniuk.

Hadd jöjjön. Hadd jöjjön. De ahogy az érzés feljebb söpört, a tüdőm kitágult, a pánik lökésszerűen átjárta a testemet.

Mit csináltam? Nem tudtam irányítani, nem éreztem, hol fog megállni.

Annyi mindent elvesztettem. Nem veszíthettem el magam is.

A gondolatoknak nem sok értelme volt, de a váltásom ellen zakatoltak. Megbotlottam és térdre estem. Sápadt és emberi térdek, amelyek a melegítőnadrágom könnyein keresztül kukucskáltak.

Elkezdtem átváltozni. A nadrágom lógott le rólam, ahol a lábam sárkánymérethez közelebbi méretre duzzadt. Megmarkoltam a foszlányokat, és az alatta lévő bőrt néztem, mintha vissza tudnám akarni a pikkelyeket.

Közelebb kerültem. Olyan közel, hogy még mindig éreztem a tűz ízét a számban.

"Tudod, Sparks, kezdem azt hinni, hogy te mindenkinél kevésbé akarod, hogy ez működjön - mondta West a tisztás széléről. A fejem felrándult, az arcom lángolt.

Nate morgott, visszaváltozott emberi alakba, miközben West felé lépkedett. "Befognád végre egyszer a szádat?" - csattant fel. "Szeretném látni, milyen jól kezelted az átváltozást, ha tizenhat évig nem volt lehetőséged kipróbálni."

"Nate" - mondta Aaron, mire a nagyobbik fickó megtorpant. A sasváltó West felé fordult. "Bár egyetértek vele. Ha csak állsz és nyafogsz, nincs rád itt szükségünk."

West elkomorult. A levegőben lévő feszültség belém hasított. Ez is az én hibám volt, az alfák közötti összecsapás. Mert nem tudtam azt csinálni, amire születtem. A fenébe is!

Marco megcsóválta a fejét. "A társaság érkezik - mondta. "Gyere ide, hercegnő."

Felajánlotta a kezét, hogy felsegítsen. A tönkrement nadrágomba kapaszkodtam, a nagyobb anyagdarabokat az ágyékom fölé szorítva. Marco vigyorgott, és egy pillanatra odahajolt hozzám, amikor felálltam. "Semmi olyan, amit ne látnék hamarosan." A ravasz hangja várakozással teli borzongást küldött belém, a felkavarodó érzelmeim ellenére.

Egy csapat alakváltó jelent meg a tisztás szélén. West emberei - kezdtem megtanulni olvasni a jeleket. A kutyás alakváltók inkább soványak és vaskosak, hűvösek és óvatosak voltak. A vörös hajú, aki úgy nézett ki, mintha maga is alig huszonegy éves lenne, lefogadtam volna, hogy róka.

West odalopakodott hozzájuk. "Jelentést?" - mondta.

"Húsz mérföldes körzetben semmi nyoma a gazembereknek" - mondta a csoport élén álló férfi. "Még csak nem is éreztük a szagukat. Akárhogy is kerültek ide, most már eltűntek."

"Biztos nem túl messzire, az biztos" - mormolta West. Visszafordult a többiek felé. "Ha már megyünk, el kellene tűnnünk innen, amíg tudjuk, hogy a közvetlen környék tiszta. Kisebb az esélye, hogy elég közelről figyelik, hogy lássák, merre tartunk. Hallani akarom a részleteket, aztán készen állok az indulásra. Sparks, szerezz addig is egy új nadrágot."

 

* * *

A táskámat összepakolva, és a lábamat újra a nadrággal takarva, amit nem csonkítottam meg, egyedül mentem be Kylie-hoz.

Fent ült az ágyon, hátát egy párnának támasztva, és hüvelykujjával végigsimított a telefonja képernyőjén. Vastag kötések borították a nyakát és a jobb karját, és csak azokat láttam. A homlokát lila zúzódás jelezte. Az alakváltó vendéglátóink kimosták a vért a hajából, de a rózsaszín tincsek még mindig petyhüdtebben hevertek, mint általában. De elmosolyodott, amikor meglátott, és letette a telefont.

"Ideje indulni?" - kérdezte.

"Igen." Tétováztam. "Nem akarlak itt hagyni egy rakás idegennel, de nem tudhatjuk, hogy a gazemberek nem támadnak-e újra, amikor mi..."

"Ó, Ren." Kitárta a karját, és magához intett. Belesétáltam az ölelésébe. Óvatosan átöleltem, aggódtam a sérülései miatt, de ő minden erejével szorított. "Ne aggódj miattam. Ezek az emberek jól gondoskodnak rólam. Neked is megvan a magad dolga. Én még egy darabig itt maradok, és Aaron azt mondta, hogy mire teljesen rendbe jövök, már mehetek is vissza a városba. Csak meg kell ígérned, hogy meglátogatsz, még akkor is, ha nagyon elfoglalt leszel az alakváltó királynő ügyeivel, hallod?"

Fájdalmas mosoly húzódott az ajkamra. "Persze. Még mindig te vagy a legjobb barátom."

"Így van. Legjobb barátok egy életre." Elengedett, hogy felemelje a kezét, és összeütöttük az ujjainkat. "Nehogy elvonja a figyelmedet az a sok finom férfi is, oké? De legalább egy kicsit kényeztesd magad."

Pír csiklandozta a tarkómat. "Azt hiszem, ezt már elintéztem."

"Oh ho! Van még valami, amiről mindent hallanom kell." Utoljára megveregette a karomat, és intett, hogy menjek el. "Koncentrálj arra, hogy megtaláld anyukádat. Én is hallani akarok mindent annak a rejtélynek a végéről."

"Remélem, jó lesz" - mondtam teljes őszinteséggel. Mi várt ránk a wyomingi Sunridge-ben? Egy újabb nyom ennek a furcsa kincskereső vadászatnak egy újabb ágához, amire anya küldött minket, vagy ezúttal valódi válaszok?

Anya ott várt? Nem tudtam, mit fogok mondani, ha végre újra látom, de Istenem, annyira akartam.

"Menj - mondta Kylie, és most már egyenesen elzavart. "Ne hagyd, hogy visszatartsalak."

A srácok a West által kommandírozott nyolcszemélyes terepjáró körül álltak, ahogy azt gondolom, megtehette az ember, ha alfa volt. Az volt az elképzelés, hogy abban alhatunk éjszakára, ahelyett, hogy a hotelkeresés fáradalmait vállalnánk. És gyanítottam, hogy a srácoknak jobban tetszett a plusz hely, mintha egy rendes autóba szorultak volna be.

Bedobtam a táskámat a csomagtartóba, Nate pedig berántotta a csapóajtót. Minden vita nélkül - vagy lehet, hogy nem vettem észre egyet sem - nyugatra másztam a vezetőülésbe. Aaron beült mellé. A térképeket tanulmányozta.

Amikor Marco helyet foglalt a középső sorban, Nate átkarolta a szilárd, meleg kezét az enyémet. Vicces volt: Annak ellenére, hogy többször láttam őt állati alakjában, mint bármelyik másik srácot, és annak ellenére, hogy ez az alak volt a legfenyegetőbb a négy közül, a jelenléte nem volt más, mint megnyugtató. Hát, és talán egy kicsit izgalmas is. A tekintetem elidőzött a vékony pólóját kitöltő izmokon, és fejfájós melegség gyűlt össze mélyen a hasamban.

Magával rántott a hátsó ülés felé, én pedig ellentmondás nélkül elélveztem. Amikor leültünk a puha bőrre, átkarolt, és nekidöntött izmos felsőtestének. Beszívtam a pézsmás, borsos illatát. Olyan kibaszottul finom volt. Sok minden volt elcseszve abban a helyzetben, amiben találtam magam, de hogy ez a négy srác mellettem volt... legalábbis az a három, aki határozottan ott akart lenni... talán kárpótolhatott volna a többiért.

A kocsi motorja felbőgött. A rezgése halkan zúgott az üléseken keresztül, ahogy West a városból kivezető út felé fordított minket. Hagytam, hogy a fejem Nate széles vállának dőljön.

Nem akartam most gondolni - nem akartam Kylie sérüléseire vagy arra, hogy hátra kell hagynom, nem akartam gondolni a gazemberekre, akik azért követtek, hogy megöljenek, alig két nappal azután, hogy rájöttem, ki vagyok valójában, nem akartam gondolni a küldetésre, amire az anyám küldött. Nate illatában és testének érzésében fuldokolni mennyei érzés volt. Ha csak néhány centivel feljebb emeltem volna az arcom, az ajkaimat a kulcscsontja tövéhez szoríthattam volna, közvetlenül az inge nyaka fölött, és megízlelhettem volna őt is.

De visszafogtam magam. A többi srác ott volt. Nyilvánvalóan tudniuk kellett, hogy mindannyiukhoz kötődöm, de nem voltam a legnagyobb rajongója a PDA-nak. És különben is, nem voltam biztos benne, hogy megérdemeltem volna, hogy elkényeztessem magam egy újabb reggeli kudarc után.

Nate keze végigsimított a karomon. "Feszült vagy - mormogta. "Van valami, amiről szeretnél beszélni?"

"Nem" - mondtam automatikusan, de talán mégis volt. "Én csak... utálom, hogy úgy tűnik, van ez a blokkom, ha váltásról van szó. Ha tegnap este át tudtam volna váltani, elpusztítottam volna azokat a gaz alakváltókat."

Elmosolyodott. "Teljesen biztos, hogy megtetted volna, Ren. De emiatt nem kell aggódnod. Itt vagyunk neked mindannyian. Nem hagyjuk, hogy még egyszer bárki is ilyen közel kerüljön hozzád. Kezdetben óvatosabbnak kellett volna lennünk - nem gondoltam volna, hogy elég pimaszok ahhoz, hogy ilyen közel támadjanak rád egy rokoni településhez."

A francba, jobb, ha nem érzi magát bűnösnek. "Nem a te hibád" - mondtam. "És tudom, hogy mindannyian meg akartok védeni. De én meg akarom tudni védeni magam, ahogy azt meg is kell tudnom."

"És meg is fogod." Az ajkait a fejem tetejére simította. Az érintéstől bizsergés futott végig a fejbőrömön. "Négyünkhöz hasonlítod magad, és nekünk évtizedekig volt időnk, hogy belenőjünk az erőnkbe. Lenyűgöz, milyen gyorsan fedezed fel magad."

"Oh." Úgy hangzott, mintha komolyan gondolta volna. Túl szigorú voltam magammal szemben? Nehéz volt elhinnem, de a bennem lévő bűntudat csomója csak egy kicsit lazult.

Közelebb fészkeltem magam hozzá. Az ölébe emelte a lábaimat, így teljesen hozzá voltam bújva. Az én nagyszerű mackóm a férfiból. A másik keze továbbra is simogatta fel-alá a karomat - és egy kicsit messzebbre nyúlt, hogy a mellem oldalát súrolja. Nyeltem egy zihálást, és ösztönösen meghajoltam az érintésre. Helyesbítek, az én nagy, forró medvém egy férfitól.

Nate lehajtotta a fejét, hogy megcsípje a fülcimpámat. A szívem szédülten ugrált. "Azt hiszem, megérdemelsz egy kis jutalmat a kemény munkádért - mondta az orra alatt, és a hangjába játékos hangnem csúszott.

"Mire gondolsz?" Suttogtam vissza.

"Úgy tűnik, élvezed ezt az egészet." Újra végigsimította ujjbegyeivel a mellem ívét, ezúttal elkapva a csúcsot. Összeszorítottam a számat egy nyöszörgés ellen.

"A többi srác..."

"Egyáltalán nem bánják. Mi hozzád tartozunk, Ren. Amire csak szükséged van. Amit csak akarsz."

A válasza felidézte Kylie megjegyzését a metróalagútban, arról, hogy a fiúkkal egyszerre vagyunk. Nate egy incselkedő nyelvcsapással megcsókolta a nyakam oldalát, és hirtelen arra gondoltam, milyen lenne, ha egyszerre az egyik másik alfám keze is rajtam lenne. Még jobban felkavarni ezeket a mámorító érzéseket. Megvadítana.

A gondolat megnedvesítette a bugyimat. Nate átölelte a mellem, hüvelykujja előre-hátra simult a megkeményedett mellbimbómon. A gyönyör borzongása futott végig rajtam. Abban a pillanatban semmi mást nem akartam jobban a világon, mint hogy továbbra is érezzem azt, amit most éreztem. Egy utolsó tétovázás tartott vissza attól, hogy teljesen átadjam magam.

"Azt hiszem, még nem állok készen. Úgy értem, hogy..."

"Ren", mormogta Nate. Halk, vágyakozó baritonján a nevemtől kipirult a bőröm. "Nem kell semmit sem tenned. Hadd tegyem meg ezt érted."

Szabad keze végigvándorolt a combomon. Fel és le simított vele, közben még mindig a mellemet simogatta, amíg a bennem felgyülemlő forróságtól kész voltam elolvadni. Meghajlítottam a csípőmet, ő pedig a lábam közé mártotta az ujjait, hogy találkozzon az érintésre annyira vágyó ponttal.

Az egész testem lángra kapott, ahogy simogatta a porcikámat. Ujjaival végigsimította minden érzékeny részemet, mintha pontosan tudta volna, mit akarok érezni. A gyönyör szikrázott az ereimben. Megragadtam az ingét, a lélegzetem egyre remegett. Egyszerre olvadtam össze és szakadtam szét.

Nate végigsimított a hüvelykujjával a csiklómon. Alig tudtam visszaharapni egy nyögést. A csípőm az ő ritmusára mozdult. "Így van - mondta halkan. "Megkaptalak."

Ó, tényleg. A száját az enyémre szegezte, és belekortyolt a nyöszörgésembe, miközben a keze feljebb csúszott, hogy a ruhám alá nyúljon. Egy ujját végigsimította a nyílásomon. A keze sarka a csiklómhoz simult. A boldogság hulláma dagadt bennem, tetőtől talpig végig bizsergett a testemen. Úgy csókoltam vissza, mintha ki lennék éhezve rá, ujjaim szorosabban belegabalyodtak az ingébe.

Gyengéden pumpálta a kezét. Aztán a ritmusa gyorsulni kezdett. Megremegtem ellene, olyan közel voltam a határhoz, és ő egyenesen belém akasztotta az ujját.

Az átkozott megtört. A gyönyör villámló tűzként rohant át rajtam, felemésztette a csontjaimat, és remegve hagyta az izmaimat.

Nate addig simogatott, amíg az orgazmusom utolsó hullámai is elhalkultak. Ismét megcsókolt, édes, de követelőző csókot adott, és úgy szorított magához, mintha pont a karjaiba kellett volna bújnom. Belé kapaszkodtam, egy pillanatra jóllakottan.

Azon tűnődtem, hogy a csudába érdemelhettem ki ennyi odaadást.