Eva Chase - Dragon’s Guard, Tizenkilencedik fejezet

 


19. fejezet

Ren

Sokkal rosszabb helyen is aludtam már, mint egy meglehetősen fényűző terepjáró ülésén. Üres épületek sarkaiban, drogosoktól körülvéve. Egy sikátorban eldugott, macskahúgyszagú, rongyos takarók alatt. A Fisher által működtetett templom pincéjének kemény betonpadlóján, miközben a bűntudat kemény gombóca töltötte meg a gyomromat az előző napi lopások miatt, és azok miatt, amelyeket holnap kellett elkövetnem.

De ma este nem tudtam megnyugodni. Magasabbra húztam a vállamra a West által rám tolt gyapjútakarót, és az ülés háttámlájának görnyedtem. A testem nem volt hajlandó elernyedni a puha bőrben.

A hátsó ülésen, mögöttem, Marco halk, egyenletes lélegzetvételének zöreje elárulta, hogy nem okozott neki gondot az elalvás. Nate a vezetőülésben terpeszkedett, amelyet hátradöntött, éppen a lábam fölé, durva arcát az álomtól puha arcán. West és Aaron valahol az erdőben volt az első őrségben.

Engem az alfáim vettek körül. Tökéletesen biztonságban. De talán az ő védelmük gondolata jobban piszkált, mint amennyire megnyugtatott.

Lehunytam a szemem, és megpróbáltam hagyni, hogy elkalandozzanak a gondolataim. Tücskök ciripeltek az ablakon kívül. A fák ágai között szellő süvített. A sült vadhús íze ott maradt a számban. Kezdett savanyúvá válni. Itt kint a vadonban nincsenek fogkefék. A kocsi padlóján hagyott vizes palack után tapogatóztam.

Éppen miután visszatettem, Nate üléséből halk zümmögés hallatszott. Megmozdult, és a zsebéhez nyúlt, hogy kikapcsolja a telefonján beállított riasztást. Ahogy felült, a nyugtalanságom még jobban elkapott. Nem bírtam volna ki, hogy még egy másodpercet is bezárva töltsek a terepjáróban, most nem.

Rám pillantott, amikor felültem. "Most kikapcsolok Áronnal - mondta halkan. "Pár perc múlva itt lesz."

"Nem tudok aludni" - mondtam. "Azt hiszem, egy kis séta talán elégetné az energiát."

A szeme sarkai aggódva ráncosodtak, de nem próbált megállítani. Kicsusszant a vezetőoldali ajtón, én pedig könnyedén kinyitottam a hátsót.

Az ég tiszta volt, a csillagok fényesen ragyogtak a feketeségben. Nem is emlékeztem, mikor láttam utoljára ilyen tisztán a csillagképeket. New Yorkban a városi fények ködössége mindig eltakarta a legmeredekebb csillagok kivételével az összeset.

Csendben követtem Nate-et az erdőbe, és azon tűnődtem, vajon ő és Aaron megbeszéltek-e egy találkozóhelyet, vagy csak a szaglás alapján keresi a sasváltót. A nyári éjszakai szellő csiklandozott mellettem, még mindig kellemesen meleg volt. Néhány percig sétáltunk a fák között kanyarogva, mire egy holdfénycsík megakadt Aaron aranyszőke haján előttünk. Megfordult, hogy üdvözölje Nate-et. A tekintete megállt rajtam.

"Eddig semmi mozgás" - mondta Nate-nek, majd nekem - "Azt hittem, elmentél aludni".

A hangjában nem volt ítélkezés, de még csak semmi olyan sem, mint Nate szinte fojtogató aggodalma. Csak kíváncsiság. A vállam megvonaglott a vitától, amire felkészültem. "Megpróbáltam" - mondtam egy gyenge mosollyal. "Nem sikerült. Reméltem, hogy a séta segít."

"Azért elkísérhetlek." Bólintott Nate felé, és felém nyújtotta a kezét. Megfogtam, és élveztem az érzést, ahogy erős ujjai az enyém köré záródnak.

"És segített a séta?" - kérdezte, miközben visszaballagtunk a táborhelyünk felé.

Az ajkamba haraptam. Kicsit nyugodtabbnak éreztem magam, hogy ott volt mellettem, de az a nyugtalan rángatózás még mindig az idegeimet rágta. "Nem tudom. Nem annyira, mint reméltem."

Végigsimított a hüvelykujjával a kézfejemen. "Akarsz beszélni arról, ami a fejedben jár?"

"Honnan tudod, hogy valami nyomaszt?"

"Nem tudsz aludni, és ezért az éjszaka közepén az erdőben bolyongsz. Gondoltam, ez elég biztos tipp."

Grimaszoltam rá, mire ő egyenletes mosollyal válaszolt. Hát, nem mintha tévedett volna. "Én sem vagyok benne biztos, hogy a beszéd segítene."

"Egy próbát azért megér, nem?" Szünetet tartott, és maga felé fordított. "Mi bánt téged?"

A földet néztem. "Én csak... Mindannyian nagyszerűek voltatok. Hát, West - ne menjünk bele ebbe. A többiek is azok voltak. És az összes ember abban a faluban. Mindenki olyan lelkesen fogad engem, mint alakváltót. Mint a legfontosabb alakváltót, aki létezik. De én még mindig nem tudok váltani."

"Még csak néhány nap telt el" - mondta Áron. "Kezdesz belejönni."

"Talán. Nem csak erről van szó. Nem tudom, hogyan lehetek még a fele sem annak, aminek lennem kellene. Mi van, ha... Mi van, ha tönkremegyek, amiatt a sok év miatt, amikor nem tudtam, ki vagyok, rosszul nőttem fel, anélkül, hogy bármi fogalmam lett volna minderről? Mi van, ha soha nem lehetek teljes értékű alakváltó?"

"Ó, Serenity." Kitárta a karját, én pedig automatikusan közelebb léptem hozzá. Ezt a vonzalmat, ezt a szükségletet, hogy minden egyes srác közelében legyek, egyre nehezebb volt megtagadni. Átölelte az arcom, és én a fejemet a csókjára hajtottam. Az ajkai forrósága átjárta a testemet. Nem szüntette meg a kétségeimet, de borzasztóan kellemes figyelemelterelés volt.

A csók után kissé hátrébb engedett, kezét az arcom két oldalán tartva. A fejét lehajtotta, amíg a hajának rojtja a homlokomat súrolta. "Mondok neked valamit" - mondta. "Valamit, amiről még soha nem beszéltem senkivel. Életem nagy részét azzal töltöttem, hogy azon tűnődtem, nem vagyok-e én is pontosan az, aminek egy alakváltónak lennie kell."

"Micsoda?" Eléggé hátrahúzódtam ahhoz, hogy a szemébe nézhessek. "Hogy gondolhattad ezt? Te nem csak egy alakváltó vagy - te vagy az, akit arra választottak, hogy az egész rokonsági csoportod alfája legyél."

"Egy olyan ember által, aki talán meggondolta volna magát, ha elég sokáig él ahhoz, hogy felnőtté váljak, amennyire én tudom" - mondta Aaron. "Mindig vannak repedések, ahol a kétségek be tudnak kúszni, függetlenül attól, hogy mennyire biztosnak tűnik a pozíciód. És az enyém sosem tűnt annyira biztosnak. A madár alakváltók... Nem mindig tartanak minket egyenrangúnak a többi csoporttal. A legtöbb kutya- és macskafélék rokona valami alacsonyabb rendűnek tekint minket."

"Ez nevetséges" - mondtam. "Ha valami, akkor inkább irigykedniük kellene. Te tudsz repülni."

Kuncogott. "Persze, hogy értékelnéd. De ez van, ami van. És még a saját népem körében is - mondtam már, mennyire fontos nekem, hogy inkább az eszemmel vezessek, mint az állati oldalammal. Ez nem általános hozzáállás egyik rokoncsoport alakváltói között sem. Néhányan a rokonaim közül óvatosak voltak a tanulás és a történelem iránti érdeklődésemmel szemben. Nem kevesen voltak, akik azt gondolták, hogy ezzel azt akarom pótolni, hogy hiányzik belőlem az "igazi" erő, amire egy alfának szüksége van a vezetéshez."

Föl-le pillantottam rá, tudva, hogy a szoborszerű teste iránti elismerésemnek látszódnia kell a kifejezésemen. "Szóval, ezek az emberek biztosan vakok voltak, gondolom."

Áron mosolya vigyorrá szélesedett. "Az emberek könnyen bizalmatlanok azzal szemben, amit nem értenek. De én már bizonyítottam, nem is egyszer. Amikor a kényszerhelyzet elérkezett, és lehetőségem nyílt arra, hogy hagyjam, hogy a go-to átadja az alfa-szerepet valaki másnak - tudtam, hogy nem tehetem. Hogy én ezt akartam. Hogy erre vagyok teremtve. És még mindig itt vagyok."

Haboztam, eszembe jutott, amit korábban mondott nekem arról, hogy egy másik alakváltó is lehet alfa. "Harcolnod kellett. Az emberek kihívtak téged?"

"Igen." A jókedv az arckifejezésében egy pillanatra elhalványult. Elfordította a tekintetét, a fák felé, és olyan eseményeket idézett fel, amikről láttam, hogy nem szívesen gondol rá. "A legrosszabb az egyik tanácsadóm volt. Megszokta, hogy extra tekintélye van. Amikor betöltöttem a huszonegyet, és át kellett volna vennem a teljes alfa szerepemet, megtámadott. Utáltam, hogy meg kellett küzdenem vele. Olyan volt nekem, mintha a nagybátyám lett volna. De én okosabb és gyorsabb voltam, és ez legyőzheti a brutalitást, ha az ember tudja, hogyan kell használni."

"És még mindig itt vagy" - ismételtem vissza neki a szavait.

"Itt vagyok." Visszahúzta rám a tekintetét. Ebben a pillanatban olyan intenzív volt, hogy majdnem elfelejtettem lélegezni. A szívem gyorsabban vert.

Nemcsak erős és lehengerlően szexi volt. Hanem jó is volt. Megfontolt, bátor és együttérző. Az a fajta férfi, akiről sosem voltam biztos benne, hogy az életem része lehet. Az a fajta férfi, akibe beleszerethetek.

Nem csak beleszeretnék. Már most is szerelmes voltam. Egyenesen azokba a tiszta kék szemekbe.

"Nos, ami engem illet, aki azt hiszi, hogy te kevesebb vagy, mint azok a többi srác, az egy idióta" - mondtam, hogy legyen mit mondanom. "Valamint vak."

"Valószínűleg" - mondta Áron egyetértően. "Már nem aggódom emiatt. És ugyanilyen nehéz elhinnem, hogy bárki is a közeledben lehet, aki azt hiszi, hogy kevesebb vagy, mint egy igazi alakváltó. A véredben van. Csak ez számít. A többi majd a helyére kerül."

Az ujjaim anélkül, hogy észrevettem volna, belegabalyodtak az inge elejébe. Megrántottam, és ő hozzám jött.

Ezúttal keményen megcsókolt, és egy lépést hátralökdösött, hogy nekitámaszkodhassak egy fa törzsének. Így nem is kellett arra gondolnom, hogy egyenesen maradjak, csak arra, hogy a teste melegét érezzem magamhoz, és a szája csúszását az enyémhez. A keze végigvándorolt az oldalamon a combomig, majd vissza a vállamig, mintha nem lenne biztos benne, melyik részemet akarja leginkább megérinteni.

Mindenhova. Mindenhol akartam őt.

A csípője az enyémet súrolta, és a lábaim között fájdalom kezdett kialakulni. Ahol Nate alig egy napja olyan ügyesen felizgatott. Nyöszörögtem, amikor Aaron egy újabb csókon keresztül simogatta a mellem, de a bizonytalanság egy utolsó szála visszatartott.

Megragadtam Aaron arcának oldalát. Visszaernyedt, hogy találkozzon a tekintetemmel. Az övé tele volt vággyal, olyan forró volt, hogy minden ideg bennem lángra kapott.

A hangom szaggatottan jött ki. "Ugye nem bánod, hogy nem csak te vagy itt? Hogy nekem is a többi sráccal kellene lennem?" Hogy az voltam, olyan módon, aminek ő tanúja volt, vagy legalábbis megérezte.

Áron az orrát az enyémhez ütötte egy gyengéd szuszogás erejéig. "Egyáltalán nem - motyogta. "Nem érdemelsz kevesebbet. Egy sárkány kielégítéséhez több férfi kell, mint egy." Ujjai felnyúltak az ingem alá. Hátamat a fa törzsének támasztottam, hogy helyet adjak neki a melltartóm kigombolásához. A hüvelykujjával körbejárta a mellbimbómat, mielőtt olyan gyorsasággal suhintott végig rajta, hogy ziháltam.

"Megérdemelsz minden élvezetet, amit csak adhatnak neked" - folytatta, és a másik mellem simogatására mozdult. Megcsókolta az állkapcsom sarkát, a torkom érzékeny bőrét. A szavai a felhevült lélegzetével együtt ömlöttek ki. "Bármi, ami téged kielégít, bárkivel is legyen az, engem is kielégít. A pír az arcodon, miután megcsókolt. A hang, amit kiadsz, amikor elélvezel."

Tehát hallotta Nate-et és engem a kocsi hátsó ülésén. Az arcom egyenesen fellángolt. De Istenem, Aaron annyira felizgatott az ajkai minden egyes súrolásával, az ujjai minden egyes simogatásával.

"Alig várom, hogy egyszer meglássam, mennyi örömet tudunk neked szerezni együtt" - mondta. "De most..."

A kezei végigcsúsztak a testemen. Nyüszítettem, csípőm az övéhez dőlt. Minden egyes centiméternyi érintkezést kerestem, amit csak tudtam.

"Látnom kell téged" - motyogta. Felrántotta az ingemet. Felemeltem a karjaimat, hogy egyetlen mozdulattal lehúzza rólam. A melltartóm lecsúszott a vállamról, hogy a lábunk mellett a földre hulljon. Áron magához vett, aprócska melleimet, amelyek mellbimbói kavicsosak voltak a figyelmétől, a pír lefelé kúszott közöttük. Aztán lehajtotta a fejét, hogy az egyik csúcsot a szájába szívja.

Felnyögtem, a gyönyör végigszáguldott a bőrömön. Állandó nyelve a mellemre csúszott, fogainak legapróbb súrlódásaival, amíg remegtem neki, ujjaim a hajába gabalyodtak. Még egyszer utoljára megnyalta a mellbimbómat, mielőtt ugyanilyen lelkesedéssel foglalkozott a másik mellemmel.

Ez közel sem volt elég a bennem lévő éhségnek. Megragadtam az inge szegélyét. "Vedd le" - ziháltam. "Most."

Gyorsabban rántotta a fejére, mint gondoltam volna, legalább egy gomb elpattant. Ez valahogy még jobban felizgatott. Úgy tűnt, nincs határa, ha ezekről a srácokról volt szó.

Sürgető buzgalommal követelte ismét a számat. A csupasz mellkasának az enyémhez nyomása újabb nyögést csalt ki belőlem. A körmeim vonalakat vázoltak fel a hátán lévő izmokon. Úgy emelgetett, mintha semmit sem nyomnék, magasabbra támasztott a fához, egyik kezével a fenekemet támasztotta, a lábaimat szétterpesztette. A combjaimat az övéi köré szorítottam. Kemény hosszúsága a magomhoz nyomódott, és én felnyöszörögtem.

Áron ringatózott rajtam, miközben egy újabb, még mélyebb csókra hajolt. Éreztem, ahogy az erő végig tekeredik rajta, ami megtartott, de arra is felkészült, hogy visszahúzódjon, amint azt mondom neki, hogy hagyja abba. Az élvezet átrohant rajtam, de hirtelen egyáltalán nem éreztem idegesítőnek a lendületét.

Pontosan ott voltam, ahol lenni akartam. Ide tartoztam, ehhez a férfihoz, mindenben, amiben ő is velem akart lenni.

Az, hogy engedtem a vágyaimnak, nem jelentette az irányítás elengedését. Hanem magamhoz vettem. Megragadni a sorsot, amit soha nem is képzeltem, és magaménak követelni.

Abban a pillanatban, amikor meghoztam a döntést, az erő zúgása támadt bennem, erősebb, mint amit valaha is éreztem. Összekulcsoltam a karjaimat Aaron nyaka mögött, és egyik csók és a másik között lehajtottam a fejem.

"Ezt akarom", mondtam lélegzetvisszafojtva, "téged akarlak".

Tétovázott, a szememet kutatta, vadság volt a szemében. "Úgy érted..."

"Áron" - mondtam, olyan tisztán, amennyire csak tudtam. "Legyél a társam?"

Fojtott nevetés tört ki belőle, mintha nem igazán tudta volna elhinni, amit mondtam. A száját az enyémhez szorította, és addig csókolt, amíg el nem szédültem. A nadrágja gombját tapogattam. A kezem végigsimított az erekcióján, és ő felnyögött.

"Azt hiszem, jobb, ha ezt a földre visszük - mondta, és elvezetett a fától. Megragadta az ingét, és a földre feszítette, mielőtt belém fektetett volna. "Legalábbis az első alkalommal."

"Később még sok időnk lesz kísérletezni" - mondtam, mire a szeme még forróbban villant. Lerúgta a nadrágját. Alig vártam, hogy megérintsem a farkát. Hatalmas, kemény hossza a tenyeremnek lüktetett a boxeralsóján keresztül.

Áron lehajtotta a fejét, és dadogva fújta ki a levegőt. Egyik karjával fölém tartotta magát, a másik kezét a lábam közé merítette. Nyávogó hang tört ki belőlem, ahogy ott simogatott. Zihálásba tört a lélegzetem, amikor ujjait a melegítőnadrágom pántja alá csúsztatta.

A nemem már nyálkás volt az izgalomtól. Végigsimította a kezét ezen a nedvességen, és egy újabb nyögést tompított a hajamba.

"Kérlek" - mondtam. Ennél többet nem kellett könyörögnöm neki. Egyszerre rántotta le a nadrágomat és a bugyimat, és lekapta a boxerét. A csípőm felfelé ívelt, ahogy a lábaim közé telepedett. A farkának feje végigsimított a nyílásomon. Visszahúztam a száját az enyémhez.

Megcsókolt, és egyszerre engedett befelé. Keménysége égető érzéssel töltött el, de ó, annyira jó volt. Betöltött, teljesen, és ez volt minden, amire szükségem volt.

"Csodálatos érzés, Serenity - mormolta két csók között. Magasabbra emelte a csípőmet, és egyenletesen növekvő ritmusban belém hatolt. Belekapaszkodtam, ahogy a gyönyör hullámai egyre magasabbra vittek. Egyre feljebb és feljebb, amíg végig nem borzongott az egész testemen. Amíg alig éreztem magam alatt a földet.

Repülni kezdtünk. A boldogság ködében szárnyaltunk fel és el. Semmilyen ugrás vagy zuhanás nem hasonlított ehhez a mámorhoz.

A farkát a legédesebb pontomnak ütötte, és a boldogság szétszakadt bennem. Az egész testemet átsugározta, és még magasabbra dobott. Ziháltam, és a körmeimet a vállába vájtam. Szikrázó szemhéjaim mögött szikrák lobbantak fel. A köztünk lévő vonzás szilárd izzássá szilárdult, ami összekötött minket. Úgy világított meg, mint egy belülről jövő fáklya.

Áron lökései kiszámíthatatlanná váltak. Még néhányszor belém pumpált, és felnyögött, ahogy követett a határon túlra. A teste az enyém fölé telepedett, hozzám simult, de nem szorított le. Meztelen bőrének minden centimétere az enyémhez igazodott.

Ujjaimmal végigsimítottam a nyakán, és beletúrtam izzadságtól nedves hajába, hogy lehúzzam őt egy utolsó csókra. Az izmaim remegtek a felszabadultságtól - és a boldogságtól.

Megkaptam őt. Az én sasváltóm. Az én alfám.

A társam.