Eva Chase - Dragon’s Guard, Tizenötödik fejezet

 


15. fejezet

Marco

Az én Lánghercegnőm nem akart vámpírokat rombolni a nap végére, de az sem tartott sokáig, hogy megállja a helyét. Utánozta az ütések mozdulatait, amelyeket Aaron mutatott, miközben Nate célpontként tartotta fel a széles kezét.

A medvebőrváltó felé lendítette a lábát, ő pedig fürgén félreugrott az útból. Aaron a válla körül kapta el. A lány vigyorogva csattant el a fogástól, ahogy a férfi tanította. A fizikai megerőltetés hihetetlenül vonzó pírt varázsolt az arcára. Fogadni mernék, hogy egész hajlékony teste forró volt.

Kylie, West és én közönséget alkottunk a falu szélén lévő tisztás szélén. Ren emberi barátja fütyörészve éljenzett. A farkasfiú úgy nézett ki, mintha valami savanyúságot evett volna, de ez nagyjából a szokásos arckifejezése volt, így nehéz volt bármit is kiolvasni belőle.

Ren előtt azonban még hosszú út állt. A fiúk még mindig óvatosak voltak vele. Nem voltam benne biztos, hogy ez volt a legjobb megoldás. Nem látták, milyen tűzijátékos az a lány? Az a sok erő benne, ami csak arra vár, hogy felrobbanjon.

És amikor odaér, én ott leszek mellette.

Áron váltott néhány próbakezdő ütést Ren-nel. A lány hárított, és az öklével szúrta ki, bordán találva a férfit. "Jó - mondta. "Érzed, ahogy a harci energia hívogatja a sárkányodat? Próbáld megragadni ezt az érzést, és áthelyezni ezt a formát a felszínre."

Ren bólintott, arckifejezése megfeszült az elszántságtól. Ó, hercegnő, mintha a váltás olyasmi lenne, amit erőltetni kellene. Meg kellett barátkoznia a belső sárkányával, nem pedig harcolnia vele.

Nate odalépett, és egy ekkora fickóhoz képest meglepő gyorsasággal tekergőzött előre-hátra. A medve nem volt csak ömlesztett. Hátraszorította Rent, amíg a lány kibújt az egyik lendülete alól, és megkerülte a férfit. Vad csillogás gyúlt a szemében. Aztán megtorpant. A vállai megereszkedtek, és a kezét a szájára csapta.

"Próbálkozom - mondta Áronnak. "Érzem odabent. Nem tudom, miért vagyok még mindig annyira beragadva."

Én előrebattyogtam. "Talán másfajta provokációra van szükséged" - javasoltam.

Felegyenesedett, a szemében újra tüzet gyújtott. "Mire gondoltál?"

Meghúztam a vállamat, tesztelve az ingem határait. Az anyag elég rugalmas volt ahhoz, hogy kényelmes maradjon. "Spórolj velem egy kicsit, és meglátod."

Áron intett, hogy menjek előre, és vegyem át az irányítást. "Ha úgy gondolod, hogy jobb ötleted van, Marco..."

"Még ha nincs is, egy kis változatosság senkinek sem árt." Vigyorogtam rá, aztán Renre fordítottam. "Menjünk, hercegnő."

Körbejártuk egymást, Ren óvatosan figyelt engem. Várta, hogy én tegyem meg az első lépést, hogy eldönthesse, hogyan reagáljon. Rendben, én is tudtam játszani. Színleltem, és egy irányított ütést mértem a hasára. Ő kitért, és egy jól kivitelezett hárítással oldalra csapta a karomat. Aztán rám vetette magát, és a könyökét a bordáimnak lendítette. Épphogy elugrottam az útjából. A fenébe is, a lány gyors volt, ha akarta.

Közelebb léptem, felgyorsítva a saját mozdulataimat. Egy csapás a vállára, egy ütés a nyakára. És kisebb mozdulatok, amelyekre eléggé koncentráltam ahhoz, hogy biztos lehessek benne, hogy célba értek. Egy simogatás a csípőjén. Egy futó simogatás az oldalán. Kivédtem a repülő öklét - és hagytam, hogy az ujjbegyeim súrolják a mellének csúcsát.

A lélegzete elakadt, az arca sötétebbre változott. Összeszűkítette rám a szemét, mintha azt akarta volna mondani, hogy látja, mit csinálok. Ez így volt rendjén. Azt akartam, hogy érezze. Hogy érezze a vágyat, amely minden egyes érintésünkkor egyre forróbban szikrázott közöttünk.

Ha az agresszió nem hozta elő a sárkányát, talán a szenvedély fogja. És ha nem, akkor is pokolian élveztem a próbálkozást.

A közönségünk számára mostanra valószínűleg nyilvánvalóvá vált, hogy mit csinálok, de nem érdekelt. Ő ugyanúgy a társam volt, mint bármelyik másik alfa. Jobb, ha hozzászoknak ahhoz, hogy velem látják.

Amikor mélyen lehajolt, hogy kivédjen egy rúgást, megragadtam az alkalmat, hogy ujjbegyeimmel végigsimítsak az arcán. Felrándult, és ütést mért rá. Kihajoltam az útjából, és gyorsan megszorítottam a fenekét.

A frusztrációtól felhevült hangon, lendületesen rám támadt. Előre-hátra tekingettem, majd rögtön visszadobtam magam neki, amikor a legkevésbé számított rá. Felüvöltött, amikor a földre vágtam. A fűre szegeztem, a testem az övéhez szorult, a farkam egyre keményebb lett minden egyes légzéssel, ami a mellkasomba nyomta a melleit.

"Marco" - morogta, rám meredt, de ugyanakkor a csípője barátságosan az enyém felé hajolt. A szemében legalább annyi vágy volt, mint frusztráció.

"Igen, hercegnő?" Mondtam édesen. Mielőtt válaszolhatott volna, csókkal kaptam el a száját.

 

* * *

Ren

Marco csókja ugyanolyan forró volt, mint a pillantása, amit egy másodperccel korábban vetett rám. A gyönyör borzongása futott végig rajtam. Istenem, annyira akartam ezt a férfit. Nem tehettem mást, mint hogy ugyanolyan keményen visszacsókoltam.

Elengedte a karomat, hogy ujjaival végigsimítson az oldalamon a csípőmig, és a kezem felugrott, hogy belegabalyodjon a hajába. Még szorosabban rántottam a száját az enyémhez. Marco helyeslően hümmögött, és követelőző nyelvével szétfeszítette az ajkaimat. Az enyém végigcsúszott az övén, megízlelve a száját.

Éreztem a mellkasában dobogó pulzusát, éreztem a fűszeres kávéillatát, éreztem minden elmozdulását és izmainak meghajlását, mintha körülötte lennék. A karmaim a mellkasomban széttárultak, kinyúltak. A hamu íze beszennyezte a szám hátsó részét, de valahogy ez még édesebbé tette a csókot.

Megcsíptem az alsó ajkát - és vért éreztem. A szívverésem gyorsabban vert. Nem csak egy lány voltam, akivel csókolózhatott. Sárkány voltam, és azért voltunk itt, hogy harcoljunk. Nem hagyhattam, hogy ezt elfeledtesse velem.

Olyan erővel, amiről nem is tudtam, hogy bennem van, ellöktem Marcót magamtól. Egyenesen a lábára botlott. Megdöbbenve és lenyűgözve rángott ki belőle egy nevetés. Aztán utána ugrottam, a lábam alig érintette a földet.

Marco szemöldöke felszaladt, amikor a karomat feléje vágtam. A szél furcsán fütyült az ujjaim között.

Vagy inkább a karmaim. Az ujjbegyeimen pikkelyek képződtek, és tőrszerű karmok nőttek ki belőlük. Igen. Mosoly húzódott az arcomra. Gyorsabban rohantam, éreztem, ahogy az inas energia átjár, készen arra, hogy kitörjek.

Kiáltások szálltak végig a mezőn. "Jól van, Ren! Csodálatos vagy!" "Gyönyörű. Csak add át magad a váltásnak." "Megcsinálod, Ren!"

A hangok megzavarták a gondolataimat. Nem volt meg, még nem. Többre volt szükségem - az a sárkány kellett lennem...

Még amikor a bennem lévő kígyózó érzés után tapogatóztam, az elkorbácsolt tőlem. Megbotlottam a fűben. A kezem a földhöz ért, újra teljesen emberként. Bámultam őket, azokat a gyenge, sápadt ujjakat. A látásom elhomályosult. Erősen pislogtam.

Nem. Nem akartam sírni. Nem a srácok előtt. Még akkor sem, ha ezzel még nagyobb baklövésnek bizonyultam, mint korábban.

Kurvára közel voltam hozzá.

Az ujjaimat a földbe vájtam, és a csalódottságomat belekarmoltam, ahogy csak tudtam. Egy hatalmas alak kuporgott mellettem.

"Semmi baj - mondta Nate. "Mindjárt odaérsz. Ez volt a fejlődés."

"Igaza van, hercegnő" - mondta Marco, aki egy kis távolságban állt. "Időbe telik, mire teljesen uralni tudod az erődet, ahogy az is időbe telik, amíg mi is teljes mértékben társak leszünk. És ígérem, az utóbbit illetően türelmetlenebb vagyok." Kuncogott.

Nate fintort vágott rá, és a vállamhoz nyúlt, hogy megsimogassa. "Büszke lehetsz magadra."

Büszke lehetek magamra? Amikor még a felét sem tudtam elérni annak, amit ők mindannyian olyan könnyedén csináltak?

Elhúzódtam tőle, és feltápászkodtam. "Nincs szükségem kényeztetésre" - mondtam. "Ki kell találnom valamit."

Aaron odasétált hozzánk. West és Kylie hátráltak, a barátom aggódó, de bizonytalan tekintetű volt. Ez volt az a kihívás, aminek nem tudott velem együtt megfelelni.

"Szerintem túlságosan erőlteted magad" - mondta Aaron a maga enyhe hangján. Az egyenletessége, párosulva azzal a halk reszelővel, úgy tűnt, hogy lecsiszolja az érzelmeim éles széleit. "Ismerek néhány mentális gyakorlatot, ami segíthet ebben, ha legközelebb megpróbálod. Tarthatnál egy kis szünetet, és aztán..."

"Nincs szünet" - szakítottam félbe. "Ha tudsz nekem valamit tanítani, ami segíthet, akkor csináljuk most."

Szünetet tartott, de aztán bólintott. "Rendben." Körbepillantott a többiekre. "Ehhez zavartalanul kell lennünk."

Marco tisztelgett neki. "Élvezd az elmejátékaidat, sasfiú."

Nate hátrált, az arckifejezése aggódó volt. Nem tudtam, mit mondjak neki, hogy jobban érezze magát. A kudarcérzetem egyre mélyebben szúrt a mellkasomba. Áron felé fordultam. "Menjünk."

Intett, hogy kövessem. A tisztás szélén, a falu legközelebbi épületeihez közel, bükkfák köre alkotott egy kis, védett tisztást. Közéjük szorultunk. Áron keresztbe tett lábakkal ült le közéjük, így én is utána ültem, és leültem vele szemben.

"Ez valamiféle mediáció, amit szeretnél, hogy elvégezzek?" Kérdeztem.

"Valami ilyesmi. Kezdetnek koncentrálhatnál a légzésedre. Érezd, ahogyan be- és kiáramlik a tüdődbe. Hagyd, hogy teljesen kitöltse a mellkasodat, mielőtt kilélegzed. Érezd, hogy irányítod, és hogy a légzés mérséklésével hogyan tudod mérsékelni az érzelmeidet."

Nyilvánvalóan meg tudta állapítani, hogy az érzelmeimnek komolyan szükségük van a mérséklésre. A frusztrációtól remegve szívtam be a levegőt. A kezeim az oldalamra kulcsolódtak. Nem, ez határozottan nem illett a gyakorlathoz. Meg kellett próbálnom ezt az egészet igazán.

Talán nem valami mesterséges blokk volt bennem, ami visszatartott a sárkányomtól. Talán én voltam az, aki visszatartotta, túlságosan szorosan és feszülten tartottam magam körülötte.

Lassabban lélegzettem be, hagytam, hogy a levegő beáramoljon a tüdőmbe. A bordáim kitágultak. A lélegzetem kifelé menet megremegett, és összeszorítottam a fogaimat. Miért nem tudtam még ezt sem jól csinálni?

"Hé - mondta Aaron finoman. "Gyere ide?"

Magához intett. Megpördültem, és hátrébb csúsztam, hogy nekitámaszkodhassak az összecsukott lábának. A kezét a felkaromra tette, hüvelykujjai könnyed íveket rajzoltak a bicepszemen. A jelenlétének melege átjárta a hátamat, annak ellenére, hogy legalább egy lábnyi távolság volt a testünk között. Ez a kötelék, ez a vonzás. A kötelék, ami társakként jelölt meg minket. Megnedvesítettem az ajkaimat, és megpróbáltam félretolni a vágyat.

"Ezt senki sem tudja elsőre elsajátítani - mondta Áron. "Az ellazulás az egyik legnehezebb dolog, amit a magunkfajtának meg kell tennie. Próbáljuk meg még egyszer? Be és ki, lassan és könnyedén. Koncentrálj a kezem érzésére, és próbáld meg hagyni, hogy minden más gondolat elszálljon melletted."

A hüvelykujjai folytatták óvatos ívüket előre-hátra a bőrömön. A gondolatok, amiket kiprovokáltak, teljesen másfajta frusztrációt váltottak ki, mint korábban. De követtem az utasításait, és lehunytam a szemem. Befelé és kifelé. Mint a simogatásának ide-oda járása. Lassan és egyenletesen. Semmi másnak nem kellett számítania, csak ennek és az érintésének a melegének.

Újabb lélegzetvétel csúszott ki a tüdőmből, és rájöttem, hogy én csinálom. A feszültség kiszivárgott belőlem. A csalódás már nem fájt a szegycsontom mögött. Nem tudtam, hogy ez segít-e előhozni a sárkányomat, de az biztos, hogy nem ártott semmit.

"Köszönöm - mondtam. "Azt hiszem, erre szükségem volt."

Hallottam Áron mosolyát a hangjában. "Néha mi, alakváltók túlságosan belefeledkezünk természetünk állati oldalába. Szerintem fontos, hogy ne feledjük, sokkal többek vagyunk ennél. Az elménk is számít. Bármennyire is élvezetesek bizonyos állatias indulatok."

Az utolsó mondattal egy kis huncutság kúszott a hangjába. A vállam fölött vetettem rá egy pillantást, és az enyhén gonosz mosoly, amit akkor rám vetett, forróságot árasztott szét bennem. Szóval az én Disney-hercegemnek volt egy kis éle, ugye?

A köztünk lángoló vonzalom feloldott egy emléket - egy nem is olyan régen történtet. "Marco mondott valamit... Azt mondta, hogy idővel 'teljes értékű társak' leszünk. Én azt hittem, hogy már társak vagyunk. Van még valami, amit meg kell tennünk...?"

Áron mosolya fanyarrá változott. "Nem kell sietni" - mondta. "Nem kellene megtenned ezt a lépést, amíg nem érzed magad teljesen jól az ötlettel, mindkettőnkkel. A párkapcsolat addig nem erősödik meg, amíg be nem teljesedik - vagyis amíg a társak..."

"-nem szexelnek" - egészítettem ki a mondandóját. "Ah." Az arcom felpirult. "Igen, nem vagyok benne biztos, hogy mennyi időbe telik, mire készen állok erre. Én... még soha nem voltam rá kész."

Mert az a rángatózó, karmoló érzés korábban mindig útban volt. De ezt egyik alfánál sem éreztem. Meg akartam nyílni előttük. Legalábbis azt hittem, hogy igen. Az elmúlt napokban annyi felfordulás és kinyilatkoztatás történt - hogyan lehetnék biztos abban, hogy mit akarok? Mi a legjobb nekem?

Mi a legjobb nekik?

"Tudtad, hogy kötődtél, anélkül, hogy megértetted volna - mondta Aaron. A keze végigsimított az ingemen, hogy könnyedén masszírozza a hátamat. "Lehet intim viszonyban lenni valakivel, akihez nem kötődsz, de egy részed mindig is vonakodni fog. Nem teszek úgy, mintha nem voltak vágyaim, és bizonyos mértékig nem is éltem volna velük, de ugyanaz az érzés mindig visszatartott. Ilyen közel lenni valaki mással egyszerűen nem éreztem helyesnek."

Szóval nem csak én voltam így. A fiúk is érezték? Ismét visszapillantottam rá, a mellkasomban remegés támadt. Úgy vártam rájuk, hogy nem tudtam, mit csinálok. És ő is várt rám.

"Tényleg nem kell sietni az elköteleződéssel - mondta, és visszanézett rám azokkal a tiszta kék szemekkel. "Még csak most találtunk rád. Annyi időt tudunk neked adni, amennyire csak szükséged van."

Nem mindenki érezte így. A gondolataim West ma reggeli szavaira terelődtek. Biztosan minden rokonsági csoportban így van ez, beleértve Áronét is. Minél tovább tartottam ki, és hagytam őt pár nélkül, annál tovább kellett a többi rokonának meddőnek lennie.

"Biztos vagy benne?" Kérdeztem, mielőtt tudtam volna, hogy meg fogom tenni. "Úgy értem, hogy a rám várás a helyes döntés? Mi van, ha..."

A hangom elakadt. A kétségeim kínosan összekuszálódtak bennem.

Aaron előrehajolt, és átkarolt, az arcát az enyém mellé billentette. "Soha semmiben nem voltam még ennyire biztos, Serenity. Te vagy minden, amire csak vágytam egy társban."

A hátam megfeszült a mellkasának. Néhány centit hátrébb húzódott. "Nem szereted, ha az emberek a teljes nevedet használják, ugye?"

Grimaszoltam. "Nem annyira erről van szó, minthogy - csak annyira megszoktam, hogy úgy teszek, mintha nem is az én nevem lenne. Ahhoz, hogy úgy éreztem, mintha veszélyes lenne kimondani."

"Csak még egy dolog, amit vissza kell szerezned" - motyogta. "Te vagy Serenity Drake. Te vagy az utolsó a sárkányváltók sorában. Ez az örökség téged illet, és senki mást. Senki sem veheti el tőled."

Csókot nyomott a fülem mögötti érzékeny pontra. A vágy villáma lőtt át rajtam, egészen a nememig. Odatoltam magam hozzá, ő pedig az ölébe engedett. Amikor felemeltem a fejem, az ajkai ott voltak, hogy találkozzanak az enyémmel.

Addig csókolóztunk, amíg el nem kezdett elakadni a lélegzetem. Áron a hüvelykujját a pólóm szegélye alá csúsztatta. Bátorítóan motyogtam, mire ő egyenesen alá csúsztatta a kezét, a csupasz bőrömre. Az ujjbegyeit a mellem fölött cikázta, amitől a mellbimbóm kavicsos lett. Felnyögtem, és erősebben megcsókoltam. A szükség szűk gömbje alakult ki a lábaim között.

Óvatosan meglazította a melltartóm pántját a vállamon, hogy meglazítsa. Aztán belemártotta az ujjait a kosárba, hogy bőr a bőrhöz simogasson. Ziháltam, amikor a hüvelykujja alatt megforgatta a mellbimbómat, még élesebb csúcsra húzva azt. Lehajtotta a fejét, és végigcsipegette a nyakamat.

Minden ideg a testemben zümmögött az érintésétől. Megint elragadtattam magam, de már nem éreztem olyan ijesztőnek. Képes voltam rá. El tudtam viselni ezt a gyönyört. És ha abba akarom hagyni, tudtam, hogy csak szólnom kell.

Felnyomtam a kezemet Aaron pólója alá, éreznem kellett a mellkasának forró, feszes síkját. Azt a sok tekervényes erőt. Végigjártam ezeknek az izmoknak a vonalait egészen a nadrágja derekáig. Aaron felnyögött, és megszorította a mellem. A merevedése a combomhoz nyomódott. Olyan nagy és olyan kemény, csak nekem.

A gondolat éhséglángot küldött belém, de a pánik jeges szálkájával együtt jött.

Megkaphatnám őt. Magamhoz kötözhetném, hogy életem végéig az enyém legyen. Ha azt mondanám, hogy most már készen állok, hogy az egészet akarom belőle, nem habozna. Csak úgy odaadná magát, örökre. Egy alakváltónak, aki még csak nem is tudott átváltozni, egy sárkánynak, aki nem tudott saját szárnyakat növeszteni.

Visszahúzódtam, a fejem leesett. Áron keze megdermedt. "Elég messze?"

Belehúztam a levegőt, hogy megnyugtassam magam. Az éhség még mindig marcangolt. Az ajkaim fájtak, hogy érezzem az övét magamhoz szorítva.

"Elég messze" - egyeztem bele. "De... egy darabig itt maradhatunk."

Elvigyorodott, és visszahozta a száját az enyémhez.