Eva Chase - Dragon’s Tears, Harmadik fejezet

 


3. fejezet

Aaron

Amikor bebújtam a sátorba, Serenity keresztbe tett lábbal ült a hálózsákja közepén, és a telefonját grimaszolva nézte.

Én a saját hálózsákomba süllyedtem jobbra tőle. "Valami baj van?"

"Ó, tudtam, hogy itt fent valószínűleg nem lesz túl nagy térerő, de reméltem, hogy legalább még egyszer frissíteni tudom Kylie-t, mielőtt teljesen elveszítjük a kapcsolatot". Sóhajtott, és a telefont a hátizsákja külső zsebébe dugta. "Gondolom, úgyis lemerülne a töltésem, mielőtt túl sokáig tartana. Itt fent nincsenek kézre álló konnektorok!"

"Jól haladunk" - mondtam, érzékelve a vicce alatt rejlő kétségbeesést. Eleget láttam őt a barátjával ahhoz, hogy tudjam, mennyire számítanak egymásra. Serenity számíthatott a négy ránk, az alfáira, most már, de persze időbe telik, amíg ehhez hozzászokik. Még csak most talált elég bizalmat ahhoz, hogy teljesen befogadjon engem, mint társát.

Ez a gondolat közelebb húzott hozzá. Közelebb hajoltam hozzá, és a borostyánszínű szemében a vonzalom szikrája gyúlt fel. Felemelte a fejét, hogy mohón válaszoljon a csókomra.

Amikor először találkoztam a sárkányváltónkkal, azon tűnődtem, hogy a rendíthetetlen vonzalom, amit iránta éreztem - hogy a közelében legyek, hogy megérintsem, hogy örömet okozzak neki - vajon enyhül-e majd, ha a párkapcsolatunk beteljesedik. Úgy tűnt, a válasz nem. Tegnap este óta a vágyam iránta egyáltalán nem enyhült. Huszonhét éven át sikerült a nadrágomban tartanom a felszerelésemet, és most gyötrelmes volt elképzelni, hogy akár egyetlen éjszakát is kibírjak anélkül, hogy ne hallanám alattam a nyögését.

Olyan hangot adott ki, ami már majdnem nyögés volt, amikor a nyelvemet a szájába cikáztattam. Ujjai végigkísérték a nyakamat, hogy belegabalyodjanak a hajamba. Még közelebb húzott magához. A gyönyör szikrája száguldott végig a fejbőrömön. Megfogtam az állát, és erősebben csókoltam. Aztán hagytam, hogy a kezem lecsússzon az inge fölé, hogy megsimogassam a mellét. A mellbimbó kirajzolódott a tenyerem alatt.

A torkából nyöszörgés kúszott ki. Bátorítóan ívelt az érintésemre. Görbéi olyan puhák voltak az ujjaim alatt, de még mindig éreztem az erőt az egész testében. Ez a kombináció izgatottá tett. Micsoda nő volt a társam.

Felhúztam az inge szegélyét, hogy bőr a bőréhez érjek. Serenity zihálva kapta el a számat, amikor az ujjbegyeim a melltartóján keresztül a melle hegyét súrolták. Az ujjai a vállamra tekeredtek. Aztán megfeszült.

Hátráltam, hogy lássam az arcát. "Jól vagy?"

A szája eltorzult. A szemében még mindig égett a vágy. "Tovább akarok menni. De... Westnek is a sátorban kellene aludnia az éjszaka első felében, nem? Lehet, hogy bejön, amíg mi..." Görbe mosollyal gesztikulált közöttünk.

Áh. Időbe fog telni, amíg ő is hozzászokik a kapcsolatunknak ehhez az aspektusához. Megsimogattam az arcát és a nyaka oldalát.

"Tudod, ha minden jól megy köztünk, a jövőben lesznek olyan pillanatok, amikor a többi alfa nem csak velem lát téged... ők is csatlakoznak hozzánk."

A mellkasához húzta a lábait. "Tudom. Ezt még mindig nehéz felfognom. Nem mintha valaha is próbáltam volna már hármasban, nemhogy... ötszemélyesben?"

Ha Serenity alakváltók között nőtt volna fel, látva az anyját a négy apjával, nem érezné ezt a habozást. És ez azoknak a gazembereknek a hibája volt, akik a vérontással széttépték a családját.

Az állkapcsom egy másodpercre összeszorult, mielőtt kényszerítettem, hogy ellazuljon. A múlt elmúlt, bármilyen szörnyű is volt. Csak annyit tehettünk, hogy innen továbblépünk. És megbizonyosodni arról, hogy a maradék gazemberek közül senki sem kap még egy esélyt, hogy kárt tegyen a még megmaradt sárkányváltóban.

Serenity nem érdemelte meg, hogy siettessük, de az sem lett volna helyes, ha arra bátorítom, hogy engem tekintsen az egyetlen társának. Gyengéd csókot nyomtam az ajkára. "Adhatunk neked időt. Ne érezd úgy, hogy siettetned kell a dolgokat. Én pedig itt vagyok neked, bármiben is legyen rám szükséged. De szerintem jót fog tenni neked, ha megpróbálsz nyitott maradni. A sárkányváltók nem csak egy társra valók. Egyedül nem leszek elég ahhoz, hogy kielégítselek."

A szeme csillogása pajkossá vált. "Eddig nagyon jól csinálod." Újra megcsókolt, hosszan és lassan. Aztán olyan közel tolta a hálózsákját az enyémhez, amennyire csak tudta. "Átölelsz, amíg elalszom?"

Lefeküdtem mellé, és átkaroltam a derekát, az arcomat az övé mellé billentettem. "Addig és azután is, Serenity."

* * *

Ren

A lábujjam beleakadt az ösvény egyik gerincébe, és megbotlottam előre. Egy káromkodás hagyta el a számat, de visszanyertem az egyensúlyomat, mielőtt Nate segítő keze elért volna. "Jól vagyok, jól vagyok."

"Bárki is választotta ezt az útvonalat, nyilván nem nagyon törődött a könnyű haladással" - mondta Marco, felhúzva a szemöldökét, miközben szemügyre vette a környezetünket. "Egy kis átrendezés talán nem ártana."

Nem tudtam vitatkozni. Ha a tegnapi túrát nehéznek tartottam is, a mai egyenesen brutális volt. Az ösvény a reggel folyamán meredeken felfelé kanyarodott, és közvetlenül azután, hogy megálltunk egy gyors ebédre, a falak a fejünk fölött mennyezetté ferdültek össze. Most egy barlangban sétáltunk. Egy barlangban, amelynek padlója nagyon egyenetlen volt, és csak a mennyezeten időnként megjelenő résekből áradt halvány fény. Lépteink halkan visszhangoztak a barlangi folyosón.

A hőmérséklet ezzel egy időben csökkent. Nyirkos hideg súrolta az arcomat, ahogy továbbhaladtam. Most már nagyon örültem a pehelykabátnak. De a bennem lévő húzás tovább sürgetett, most még kitartóbban, mint korábban. Bármi felé is tartottunk, határozottan közelebb kerültünk hozzá.

"Van már valami világosabb elképzelésed arról, hogy mit keresünk, vagy hogy milyen messze lehet előttünk?" kérdezte Aaron.

Megráztam a fejem. "Az érzés, amit érzek, még mindig csak egy homályos húzás. De tudom, hogy jó irányba megyünk." Ha ez az érzés nem lett volna elég a megerősítéshez, alig egy órával ezelőtt észrevettem egy újabb pontjelet, ahol anya energiája megmaradt. Ő is belépett ebbe a barlangba, úgy hét évvel ezelőtt. Belépett, és otthagyta a nyomát, hogy megtaláljam.

A falakba vésett tündérmágia egy-két darabkáját is észrevettük, bár a srácok nem gondolták, hogy új keletű lenne.

Valami kettéválasztotta előttünk a ködös, szürke alagutat. Ráhunyorítottam. Néhány további lépés után kivettem, hogy mi az - egy sziklarepedés. A barlang két járatra szakadt.

"Nem vagyok nagy labirintusrajongó - motyogta West.

Én sem, de ahogy elértük az elágazást, a bennem lévő húzás elég világosan balra rántott. "Arra megyünk - mondtam, és mutattam. "Nem probléma."

"Bízom az ösztöneidben - mondta Aaron -, de nem szeretem a további lehetőségeket egy rajtaütésre, amikor több átjáró között kell mozogni. Szerintem gyorsan fel kellene fürkésznünk mindkét oldalt - ellenőriznünk kellene, hogy nincs-e jele potenciális ellenségnek."

"Rendben" - mondta West, és a jobb oldali átjáró felé lopakodott. "Akkor lássunk hozzá."

"Tizenöt perc, és ha addig nem láttok semmi okot az aggodalomra, találkozzunk újra" - szólt utána Áron. Elindult a bal oldali folyosón, engem pedig otthagyott Marcóval és Nate-tel.

A nagy medvebőrű alakváltó keresztbe fonta a karját a mellkasán, úgy meredt rám, mintha valami közvetlen fenyegetés lenne, amitől meg kell védenem magam. Nagyra értékeltem, hogy vigyázni akart rám, de néha kissé fojtogatónak éreztem a védelmező szándékát.

"Biztos vagyok benne, hogy a köveken kívül nincs errefelé semmi - mondtam. "Hacsak nincsenek szikladémonok, vagy valami, aminek a létezéséről nem vettétek a fáradságot, hogy elmondjátok, nem lesz semmi bajunk."

"Nincsenek szikladémonok" - mondta Marco vigyorogva. "Bármennyire is élveznék egy kis szünetet. A túrázás, túrázás, túrázás tényleg monotonná válik."

"Láttuk azokat a jeleket, hogy a tündék már jártak itt" - mondta Nate. "Jobb az óvatosság, mintha veszélynek tennénk ki magunkat."

Nem mondhatnám, hogy pontosan elleneztem volna ezt a fajta szünetet. Letettem a csomagomat, és meggörbítettem a vállamat. Lüktettek a mozdulattól.

"Kell egy kis segítség azokkal?" Marco szuggesztív hangon szólalt meg.

Megforgattam a szememet, mire a vigyora kiszélesedett. De valójában nem bánnám, ha egy kis segítséggel dolgoznám ki az izmaim görcsét. "Adj bele mindent, amid csak van" - mondtam, és vállat vontam a kabátomról, hogy jobban hozzáférjen.

Marco hajlékony kezei a vállamon telepedtek meg az ingem szövetén át. A hüvelykujjait tökéletes nyomással fúrta az izmaimba. Felnyögtem a vállaimban szétterülő égő érzéstől, ő pedig kuncogott. Hirtelen sokkal melegebbnek éreztem a barlang levegőjét.

A barlang másik végéből, visszafelé, amerre jöttünk, csobogás hallatszott. Nate háta megmerevedett. Elfordult feléje, vaskos karjai meghajlottak. Más hang nem hallatszott, de nem nyugodott meg.

"Valószínűleg semmi - mondtam. "Csak egy kavics, ami leesett a mennyezetről."

"Meg kellene néznem, hogy megbizonyosodjak róla" - mondta Nate. Aztán tétovázott, tekintete Marco felé vándorolt. "Vigyázol Renre?"

"Persze" - mondta Marco, és szórakozottnak tűnt. "Egyébként is, a többiek közül bármelyik irányból is támadna ránk az ellenség, egy van belőletek. Ha elkezdesz sikoltozni, tudni fogjuk, hogy indulnunk kell."

Nate rávillantott a jaguárváltóra, és elindult a barlang felé. Marco folytatta a vállam masszírozását. Nem tartott sokáig, mire a medvealakító izmos alakja eltűnt a sötétben. Marco közelebb hajolt, és hagyta, hogy ujjai a kulcscsontomig merüljenek.

"Végre egyedül vagyunk - mormolta a fülembe.

A várakozás borzongása futott át rajtam, még akkor is, amikor elmosolyodtam. "És pontosan mit feltételezel, mi fog történni most, hogy már egyedül vagyunk?"

"Nem teszek feltételezéseket. Csak ajánlatokat teszek. Mit szólnál ahhoz, ha a várakozásunk hátralévő részét úgy töltenénk el, hogy mindketten nagyon élvezzük?"

"Olyan nagyra tartod a képességeidet" - cukkoltam. Aztán a keze közvetlenül a melltartóm alá merült, végigsimította az érzékeny bőrt közvetlenül a melleim csúcsa felett, és elakadt a lélegzetem. A testem magától megmozdult. Hátradőltem neki, a fejemet hátrahajtva, miközben a nyakam oldalához szorította a száját.

"Jó okkal" - mondta Marco, a leheletét forrón a bőrömhöz szorítva. Olyan nehéz volt ellenállni a magamból feltörő szenvedélyes szükségletnek. És miért is kellett volna ellenállnom neki? Ahogy Aaron mondta tegnap este, mind a négy srác a haverom volt. Mindegyikükkel jobban meg kellett barátkoznom. Hogy megnyíljak az élménynek.

Megfordultam Marco ölelésében, és magamhoz rántottam a száját. Megcsókolt, a mellkasából éhes hang visszhangzott. A keze felcsúszott a hátamon az ingem alá, és fürgén kioldotta a melltartómat. Ahogy a kosarak meglazultak, ismét a melleimhez nyúlt, hüvelykujjait a mellbimbóim körül forgatta, majd addig cikázott rajtuk, amíg fel nem kapkodtam a levegőt.

A csípőm az övéhez dőlt. Egyik kezét leengedte, hogy megragadja a derekamat, és megpördültünk, hogy a kőfalnak támaszkodhassak. Az érintése a csípőmön és a combomon cikázott. Keményen megcsókoltam, nem törődve a mögöttem lévő érdes felülettel, csak még többet akartam érezni.

Marco ajkai eltávolodtak az enyémtől, hogy az állkapcsom mentén egy bizsergető vonalat harapdáljon. "Ó, én lángok hercegnője" - mondta a csípések között. "Csodálatos vagy. Nincs rá más szó. El sem tudtam volna képzelni jobb társat."

Valami artikulálatlant és bátorítót motyogtam, elmerülve a gyönyör ködében. A szemhéjaim megrebbentek. A Marco mögötti barlang fénye mintha velük együtt lobogott volna - és megszilárdult volna egy humanoid alakban.

Már nem voltunk egyedül.