Eva Chase - Dragon’s Tears, Hetedik fejezet

 


7. fejezet

Ren

A szabad levegő a szárnyaim fölött zengett. Sárkánytestem siklásában gyönyörködve suhantam át a hegyoldalon. A barlangokba bezártság után a szabadság érzése szédületbe ejtett. Egy részem arra vágyott, hogy olyan erősen csapkodjak a szárnyaimmal, ahogy csak tudtam, és végigrepüljek a magasodó csúcsok körül, de visszafogtam az indulataimat. Nem szórakozni jöttem ide.

Éles sárkányszemem újra végigpásztázta a sziklás terepet. Áronnak igaza volt, amikor kételkedett az itteni vadászati lehetőségekben. A hegynek ezen a szintjén nem láttam semmi élőlényt.

Most sas alakban követett engem, és a saját keresésemet végezte, miközben szemmel tartott. Arra az esetre, ha elveszíteném az irányítást a váltásom felett. Nem igazán tetszett, hogy van egy bébiszitterem, de azért mégiscsak megnyugtató volt. Az utolsó két alkalommal, amikor kifogytam az energiából, és vissza kellett váltanom, nem kaptam sok figyelmeztetést.

Megfordultam, hogy lejjebb csússzam a lejtőn, oda, ahol néhány ritkás fa és bokor kapaszkodott a sziklába. Az egyre mélyülő esti sötétség elrejtette hatalmas, pikkelyes alakomat bárki elől, aki esetleg felpillantott volna a lenti városból. Sunridge-ből csak egy halványan foltos fényt láttam a hegyek közötti árnyékos tájban.

Amíg Marco és Nate lábadozott, West, akinek mindannyiunk közül a legélesebb orra volt, a maradék élelmiszerkészleteinket is felélte. A kekszek mellett egy csomó marhahúsdarabot és egy zacskó almát is ki kellett dobnunk. Az én drága Doritosom biztonságban volt, de nem jutottunk vele messzire.

Így, bár a vadászat nem bizonyult túl eredményesnek, nem volt más választásunk, mint megpróbálni. Amint újra gyalogolni kezdtünk, lassabban, hogy a legyengült fickóknak is megfeleljen, szerencsénk volt, hogy találtunk egy elég széles rést a mennyezeten, hogy a sárkány alakom átférjen rajta. Szoros volt a szorítás.

A figyelmem visszatért a jelenbe. Egy árnyék mozdult meg a gyér bozót között. Egy nagy nyúl, aki tétován ugrált egyik bokorról a másikra. Öt embernek nem volt valami nagy étkezés, de most már mindent elfogadtam, amit kaphattam.

Lecsaptam, kinyújtva mellső lábaimat. A nyúl megdermedt az ereszkedésem hangjára. Az utolsó pillanatban úgy döntött, hogy a futás talán jobb stratégia lenne. Túl késő volt. A karom felkapta, egyik karom elvágta a nyakát, hogy ne tudjon tovább vergődni.

Megölni könnyebb volt, mint vártam. Valami természetes ösztön vette át az irányítást. Eszembe jutott, mit mondott West a múltkor, miután megölt egy szarvast. Itt mind ragadozók vagyunk. Akkor azt hittem, hogy csak az alfákról beszél. De lehet, hogy rám is gondolt.

Nem akartam, hogy valaha is hozzászokjak a gyilkoláshoz.

Az izmaim kezdtek rángatózni attól, hogy el kell engednem ezt a formát. Már egy ideje tartottam, tovább, mint az előző két alkalommal, de nem akartam a szerencsémet próbára tenni. Felsuhantam a hegyoldalon a hasadék felé, amin keresztül előbukkantam. Aaron utánam körözött, egy kisebb nyulat szorongatva.

A bizsergés egyre mélyebbre fúródott az izmaimba. Sárkányom állkapcsa összeszorult. Meg kellett kapaszkodnom. Ha visszaváltozom emberi alakba, itt kint a hegyoldalban, teljesen meztelenül... Ha túl messze lennénk a barlangtól, még Aaron sem tudna időben visszavinni, mielőtt halálra fagyok. És akkor nem maradnának sárkányváltók.

Szárnyaimat a levegőbe löktem. Már nem éreztem olyan felemelőnek. Megláttam a megváltásomat előttem. Vékony füstcsík csordogált fel a hideg esti levegőbe. Elindultam feléje.

A durva szikla pereme súrolta a pikkelyeimet, ahogy átmerültem rajta. Átváltoztam, ahogy zuhantam, és már részben emberi térdeken értem földet. A becsapódás megrázta a csontjaimat.

De a nyúl még mindig nálam volt, vastag bundája puha volt a szorító ujjaim között.

Nate odasietett a ruháimmal. A medvealakító még mindig lomhábban mozgott, mint általában, de a nap előrehaladtával egészségesebb színt vett vissza. Úgy tűnt, a szén, amit West és Marco adott neki, sokat segített. Utáltam belegondolni, mi történt volna, ha többet esznek a kekszből. Vagy ha mindannyian ettünk volna.

Hagytam, hogy Nate a vállamra terítse a kabátomat, hogy elhárítsa a hideg rosszabbik részét, aztán a lehető leggyorsabban magamra rángattam a többi ruhámat. Még félúton is remegtem, mire végeztem. Odasietettem a tűzhöz, ahová Nate már hozta a nyulat és Áron nyulát.

A sasszemű váltóm éppen az ingét húzta magára. A jól izmolt mellkasának - komolyan, az egy nyolcas csomag volt? - pillantása, ahogy eltűnt a szövet alatt, elég volt ahhoz, hogy egészen másfajta borzongás járjon át. Oké, most már melegem volt.

Marco a tűz mellett heverészett, és most már sokkal kevésbé tűnt fájdalmasnak. De tudtam, hogy a méreg erősebben hatott rá, mint Nate-re, valószínűleg azért, mert nagyobb adagot kapott belőle. A szája még mindig kissé eltorzult, amikor lehajolt, hogy felkapja a müzliszeletet, amit West dobott neki. És a viccelődése sem volt olyan könnyed, mint általában.

"Jobb, ha azok a gazemberek nem szórakoznak velünk még egyszer - mondta komolytalanul. "Most már tényleg van egy csontom, amit ki kell piszkálnom velük. És néhányat szívesen beledugnék a testük különböző részeibe. Egy szép, éles borda a gyomrukon keresztül pont jó lenne."

West megforgatta a szemét. Előrehajolt, hogy a tűzbe bökjön. Tudtam, hogy lassan nekünk is fogytán a fa. Túl nehéz volt ahhoz, hogy sokat cipeljünk, és nem tudtunk semmit sem gyűjteni, hogy pótoljuk a készleteinket, mióta beléptünk a barlangokba. Lehet, hogy holnap reggel másfajta föld feletti utat kell tennem.

"Nyilvánvalóan nem tettek akkora kárt benned - mondta West Marcónak. "Még mindig ugyanúgy jár a szád, mint mindig."

Marco rosszalló pillantást vetett rá. "Sokkal több kell ahhoz, mint néhány szennyezett keksz, hogy a macskafélék vezérét elintézd."

"Nem tudjuk, mivel próbálkoznak legközelebb." Nate belevájta a kést a nyúl bundájába, hogy megnyúzza. "Ma éjjel különösen ébernek kell lennünk az őrségben."

"Tényleg azt hiszed, hogy aggódnunk kell... a gazembereken kívül más emberek miatt is?" Merészkedtem. Még mindig nem voltam biztos benne, hogy mennyire volt bölcs dolog közvetlenül megemlíteni a tündéket. West ma reggel nem tett többet, minthogy célozgatott arra, hogy közük lehet a dologhoz.

Aaron egyértelműen rájött, mire gondolok. "Minden nagyobb természetfeletti közösség között vannak szerződések - mondta. "Egy közösség vezetőit provokálatlanul megtámadni komoly következményekkel járna. Hatalmas kockázatot jelentene."

"Ha bebizonyosodna, hogy ki volt benne" - mormolta West. "Csak megkönnyítené valaki másnak a dolgát, és megúszhatná büntetlenül."

"Annyira megromlott a viszony a különböző közösségek között, hogy meg akarnak szabadulni tőlünk?" Kérdeztem.

Áron megrázta a fejét. "Nem gondoltam volna. Lehetséges, de West a legrosszabb magyarázatra ugrik, nem pedig a legvalószínűbbre."

"Könnyű ezt mondani, amikor csak úgy elrepülhetsz innen, ha ennyire nehéz lesz a helyzet, sasfiú" - mondta Marco.

A hangja kötekedő volt, de láttam, hogy Áron állkapcsa megrándul. Néhány nappal ezelőtt mesélte, hogy a többi rokoncsoport hajlamos a madarakat valami alacsonyabb rendűnek tekinteni - és ezért őt az alfák közül a legkevésbé fontosnak. Ő nem vette be ezt a hiedelmet, de az ilyen megjegyzéseknek még mindig fájdalmasnak kell lenniük. Tudtam, hogy soha nem hagyna el minket, bármennyire is nehezek a dolgok.

"Kivéve, hogy nem tenné - mondtam. "Mindannyian megtesszük a tőlünk telhető legjobbat."

"A legjobb, amit tehetünk, az lenne, ha máris eltűnnénk erről a hegyről" - mondta West. "Gondolom, fogalmad sincs, hogy ez meddig fog még tartani, Sparks?"

Grimaszoltam a becenévre, de a zsigereim ugyanakkor összeszorultak. Még mindig éreztem a belső rántást arrafelé, ami ránk várt - de fogalmam sem volt róla, meddig kell még mennünk. Ha egyedül is előre tudtam volna száguldani...

De az hülyeség lett volna. És pontosan ezt akarná bárki, aki meg akar szabadulni tőlem. Ezek a támadások mindig is a sárkányváltókról szóltak elsősorban. A gazemberek az én vonalamat akarták kiiktatni. Az alfáim csak azért sérültek meg, mert az utamba álltak.

"Nem lehet olyan messze" - vettem rá magam, hogy kimondjam. "Nem lehet már olyan sok hegy."

"És holnap Marco és én a szokásos tempót tudjuk tartani" - mondta Nate. A megnyúzott tetemeket a tűz fölé helyezte. A lángok felnyaldosták a húst, és ínycsiklandó pörkölési illatot árasztottak a levegőbe. "Nincs értelme olyan dolgokon pörkölődni, amiket nem tudhatunk. Csak készüljünk fel, amennyire csak tudunk, és készen állunk, bármi történjék is."

Azt kívántam, bárcsak én is ugyanezt a könnyed magabiztosságot érezném. Még abban sem lehettem biztos, hogy egy műszakot tíz percnél tovább tudnék tartani egyhuzamban.

De még ha West kérdése kissé nyers is volt, nem tévedett. Ők négyen miattam voltak itt, a küldetés miatt, amire anya küldött. Ha Marco vagy Nate nem csak beteg lett volna, az is az én hibám lett volna.

Viszketett az ujjam, mert nem volt mit ellopni. Minden, ami körülöttem volt, vonzó célpont volt.

Mert túl közel volt ahhoz, hogy az enyém legyen, rájöttem. Valahol az elmúlt napokban az elmém teljesen hozzászokott ahhoz a gondolathoz, hogy a körülöttem lévő négy srác és köztem megmagyarázhatatlan kapcsolat van, olyan kapcsolat, amely a belső köröm részévé tette őket - amely eddig csak engem, anyámat és Kylie-t foglalta magában. Nem jelentett megkönnyebbülést, hogy ellopjam azokat az embereket, akikben bíztam, hogy mellettem állnak.

A nyugtalanság egész vacsora alatt a gyomromban maradt. Az éhségem elszállt, de egy tisztességes adag nyulat erőltettem le, amit egy müzliszelet követett, csak hogy fenntartsam az energiámat.

Marco és West vette át az első őrséget. Elmentem segíteni Áronnak felállítani a sátrat, míg Nate befejezte a táborhely biztosítását.

Ahogy az ujjaim itt-ott Aaron ujjait súrolták, ahogy elhaladt mellettem, hogy megjavítsa az egyik rudat, egy másfajta éhség kezdett feltörni bennem. Az a szükséglet, hogy érezzem azt a kapcsolatot köztünk, hogy emlékeztessem magam arra, hogy helyes, hogy mindannyian itt vannak velem.

Amikor bebújtunk, megfogtam a kezét, és lehúztam, hogy leüljön velem a hálózsákom tetejére. A karjába vett, és megcsókolt. Abban a pillanatban, ahogy az ajkai szétválasztották az enyémet, és a teste melegét hozzám simította, minden aggodalmam elszállt. Itt voltam, ahol lennem kellett volna, azzal a férfival, akivel lennem kellett volna.

Leengedtem magunkat az oldalunkra a párnázott felületen, érezni akartam, hogy tetőtől talpig hozzám simul. Átkarolt, a hüvelykujja a hátam csupasz bőrét cikázta közvetlenül az ingem alatt. Megremegtem a gyönyörtől, és erősebben megcsókoltam.

A sátorszárny recsegett. Elhátráltam a csókból, és felpillantottam. Nate bejött, magas termete meggörnyedt, hogy ne borítsa fel a sátrat. Sötétbarna szemében forróság lángolt, ahogy befogadott minket, de tétovázott, mintha nem tudta volna, hogy továbbmenjen-e előre, vagy menjen vissza kifelé.

Hirtelen nem éreztem elégnek, hogy Aaron velem van. Többre volt szükségem. Teljesen be kellett burkolóznom a vágy és a szeretet kötelékébe, amely mindannyiunk között feszült.

Tegnap majdnem engedtem ennek a vágynak Marco és West esetében. A srácok azt hitték, hogy ez normális. Miért kellett volna visszafognom magam?

Nagy levegőt vettem, és kinyújtottam a kezem.

Nate arcára mosoly ült ki. A másik oldalamra kuporodott, és csókot nyomott a tarkómra. És csak úgy, melegség vett körül.

A medvealakító pézsmaillatának borsos illata keveredett a sasom sós ízével. Mélyen beszívtam, és újabb csókba húztam Áront.

Két pár kéz végigvándorolt a testemen. Két pár ajkak jelezték a bőrömet. Áron nyelve összefonódott az enyémmel, miközben Nate a vállam hajlatába csípett. A medvemódosító átkarolt, hogy megsimogassa a mellemet. Aaron ujjai végigsimítottak a derekamon, és közelebb rántották a csípőmet az övéhez. A dudorodó erekciója kínzóan keményen nyomódott hozzám. Nyüszítve íveltem bele.

Nate meglazította az ingemet, és a sasváltó hátrahúzódott, hogy a másik alfa lehámozhassa rólam. Aztán Aaron gyors munkát végzett a melltartómmal. Megrángattam a saját ingét, alig vártam, hogy láthassam azt a keményedő mellkast, amibe egy órája csak egy pillantást vetettem. Levetkőztette, és Nate ugyanezt tette mögöttem kuncogva. Amikor mindketten újra közelebb csúsztak, a köztünk lévő forróság, csupasz bőr a csupasz bőrhöz, egyenesen égetett.

Áron követelte a számat, és közben a csupasz melleimet is megmarkolta. A csúcsok egyetlen érintésre megpattantak. Nate a gerincemen kezdett el végigcsókolni. Ajkának minden egyes nyomása a boldogság sürgető fájdalmát küldte át rajtam. Nyögdécseltem és vonaglottam, a kétségbeesett vágy a felszabadulás után - bármit, bármit, amit csak kaphatok - egyre erősödött bennem.

Nate megállt a hátamnál, és nyelvével végigsimított az érzékeny bőrön. Bátorítóan nyöszörögtem. Aaron a hüvelykujjaival még merevebb csúcsokra ingerelte a mellbimbóimat. Minden egyes mozdulatuk a csúcsokon tovább szította bennem a szükség lángját. Aztán Nate keze a fenekemre csúszott, és a lábaim közé.

Újabb nyögést adtam ki, és belenyomódtam az érintésébe. A bugyim átázottnak éreztem. Vajon a nadrágomon keresztül is érezte, mennyire be vagyok indulva?

Aaron lehajtotta a fejét, hogy a szájába szívja a mellem hegyét. Nate megsimogatta a csiklómat. Egy zihálás hagyta el az ajkaimat. Az együttes figyelmességük okozta érzések nyomasztóak voltak, de ó, annyira jók.

Ringattam a csípőmet, és a csiklóm megérintette Aaron erekcióját. Egyszerre csak nem bírtam tovább a vágyakozást. A nadrágját rángattam, a gombot tapogattam. Részben lerántottam a nadrágot. Aaron felnyögött, ahogy a farkát tapogattam. A selymesen kemény hossza lüktetett a kezemnek.

"Serenity" - motyogta. Majdnem úgy hangzott, mint egy kérdés. Amire tudtam a tökéletes választ.

"Bennem" - mondtam egy újabb nyöszörgés körül. "Most."

A két srác együtt rántotta le a nadrágomat. Aaron megfordított, hogy Nate-tel szemben álljak. Miközben a medvebőrváltó odahajolt, hogy szájon csókoljon, a sasom hátulról simogatott a lábam közé, ahogy Nate is tette korábban. Boldogan hümmögött, ahogy az ujjai tesztelték az ottani nedvességet. Belemártotta őket a forró, nyálkás közepembe, és én Nate szájához simulva ziháltam. Aztán Áron farkának feje végigsimított a nyílásomon. Megborzongtam a gyönyörtől, már-már az elvesztés határán voltam.

Lassú, egyenletes lökésekkel engedett belém, amitől a gyönyör lángja lángolt át rajtam. Soha nem éreztem magam olyan teljesnek, mint amikor betöltött. De Nate még mindig ott volt velem is, a nyögéseimen keresztül csókolgatott, simogatta a melleimet, majd lenyúlt, hogy megmasszírozza a csiklómat.

Aaron hátulról egyre mélyebbre merült belém, a csípőmet fogta, hogy stabilizálja. A bennem lévő gyönyör a farkának minden egyes pumpálásával és Nate kezének minden egyes mozdulatával egyre csak duzzadt, míg szinte elviselhetetlenné nem vált. Még többet kellett visszaadnom belőle.

Nate farmerjáért tapogatóztam. Egy gyors mozdulattal kigombolta a sliccét. A csípője felém rándult, amikor belecsúsztattam a kezem. Az ujjaim a farkára záródtak, amely ugyanolyan kemény volt, és még nagyobb, mint Aaroné, hogy illeszkedjen a medvemódváltó masszív testalkatához. Már az érintésétől felnyögtem.

Szorosan megragadva a selymes bőrt, fel-le csúsztattam a kezemet Aaron ritmusának ütemében bennem. Precum gyöngyözött a hegyén. Végigcsúsztattam a hosszán. Nate felnyögött, és a száját az enyémhez szorította.

Aaron megigazította a szögünket, így még mélyebben töltött ki. A szára súrolta azt a különleges pontot bennem, és éreztem, hogy a teljes boldogság szélére sodródom. Még erősebben szorítottam Nate-et, gyorsabban pumpáltam, ő pedig felém düllesztette a csípőjét. A csókjai szaggatottá váltak. Ahogy a lélegzetem is. Még egyszer utoljára megdörzsölte a csiklómat, és az orgazmusom tűzijátékként robbant szét bennem.

Szétváltam, Nate farkába kapaszkodva, és ő követett engem. Egy forró folyékony fröccsenés csapott a gyomromba. Aztán Aaron is elélvezett, csípőjének néhány utolsó rántásával. Megharapta a vállamat, miközben kiömlött bennem. A fájdalom és a gyönyör keveredése elég volt ahhoz, hogy újra a szakadék szélére sodorjon.

Zihálva és csont nélkül omlottunk egymásnak. Nate lesöpörte az izzadságtól nedves hajamat a homlokomról, és egy csókot nyomott a homlokomra. "A mi sárkányváltónk" - mondta olyan gyengéden, hogy a szívem fájni kezdett.

Aaron felkapta a hálózsákját, és magunkra húzta, mint egy takarót. Így aludtam el, két társam közé bújva, és csak egy kis időre tudtam elfelejteni, hogy az utunk legnehezebb része még előttünk állhat.