Eva Chase - Dragon’s Tears, Ötödik fejezet

 


5. fejezet

Ren

Valakinek a szája a csupasz bőrömön mozgott. Forró leheletével és a fogai súrlódásával perzselte meg. A lélegzetem már éles zihálásban jött.

Végigcsókolta magát a torkomon, a melleim között és a hasamon. A nyelve megperzselt mindenhol, ahol hozzáért. Ujjai végigvonultak az oldalamon, még forróbbak voltak, mint a szája. A csípőmön pihentek meg, ahogy az arca a csiklóm fölött lebegett.

A várakozás és a szükség bizsergett bennem. Bátorítóan felkönyököltem, ő pedig a szájába vett.

A nyelve végigsiklott a csiklómon, és a gyönyör szikráit küldte végig a testemen. Nyöszörögtem, ahogy egyre erősebben szopott. Úgy nyelte el a magomat, mintha egészben akart volna lenyelni, és én teljesen beleegyeztem. Felnyögtem, ujjaimat a puha, sima hajszálaiba fonva. Egy mélyebb szükség duzzadt bennem. A vágy, hogy érezzem őt magamban, az egészet. Tudni, hogy ő az enyém, én pedig az övé vagyok, most és mindörökké.

"Kérlek", motyogtam. "Kérlek." Megrángattam a haját, mire ő felemelte a fejét. West sötétzöld szemei csillogtak. Az ajkai elégedett mosolyra görbültek, és...

Felriadtam, a szívem hevesen dobogott. A hűvös hegyi levegő lehűtötte kipirult arcomat. A vastag hálózsák súlya beborított. Teljesen be voltam takarva, és teljesen egyedül voltam. Ez csak egy álom volt.

De bassza meg, micsoda álom volt. A bugyim átázott a leggings alatt, amit az ágyban viseltem. A szükség fájdalma mélyen a gyomromban lappangott. Késztetést éreztem arra, hogy magam nyúljak le és intézzem el a dolgokat, de valójában nem voltam egyedül a sátorban. Marco az egyik oldalamon feküdt, és a lélegzetét mormogva az alvó macskák apró nyávogására emlékeztetett. És West, az igazi West...

Ösztönösen elfordítottam a fejem, hogy ránézzek, mintha meg akartam volna győződni róla, hogy még mindig az a mogorva, távolságtartó fickó, akit a múltkor még egy csókra is rá kellett vennem. Bár az egy elég jó csók volt, amikor beadta a derekát. A tekintetem megtalálta az alakját a sötétben, ahogy az oldalán feküdt tőlem néhány méterre.

De nem aludt. A kinti tábortűz fénye éppen csak annyira szűrődött át a sátor falán, hogy ki tudtam venni a vonásait. Hogy lássam, ahogy visszabámul rám.

A pulzusom ismét megugrott, ahogy a tekintetünk találkozott. Arra számítottam, hogy elhúzza az övét, hogy elfordul, és kizár engem. Ehelyett a szeme az enyémbe meredt. Nem volt bennük ugyanaz a kéjes melegség, mint az álmomban, de a bőrömön mégis bizsergés kúszott végig. Az arckifejezése feszült volt, de ugyanazt az éhséget láttam benne, mint amikor meztelenül nézett rám a műszakom után. Mintha csak egy hajszál választotta volna el attól, hogy kinyújtsa a kezét, és magához rántson.

Mintha pontosan ugyanabból az álomból ébredt volna, mint én. Hirtelen biztos voltam benne, hogy ez történt. Éreztem az izgalmát a levegőben, fenyőillatú pézsmaillatát. De ő küzdött ellene.

Megnedvesítettem az ajkaimat, és a tekintete a számra siklott. Mielőtt eldönthettem volna, mit tegyek ezzel a furcsa, de ó, annyira csábító pillanattal, Marco megmozdult a másik oldalamon. Közelebb húzódott, és a tarkómat simogatta.

"Valaki úgy érzi, hogy szüksége van egy kis éjszakai akcióra?" - mormogta lanyha hangján. Gondoltam, hogy nem csak West izgalmának illata terjengett a levegőben. Az idegeim zúgtak a várakozástól. Valamire szükségem volt, az biztos volt.

Bátorítóan íveltem Marco felé, ő pedig megcsókolta az állkapcsom hajlatát. A hálózsákom cipzárja sziszegett, amikor leengedte, hogy jobban hozzáférjek.

Hátrahajtottam a fejemet, hogy a nyakamból többet kínáljak neki. Marco forró szájával megbélyegzett, testét az enyémhez húzta. A keze felvándorolt a pólóm alá. Felnyögött, amikor az ujjai végigsimítottak a nem zárt melleimen. Ügyesen simogatta őket, végigkövetve a gyönyört a mellkasomon, én pedig felnyöszörögtem. A tekintetem visszacsúszott lefelé, hogy ismét találkozzon Westével.

Még mindig figyelt. A pupillái kitágultak, és hallottam, ahogy a lélegzete az enyémmel együtt gyorsul. A vágyának tudatában még jobban felizgultam. Ziháltam, amikor Marco megcsípte az egyik mellbimbómat.

"Mondd el, mit akarsz, hercegnő - mondta halkan. "Bármit. A tiéd."

Nem hittem, hogy valaha is jobban vágytam volna bármire, mint hogy West átlépje a köztünk lévő szakadékot, és hozzáadja a száját és a kezét. Már a gondolattól is kétszer olyan nedves lettem a lábaim között. Abban a pillanatban a hormonjaim felülírták a józan eszemet. Kinyújtottam a karomat West felé, hogy magamhoz hívjam.

Mielőtt még befejeztem volna a gesztust, West megrándult. A tekintete elfordult. "Ne" - mondta, a hangja sűrű volt a feszültségtől. Lelökte magáról a hálózsákot, és talpra vetette magát. A sátorszárnyak csapkodásával kisétált.

Marco felkuncogott az orra alatt. "Majd magához tér, hercegnő. Főleg miután meglátja, milyen jó dolgunk van a többieknek. De ne aggódj, egyedül is el tudom érni, hogy csillagokat láss."

Magához gurított, és elkapta a számat a sajátjával. A csókja forrósága átjárta a testemet. Nehéz volt sokat gondolni Westre, amikor ennyi férfi volt előttem.

Visszacsókoltam Marcót, és hagytam, hogy minden szükségletem és vágyam kiáradjon a testünk érintkezési pontjaira. Engedte, hogy a keze lejjebb csússzon, végigcikázott a hasamon, és végigsimította a leggingsem derekát. Amikor erősebben megcsókoltam, a kezét közvetlenül a szövet alá merítette. Megfogta a csiklómat, és a számra vigyorgott, amikor felnyögtem.

A szája ismét az enyémet követelte. A nyelve összekeveredett az enyémmel. Ujjai egyre nagyobb nyomással simogatták a lábam közötti érzékeny ráncokat. Belekapaszkodtam, remegve a gyönyörtől, meglovagolva a kezét.

"Így van, hercegnő - motyogta Marco. "Ez az én lányom." Folytatta gyengéd simogatását, miközben lecsókolt a mellkasomig, és a másik kezével felrántotta az ingemet. Lehelete végigsöpört a csupasz bőrömön. Nyelvével körbejárta a mellem, mielőtt a szájába szívta a mellbimbót.

Egy kis örömsikoly tört ki az ajkaimról. Úgy éreztem, kész vagyok felrobbanni.

"Olyan jó az ízed. Mindenhol meg kell, hogy kóstoljalak." Marco még egyszer végigsimított a mellemen, majd lejjebb bújt. Megdöbbenve nyöszörögtem, amikor a keze elhagyta a csiklómat, de csak azért, hogy a leggingsemet leengedje. Egy másodperccel később már a lábaim közé eresztette az arcát.

Mint West az álmomban. Az elképzelt intimitás töredékei suhantak át a fejemen, ahogy Marco a nyelvét a csiklómra kavarta. Ziháltam, felkönyököltem, és ő lejjebb nyalt, a nyílásomat ingerelve. A boldogság emelkedő hullámai által magával ragadva szinte úgy éreztem, mintha ő és West is ott lenne, álmom és valóságom egybeolvadna. A fájdalom a hasamban kétszer olyan erősen tért vissza. A csípőm dülöngélt, többet akartam. Mindent akartam.

Megragadtam Marco haját, de ő nem engedett a puncimból. Addig nyaldosta a csiklómat, amíg meg nem remegtem. Egy, majd két ujja tesztelte nedvességemet, majd felcsúszott belém. Újra felnyögtem, ahogy a gyönyör egyre magasabbra emelkedett.

Marco megcsípett, épp elég erősen ahhoz, hogy az élvezeten keresztül egy rövid fájdalom szikrája is átjárja a gyönyört, és ez felborított. Elélveztem, remegve a szájához simultam. Az orgazmus elöntött, és a Marco által ígért csillagok felvillantak a szemem mögött.

Marco elmosolyodott, és újra megcsókolta a csiklómat, miközben a remegésem alábbhagyott. Mellém simult, testemet az övéhez húzta, és ajkait az enyémhez simította. Savanykás ízem megmaradt a szájában. Kielégülten, de még mindig éhesen szorultam közelebb hozzá. Kemény hossza a nadrágja sliccénél domborodott. A csípője ellenem ringatózott, miközben a kezei a fenekemet simogatták, friss szikrákat küldve az idegeimbe.

Olyan könnyű lenne lehúzni a nadrágját, és megnyílni előtte. Megszilárdítani a párkapcsolatunkat, és egy életre összekötni minket.

"Ren" - motyogta Marco a számra. Hallottam a vágyat a hangjában. Én is nagyon akartam. De ahogy forgolódtunk, és most ő volt rajtam, a tekintetem West üres hálózsákjára esett.

Ez az egész találkozás a farkasváltóval kezdődött. Vele és azzal a perzselő álommal. És most itt voltam, hogy helyette Marcóval kezdtem el mocskoskodni.

Vajon tényleg tudtam, hogy mit akarok most, a pillanat hevében? A párkapcsolat egy életre szólt. Amikor minden egyes sráccal elfogadtam, teljesen biztos akartam lenni benne, nem akartam, hogy kétségek merüljenek fel. Semmi félrevezetett vágy nem homályosíthatta el a gondolataimat.

Marco úgy igazodott fölém, hogy a testünk tökéletesen egy vonalban legyen. A merevedése a lábaim közé szorult. Megfulladtam a forróságában.

Megérintettem az arcát, és egy újabb csók után visszaengedtem. Rám vigyorgott, a szemei annyira ragyogtak a vágytól, hogy a gyomromat bűntudat gyötörte. A vigyor elhalkult, amikor megnézte az arckifejezésemet.

"Hercegnő?"

Remegő lélegzetet vettem. "Sajnálom. Nem hiszem, hogy készen állok. Még nem egészen."

Nem tudta elrejteni a csalódottságot, ami végigfutott az arcán, mielőtt a szokásos hűvös közömbösségébe rendeződött volna. Megsimogatta a kezemet, a mosolya visszatért. "Ren, nem fogom erőltetni. De ugye érted, miért akarlak annyira? Az én bájos Lángok Hercegnőm. Fogalmad sincs, mennyit jelentesz már most nekem."

A lágy szavaktól megremegett a mellkasom. "Alig ismersz engem" - nem tudtam nem rámutatni.

"Eléggé ismerlek." Közel hajolt a fejével az enyémhez, de nem azért, hogy megcsókoljon, hanem hogy a fülem mellett suttogjon. Gazdag, fűszeres-kávés illata betöltötte az orromat. A szám gyakorlatilag könnybe lábadt.

"Tudom, hogy te vagy a legelszántabb nő, akivel valaha találkoztam" - mondta. "Tudom, hogy bármit megtennél, hogy megvédd azokat, akiket szeretsz. Tudom, hogy elég éles nyelved van ahhoz, hogy néha vetekedjen az enyémmel. Soha senkivel nem törődtem még annyira, mint veled. Ezt veheted ígéretnek."

A szavainak áramlásától a fülemhez érve bizsergett a fülem. Megmozdult fölöttem, és szinte nyöszörögtem a farkának érzésétől, amely még mindig kemény volt hozzám. Ujjaim a vállába markoltak. Gyengéden ringatott ellenem, borzongást küldve a magamba. Kezdett nehéz lenni újra gondolkodni. Annyi minden kiáltott belőlem egy újabb felszabadulásért.

"És remélem, legalább néhány pozitív érzésed van velem kapcsolatban" - tette hozzá Marco könnyedén.

"Azt hiszem, ez elég nyilvánvalónak kellene lennie" - motyogtam, de ez a komolytalan válasz nem volt elég jó érzés. "Nem rólad van szó. Ez az egész helyzet csak... még mindig nem érzem normálisnak. Még sosem köteleztem el magam senki mellett, nemhogy négy srác mellett néhány nap alatt. Úgy nőttél fel, hogy tudtad, hogy ez így lesz. Nem tudom ilyen gyorsan feldolgozni a gondolatot".

"Tudom, hercegnőm. Tudom." Elhallgatott, és megcsókolta az arcom. "Várni fogok. Csak nem tehetek róla, hogy most, hogy megtaláltalak téged, a lehető leggyorsabban szeretném elkezdeni a közös életünket."

A torkom kissé összeszorult a szavaiban rejlő érzelmektől. "Hamarosan készen állok" - mondtam. "Mindjárt ott vagyok."

Legalábbis reméltem, hogy így lesz. A mellkasomban lévő érzések hirtelen sokkal kuszábbnak tűntek. A vágy könnyű volt. A szerelem... Vajon tényleg képes leszek arra, hogy mind a négy srácnak odaadjam a teljes szívemet, annyira vonzódtam mindannyiukhoz, amennyire vonzódtam hozzájuk?