Eva Chase - Dragon’s Tears, Tizenharmadik fejezet

 


13. fejezet

Ren

Az égbolt a kert fölött már majdnem feketére mélyült, és csillagok pora csillogott. Rájuk hajtottam a fejem, hagytam, hogy halvány fényük belém szivárogjon, miközben végigkanyarodtam az ösvényen.

A madárrokonok ünneplése még csak most kezdett lecsengeni. Az udvarról még mindig zene és csevegés szűrődött át a sövényen. Néhány perccel ezelőtt végül az egyik boltíven keresztül osontam el ebbe a csendesebb térbe. Néha egy lánynak szüksége volt egy kis levegőre.

A meleg, sós levegő olyan megkönnyebbülés volt a hegyi hidegben töltött idő után. Lehunytam a szemem, magamba szívtam. Halvány szellő susogott a körülöttem lévő virágok és sövények között. Édes illat szállt fel a virágokból, hogy keveredjen az óceán illatával. A ház túloldaláról a hullámok csobogása hallatszott, alig hallhatóan az alakváltó fülemnek.

Ahogy újra belélegeztem, egy másik illat is elérte az orromat. Valami sötétebb, földesebb, fenyőillatú. Tudtam, mielőtt kinyitottam volna a szemem, hogy Westet fogom látni a közelben.

A farkasváltó egy fából készült rács mellett állt. Egy virágos inda mászott át az egymásba fonódó léceken egy kőpad fölött, mint amilyenek az udvaron is voltak. West elfordult tőlem, a kert túlsó vége és a mögötte látható birtokfal teteje felé nézett. Kezét a farmerja zsebébe dugta, és a fejét elgondolkodva oldalra billentette.

Tétováztam, a társas kötődés sürgetett, hogy menjek oda hozzá, miközben a józan ész valószínűleg azt sugallta, hogy hagyjam békén. Ha társaságot akart volna, nem jött volna ide, amíg a buli még zajlik. És nem mintha valaha is olyan izgatottan viselkedett volna, hogy velem töltse az idejét.

De talán pont ezért kellett volna elmennem hozzá. Néha - na jó, sokszor - bunkó volt velem, de meg tudtam érteni, miért. Láttam, mennyire törődött a rokonaival. Az alakváltók függősége a sárkányváltók és az alfák közötti kötelékektől szörnyen elromlott anyám eltűnése után.

Ő ugyanazt a húzást érezte, mint én. Talán a bunkóság volt az egyetlen módja annak, hogy elhárítsa ezt a vágyat, amíg meghozza a döntését.

Tudnia kellett, hogy legalább egy esélyt akartam adni neki. Hogy mindent megtennék a rokonságáért, valamint Aaronért és a többiekért, ha félúton találkoznánk. Ha úgy dönt, hogy elhagyja a párkapcsolatot, és a hagyományoktól elkülönülve egy újat keres, az nem azért lesz, mert én taszítom el magamtól.

És talán egy kis részemnek eszébe jutott az az egy csók, amit tőle kaptam, a gazemberek első rajtaütése után. A szenvedélyre, ami abban volt, és amitől még a fejem is elborult. És ahogyan rám nézett a sátorban a múlt éjjel...

A bőröm egy kicsit kipirult az emléktől.

Egy vörös és rózsaszín rózsabokrokból és egy magnóliafából álló csomó körül sétáltam. Nem próbáltam csendben maradni, és West valószínűleg ugyanolyan jól érezte a jelenlétemet, mint én az övét, de mégis megijedtem egy kicsit, amikor megszólalt.

"Kicsit meguntad már, hogy a figyelem középpontjában állsz, Sparks?" - kérdezte anélkül, hogy megfordult volna.

Hátravetettem a szememet, bár ő nem láthatta az arckifejezésemet. "Életem nagy részét azzal töltöttem, hogy gyakoroljam, ne vonzzam magamra a figyelmet. Azt hiszem, eltart még egy darabig, mire az ilyen dolgok teljesen kényelmesnek tűnnek."

Egy el nem kötelezett hangot adott ki. Hát, nem mondta, hogy szálljak le. Ez már valamiféle előrelépés volt.

Mellé léptem, és abba az irányba néztem, amerre ő is. "Nem bízol abban, hogy Aaron őrszemei eléggé szemmel tartják a dolgokat?"

"Nem lehetsz elég óvatos a tündékkel" - mondta West. "Hallottam, hogy már küldött valakit, hogy kérje a parittyát. Tudnia kell, hogy itt vagy, és hogy hol voltunk eddig. Tudni fogja, miről szól a kérés."

"Gondolod, hogy már tudja, hogy néhány embere megölte az anyámat? Gondolod, hogy az ő ötlete volt?" A mellkasom összeszorult. Ha a tündék uralkodója rendelte volna el az alakváltók uralkodójának meggyilkolását... Az már totális háborút jelentene, nem igaz? Miért gyűlölnének minket annyira, hogy ezt tegyék?

"Nem valószínű - ismerte el West a megkönnyebbülésemre. "A tündék a legkevésbé sem ostobák. De az uralkodó biztos megadta a beszélgetés hangnemét, ami miatt az alárendeltjei azt hitték, hogy ez jó ötlet. És nehezen hiszem el, hogy hét év telt el anélkül, hogy a hír eljutott volna hozzá. De ő csendben maradt. Nem érdekli, hogy tájékoztasson minket."

"Mi lesz, ha úgy döntenek, hogy valamiféle háborút akarnak kirobbantani?" Kérdeztem. Az a kép villant át az agyamon, ahogy a tündék a mágiájukkal felrobbantják anyát. Megborzongtam. "Tényleg vissza tudunk-e vágni?"

West szája komor mosolyra görbült. "Az alakváltók erősek. Legalább néhány tündér kell ahhoz, hogy csak egyikünkkel is elbánjon, az olyan gyengéket, mint az a menyét gazember félretéve. És sokkal többen vagyunk, mint ők. Jó kis harcot vívnánk velük. De ez nem jelenti azt, hogy könyörögnünk kellene érte."

"Nem akarok harcolni - mondtam. "Csak válaszokat akarok. Azt akarom, hogy a tündék, akik megölték az anyámat, szembenézzenek valamilyen következményekkel. Nem hiszem, hogy ez túl nagy kérés."

"Nem ismered a tündéket" - mondta West.

A sápadt holdfényben jóképű arca hirtelen kísértetiesnek tűnt. Lehet, hogy én még nem ismertem a tündéket, de egyértelmű volt, hogy ő igen. A fájdalom, amit éreztem, hogy visszhangzik benne, összeszorította a saját szívemet. Nagyot nyeltem.

"Mit tettek veled?"

A tekintete először rándult felém, átható zöld szemei találkoztak az enyémmel. "Miből gondolod, hogy tettek bármit is?"

Felvontam a szemöldökömet. "Azon kívül, hogy az arcodra és a hangodra van írva? Én egy kezdő alakváltó vagyok, nem egy idióta."

Megfordult, még közelebb hozva sovány testét az enyémhez. Elég közel ahhoz, hogy a forróság rohama tetőtől talpig átjárjon. Olyan arckifejezéssel csóválta a fejét, amit nem tudtam pontosan leolvasni, valahol a kíváncsiság, a szorongás és a dac között. A hangja lecsuklott, a tiszta, torokhangú hang bizsergett a fülemben.

"Tényleg érdekel téged? Vagy csak úgy gondolod, hogy kellene?"

Visszabámultam rá. Hirtelen nagyon nehéz lett gondolkodni a testemben csengő vágy csattanása felett. Szerencsére erre a kérdésre nem volt túl nehéz válaszolni.

"Engem érdekel. Persze, hogy érdekel. Tényleg azt hiszed, hogy elviselném a szarságaid felét, ha nem látnám, hogy ennél sokkal több van benned - több, amit tudni akarok?".

"Miből gondolod, hogy a többi más lesz, mint amit már láttál, Sparks?"

A saját hangom mélyebbre süllyedt, hogy egy kicsit kötekedő éllel illeszkedjen az övéhez. "Nem tudom. De úgy hallottam, hogy a sárkányváltók általában különösen éleslátóak az ilyen dolgokban. És egyébként, nekem már kezd tetszeni ez a becenév, szóval ha az a célod, hogy bosszants, akkor keresned kell egy újat."

"Ezen majd elgondolkodom" - mondta a szája rándulásával. Nem tudtam megmondani, hogy egy homlokráncot vagy egy mosolyt fojtott-e el. Túlságosan lefoglalt, hogy elterelje a figyelmemet, milyen közel volt a szája az enyémhez. Nem sokkal több, mint egy lábnyi hely volt köztünk. Gyakorlatilag semmi. És akkor az agyam egy zseniális része kitalálta a tökéletes ürügyet, hogy megérintsem.

"Az a sebhely, ami neked van. Az, amelyik szinte világít. Az a tündékkel való harcból van?" A mellkasához nyúltam, és közben visszatartottam a lélegzetemet.

West elkapta a kezem egy centire attól, hogy a mellizmát súrolja. Az ujjai az enyémek köré fonódtak, határozottan és forrón. Olyan forróság sugárzott belőle, hogy egy pillanatra azt hittem, elolvadok.

"Biztos, hogy ezt akarod csinálni?" - mondta olyan sötéten és halkan, hogy szinte suttogott.

A lábaim között fájdalmat éreztem. Megnedvesítettem az ajkaimat. Baszd meg! "Nem", mondtam. "Ezt akarom."

A másik kezemet belegabalyodtam az ezüstös, vörösesbarna hajába, és a számat az övéhez szorítottam.

West mellkasából nyögés visszhangzott. Keményen visszacsókolt, elengedte a kezemet, hogy megragadja a derekamat, és magához húzzon. A testének melege körülvett, mintha nem is két ember lennénk, hanem egy egész két része. Két rész, amelyek kétségbeesetten próbálnak újra összeolvadni.

Belekapaszkodtam az ingébe, elveszve a szája szorításában és a nyelve követelőző csúszásában. Semmit sem tudtam elképzelni, amit ennél jobban akartam volna.

A csípőm magától ívelt West csípőjéhez. Éhes morgással felemelt a lábamról, és a kőpadra fektetett, anélkül, hogy megszakította volna a csókot. Felém támaszkodott, teste ingerlően súrolta az enyémet. Nyüszítettem, és közelebb rángattam magamhoz. A farmerjában lévő dudor a csiklómat súrolta, én pedig ringatóztam ellene. Újabb nyögést engedett ki, és lehajtotta a fejét, hogy forrón csúszó nyelvével felfalja a nyakamat.

Ziháltam, és olyan odaadással tapogattam, ami zavarba hozott volna, ha ő nem tűnt volna ugyanolyan őrjöngőnek a felszabadulásért. Ujjaim megtalálták az inge szegélyét, és felfelé vándoroltak alatta a csupasz hátán.

West megragadta a csípőmet, eltolta, hogy erekciója még jobb szögben érje a csiklómat a ruháinkon keresztül. Egy nyögés csúszott ki az ajkaim közül.

Nem érdekelt, hogy más mulatozók is betévednek a kertbe, és meglátnak, meghallanak minket. Ő az enyém volt, én pedig az övé, és erre voltunk teremtve. Attól a pillanattól kezdve, hogy megszülettem; attól a pillanattól kezdve, hogy őt alfának nevezték el. Mielőtt az erőszak és a keserűség elszakított volna minket egymástól.

"Westley - motyogtam, lehajtottam a fejem, hogy megpróbáljam visszaszerezni a száját.

A teljes neve hallatán West megmerevedett. Olyan hirtelen taszított el tőlem, hogy néhány másodpercig csak feküdtem ott, és pislogva néztem rá, miközben a testem lüktetett a kapcsolat elvesztésétől.

Ő visszabámult rám. Remegés futott át rajta. A keze az oldalára kulcsolódott. A szája még mindig vörös volt a csókolózástól, és a farka még mindig kemény volt a farmernadrágja sliccén, de a szeme hirtelen kihűlt.

"Nem - mondta. "Nem vagyok Westley a maga számára, és ne is tegyen úgy, mintha az lennék."

Felültem, a lélegzetem reszketve jött. Miről beszélt? "Nem akartam semmit... Az egyik alakváltó a faludban így hívott téged, és eszembe jutott, és úgy tűnt..."

Abban a pillanatban természetesnek tűnt. De nyilvánvalóan nem neki. Nem tudtam, hogyan magyarázzam meg. Csak az ösztöneimre hallgattam.

"Tizenhat éve nem voltál itthon" - mondta laposan. "Nem ismersz engem, és nem tartozom neked semmivel. Nincs szükségem semmire tőled. Egész idő alatt megtartottam az alfapozíciómat, és rohadtul alfa maradok, akár elfogadom a feltételeidet, akár nem."

"West" - kezdtem, de az arckifejezése még jobban elkomorult. A hangom elakadt.

Elsétált, és a kerti ösvényeken az udvar felé lépkedett. Utána bámultam, fájdalmasan kanosnak és magányosnak éreztem magam - és jobban összezavarodtam, mint szerettem volna bevallani.