Eva Chase - Dragon’s Tears, Tizenhatodik fejezet

 


16. fejezet

Ren

A nap épp csak kezdett lenyugodni az óceán fölé. Szikrázóan világította meg a vizet.

Átmentem a kőburkolaton a privát teraszt körülvevő korláthoz, és beszívtam a szellő által szállított vízi illatokat. Nehéz volt nyugtalannak maradni, miközben ilyen gyönyörű táj volt előttem, és a hullámok nyugtató csobogása töltötte be a fülemet. Sárkányváltó voltam. Az utolsó létező sárkányváltó. Bárki, aki megpróbált szórakozni velem, élete legrosszabb döntését hozta.

Ujjaim a korlát hűvös márványfelülete köré tekeredtek. Magasra emeltem a fejem. A szellő végigfodrozódott a hajamon és a ruhám hullámzó szoknyáján. Éreztem, hogy az örökségem ereje is átjár engem. És az erő kis lángja, amelyhez anya vezetett, még mindig ott pislákolt a mellkasom mélyén. Hová fog ez vezetni engem?

Hirtelen, vad késztetést éreztem, hogy átugorjam a korlátot, és leugorjak a part felé. Meg tudtam volna tenni. Az alattam elterülő homokos lejtő kissé egyenetlennek tűnt, de semmi olyan, amin ne tudnék egy jót bukfencezni.

De még amikor a késztetés felerősödött bennem, tudtam, hogy az ugrás nem adná meg azt a löketet, amit az összes korábbi ugrásom és zuhanásom szokott. Most már megtapasztaltam, milyen érzés igazán repülni. Semmi sem hasonlítható ehhez.

Egy nap képes leszek órákig tartani a sárkány alakomat. Csak szárnyalni és szárnyalni, ameddig csak a szárnyaim visznek. Ez most szörnyen jól hangzott.

Elvittem magammal a táskámat. A telefonom zümmögött egy sms riasztástól. Előhúztam, és már tudtam, hogy Kylie az. A legjobb barátnőm volt az egyetlen, akinek megvolt a száma. Nem volt senki más az életemben, akiben annyira megbíztam volna, hogy kapcsolatban akartam volna maradni vele... kivéve a srácokat, most, és még nem volt szükségem arra, hogy külön legyek tőlük.

Milyen lesz, ha egyszer szét kell válnunk? Alfa kötelességeik lennének, amikről gondoskodniuk kellene. Néha más-más birtokon kellene lenniük, és én nem tudnék egyszerre mindannyiukkal együtt lenni. Még a körülöttünk kavargó bizonytalanságok ellenére is, egy részemnek fájt, hogy a közelükben tarthatom őket.

Ezeket az őrült érzéseket könnyebbé kellett válnia, ha egyszer több időm lesz megszokni a helyzetet, nem igaz?

Mi a helyzet a királyi alakváltók földjén?Kylie írt egy sms-t. Elmosolyodtam, és hátradőltem a korlátnak, miközben begépeltem a válaszomat.

Hamarosan nagy, díszes vacsora. El sem hinnéd, milyen ruhát vettem fel.

Ren ruhában!!! OMG, nem hiszem el, hogy lemaradok erről. Csinálj egy képet. Ez parancs.

Nevettem, és előrenyújtottam a telefont, hogy megpróbáljak minél többet megörökíteni a ruhából egy szelfin. Amikor elküldtem neki, Kylie egy szelfivel válaszolt, amin az arca látható, és a sokktól tágra nyílt szemei.

Lenyűgözően nézel ki, Ren. Annak a négy alfádnak nem lesz könnyű dolga, ha meg kell küzdenie a többi ott lévő sráccal.

Nem hiszem, hogy az emberek azért jönnek erre a vacsorára, hogy összejöjjenek - írtam vissza. Úgy hangzik, mintha sok komoly politikai ügyet kellene megbeszélni. A nagy alakváltó családok fejei és ilyesmi. Gondolom, biztosak akarnak lenni benne, hogy tényleg valódi vagyok, és hogy Aaron nem csak kitalálta, hogy végre megtaláltak?

Szóval akkora nagy ügy vagy, mi?

Igen. Szünetet tartottam, és a Marcóval folytatott reggeli beszélgetésemre gondoltam, a zsigereimben egy csavarral. Úgy tűnik, hogy ha egy sárkányváltó a párjuk, akkor a többi alakváltó sokkal könnyebben elfogadja őket alfának. Gondolom, erre gondoltak azzal, hogy egyesítem az összes rokoncsoportot. Nagy felelősségnek tűnik.

De segíteni fognak neked. Meg tudod oldani. Ugye nem gondolod, hogy még mindig veszélyben vagy? Most, hogy elintézted azokat a gazember seggfejeket?

A zsigereim még jobban összezavarodtak. Nem akartam beszélni neki erről a folyamatos fenyegetésről - vagy arról, hogy mennyire óvatos vagyok a holnapi találkozó miatt a tündék uralkodójával. Nem azonnal, úgy tűnik. Nem tudom, mire számíthatok a továbbiakban. Még mindig szokom, hogy alakváltó vagyok. Anyám eltűnése óta sok konfliktus van a rokonsági csoportokban, azt hiszem, és még a felét sem ismerem.

Nos, vigyázz magadra. Nem számít, mit akarnak tőled. Magadat kell előtérbe helyezned. És ha valaki ezzel vitatkozik, küldd el hozzám, és én majd helyre teszem.

Ezen mosolyognom kellett. Lefogadom, hogy ő is. Kylie mindig fedezett engem - még akkor is, amikor ez a természetfeletti káosz ránk zúdult.

Most már jól vagy, ugye? kérdeztem. Teljesen felépültél az alakváltó faluban történt támadásból?

Ó, igen, most már csúcsformában vagyok. Akármit is csináltak azok az alakváltók, akik vigyáztak rám, olyan gyorsan begyógyultak a vágások, hogy ha nem lettem volna ott, alig hiszem el, hogy szétmarcangoltak. A hegek talán megmaradnak, de nem baj. Csak még vagányabbnak tűnök tőle.

Nos, örülök, hogy a majdnem halál nem rontotta el a stílusodat.

Hé, több kell, mint néhány gyilkos vérfarkas, hogy letörjön.

Az lenne. Elképzeltem őt magam mellett, az örökös mosolyával, és azzal a vékony testalkattal, amit a rikító neonrózsaszín pixie vágása koronázott meg. A honvágy kínzott.

Amint kitalálom, hogyan tudnám megoldani, visszajövök meglátogatni. Vagy talán el tudom intézni, hogy meglátogass, bárhol is kötök ki. Ezek a "birtokok", amik az Alfáknak vannak, csodálatosak.

Ahogy már mondtam, ha szeretnél összehozni egy kvartett alakváltó fickóval - bármikor, csak nyugodtan!

Majd észben tartom.

Küldött egy pusziarcos emojit. Mennem kell dolgozni. A ma esti vacsoránál üsd ki őket. Csak nyilván nem szó szerint, Miss Dragon.

Eltettem a telefont, és visszafordultam az óceán felé. Az életem annyi minden függött most a levegőben, de jó volt elképzelni egy jövőbeli időt, amikor csak úgy lóghatok a legjobb barátnőmmel egy ilyen helyen, nem kell aggódnom a hirtelen támadások vagy tündék összeesküvései miatt.

A terasz ajtaja sóhajtva kinyílt mögöttem. Nate izmos alakja tolakodott át rajta. Még a szokásosnál is jobban nézett ki a hivatalos öltönyben, amelyet felvett, és amely hihetetlenül jól ölelte izmos testét. Talán egy kicsit elakadt a lélegzetem, ahogy magamhoz vettem.

A tekintete megállapodott rajtam, és szinte félénknek tűnő mosolyt csalt rám. A tekintete végigsimította a testemet, ahogy felém lépett, de a csillogás benne elismerő volt, nem kéjes. Úgy látszik, nekem is volt hatásom.

"Ez aztán a ruha - mondta. "Bár a benne lévő nő az, aki igazán feldobja."

Visszamosolyogtam, a bók melegített. "Nekem is nagyon tetszik. Soha nem voltam oda az öltözködésért, de kezdem azt hinni, hogy talán meg tudnám szokni."

"Nekem teljesen megfelelne." Mellettem a korlátnak támaszkodott, a tekintete kutatóan fordult. "Aaron mondta, hogy valószínűleg egyedül talállak majd itt kint."

A hegek felemelkedtek, csak egy kicsit. "Ugye tudod, hogy nem kell aggódnod amiatt, hogy pár percig egyedül vagyok? Mert teljesen jól vagyok. Csak élvezem a kilátást."

Nate feltartotta a kezét. "Nem így értettem. Megígérem. Nem azért kerestelek, mert aggódtam. Ez..." Lehajtotta a fejét, a napfény megcsillant sűrű gesztenyebarna haján. Olyan magas és erőteljes testalkatú volt, hogy még mindig meglepett, milyen szelíd tudott lenni.

"Azután, amit a múltkor mondtál, amikor a gazemberek ellen harcoltunk, rájöttem, hogy valamit talán el kellene mondanom neked" - mondta egy pillanat múlva, és megdörzsölte a tarkóját. "Nem mentség arra, ahogyan viselkedtem, de azt hiszem, egy kicsit megmagyarázza. És... ez fontos része annak, aki vagyok. Szeretném, ha igazán megismernél."

A melegség, amit korábban éreztem, szétáradt az egész testemben. Közelebb léptem, megérintettem a könyökét. "Én is szeretném. Sajnálom, ha az előbb kicsit csípős voltam."

"Semmi baj. Megértem, hogy miért." A mosolya görbe lett. Kezébe vette a kezemet, és a hüvelykujját végigsimította az ujjpercemen. Az érintéstől kellemes borzongás futott végig a karomon.

"Tudod, hogy az anyáddal és az egykori alfákkal történt tragédia akkor történt, amikor még mindannyian elég fiatalok voltunk" - mondta. "Úgy értem, én voltam a legidősebb négyünk közül, és még csak tizenkét éves voltam. És akkor nagy volt a bizonytalanság, mert nem tudtuk, hol van anyád vagy te, vagy mi lesz a megszokott életmódunkkal..."

"Igen" - mondtam halkan. "Az kemény lehetett. Ennyi felelősséggel, és nem volt tiszta az út."

Bólintott. "Jó útmutatást kaptam a tanácsadóimtól. A rokonságom - egy kicsit szétszórtak vagyunk, mert mi vagyunk az alakváltók, akik nem illeszkedünk egyik nagyobb rokonsági csoportba sem, de talán éppen ezért sosem voltunk annyira versengőek. Leginkább csak azt akarjuk, hogy valaki vezesse az utat, és hagyja, hogy mindenki más a saját dolgával törődjön. Szóval engem nem ért pontosan olyan nyomás, mint a többieket, hogy alfa maradjak. De én sem voltam mindig biztos abban, hogy mit kellene csinálnom alfaként."

"Hát persze. Ennek van értelme."

"Hát... Amikor tizenhét éves voltam, és kezdtem egyre több alfa feladatot magamra vállalni, megismerkedtem egy másik medvealakítóval, akinek a családja a birtokon dolgozott. Jól kijöttünk egymással - ő volt valaki, akivel csak úgy lazíthattam, amikor volt időm magamra, akivel megbeszélhettem a döntéseket, amiket meg kellett hoznom."

A "nő" hallatán végigfutott a hátamon a bizsergés. Megrándult a köztünk lévő párkapcsolati érzékem. "És aztán?" Mondtam, miközben sikerült egyenletesnek tartanom a hangomat. Tudtam, hogy nem minden alfa várt volna rám testben és lélekben egyaránt. De abban sem voltam biztos, hogy hallani akarok korábbi kitérőkről.

Nate habozott. Tudnia kellett, milyen nehéz volt számomra, hogy még csak gondolni is arra, hogy ő mással van. "Néhány évig nem voltunk többek barátoknál. Aztán egy idő után rájöttem, hogy beleszerettem. És ő is elismerte, hogy ugyanígy érez. Mindig is úgy gondoltam, hogy megvárom a sárkányváltót, akivel nekem szánták, de..."

Könnyek gyűltek a szemembe, még mielőtt az érzelem elérte volna. Elfojtottam a lélegzetemet, a gondolat, hogy Nate - a párom - valaki mást választ - végigfutott rajtam.

West már korábban is említette a gondolatot, hogy esetleg elhagyja a párkapcsolatunkat, de csak homályosan. A gondolat, hogy ez a bizonyos nő majdnem elszakítja tőlem Nate-et - nem számítottam rá, hogy ilyen erősen fog megütni, de alig bírtam elviselni.

"Ren!" Nate szólalt meg. Az arcomhoz emelte a kezét, és megmarkolta, miközben közel hajolt hozzám. Behunytam a szemem a könnyek ellen. "Sajnálom" - mondta, a hangja mély és szaggatott volt. "Itt vagyok. Soha nem hoztam volna fel, ha nem gondolnám, hogy muszáj, hogy továbblépjünk. Kísértésbe estem, és bizonytalan voltam, de végül téged választottalak. Nem találkoztam vele többé - hét éve nem láttam. Tudtam, hogy bármennyire is jól éreztem magam vele, a veled való együttlét még jobb lenne."

Élesen belélegeztem, próbáltam kordában tartani a reakciómat. "Nem vagyok feldúlt" - sikerült. "Legalábbis nem szándékosan. Én csak... az érzések csak úgy rám törtek..."

"Semmi baj. El sem tudom képzelni, mit éreznék, ha arról beszélnél, hogy el akarsz hagyni minket egy másik srácért." Végigsimított a kezével a hajamon, és megcsókolta a homlokomat. Odahajoltam hozzá, magamba szívtam a teste melegét és a karjainak erejét, ahogy átöleltek.

"Azért akartam elmondani neked - folytatta -, hogy megmutassam neked, hogy mindig is te voltál számomra az első. Még akkor is, amikor még nem ismertelek, és a kísértés ott volt előttem. Annyira hihetetlenül boldog vagyok, hogy végre megtaláltalak, hogy... Azt hiszem, egy kicsit megrémültem attól, hogy elveszítelek, mielőtt még esélyünk lenne arra, hogy igazán együtt legyünk. És hagytam, hogy ez a félelem rábeszéljen arra, hogy túlságosan védelmezzem magam. Tudom, hogy erős vagy. Tudom, hogy több erő van benned, mint bármelyikünkben. Bíznom kell ebben, és nem szabad hagynom, hogy az aggodalmaim az utamba álljanak."

Visszaöleltem, a fejemet a vállához fészkeltem. "Köszönöm" - mondtam. "Megértem, hogy miért érzel így. Mindaddig, amíg igyekszel nem cselekedni..."

"Úgy lesz. Nem ígérhetem, hogy soha többé nem engedek az ösztönnek, hogy a védelmedre ugorjak, amikor nincs is igazán szükséged rá - de mindent megteszek, ami tőlem telik. És ha elszólom magam, és megkérsz, hogy vonuljak vissza, hallgatni fogok rád. Úgyhogy ne szégyellj megmondani nekem."

Egy kuncogás csúszott ki belőlem. Letöröltem a könnyeimet. A szorító érzés elhalványult, de a fájdalom megmaradt. Fájdalom Nate miatt, és az évekért, amelyeket egyedül töltött, miközben már megtehette volna ezt a szerelmi köteléket.

Felemeltem a fejem, és megérintettem az arcát. Nate mosolygott, sötétbarna szemében annyi szeretet ragyogott, hogy egy pillanatig sem kételkedtem abban, hogy úgy érzi, jól döntött. Lábujjhegyre biccentettem, hogy csókot nyomjak a szájára.

Visszacsókolt, lágyan, majd egyre éhesebbé vált. A keze végigcsúszott a ruhám által szabadon hagyott bőrön a hátamon, és a csípőmre tapadó szaténos anyagon. Élesebb fájdalom telepedett a lábam közé. Nem hittem volna, hogy lehetséges egy férfit ennyire kívánni, nemhogy négyet, de így volt. Istenem, segíts, hogy így volt.

A nyíló ajtó zúgása megszakította ezeket a gondolatokat. A kócsagváltó, akit korábban láttam, kilépett a teraszra, és megköszörülte a torkát. Hátraléptem Nate elől, még csak el sem pirultam. A tegnap este az udvaron látott majdnem orgia után nehéz volt azt hinni, hogy egy kis csókolózás felhúzza a szemöldököm.

"Az étkezőben kérik a jelenlétedet, Sárkányváltó, Alfa - mondta a fiatalember tisztelettudó fejhajtással.

"Már úton vagyunk - felelte Nate. A kezét az enyém köré kulcsolta, és ellökte magát a korláttól. Kézen fogva sétáltunk az ajtóhoz, nem úgy, hogy ő vezetett, hanem együtt léptünk.

Tökéletes pillanatnak gondoltam volna, ha nem lett volna előttünk a vacsora, amiről tudtam, hogy minden lesz, csak nem szórakoztató.