Eva Chase - Dragon’s Tears, Tizenötödik fejezet


 

15. fejezet

Aaron

Az utolsó szoba, ahová bevittem Serenityt, a könyvtár volt. Beszívta a levegőt, ahogy a padlótól a mennyezetig minden falba épített könyvespolcokat, a mély szőnyegen álló kanapék és fotelek csoportjait, és a két magas ablakból nyíló kilátást az óceánra.

Büszkén mosolyogtam. Lehet, hogy nem teljes mértékben az én érdemem ez a ház, de gondoskodtam róla, hogy a lehető legbefogadóbbá tegyem.

"És hadd találjam ki - mondta a sárkányváltóm, és a megpakolt polcok felé mutatott. "Mindegyiket elolvastad."

Elnevettem magam. "Aligha. De sok időt töltöttem itt, amikor belenőttem a szerepembe, a tanácsadóimmal való találkozók között. Nem volt rangidős alfa, aki közvetlenül irányított volna, így annyi útmutatást találtam, amennyit csak tudtam, a korábbi alfák által az évtizedek során felhalmozott könyvekben."

"Sokat olvastam, amikor anyukám még itt volt - mondta. "A könyvtár könnyű hely volt, ahol egy időre kiszabadulhattam a lakásból, ahol senki sem zavart, ha találtam egy csendes kis zugot magamnak. De amint elment, és én az utcán kötöttem ki..."

Árnyék futott át az arcán. Azt kívántam, bárcsak elsimíthatnám a kezem simogatásával. Nem szeretett sokat beszélni azokról az évekről az anyja eltűnése után, de valahányszor megemlítette őket, nem tudta leplezni, milyen mélyen megsebezte az élmény.

De magától gyógyult meg. Minden egyes erővel, amit felfedezett magában, minden egyes darabkával, amit beengedett, visszatért ahhoz a nőhöz, akinek lennie kellett volna.

"Itt bármikor találhatsz egy csendes kis zugot, amikor csak akarsz" - mondtam. "A ház ugyanúgy a tiéd, mint az enyém."

Egy pillanatra lehajtotta a fejét, mintha zavarban lenne. Aztán rám mosolygott a magabiztosság ragyogásával, ami mostanában egyre gyakrabban tört rá. A mellkasomat most megtöltő büszkeség rohamát neki köszönhettem. Amit a vágy követett, hogy pontosan megmutassam neki, mennyire imádom, minden lehetséges módon, az egyik polcra támasztva.

A kandallópárkányon lévő óra kongott. Most nem volt idő az efféle szórakozásra. Megfogtam a kezét, és élveztem, ahogy karcsú ujjai automatikusan az enyémek köré záródnak.

"Vissza kellene mennünk a szobádba. Ki kell majd választanod egy ruhát a vacsorára. Az emberek elvárják majd, hogy mindannyiunkat egy kicsit feldíszítve lássanak."

A szája sarka magasabbra görbült. "Szóval egy póló és egy farmer nem lesz elég, ezt akarod mondani? Jól van, jól van. Semmi bajom a ruhákkal. Csináljunk belőlem igazi hercegnőt."

De ahogy kéz a kézben visszasétáltunk a sárkányváltó szállására, egy újabb árnyékos árnyalat vonult át az arckifejezésén. Az ujjai kissé megfeszültek az enyémek körül. Amikor nem szólalt meg, ránéztem. "Valami zavar téged? Nekem bármit elmondhatsz, tudod."

"Tudom." Ismét elmosolyodott, de ezúttal ferdén. "Nem kell aggódnod - semmi köze hozzád, vagy a csodálatos házadhoz. De ez nem olyasmi, amiről most igazán szeretnék beszélni. Ha később mégis úgy érzem, te lennél az első, akihez fordulok."

Ennél többet nem is kérhettem volna. "Ez így van." Végigkísértem a nappalin, és bevezettem a hatalmas hálószobába, amely sárkányváltók generációinak a tulajdona volt, amikor a madárbirtokra látogattak. Egy saját fürdő az oldalban, egy elég nagy ágy a sárkányváltó és négy alfa számára, és több hatalmas teakfa szekrény. Odasétáltam az egyikhez, és kirántottam.

"A sárkányváltó vonal eléggé egyforma méretű szokott lenni - mondtam. "Néhány ruhadarab itt talán egy kicsit túl kicsi vagy túl nagy, de ha kell, bármikor szabathatunk egy-egy darabot."

Serenity lépett mögém. Kikerekedett a szeme. Megujjazta a selyem- és szaténszálak sokféle színben pompázó drapériáit, és kuncogás tört ki belőle. "Úgy érzem magam, mint egy gyerek, aki most fedezte fel a világ legjobb öltöztetődobozát."

Kuncogtam. "Csak nyugodtan. Ma este úgy kell kimenned, hogy minden porcikádat hercegnőnek érzed magad."

Hátraléptem, miközben ő a ruhák között tapogatózott. Kihúzott néhányat, és az ágy végére dobta őket, hogy tovább fontolgassa. "Azt mondtad, hogy találkozom néhány prominens aviánnal" - mondta. "Szóval vannak olyan alakváltó családok, amelyeknek nagyobb hatalmuk van, mint másoknak?"

"Mint minden közösségben" - mondtam. "Néha a múltbeli alfák családjain alapul, néha csak azon, hogy ki harcolt a legjobban vagy járult hozzá a legtöbbet a múltbéli bajok idején... Nekik nincs hivatalos hatalmuk, de a többi rokonom másoknál jobban hallgatna rájuk. Ezért igyekszem őket boldoggá tenni, amíg ez nem jelenti azt, hogy mindenki mást boldogtalanná teszek. Ma este találkozhatsz néhány családtagommal is. A nővéremnek időben ide kell érnie a vacsorára."

Rám pillantott, miközben becsukta a szekrényt, az utolsó válogatott holmikat a karjára terítve. "Van egy húgod?"

"Alice. Két évvel fiatalabb. Kétszer olyan vad." Elvigyorodtam. "Ő lett a nem hivatalos testőröm, amikor felnőttünk. És elég harcművészeti edzést végzett ahhoz, hogy kiérdemelje ezt a címet. Szerintem ti ketten jól ki fogtok jönni egymással. És ugyanúgy vigyázni fog rád, mint rám."

"Nos, én legalábbis alig várom, hogy találkozzam vele." Odasétált az ágyhoz, és az utolsó ruhát is magára dobta a többivel együtt. "Most pedig lássunk hozzá a feldíszítéshez."

* * *

Ren

Végigsimítottam a kezeimmel a ruhák sima anyagán, próbáltam elveszni a pillanatban. Nehéz volt. Marco arcán a bűntudatos kifejezés egész nap nyaggatott.

Bíztam benne. Azt hittem, megtehetem, mert a társam volt, a kötelék miatt, ami köztünk volt, még ha nem is volt teljesen kiteljesedve. De úgy tűnt, ő nem úgy érez, mint én. Én csak egy eszköz voltam egy cél érdekében, nem pedig egy olyan személy, akivel törődött.

Aaron a vállamra tette a kezét, és fel-alá dörzsölgette. Az érintése visszahozott a jelenbe. Nem kérdezte újra, hogy mi a baj, pedig valószínűleg látta, hogy megint ezen gondolkodom.

Legalább itt volt nekem ő. Törődött velem. Hitt bennem. Rá támaszkodhattam, amíg kitaláltam, hogy hova a fenébe mennek a dolgok a többi társammal.

"Akarsz segíteni?" Kérdeztem, hagyva, hogy egy kis forróság kússzon a hangomba.

Áron felvonta a szemöldökét, és a szemében válaszoló szikra gyúlt. "Na, ezt a felkérést nem tudom elképzelni, hogy visszautasítsam" - mormogta.

Felemeltem a karomat, és ő lerángatta rólam a pólómat. A keze a csupasz derekamon állapodott meg. A vállam fölé hajolt, leheletével a kulcscsontomat csiklandozta. "Szóval, melyikkel kezdjük?"

A mellbimbóim kavicsosodtak a melltartómban. Elfojtottam a késztetést, hogy elfelejtsem a ruhákat, és csak őt érezzem magamon. Ehelyett inkább tanulmányoztam a kiválasztottakat.

Most, hogy együtt fontolgattam őket, a fekete ruha túlságosan fülledtnek tűnt. Nem akartam úgy kinézni, mintha azt hittem volna, hogy temetésen veszek részt. Felkaptam a selymes levendulaszínűt, amelyik megragadta a szemem. "Mit szólsz ehhez?"

"Szerintem nagyon jól állna rajtad."

Aaron körbe nyúlt, hogy kigombolja a farmerom gombját. Lerántotta, és én kiléptem belőle. Az ujjainak a bőrömön való végigsimításától kissé elakadt a lélegzetem.

Megkönnyítettem a ruhát a testemen, és megvártam, amíg felhúzza a cipzárat a hátulján. Odajött velem a két szekrény között a falon függő egészalakos tükörhöz. Az ezüst keret majdnem olyan fényes volt, mint az üveg.

Most határozottan nem úgy néztem ki, mint valami utcai lány. Egy nő nézett vissza rám. A selyem átölelte karcsú alakomat, úgy hullámzott a lábam körül, mint a víz. A levendulaszín tényleg jól állt a sötétbarna hajamhoz. De valami nem volt benne rendben.

Visszasétáltam az ágyhoz, és levetettem magamról a ruhát. A kezem a középen lévő aranyszínűre esett. A hímzett levélminta a vállak és a míder körül egy kicsit több struktúrát adott neki, és tetszett a szaténszövetbe rajzolt halvány, koordinált minta.

"Egy újabb kiváló választás - mondta mosolyogva Aaron.

Ennek a ruhának az oldalán volt a cipzárja, de azért segített nekem a cipzárral. Ahogy az anyag a bőrömhöz simult, máris a bizonyosság érzése kerített hatalmába. Visszaindultam a tükör felé, a ruha kis vonója a padlót suttogta mögöttem.

Elakadt a lélegzetem, amikor megláttam a tükörképemet. Az aranyszínű anyag kiemelte a szemem borostyánszínűségét, és kis lángoknak tűntek. A szabás enyhén átölelte a csípőmet, mielőtt átfolyt volna a combomon, egy kicsit több ívet adva az alakomnak. Királyian néztem ki. Hatalmasnak.

Nem csak úgy néztem ki, mint egy hercegnő. Úgy néztem ki, mint egy királynő. Jaj bárkinek, aki szórakozik ezzel a sárkányváltóval.

Az állam ösztönösen felemelkedett. Áron mosolya egyre szélesebb lett. "Ez itt?" - mondta.

Nem kellett kipróbálnom a többit. "Ezt" - egyeztem bele.

Közelebb húzott magához. A kezének nyomása a puha, sima anyagon csodálatos érzés volt. És az ajkai nyomása is, amikor az enyémhez tapasztotta őket.

Hosszan és mélyen csókolóztunk. A karom felemelkedett, hogy a nyaka mögött hurkot fonjon. Megdöntötte a fejét, hogy erősebben csókoljon, én pedig bátorítóan hümmögtem a szájára. Egy nyögés kíséretében felcsúsztatta a kezét az oldalamon, hogy végigsimítson a melleim ívén.

"Fantasztikusan nézel ki ebben a ruhában" - motyogta. "De az egyetlen dolog, amit most szeretnék, hogy levegyem rólad."

"Nem igazán látok semmi problémát ezzel a tervvel."

Grimaszolt az arcomra. "Pár perc múlva találkoznom kell a tanácsadóimmal, hogy átbeszéljük a legújabb fejleményeket, mielőtt a vacsora elkezdődik. És hogy kitaláljuk a holnapi parádés tervünket."

A tündék uralkodójával való játszmánk. A vágyam lehűlt erre a gondolatra. Hátraléptem, hogy a szemébe nézzek. "Szerinted mennyire lesz veszélyes, hogy szemtől szemben találkozunk velük?"

Megfogta az arcom, hüvelykujjával megnyugtatóan végigsimított a halántékomon. "Nem támadtak ránk nyíltan a hegyen. Nem bízhatunk bennük, de a szavuk, a szerződések, amiket aláírtak, kötik őket - mágikus értelemben. Csak arra kell figyelnünk, hogy ne találjanak valami kiskaput, mint ahogyan ők tették, amikor a gazembereket használták a javukra. Az egész alakváltó közösség tudni fogja, hogy elmentünk a semleges területre, hogy beszéljünk velük. Nem árthatnak nekünk anélkül, hogy ne okozzanak maguknak iszonyatos fájdalmat."

Nem tűnt túlzottan aggódónak. És mivel a tünde uralkodó birodalma közvetlenül a szomszédban van, tudnia kellett, hogy valószínűleg mennyi bajt fognak okozni.

Belehúztam a levegőt, nem tudtam, hogy a ma esti találkozás miatt voltam-e idegesebb, vagy a holnapi tündékkel való találkozás miatt.

"Megoldod - tette hozzá Aaron. "És mi ott leszünk veled, mint mindig."

Bólintottam, hirtelen túlságosan is elszorultak az érzelmeim ahhoz, hogy megszólaljak. Újra magához húzott. Ezt a csókot egyszerre éreztem lágyabbnak és valahogy szenvedélyesebbnek. Mintha felajánlotta volna azt az odaadást, amit az ajkai érintésével érzett az enyémhez. Éhesen csókoltam vissza, vágytam erre az érzésre. Szükségem volt rá. Szükségem volt arra, hogy ugyanezt visszaadjam neki.

Tényleg szerelemnek nevezhettem ezt mindössze néhány hét után? Nem tudtam, hogyan írhatnám le másképp a boldogság izzását, ami eltöltött, hogy ott voltam a sasváltó karjaiban.

Áron hátradőlt, a szeme csillogott, mintha hallotta volna, amit nem engedtem magamnak hangosan kimondani. "Tényleg mennem kell. De hamarosan találkozunk a vacsorán. Miért nem... Van egy terasz, amely az óceánra néz, közvetlenül a privát étkezőnk mögött. Ha szeretnél, sétálhatnál egyet odakint. Mindig is megnyugtatónak találtam. Majd küldök önért valakit, ha eljön az ideje."

Ahogy az idegeim pattogtak, egy nyugtató séta pont úgy hangzott, mint amire szükségem volt. "Köszönöm - mondtam. "Úgy lesz."