Jaymin Eve - Rejected, Második fejezet

 


2

 

Torma városában egy iskola volt. Falka iskola. Az óvodától kezdve egészen a főiskoláig. Soha nem hagytam el ezt a várost - engedélyt kapni rá már önmagában is küldetés volt -, és első osztály óta jártam falkaiskolába.

Pontosan egy barátom volt, akit fel tudtam mutatni az itt töltött évek alatt.

"Szia, kislány - szólított meg Simone, amikor beléptem a bejárati kapun, és elindultam a kerttel szegélyezett ösvényen.

"Szia, Sim" - mondtam, és egy másodperc alatt elértem mellé. "Látom, még mindig a copfodon dolgozol."

Simone-nak fantasztikus haja volt; derékig érő, egyenes, vastag, és olyan fekete, hogy a napfényben szinte kéknek tűnt. Imádott kísérletezni a frizurákkal, és az elmúlt hetekben azzal próbálkozott, hogy halszálkás fonatot fonjon belőle. A próbálkozás a hangsúlyos szó.

Kifejező arca a bosszúságtól szűk csomóba görbült. "Mi a faszért olyan nehéz?" A lány arra mutatott, ahol a szálak nagy része már elszabadult. "Nézem a videókat a neten, és azok a ribancok úgy öt másodperc alatt fonják a seggükig, egy kézzel, miközben filmezik, az isten szerelmére. Baromság, ha engem kérdezel."

Felhorkantam egy kis nevetésben, elegánsan, mint mindig. "Dolgozz csak tovább rajta. Határozottan úgy gondolom, hogy egyre jobb leszel." A fehér hazugságok tartották mozgásban a világot, nem igaz?

Egy tudom, mit csinálsz, de köszönöm, hogy ilyen jó barát vagy, pillantást vetett rám, miközben folytattuk utunkat az iskolába. Bárki is építette ezt a téglaépület monstrumot 1847-ben, nem sokat gondolkodott a praktikumon kívül, mert senki sem tervezne semmit ilyen rondának, zömöknek és lehangolónak, hacsak nem ez volt a legegyszerűbb stílus abban az időben. Az egyetlen megváltó jelleget a fával szegélyezett, virágokkal és fűszernövényekkel teli kert jelentette, amely körülvette az épületet.

Gyenge kísérlet arra, hogy elfedje azt a tényt, hogy buldózerrel kellett volna lebontani és újrakezdeni.

"Nem vagyok benne biztos, hogy még egy évig itt tudok maradni." Simone felsóhajtott, sötétbarna szemei drámaian lehunytak. "Úgy értem, egyáltalán törvényes, hogy megakadályozzák, hogy utazzunk és új emberekkel találkozzunk? Elegem van ezekből a seggfejekből."

Nem ő volt az egyetlen, de legális vagy sem, engedély nélkül nem tehettük ki a lábunkat Torma területéről. Itt ragadtunk, ugyanazokkal az alakváltókkal, akikkel együtt nőttünk fel. Olyan alakváltókkal, akiket utáltam.

"Én nem reménykednék a távozásban, amíg nem alakultál át, és nem tanultál meg uralkodni a fenevadon" - mondtam, megismételve a főszabályt, miközben az épület üvegajtót tartottam nyitva, hogy beléphessünk.

Személy szerint én nem kérnék engedélyt, de Simone, velem ellentétben, jó pozícióban volt itt, hála a szülei falkában elfoglalt helyének: az alfa végrehajtói.

Újabb eltúlzott sóhajtást eresztett meg. "Igaz. De abban a pillanatban, ahogy ez megtörténik, egy epikus útra indulunk. Már mindent elterveztem."

Nem volt szívem megmondani neki, hogy addigra már rég el fogok menni. Simone születésnapja csak januárban volt, így ez azt jelentette, hogy még több mint egy éve volt az első műszakjáig, az idei téli napfordulót kihagyva.

Nem tudtam volna megvárni, és nem akartam megkérni, hogy magányos farkas legyen... A legtöbbjük az első években korcs lett, teljesen elveszítve az uralmat a vadállataik felett. A korcsokat a falkák mindig elaltatták, de számomra megérte vállalni a kockázatot.

Így vagy úgy, de engem így is, úgy is elpusztítanak, akár korcs vagyok, akár nem. Csak idő kérdése volt, miért ne adhatnék magamnak legalább egy esélyt a való világban?

"Szóval - mondta Simone, gyorsan témát váltva -, a hajad... Úgy értem, beszélni fogunk róla, ugye?"

Felnyúltam, és megpróbáltam végigsimítani a kezemmel a madárfészket, ami a hajam tetején volt. "A francba, elfelejtettem kifésülni. Ma reggel sietve kellett kijönnöm a kukaházból."

Közelebbről is megvizsgálta. "Nézd, általában nem szoktam szemet hunyni, ami a saját..." Egy kézzel intett a "copfja" felé. "De ma egy újfajta érdekességgel állsz elő."

A fenébe. A közelben volt egy mosdó, úgyhogy bebújtam, Simone pedig követett.

A hajam hosszú és hullámos volt, egy hülye hullám, ami nem volt egészen göndör, de elég határozott ahhoz, hogy állandóan rakoncátlannak tűnjön. És vörös volt - az egyetlen vörös a falkában, hogy olyan rohadt könnyű legyen elvegyülni.

"Hagynod kéne, hogy levágjam? Vagy Daphne" - javasolta segítőkészen Simone.

Fogcsikorgatva megráztam a fejem. "Tudod, hogy nem pazarolhatok ötven dolcsit egy vágásra."

Kihúzva a nyakkendőt, néhányszor végigsimítottam rajta az ujjaimmal. Simone is közbelépett, hogy segítsen, és végül megszelídítettük.

"A színe még mindig a leglenyűgözőbb árnyalat, amit valaha láttam" - mondta vágyakozva, miközben végigsimított az ujjaival néhány elszabadult szálon.

Szokatlan szín volt, az biztos. Mély bordó a fejbőrnél, majd ombre hatásban világosodott, hogy a hajvégeken eper szőke legyen. Finom és természetes - és kibaszottul furcsa.

Az életem története, hogy én vagyok a falka csodabogara. Kösz, apa.

Diákok hangja szűrődött be az ajtó alatt, és amint néhány alsós belépett a mosdóba, mi is leléptünk. Nem maradhattam túl sokáig zárt térben, különben a végén még a szart is kiverik belőlem.

A folyosón nagy volt a nyüzsgés, ezért lehajtottam a fejem, és szorosabban átöleltem a táskám pántját. "Megcsináltad a feladatot?" Kérdeztem Simone-t, aki részben elzárkózott elém, hogy át tudjunk manőverezni az alakváltó diákok között.

Egyszerre bólintott és sóhajtott. "Bár vissza akarom kapni azt a húsz órát az életemből, amit azzal töltöttem, hogy elolvastam azt a szart" - jelentette ki. "Mintha rosszabb lett volna, mint az a sziget, ahol az összes gyerek vad seggfejjé változott."

Megborzongtam. "Azt is utáltam. Kezdem azt hinni, hogy egyszerűen nem vagyok oda semmiért, ami túlságosan realista."

Rám pislogott. "Szerinted az realisztikus volt?"

"Kicsit emlékeztet arra, ahogy a mi falkánkat vezetik" - mondtam, próbálva - és sikertelenül - komolytalannak tűnni.

Simone alaposan oldalra nézett, mielőtt megrázta volna a fejét. "Nem is tudok veled vitatkozni. Ez egy diktatúra, de az alakváltók így nem válnak korcsá. A farkasoknak szükségük van egy erős alfára, különben elszökünk, és a vadállataink átveszik az irányítást." A lány arca leesett. "Nem mintha tudnám, hogy még egy átkozott évet kell várnom az átváltozásra."

Azt mondani, hogy Simone dühös volt, amiért az első váltásunk nem együtt volt, még enyhe kifejezés volt, de az első váltás szabálya a fajtánk eredeti teremtőjétől származott. A sötét istenségtől, akit imádtunk.

Shadow Beast.

Ő határozta meg az alakváltás parancsát, és azt nem lehetett felülbírálni. A farkasok már próbálkoztak a múltban, de senkinek sem sikerült idő előtt előidézni a változást. Hívjuk ezt farkas pubertásnak, kőbe vésve.

Talán azért, mert lassan öregedtünk, és pár száz évvel tovább élhettünk, mint az emberek. Vagy talán csak a fenevadnak tetszett a huszonkét éves kor.

Senki sem találkozott a fajtánk démonával, hogy megkérdezhesse.

"Annyira akarom - folytatta Simone. "De a fájdalomtól is kiborulok. Tudod, milyen rossz érzés, ha letörik egy köröm, és ez olyan, mintha..."

"Minden csontot eltörök?"

A lány összerezzent. "Csajszi, legalább megpróbálnád szépíteni nekem?"

Megvonta a vállamat. "A fájdalom már nem zavar úgy, mint régen. Amitől félek, az az, hogy nem tudok kötődni a farkashoz. Mi van, ha visszautasít?"

Mint minden más ember az életemben. Igen, tudom, zokogás, mindannyiunknak volt egy szomorú története.

"Nem fog - mondta Simone nyomatékosan. "Szeretni fog téged, és nyulakra fogsz vadászni, és olyan lesz, mintha egy életre be lenne építve a második legjobb barátod."

Úgy látszik, senki sem helyettesítette Simone-t a legjobb barát numero uno helyén... még egy olyan lény sem, akivel közös lélekkel rendelkeztem.

"Szinte biztos vagyok benne, hogy a harmadik műszakra átveszem az irányítást" - tette hozzá Simone, és magabiztos kis táncot lejtve megrázta a vállát. "Ez annyira biztos, hogy menni fog."

"Egyáltalán nem kételkedem" - mondtam, és minden szót komolyan gondoltam.

Az első két műszak mindig teljes veszteség volt, ahogy a vadállat átvette az irányítást, az emberi oldalunk alig emlékezett valamire. A többség a negyedik vagy az ötödik műszakra átvette az irányítást, de nem vennék rá mérget, hogy Simone a harmadik műszakra már a sajátját is legyűri. Ennyire eltökélt volt.

Akárhogy is volt, abban a pillanatban, hogy átvettem az irányítást a farkasom felett, elhagyom ezt a kibaszott várost.

És soha többé nem nézek vissza.

Épp amikor elhaladtunk a végzősök szekrényeinek fő sora mellett, egy ismerős csoport került a látóterünkbe, könnyű volt kiszúrni őket, mivel a diákok úgy álltak meg előttük a folyosón, mintha királyi családtagok lennének.

Feltételeztem, hogy azok is voltak.

Simone egyszerre látta meg őket velem. "Fuss!" - suttogta keményen, és a legközelebbi kijárat felé lökött. De már túl késő volt. Megláttak, és nem tudtam elszaladni előlük. Főleg nem azt a kettőt, akik már megfordultak: Torin Wolfe és Jaxson Heathcliffe.

Mi a faszért voltak egyáltalán a főiskolán? Tavaly végeztek, de valami őrült oknál fogva nem akartak elmenni.

"Maradj!"

A parancs Torintól, a Torma falka leendő alfájától jött. Az apja, Victor, már ötven éve uralkodott, és nyoma sem volt a visszavonulásnak. Úgy értem, az a tény, hogy a vezetéknevüket Wolfe-ra változtatta, nagyjából mindent elmondott arról, hogy mennyire nagyra tartja magát és a rangját az alakváltók világában.

Torin pedig, a drága egyetlen fia, a leendő alfa volt. Ezzel a hatalommal ő parancsolhatott a farkasoknak a falkában. Nem mintha általában segítségre lett volna szüksége ahhoz, hogy irányítsa őket, különösen a nőstény alakváltókat, hála az élénkzöld szemének, a csokoládészínű, sötét hajának és annak a fajta vésett állkapcsának, amelyről szerelmes történetek íródtak.

Számomra azonban egy horrorregény volt - a legrosszabb rémálmom.

A három közül most ketten közeledtek, és a gyomrom összeszorult, ahogy felkészültem arra, ami következik. Torin parancsa volt az, ami megállított a lépteimben, de ma visszahúzódott, hogy hagyja a barátainak a szórakozást. Igazság szerint Torin sosem bántott igazán, de a többieket sem állította meg, és ez szerintem ugyanolyan rossz volt.

Sisily Longeran, az évfolyamom alfacsaj, elkezdett körözni körülöttem. "Mera Callahan" - húzta a száját - "a falkánk vörös hajú szukája".

Nagy élvezettel mutatott rá rendszeresen, hogy senki másnak nem volt az én hajszínem árnyalata. A falka többi tagja valahol a mézszőke és a legsötétebb hollófekete tincsek között helyezkedett el, a bőrszín minden árnyalatát beleértve. Nekem napbarnított bőröm és mogyoróbarna szemem volt, ugyanolyan, mint sokaknak, de a hajam...

Egy kibaszott óriási stoptábla, ami a jelenlétemről adott hírt.

"Sisily Longeran - lőttem vissza -, a következő alfatárs. Torin és te olyan gyönyörű babákat fogtok szülni".

Gyönyörű, gonosz kis szarháziak, de tartózkodtam attól, hogy ezt megemlítsem.

Sisily mosolya szétterült, ahogy közelebb sodródott Torinhoz. Tényleg jól mutattak együtt, a lány tökéletes mahagóni sörénye és fényes azúrkék szeme olyan feltűnő volt a férfi színéhez képest.

Abban a pillanatban, amikor először változott át, a napforduló holdja után, a várt kötelékük beindult, és érezték a kapcsolatot. A párkapcsolat előre el volt rendelve. Egy kibaszott mágikus csoda.

Nekem is volt egy társam odakint, de ha a falkám bármelyik seggfejéről lett volna szó, inkább lerágtam volna a saját karomat.

Sisily, miután befejezte a flörtölést a majdnem-alfával, visszatért hozzám. Jázmin- és citrommirtuszparfümje magával sodort, és én majdnem öklendeztem. Ez volt a jellegzetes illata, amit Thomastól, a patikamestertől kapott, aki minden bőrápoló szerünket kézzel készítette, hogy ne reagáljunk az emberi vegyi anyagokra. És én kurvára utáltam, olyannyira, hogy egy szippantás is hányingert váltott ki belőlem.

Legalább általában jelezte, hogy a közelben van, így el tudtam menekülni. Ma azonban nem.

Megmutatta a fogait, a mellkasa dübörgött, és mivel tudtam, hogy mi következik, megerősítettem magam, amikor a szekrényeknek csapott. Az egész sor megremegett a támadástól, és forróság égett a hátamon. Az alakváltók gyorsan gyógyultak, de én nem rendelkeztem ezzel a képességgel, amíg a szörnyetegem el nem szabadul, így egyelőre szenvednem kellett, és szinte emberien lassan gyógyultam.

"Szánalmas vagy - köpte ki. "Gyenge."

"Csak szeretnéd" - válaszoltam, és a magam sötét mosolyát rávetítettem. Amit ő gyengének nevezett, azt én úgy hívtam, hogy kurvára életben maradok, amíg meg nem tudok menekülni tőlük. Egy egész falka egy farkas ellen? Igen, ki győzhetne ilyen esélyekkel?

Az elején még küzdöttem, de ez csak rontott a verésen. Ezért most azt választottam, hogy mentálisan és érzelmileg erősödöm, a gyűlöletük tüzében kovácsolódom, miközben kivárom az időt, amíg szabad leszek.

"Hagyd őt békén - kiabálta Simone, aki nem tudott eljutni hozzám; Torin szándékosan az útjában állt.

"Simone, minden rendben" - mondtam, kényszerítve magam, hogy vidámnak tűnjek. "Hugi itt szuper ügyetlen; már megszoktam, hogy megbotlik és belém esik."

Sisily morgása egyre halkabbá és fenyegetőbbé vált, de én már túl voltam azon, hogy szarjak rá.

"Hagyd abba!" Simone újra megpróbálta, és nagyon kívántam, hogy ne tegye. Ahogy már sokszor mondtam neki, nem volt szükség arra, hogy mindketten célpontok legyünk. Sosem bocsátanám meg magamnak, ha bármi történne vele.

Szerencsére a szülei falkában betöltött pozíciója megóvta őt a legrosszabb zsarnoki viselkedéstől, de egyesek még mindig találtak apró módokat arra, hogy megbüntessék őt azért, mert a barátom volt.

Kibaszott hűséges barát volt; aligha érdemeltem meg.

"Fogd be, Simone - mondta Sisily anélkül, hogy elfordította volna a tekintetét rólam. "Vagy csatlakozol a félvér korcs barátodhoz."

"Félvér és korcs" - mondtam egy erőltetett nevetéssel. "És múlt héten még kurva is voltam. Úgy értem, anyám szuper büszke rám. Csak hogy tudd."

A keze ökölbe szorult, amikor újra nekilátott, hogy betörje az orromat - ez volt a jellegzetes mozdulata -, de Jaxson Heathcliffe megállította.

A kedvenc kínzóm.

A legrégebbi barátom Simone-on kívül.

Még akkor is, ha mostanában egyértelműen inkább ellenségek voltunk.

"Azt hittem, megmondtam, hogy ne járj többet órákra - húzta a száját, közel hajolt hozzám, és az ujja végigsimított az arcomon. Gyengéd mozdulat volt, de a kávészínű szemében főződő sötétség valami másról árulkodott.

Egy csilingelő mosoly futott át az arcomon. "Igaz? Úgy értem, én is megpróbáltam, de a tanáraim csak annyit mondtak, hogy "meg fogsz bukni", meg hogy "már régóta keresek egy piros szőrmés takarót az ágyamra", úgyhogy úgy döntöttem, hogy talán rossz ötlet nem megjelenni"."

Miért? Miért? Olyan. Egy nagyokos?

Őszintén szólva, a személyiségemnek ez az oldala miatt egyenesen meg akartak ölni. És ebben nem volt szükségem segítségre.

Jaxson beszorított az öltözőszekrények közé, és a hátamban egyre jobban égett az izzás, de nem szóltam egy szót sem. Lehajolt, végigsimította az orrát a nyakamon, megszagolva engem. Még soha nem csinált ilyet, baszd meg, és azon tűnődtem, vajon ez volt-e az a pillanat, amikor apám bűnei végre utolértek, és kitépik a torkomat.

Amikor elhúzódott, felvillant a szeme, én pedig lenyeltem a következő hülye megjegyzésemet, és inkább az arcára koncentráltam. Az arckifejezésem dacos volt, mert soha nem fogok meghátrálni előtte. Soha.

Jaxson gyönyörű volt, barna bőrrel, éjfekete hajjal, és hosszú, karcsú testtel, amely nem rejtette véka alá az erejét. Érthető volt, hogy a leendő alfa legjobb barátja volt. Hasonlóan néztek ki - az alakváltó hímek megtestesítői mind alfaságban, mind jóképűségben.

Személyiségüket tekintve azonban ronda, kis pöcsű faszszopók voltak.

"Az apám meg akart ölni téged és az anyádat - motyogta Jaxson, miközben a leheletével végigsimított az arcomon.

Ezt most hallottam először, úgyhogy figyeltem. Az apám és az ő apja a legjobb barátok voltak, az alfa második és harmadik a sorban, mindketten erős és magabiztos férfiak. Jaxson apja volt az, aki egyenesen kibelezte az enyémet, alig néhány másodperccel azután, hogy megpróbálta kiiktatni Alfa Viktort.

Nem kérdéses. Semmi tárgyalás.

"Miért nem hagytad ott a főiskolát?" Jaxson megint nyomott. "Az igazi ok?"

Teljes erőmből nekilöktem, egy centit sem mozdultam. "Mi a fasz történt veled? Régen barátok voltunk!"

Ha a szüleid a legjobb barátok, logikus, hogy egymás közelében nősz fel. Ő volt a bátyám, de abban a pillanatban, amikor apám elárulta a falkát, mindent elvesztettem.

A szemének kávétól kátrányosra sötétedése volt az egyetlen jel, ami arra utalt, hogy ez rosszul fog elsülni. A keze karmokká változott, és egy mozdulattal végigsöpört a mellkasomon. Átvágta az ingemet és a melltartómat, nagy, vörös hegeket hagyva a mellemen, éppen csak nem szakította fel a bőrt. Szándékosan tette ezt; még soha nem láttam senkit, aki annyira tudott volna uralkodni magán, mint Jaxson, és ha fel akarta volna szakítani a bőrt, megtette volna.

"Miért gyűlölsz ennyire?" Kérdeztem halkan, kényszerítve az arcom, hogy nyugodt maradjon, még akkor is, amikor a mellkasomban lüktető fájdalom csatlakozott a hátamban érzett fájdalomhoz. "Nem vagyok az apám. Miért kell az ő bűneiért nekem fizetnem?"

Újra meglendítette a karját, ezúttal a fejem mellett csapott le, és egy szekrénybe csapódott, hogy a fém betörjön. " A kibaszott arcodat. Nem akarom látni."

Egy utolsó mogorva pillantással megpördült és távozott. Sisily, önelégült ribancként vigyorogva sietett utána. Torinnak még egy másodpercig tartott, a tekintete a szabadon hagyott mellemen és a karmoktól származó vörös vonalakon landolt.

"Jobb, ha rendbe szeded magad - mondta röviden.

Amikor elmentek, hátradőltem a sérült szekrénynek, és közben összerezzentem. A légzésem szapora volt, ahogy küzdöttem az önuralomért, és ha most egy vadállat lenne bennem, biztosan négy lábon állnék. A farkasunk jó menekülés volt a fájdalom és a félelem elől.

"Gyere - mondta Simone halkan, és megrántotta a karomat. "A szekrényemben vannak a plusz ruháid."

Azért őrizte őket, mert havonta legalább egyszer a szekrényemet valami undorító csínytevés miatt tönkretették. Szemét, festékbomba, vér, belek, döglött állatok.

Nem voltak kreatívak, de következetesek voltak.

Csengett a fejem, ahogy követtem őt, egyik kezemmel a pólóm elejét szorongattam, hogy összetartsam. Ahogy mentem, egy ismerős érzés töltötte el a testemet. Arra gondoltam, hogy az agyam elhatárolódik az életem vérengzésétől. Néha, amikor nagyon rosszul éreztem magam, a látásom megduplázódott, ahogy sötétség ereszkedett rá. Egy sötétség, ami engem hívott.

A megtört épelméjűség volt a dolgom ezekben a napokban.

"El kell hagynom Torma-t - mormoltam, leginkább magamban.

Simone együttérző pillantást vetett rám, és kinyújtotta a kezét, hogy megfogja a kezem. Már hallotta ezt tőlem korábban is, de nem értette, mennyire komolyan gondolom. Nem tudtam ezt tovább csinálni.

A családi vonalam beszennyeződött Tormában.

Az örökségem, és az esetleges gyermekeimé is, szinte megsemmisült.

Miután évtizedekig a tormai falkával együtt futottunk, a Callahan név két elkerült farkasra csökkent: Mera Callahan, egy majdnem átalakult alakváltó, és Lucinda Callahan, egy részeges farkaslány, aki alig emlékezett arra, hogy van családneve.

Semmi, amiért érdemes lett volna tovább harcolni. Legalábbis itt nem.

Ami engem illet, a napforduló teliholdja nem érkezhetett elég gyorsan.