Milana Jacks - Stolen By the Predator - Hatodik fejezet

 

Hatodik fejezet

Michelle

Mielőtt leülne a zsámolyra, a férfi elővesz egy tőrt. Elhúzódom, a tőre idegessé tesz. Soha nem láttam még ilyen barbár fajt, és a kultúrsokk valóságos dolog. A Joyliuson, az egyetlen másik világon, ahol őshonos idegen fajokkal találkoztam, még mielőtt az emberek gyarmatosították volna, a bennszülöttek nem voltak ilyen primitívek, sőt, még csak nem is emberszerűek. Az emberközeli külseje normalizálja őt, és szinte olyan, mintha kevésbé tűnne fenyegetőnek, mint amilyen valójában. Van benne valami, amit nem igazán tudok azonosítani.

Meghajtja a fejét. "Mi a baj már megint?"

"Még sosem láttam döglött állatot" - hazudom. Soha nem láttam még senkit, aki olyan, mint te.

"Ezt is meg fogod szokni."

Ingerültnek tűnik, ezért leülök a meleg tűz mellé, a lábam felé nyújtom, hogy melegen tartsa, miközben gondolataim visszavándorolnak a szomszédos kis helyiségre és az ott talált, szőrrel teli zsákokra. Vajon kaphatnék-e még egyet, hogy betakarjam a lábam?

"Miután megetettelek, vadászni megyünk - mondja, miközben elkezdi felvágni az állat húsát. A gyomrom felfordul. Felállok, azzal a szándékkal, hogy szerezzek még egy szőrmét, de megbotlom és megcsavarodom, próbálok nem az arcomra esni. Ehelyett az oldalamra puffanok. Forróság kúszik az arcomra, és hátranézek, ahol a hím mozdulatlanul ül, a szemei tágabbak, mint korábban.

"Éppen szőrméért indultam, ha nem bánod." Felülök a padlón, és küzdök, hogy megmozdítsam a karomat, és eltoljam a hajamat a szemem elől. A bundát a karomra és a térdemre kötötte, és megint úgy érzem magam, mint egy krumpliszsák. Fújom a hajamat, de nedves, és az arcomhoz tapad. "Egy lány nem kaphat itt egy kis szünetet?" A bunda ellen nyomulok, rúgkapálódzom, vonaglok, próbálok kiszabadulni belőle, de nem sikerül. Frusztráltan prüszkölök a padlón, gyakorlatilag morogva, dühösen, hogy ezen a helyen semmivel sem tudok segíteni magamon.

Beleharapok a bundába és morogva örülök, amikor egy zsinórt kapok a fogaim közé. A fejemet mozgatva megrántom, eloldom, elengedem a karjaimat annyira, hogy kiszabaduljanak, és lehúzom a bundát. Felállok, és eltüntetem a hajamat az arcomból, majd letépem a bőrzsinórt a prémről, és a fejem mögé rögzítem vele a hajamat. "Tessék." Kilépek a lábamat csapdába ejtő bundából, és felnézek.

Nar megakad a mozdulat közepén, előrehajol, mintha felemelkedne, de aztán megdermed a helyén, és csészealjnyi szemmel figyel engem.

Fújok egyet, és elsétálok.

A zsákokban lévő különféle szőrmék közül egy gyönyörű, puha, hosszú, barna szőrökkel díszített szőrmét húzok ki. Az arcomhoz viszem, és megsimogatom vele az arcomat, miközben visszatérek, hogy a tűz mellé fektessem, így leülhetek a földre, Narral szemben.

"Miféle állat ez?" Kérdezem, keresztbe vetve a lábaimat.

"Ez nem állat." Felszeleteli az ételt.

"Ezt hogy érted?"

"Ez egy hím. Egy Ra hosszúszőrű."

Fintorodom el, nem értem, de ő a tűz fölé tesz egy feldarabolt hússal megrakott botot. A sistergés emlékeztet arra, hogy mennyire éhes vagyok. Gur néhányszor nyers húst dobott hozzám lent a lyukban, de nem ettem meg, ezért gyógynövényekkel, sőt virággal is etettek, bár nem azzal a fajta virággal, amit Mas hozott.

Nar megkínál egy pálcikával, amin sült hús van, és végre melegem van, és eszem, talán még tiszta vizet is iszom. Ha le tudnék zuhanyozni, már kész is lennék.

Köszönettel elfogadom, és úgy beletépek, mintha napok vagy hetek óta nem ettem volna, olyan gyorsan, hogy majdnem megfulladok a finom, zsenge hústól. "Ez tényleg nagyon finom" - mondom teli szájjal, a nőies viselkedésem már szinte a múlté.

"Jó vadász vagyok" - jön a sátoron kívülről.

Nar összeszorítja éles fogait. Azok a fogak ijesztőek, és csukott szájjal könnyebb ránézni. Mégis vicces, amikor bosszús, és én kuncogok.

Megvillantja a fogait, és morog, aztán ráharap a halott, nyers állatra, és a hússal együtt a csontot is összezúzza. Bámulom, ahogy másodpercek alatt megrágja és lenyeli. Egy kis csont jelenik meg az ajkai között, és a hüvelyk- és mutatóujjával megfogja, majd azzal kezdi tisztogatni a fogait. A padlóra köp, és a csontot félrecsapja.

Bámulom, alig tudom becsukni tátott szájamat.

"Micsoda?" - ugat.

Ó, millió és egy dolog. Először is, az állkapcsa olyan erős, hogy összezúzta az állat csontjait, és anélkül nyelte le, hogy sokat kellett volna rágnia. Ezt nem mondom, helyette ezt kínálom fel: "A bátyám házában az asztalt naponta ugyanabban az időpontban terítik meg, háromórás szakaszokban a nap folyamán, reggel nyolctól kezdve. Tányérokkal, poharakkal és evőeszközökkel megterített asztalnál étkezünk, amit az evéshez használunk".

A férfi bólint. "Most ülsz, és egy botot használsz. Ha egy pillanatra abba tudod hagyni a bámulást - kacsint -, akkor mindened megvan, amire szükséged van."

Kuncogok. "Csak azt próbáltam megmagyarázni, hogy miért bámullak téged. Ez az egész annyira más, mint amihez a Földön hozzászoktam." Vagy a Marson. Vagy Joyliuson, ami azt illeti.

"Nyugodtan felmérheted az alkalmasságomat, nőstény."

Rágom az ételt, és próbálom nem bámulni tovább a széles vállakat vagy a hasizmokat, vagy az izmos combokat, amelyeket a térdszoknyája szétválasztva mutat.

"A testvérével élő nőstény párosítatlan" - mondja.

Én "párosítatlan vagyok". Harminckét éves és párosítatlan. Visszautasítottam az összes kérőt, akit a bátyám kiválasztott nekem, és ezzel nem biztosítottam magamnak szövetséget egy befolyásos családdal. Eközben a nősülni vágyó idősebb nővérem magára vállalta, hogy szövetséget köt velünk. A baj csak az, hogy a férfi, akit ő akar, engem szemelt ki. Ezért elutaztam egy hosszabb vakációra Joyliusba, ahonnan soha nem szándékoztam visszatérni. Többek között azért is, mert szükségem volt arra, hogy a nemzetbiztonsági tábornok elfelejtsen engem, és a húgomnak szentelje teljes figyelmét.

"Szomorúnak tűnsz..." - mondta Nar.

Sóhajtva forgatom a botomat. "A legtöbb korombeli nő már férjnél van, és már hozzászoktam ahhoz, hogy hárítanom kell az emberek kérdéseit, amikor a házasságot hozzák szóba."

"Ez elszomorít téged? Hogy nem vagy párosodva?"

Megvonom a vállamat. "Néha, de megvannak rá az okaim."

"Ne aggódj. Párosodni fogsz, amint befejezted a kebabot."

"Ó, nem, én nem így értettem."

"Felmérted az alkalmasságomat."

Jézusom! "Nem a te... alkalmasságodat mértem fel." Az ő alkalmasságát mértem fel, és nem hiszem el, hogy ezt mondta nekem. Úriemberek nem csinálnak ilyet. Teljesen kikerültem a komfortzónámból itt a földön, egy sátorban, egy idegen faj közepén, akik úgy néznek ki, mintha nem tudnák eldönteni, hogy meg akarnak-e enni, vagy szaporítani akarnak. Talán mindkettő.

"Mit csinálsz, amikor engem nézel?" - bökdösi.

Elpirulok, és a botomat piszkálom. "Csak nézem."

"Szégyenlős vagy?"

"Talán túl nyers vagy. Gondoltál már erre?" Mi a fene. "Nem akarok többet beszélgetni."

Közelebb hajol. "Ez nekem megfelel."

A francba, ebbe belesétáltam. Félreteszem az utolsó húsdarabot, és lefekszem, a fejemet a bundával betakarva.

A hím felnevet, és hallom, ahogy rág, mozog, aztán semmi. Átkukucskálok a bunda fölött. A sátor üresen áll. A tűz ropog, és látom, hogy még több fát tett a tetejére. Talán egy darabig nem tér vissza. Hová tűnt? Várj egy pillanatot. Egyedül vagyok és kint, ahelyett, hogy a lyukban lennék, ahonnan nem tudok kimászni, hogy elmeneküljek. Ez az én esélyem?

Ledobom magamról a bundát, felugrom, lábujjhegyen a sátorszárnyhoz lépek, és kidugom a fejem. Még mindig esik az eső, és mindenütt sáros tócsák vannak. Nincs cipőm, nem tudom, hol vagyok, és a fedélzeten cipelt ruháimat szállító kapszulám bárhol lezuhanhatott.

Nar jelenik meg előttem, én pedig zihálva hátrahúzom a fejem. Egy helyben állva maradok, és a csappantyút bámulom.

Beljebb dugja a fejét, és elmosolyodik, sápadt szeme sarkai felemelkednek. "Hiányoztam?"

"Egy kis friss levegőre vágytam."

"Mmhm. Pihenj egy kicsit. Egész éjjel fent leszünk." Megvonja a szemöldökét.

"Nem."

Horkant fel. "Nyertem egy éjszakát a díjjal. A díj a győztesnek engedelmeskedik."

Megrázom a fejem.

Ő csak bólint, és ettől legszívesebben lecsapnám az arroganciát az arcáról. Frusztráltan megfordulok, és visszamegyek a bunda alá. Kizárt dolog, hogy egy idegennel feküdjek le. Ez tabu és helytelen, és ha a bátyám megtudná, kitagadna. Egy kitagadott nő az én társadalmamban soha nem jut el a Marsra, és a Mars a jövőnk. A Föld csak egy hely a Marson élő vállalati monopóliumok által diktált munkaerő számára. Egy a sok ok közül, amiért az emberek elmenekülnek a Földről.