Milana Jacks - Stolen By the Predator - Ötödik fejezet

 


Ötödik fejezet

Nar

Könnyedén az ölemben, a nőstény kellemesen ölelget. Mint egy kiskutya, tényleg. Megsimogatom a nyakörvére erősített pórázt, és elképzelem, milyen lenne alattam, ha csak ezt viselné. A kiltem mögött a farkam kemény és készen áll a dugásra, de nem érzek rajta izgalmat, ezért nem teszek egy lépést sem, hogy megcsókoljam az ajkait, amelyek mostanra már gazdagabb árnyalatúvá váltak.

Ez a vér, rájövök. Ez a faj érzékeny a hidegre. Fáznak, így ha kint hidegebb van, mint a testükben, az ajkuk kékre vagy lilára színeződik. Kevésbé mozgékonyak, mint mi. Élvezni fogom, hogy melegen tartom, és talán egyszer elviszem futni. "Éhes vagy?" Kérdezem.

Pislog, mintha transzból rángatnák ki, és elengedem a pórázt.

"Örülnék a száraz ruháknak. Ha van egy kis tartalékod."

"Csalódott vagyok, hogy ruhában akarsz maradni."

Vörösre színezi az arcát, és megérintem, hogy érezzem a forróságot. Érdekes. Ami még érdekesebb, hogy nem a gyógyszerről kérdez, amit a tenyeremen mutattam neki, amit Hart és én találtunk a kapszulájában, amikor nem sokkal ezelőtt elloptuk Gur táborából. Furcsának találom. Hart nősténye, a másik nőstény, úgy tűnt, hogy ennek a nősténynek szüksége van a gyógyszerre. Egyelőre nem hozom fel a témát. Meg akarom nézni, hogy kérdezi-e. Csendes nőstény, ijedt és zavarodott, és tudom, hogy Gur nem bánt vele jól.

"Én is éhes vagyok - vallja be.

Rettegtem ettől a pillanattól. Azt jelenti, hogy ott kell hagynom őt vadászni, vagy ki kell faragnom a saját húsdarabkámat, hogy ő megsüthesse a tűz fölött. Egy brutális idegen fajhoz képest, amely a ragadozók húsát eszi, a nőstényeik borzasztóan aranyosak. Olyanok, mint a peatania, egy aranyos szőrös kis állat, melynek mérges harapása bénulást okoz. Én tudom. Háromszor haraptak meg, és egyszer Mas-szal. Ott hagytak minket az erdő talaján feküdni, mint két fatörzset, miközben a bogarak harapdáltak és idegesítettek minket három szakaszon keresztül. Egyetlen csípést sem tudtam megvakarni, és a vadászom háborút vívott a bőröm alatt, képtelen voltam kimászni, mert a méreg átmeneti idegi bénulást okozott. Szép idők voltak.

Ha Masra gondolok, elgondolkodom, vajon hova mehetett. Nem örül nekem, és hogy őszinte legyek, én sem vagyok elragadtatva magamtól. Bár megbocsátom magamnak, hogy elfeledkeztem Gur megöléséről és arról, hogy Hart miért küldött engem, és helyette a nőstényt vettem el. Isteni illata van. Mint egy termékeny méh, a fiatalság és a család, valami, amiről sosem gondoltam volna, hogy akarom. De megéreztem az alsónadrágja illatát, és elkezdtem vágyakozni. Nincs visszaút, főleg most nem, hogy az ölemben van az igazi.

Az ajkai, ilyen közel az enyémhez, arra késztetnek, hogy odahajoljak és megcsókoljam, és valóban odahajolok, és amikor nem hajol vissza, megdöntöm a fejem, és összekötöm az ajkainkat. Az övéit hidegnek érzem, és a hideg fut végig a gerincemen. Beleszagolok, és nem érzek izgalmat, de félelmet sem, úgyhogy ez számomra egy győzelem. A bátyám emberi nősténye bűzlött a félelemtől, amikor a közelébe kerültem. Összefoglalva, jobb vagyok a nőstényekkel, mint ő.

"Hoztam neked ruhát - suttogom újra ugyanolyan lágy, szerelmesbogaras hangon. Annyira büszke vagyok erre az új hangra, amit találtam neki, hogy legszívesebben megveregetném a vállamat. Hamarosan könyörögni fog a horgomért.

"Megkaphatom őket?"

"Csókolj meg, és odaadom neked."

Elmosolyodik. "Maga aztán nem semmi."

"Egy horgos apából és egy anyából faragtak ki, akire nem emlékszem, én egy műalkotás vagyok errefelé."

A nő kuncog.

Kellemes hang, és felemeli a szeme sarkát. Visszamosolygok. Egy pillantást vet az én mosolyomra, és az övé eltűnik. A számat bámulja, miközben hallom, hogy felgyorsul a szívverése, és kellemes illatát félelem fűzi át.

"Mi történt az előbb?" Kérdezem. "Miért félsz?"

"Nem félek."

"Érzem a préda félelmét."

Nyel és félrenéz, de nem hagyhatom. Megmozdítom az állát, hogy újra felém nézzen. "Mi az?"

A tekintete a számra esik, és nem tudom eldönteni, hogy meg akar-e csókolni vagy sem.

"Vad mosolyod van" - mondja.

"És?"

"Félelmetes."

"Jaj, kiskutya, majd hozzászoksz."

Újra kuncog, aztán egy bőrzsinórt piszkál a bundáján, és óvatosan szemez velem, miközben az arca ismét rózsaszínűre színeződik. Megsimogatom azt a helyet, ahol a legtöbb színt látom. Fogalmam sincs, miért történik ez, de ő belehajol az érintésembe, majd felemeli törékeny kezét, és karom nélküli ujjakkal végigsimít az állkapcsomon. Az arca egyre közelebb és közelebb kerül, és lehunyja a szemét, megcsókolja az ajkamat, majd visszahúzódik.

Nem hiszem, hogy így van. Ökölbe szorítom a pórázt, és kényszerítem, hogy közel maradjon. Tovább csókolom, ráveszem, hogy nyissa ki a száját, hogy megízlelhessem, miközben elnyomom az ösztönt, hogy egészben felfaljam. Amikor megízlelem a nyelve édességét, felnyögök, és megragadom a tarkóját, megdöntöm, hogy jobban hozzáférjen, és megcsókolom. Egy számomra ismeretlen dübörgő hang tör fel a mellkasomból, és annyira megdöbbenek a hangjától, hogy elválok az ajkaitól, és elképedve bámulok rá.

"Te dorombolsz" - mondja, és ugyanolyan elképedtnek tűnik, mint én.

Igen, tudom, bár ezt a hangot még soha nem adtam ki. Újra megteszem, ezúttal szándékosan, és figyelem, ahogy a pír elszínezi az arcát.

"Mit jelent ez?" Kérdezem.

Ő megköszörüli a torkát. "Mit jelent?"

Rámutatok. "Az arcok színét. A pír jön és megy."

Félrenézve játszik a húrokkal. "A ruháimat akarom."

"Válaszolj."

"Nem ebben állapodtunk meg. Megcsókollak és ruhát kapok."

Erőltetni őt a pirulás miatt, vagy nem erőltetni? Úgy döntök, hogy nem erőltetem, hanem betartom a megállapodás rám eső részét. "A zsákban vannak a másik oldalon." A sátorban lévő válaszfalra mutatok, amely mögé zsákokat dobálunk. "Arra."

Lecsúszik az ölemből, és miközben nézem, ahogy elsétál, megigazítom a merevedésemet, és kiterjesztem a hallásomat kifelé, Masra figyelve. Nincs a közelben. Hová tűnt? Amíg ellenséges területen vagyunk, nem szabadna elválnunk egymástól. Még a törzsem és a Ra közötti fegyverszünet ellenére is ellenségnek számítanak. A békénk addig tart, amíg én elkapom és biztosítom a kis zsákmányt. Hamarosan újra kitör a háború.

Zavar, hogy Mas egyedül van odakint, nem azért, mert azt gondolom, hogy nem tud vigyázni magára, hanem mert nem vagyok vele, és ha bármi történne vele, bosszút állnék, és lemészárolnám a fél tábort, mielőtt esélyük lenne megölni engem. Hart aztán megbosszulná a halálomat, és így tovább, és így tovább, és addig-addig háborúznánk, amíg a Ka vagy a Ra vagy mindkettő ki nem pusztul.

A nőstény, akinek a nevét csak fejben tudom kiejteni, besétál a sátor elkülönített részébe, és hallom, ahogy a zsákok között kotorászik, öltözködik. Kék nadrágban és egy vállnál levágott sárga ingben sétál ki. A ruhák túl nagynak tűnnek az apró termetéhez, és azon tűnődöm, hogy ez a faj miért öltözködik ilyen... csúnyán. A nőstényeknek szűk fűzőt kellene viselniük, ahogyan a mi istennőink tennék, hogy megmutassák nekünk a nőies idomaikat és szépségüket, hogy imádhassuk őket.

A nőstény visszaül a tűz mellé, és egyik lábát keresztbe teszi a másikon, tekintetét a lábára szegezve. A mi négy helyett öt kis lábujja rózsaszínre van festve, ugyanolyan színűre, mint az arcán lévő pír. Ebből arra következtetek, hogy szereti összehangolni a színeket.

"Nincs véletlenül cipőd?" - kérdezi.

Kinyújtom a lábam, elfordítom a lábfejemet, és a csizmámat a csupasz lábfejével szemben vizsgálom. Az enyém nem férne rá, de talán le tudok csípni egyet egy kisebb férfiról. Nem, nincs olyan férfi, akinek ilyen kicsi a lába. A lábunk azért is szélesebb, hogy jobban tudjunk egyensúlyozni, és hogy elnyelje a gerincet érő ütést, amikor nagy magasságból landolunk.

"Nem fogsz sétálni - jelentem ki, és visszarögzítem magam köré a bundát, amit levetett magáról. Ránézek a csupasz lábára. A csupaszságuk zavar engem. Eddig nem gondoltam át, és kibaszottul Gur cipő nélkül tartotta ezt a hidegre érzékeny teremtést. Megfagyhatott volna és meghalhatott volna. Mi baja van ennek a rohadéknak? Vicsorgás gyűlik a mellkasomban, de elfojtom, nehogy még jobban megijesszem, mint amennyire már megijesztettem.

Leguggolok előtte, hogy újra összecsomagolhassam.

"Mit csinálsz?"

"Elviszlek vadászni."

"Én nem vadászom."

"Nem ételért, kölyök, hanem cipőért." Egy kopott bőrzsinór elszakad, és én vicsorgok. Szemétláda. Tudtam, hogy ez a zsinór előbb-utóbb elszakad, és sosem cseréltem ki, mindig voltak fontosabb dolgaim, mint egy zsinór a pőrén.

"Nem tudok cipőt venni sehol?" - kérdezi.

Bólintok, ismerem az eladást és a kereskedelmet. Fémet olvasztunk, és érméket készítünk belőle, bár a Ka még nem használt érméket semmire, mert semmi olyanra nincs szükségünk, amit ne tudnánk magunknak biztosítani. "Megtehetjük, de..." Hátradőlök, és az államat súrolom, amikor megérzem Mas-t a bejáratnál. Azonnal felemelkedik a vadászom, ingerülten, hogy egy hím lépett oda, ahol egy nősténnyel vagyok. Morgás gyűlik a mellkasomban, és köhögök, hogy Mas ne ismerje fel annak, ami: fenyegetésnek, amivel tépni és ölni akarok.

"Meg fogsz fulladni a saját véredben, ha tovább morgolódsz, Nar."

Mas egy megnyúzott és előkészített prédát hozott vissza. Felém nyújtja, én pedig felállok és megrázom a fejem, észrevéve, hogy a másik kezét a háta mögött hajtja össze. Valamit rejteget. Ha bárki másról lenne szó, mindkét kezét megmutatnám.

"Ne légy makacs - mondja. "Elfogadhatod, ha ő nem tudja."

"Mi csak vadászni mentünk", mondom neki.

Mas a nőstényre pillant, aztán vissza rám, mosoly játszik az ajkán, a mellkasában visszhangzik a kuncogás. Megforgatom a szemem, éppen mielőtt hátraveti a fejét, és felnevet.

"Hahaha" - gúnyolódom rajta, bár mindketten tudjuk, hogy a nőstények nem vadásznak. Körbejárják a vadászterületeket, virágokat gyűjtenek, és olyan területeket jelölnek meg, amiket nem kellene megjelölniük. Nem vadászhatok, és nem hagyhatom itt. El kell fogadnom a fogását. Kikapom a kezéből a koiamát, és amikor már azt hiszem, hogy végzett a spanolással, a háta mögé emeli a kezét, és egy csomó hosszú, előkészített botot mutat nekem. Az a nősténynek való. A nőstények fegyverrel darabolják fel a ragadozó húsát, a kockákat pálcákra sorakoztatják, és fogyasztás előtt kicsit felmelegítik. Ez az egész nagyon zavaró számomra, de ez van, ami van.

Elvigyorodik, majd ismét a háta mögé nyúl, és előhúz egy bojuszvirágot, hogy beleszagoljon a belőle áradó kellemes illatba.

"Ez az enyém, ugye?" Kérdezem, kurvára ingerülten.

"Igen." Felajánlja nekem a virágot, és azt hiszem, a hímvadászom épp most halt meg bennem, amikor elfogadok egy virágot egy másik hímetől.

"Awww" - mondja a nőstény.

Azt hiszem, itt végeztünk. "Kifelé, Mas."

Rákacsint és elmegy. Ott állok, ahogy távozásának súlya a mellkasomra nehezedik. "Ne menj túl messzire" - kiáltom.

"Mmhm."

"Komolyan mondom."

"Hallottam."

Hallott engem, de ez nem jelenti azt, hogy hallgat rám. Gurnak meg kell halnia, és Mas tudja, hogy nem én leszek az, aki kivégzi. A küldetés kudarcot vallott. De hé, a nőstény izgatottnak tűnik a kaja és a farok kilátásától. Minden rendben lesz.