Milana Jacks - Stolen By the Predator - Tizedik fejezet

 


Tizedik fejezet

Michelle

A szétnyílt sátorszárny a fényt és a szelet is beengedi. Az éjszaka folyamán Nar eloltja a tüzet, azzal együtt, hogy remélem, ez valami rossz álom, amiből felébredek, és a bátyám arcát látom magam fölött lebegni, aki betegesen aggódva néz, miért maradtam ilyen sokáig álomkómában. Kuncogok. A bátyám aggódna, az biztos. Én vagyok a jegye a Marsra.

Míg a Földön a nemzetbiztonság uralkodik, addig a Mars az, ahová a csillogás és a társaság költözött. Akik közülünk a Földön maradtak, azokat más osztálynak, másodrendűnek tekintik, és a bátyám utálja a gondolatot, hogy ő bármi más, mint elsődleges. Ha valaki el tudná vinni a Marsra, elcserélné a nemzetbiztonsági pozícióját. Titkokat is elcserélne, és már hónapok óta elcserélte őket, miközben én tűkön ülve azon tűnődtem, hogy vajon mikor árulja el valamelyik úriember, akivel titokban találkozott, és ezzel mindannyiunkat elpusztít.

Szélroham süvít át a sátoron, és én összerezzenek a takaró alatt. Nem akarom elhagyni a meleg bundát, és szembenézni a nappal a pódiumon, ahol Gur úgy fog felvonultatni, mint egy megszerezhető állatot. Nar mindent megtesz, hogy megnyerjen, de mi van, ha ez nem lesz elég? Mi van, ha olyasvalaki mellett kötök ki, aki bánt engem, vagy még rosszabb?

Nar farkának szopása nem zavart annyira, mint kellett volna. A teste megérintése határozottan egyáltalán nem zavart. És ott van még az ondója íze. Édes és fűszeres, kellemes ízű, és ahogy felidézem az ízét, összefut a számban a víz. Istenem, de undorító vagyok. A gondolataim undorítóak. Ki ez a személy bennem? Már nem ismerek magamra. Nem vagyok egy buja, zavarodott idióta. Michelle vagyok, és fel akarok kelni, felöltözni, és szembenézni a nappal.

"Oké." Bólintok, hogy megnyugtassam magam. Felállok, a testem köré erősítem a nagy bundát, és megdörzsölöm a szemem, miközben kisétálok. A távolban, a főtábor felé, hímek masíroznak katonai alakzatban, csizmáik csobognak a sárban. Elhaladok a sátor mellett, és kuncogást hallok. Lábujjhegyen a sátor hátsó részéhez lépek, és körülkukkantok. Nar és barátja, Mas egy nagy tartályszerű tárgy előtt áll, amelyből két lyukon keresztül víz ömlik. Meztelenül állnak egymással szemben, és úgy csevegnek, mintha teljesen normális lenne, hogy két férfi meztelenül fecsegjen baromságokról, és Nar teste magával ragadja a tekintetemet. A feneke oldalában mélyedések vannak, és annyira tónusos, hogy a combján tisztán kirajzolódnak az izmait alkotó zsinórok. Mivel bámulom, észre sem veszem, amikor elcsendesednek.

Megláttak engem. Nincs értelme elbújni, ezért kilépek, megköszörülve a torkomat. "Szívesen lezuhanyoznék" - mondom, aztán rájövök, hogy elfelejtettem hozzátenni a ha végeztél részt. Mi az isten történik velem? Mintha Nar teste hülyét csinálna belőlem.

Nar kinyújtja a kezét, és két ujját megpöccinti. "Csatlakozz hozzám."

Keményen és zuhanyozva.

Ezt megérdemeltem, ugye? "Megvárom, amíg befejezed."

Mas kuncog. "Ha megvárod, amíg befejezi, akkor itt fog állni a span, és szándékosan elpazarolja az összes vizet. Jobb, ha addig fogsz belőle, amíg lehet."

Hogy a bundát a helyén tartsam, a mellem közé dugom a sarkát, és odasétálok.

"Mas - mondja Nar.

"Nar?" Mas vigyorog.

"Baszd meg."

Mas megsikálja az arcát, és kilép a vízpermet alól, majd ujjal rám mutat. "Ma elfogadsz egy ajándékot valamelyikünktől, vagy nem zuhanyozol."

"Ne törődj vele. Kötelezettség nélkül zuhanyozhatsz."

"Jobb fogás vagyok, és mint jól láttad, nagyobb a farkam." Mas megragadja a hosszát. Nem nézek oda.

Nar nevet. "Álmodban, fiú. Viszlát."

Mas elmegy, Nar pedig ott áll, csípőre tett kézzel. "Azt tanácsolom, hogy menj el."

"Miért?"

"Mert kanos vagyok és dugni akarok."

"Miért nem hagyod, hogy lezuhanyozzak, te meg menj és verekedj?"

Megint felnevet, amitől a szeme sarkai megemelkednek. Elmosolyodom. Nem emlékszem, mikor mosolyogtam vagy nevettem utoljára, és egyszerre érzem magam bűnösnek és megkönnyebbültnek, hogy még mindig képes vagyok mindkettőre. Azt hittem, abban a sötét lyukban fogok meghalni, és senki sem fogja észrevenni, kivéve Feli, amikor legközelebb kaját dobál nekem. De élek, és ez jobb, mint egy gödörben rohadni.

Nar kinyújtja a kezét.

Megfogom, és ő rögtön letépi rólam a bundát, mielőtt egészen a testéhez rántana. Körülnézek, tudatosul bennem, hogy nyilvános helyen vagyunk. Bár senki sem figyel, mégis aggódom, valószínűleg azért, mert a keménysége a hasamon pihen, ő pedig a hátam tövénél fogva tart.

"Megmosakszom, megsimogatlak egy kicsit" - mondja. Egyik kezével öblíteni kezdi a hajamat, súrolja a fejbőrömet. Ez jó érzés. Még én is érzem a kosz, a sár és Isten tudja, mi minden szagát, ami lemosódik a hátamon.

"Ott, Kalia-ban", mondja Nar, "vannak olajok és virágok, amiket illatosításra használunk."

Bólintok, örülök, hogy csak beszélgetni akar. "Vannak samponjaink és tusfürdőink. Nos, a Földön. A Marson szárazon zuhanyoznak."

"A Marson?"

Bólintok. "Egy bolygó a Föld közelében, amit gyarmatosítottunk."

"Nem is tudtam, hogy a néped hódítók."

"Ó, nem vagyunk. Mi... ööö..." Ráncolom a homlokom, képtelen vagyok tagadni. Hódító faj vagyunk? Mindig több földre, több hatalomra, több szövetségre vágyunk, és annyira eltorzítottuk a hitrendszerünket, hogy még azt sem látjuk, mit tettünk egy olyan bolygóval, mint a Joylius. Visszatekintve, elfoglaltuk a Joyliust, és úgy állítottuk be a megszállásunkat, mintha segítenénk a Joylionoknak jobban élni. Jobban élnek? A bolygó nagy részét urbanizáltuk, az őshonos állatvilágot pedig konzervatóriumokban "biztosítottuk". A fő médiacsatornákról elhallgattuk, de valahol az adatbázisunkban még mindig léteznek jelentések a bennszülöttek megrövidült élettartamáról. Jaj. "A Marsnak nem voltak lakói a gyarmatosításunk előtt, tehát nem hódítottunk meg senkit."

Nar megdörzsöli a vállamat, tenyerei végigsimítanak a gerincemen, és bár a víz hideg, a teste több szempontból is felmelegít. Szeretném megérinteni őt. De nem tehetem, mert egy másik fajhoz úgy hozzányúlni, ahogy én hozzá akarok érni, tabu. Az emberek nem keverednek másokkal. Senki sem tesz ilyet. "Hogy hívják a bolygódat?" Kérdezem, hogy eltereljem a figyelmét. Vagy engem.

Nar megfogja a tenyeremet, és a vállára teszi. Mintha ismerné a helytelen gondolataimat, miközben én nem érzek belőle semmit. A fehér szemek nem árulnak el semmit, és én hátrányban vagyok, mert a sötétbarna, majdnem fekete szemem, mint mondták, könnyen olvasható. A legtöbb ember szeme közöl valamit, és a szemkontaktus egy ilyen férfihoz szorítva mindent intimebbé tesz.

"Nomra Prime" - mondja.

Ahogy a kezei végigvándorolnak a hátamon, egyre lejjebb és lejjebb, még lejjebb csúsznak a fenekemre, és megszorítják, majd felemelnek, hogy szemmagasságban legyünk. A gyomromban tegnap este óta virágzó izgalom fájdalommá változik. A csatornám lüktet, szükségem van arra a kemény, hosszú férfiasságra a lábai között.

"Holnap és holnapután is zuhanyoznunk kell". Mas hangja a sátor felől jön. "Basszátok már meg, és fejezzétek be."

Hőség kúszik fel az arcomon. Egy paradicsom vagyok.

Nart ez nem érinti, bár egy gumidugót helyez a tartályban lévő víznyílásra. Azt várom, hogy letesz, de nem teszi.

"Soha nem térsz vissza a Földre" - állapítja meg.

"Jézusom." Úgy érzem, hogy megpofoztak. Könnyek gyűlnek a szemembe, és az állam megremeg.

Nar bólint. "Kalia, ahol én élek, négy évszak van, gyönyörű nyarakkal. Akkora fürdők vannak, mint ez a tábor, meleg vízzel."

"Miért mondod ezt nekem?"

"Neked kell kiválasztanod a győztest. Megértetted ezt? Ha engem választasz, mindent megkapsz, amit csak kívánsz."

"Megértem a szerencsétlen körülményt, ami most az életem. Nyakörvvel és pórázon tartva, és egy harcos osztályú faj kegyelmének kiszolgáltatva."

"Ne tégy úgy, mintha a puncid nem sírna értem."

Összecsippentem az ajkaimat. "Egy punci nem tud sírni."

Letesz, és letérdel elém, hogy a fülét a dombomhoz nyomja. "Most is sír."

Megpróbálok kibújni a szorításából, mire ő felkapja a fejét. A fehér szeme mögött világos szín látszik, és tisztán látom a függőleges pupillát.

"Engedj el!"

Elvigyorodik, és elsétál, de a válla fölött odadobja: "Sajnálom a puncidat".

Seggfej.

Amikor eltűnik a sátor mögött, a kezem a nyakamhoz repül, és milliomodszorra próbálom kioldani a nyakörvet vagy legalább a pórázt, és amikor nem sikerül, káromkodva keresem a törölközőt vagy egy rongyot vagy bármit, amivel megszáríthatom magam. A testem remegni kezd, és visszarohanok a sátorba, ahol a két hím egymás mellett ül, és láthatóan magánbeszélgetést folytatnak.

"Bocsánat." Visszalépek. A bátyám utálta, ha berontottam egy szobába, miközben fontos vendéget fogadtunk. Gyakran előfordult, hogy az irodája helyett a közös helyiségünkben beszélt üzleti ügyekről, így a megszakítás elkerülhetetlen volt. A bátyám mindig úgy érezte, hogy a ház, amelyben éltünk, csak az övé, és a nővérem és én csak lakók vagyunk, holott valójában a házat mindhármunkra hagyták. Úgy volt, hogy eladjuk, és osztozunk a pénzen, de a bátyám hasznosabbnak találta, hogy a húgai vele éljenek. Vagy csak szeretett minket irányítani, hiszen egyetlen épeszű nő sem ment volna hozzá egy dühkitörésekkel küzdő, bántalmazó seggfejhez.

"Nő", szólít Nar.

"Igen?" Én válaszolok odakintről.

"Mi a faszt csinálsz odakint?"

"Én..." Kurvára nem tudom. A bátyám kondicionáltsága mélyen gyökerezik. A Gur lyukában töltött idő rengeteg időt adott arra, hogy elgondolkodjak az életemen, és megvizsgáljam az eddigi létemet, beleértve azt is, hogy a bátyám hogyan "irányítja" a tetteimet, mióta apa meghalt. Apám volt a bajnokom, és hiányzik. Most már mindenki hiányzik. Bárcsak az idegennek ne kellett volna ilyen nyersen közölnie velem, hogy soha többé nem megyek vissza. Hallani és tudni nem ugyanaz.

Nar felhúzott szemöldökkel nyitja ki a szárnyat.

Besétálok, és egyenesen a zsákok felé veszem az irányt, próbálok találni egy törölközőt a hajamnak. Semmi, csak takarók és szőrmék. Szemügyre veszem a többi ruhát, ami nem az enyém, és nem tudom rávenni magam, hogy felvegyem, így az ágyhoz sétálok, és felhúzok egy bundát.

Bámulnak rám.

Megköszörülöm a torkomat. "Nem bánod, ha leülök?"

Nar szemöldöke felszalad.

Mas csak zavartan néz.

Amikor nem válaszolnak, felhúzok egy széket, és keresztbe tett lábakkal leülök velük szemben.

Nar a zsebébe nyúl, elővesz egy piros tangát, és a levegőben lóbálja. "Vissza akarod kapni a bugyidat?"

"Az nem az én bugyim." Valami szörnyűség ég bennem, és legszívesebben felpofoznám. Itt töltött velem egy éjszakát, miközben egy másik nő bugyija volt a zsebében, és most azzal gúnyolódik velem.

Nem számít. Nem mintha érdekelne. Elfordítom a tekintetem, az arcom ég.

"Hogy érted, hogy nem a te bugyid?" - kérdezi.

"Nem az enyémek. Összekeverted a nőidet, Nar."

Nar megköszörüli a torkát. "Nem."

"De igen."

"Tudom, mi ez" - mondja Mas. "Ez az a pillanat, amikor Nar elveszíti a játszmákat."

"Fogd be, Mas. Nekem nincsenek nőim. Nekem egy van, és te vagy az."

"Ez nem teljesen igaz, mert ő nem a tiéd" - mondja Mas.

Nar mélyen morog a torkában. "Menj, várj odakint" - mondja Nar neki.

"Kibaszottul kizárt dolog."

"Vissza kéne adnod őket" - harapom ki. "Talán a puncija is sír érted."

"Nem is" - mondja Nar.

"Narnak széltében-hosszában elszállt az agya. Amit most mondani akar, az az, hogy a bugyit egy fehér kapszulában találta, ebben a táborban, a gyógyszerekkel együtt. Mutasd meg neki a gyógyszert, Nar."

Nar előhúzza a gyógyszercsíkokat, amikről felismerem, hogy azok, amiket tegnap a peronon próbált megmutatni nekem. Azok nem az én gyógyszereim, és azok nem az én bugyijaim, és azok nem az én ruháim voltak, amiket tegnap viseltem, és ha hinni lehet nekik, azt hiszik, hogy mindezek a dolgok az enyémek. Ha az enyémek, akkor nem lehetnek egy másik nőé, és ha nem tudnak róla, akkor még mindig van esélye elbújni előlük.

Felállok, és kikapom a bugyit a kezéből. "Jól van, megfogtál." Kinyújtom a kezem, hogy átvegyem a gyógyszereket.

Nar egy csíkot ad nekem. "Holnap kapsz még egyet."

"Ha téged választalak győztesnek?"

"Akkor is, ha nem" - mondja összeszűkült szemmel.

Bárcsak olvashatnék a sztoikus arckifejezéséből, bárcsak elhinném, hogy ő tényleg jó ember. Vagy férfi. Egy férfi, aki akkor is megajándékozna valamivel, amire szerinte szükségem van, ha mást választanék. De ezt nem tudom. "Nem fogok mást választani."

"Nem számít, mit hoznak vissza?" Mas kérdezi.

Bólintok. "Nem számít."

Mas összeráncolja a szemöldökét. "Miért nem?"

"Mert engem akar, te idióta."

Mas forgatja a szemét. "Le a földre, fiú."

Közelebb hajolnak, várva, hogy válaszoljak. "Mert alkut akarok kötni."

"Nevezd meg a feltételeidet" - mondja Nar.

Izzadsággyöngyök gyűlnek a homlokomon. Az életemet kockáztatom itt. Fogalmam sincs, hogy ezek a hímek visszamennek-e Gurhoz, és elmondanak-e neki mindent, és bár más törzsből származnak, ez semmit sem jelent, ha nem tudom, megbízhatok-e bennük. "Vissza akarok térni a kabinomba."

Nar állkapcsa balról jobbra tolódik, átformálva az egész arcát.

Pislogok, és az arca újra normálisnak tűnik. Lehet, hogy megőrülök a képzeletemtől.

"Azt mondtam, lefelé, fiú" - ismétli Mas.

"Elviszlek a kapszuládhoz" - mondja Nar.

"Remek. Csak ennyit akarok." Küldhetek egy vészjelzést. Megmentenek. Kész.

"Ezt akarom" - mondja Nar. "Kölyköket akarok."

Mas bólint. "Tisztességes csere."

Megráncoltam a homlokom. "Úgy érted, mint kölykök? Kutyák? Micsoda?"

"Mm-hm."

"Persze. Ha visszatérek, küldhetek neked kiskutyákat. Valahogy így. Rengeteg kiskutyánk van a Földön, és nagyon jól éreznék magukat itt, a nyílt terepen és az erdőben. Talán nem a sárban, bár szeretnek koszosak lenni."

"Igen" - mondja Nar, de a mosolya nem ér el a szeméig. "Fogalmad sincs, miről beszélek, ugye?"

"Próbálom megérteni."

"Tisztázni fogom. Feltétel nélküli és kizárólagos hozzáférést akarok a puncidhoz, hogy elvethessem a méhedet. Miután megtermékenyítettem, kihordod a kölyköket, és amint megszülettek, elmehetsz."

"Oké, ez a legfurcsább beszélgetés, amiben valaha is részem volt. Én nem hordok ki kölyköket. Én babákat hordok ki."

"Akárhogy is hívod őket, nőstény, de én akarom őket, és te nekem adod őket."

Az ajkamba harapok. "Ez túl nagy kérésnek tűnik a kapszula eléréséért."

"Fogadd el, vagy hagyd el."

Kizsákmányol engem, kihasználja a szörnyű helyzetemet. Ha nem maradok vele, akkor valaki más lesz az, valaki rosszabb, mint ő. Egy másik férfi rosszabbul bánna velem? Nem tudom. Ha mégis, akkor tehetetlen lennék, hogy megállítsam. Ezek a hímek nagyobbak, erősebbek, és... veszélyesebbnek tűnnek, mint bármely más harcos osztályú idegen. Szükségem van befolyásoló erőre, de nincs. Könnyek gyűlnek a szemembe, és nyelek egyet, próbálok nem sírni.

Nar elfordítja a tekintetét. "Fogadd el vagy hagyd el, nőstény." Feláll, és felemeli a sátor fülest, hogy lássam az eget. "Esni fog."

Letörlöm a könnyeket az arcomról. "Mindig esik."

"Valójában", mondja Mas, "nem mindig esik. Most már megállás nélkül esik az eső, és bár az eső nem szokatlan errefelé, de ennyi ideig tartó, kegyetlen dörgéssel kísért eső szokatlan."

Nar Masz felé csóválja a fejét. "Mae vagy Aoa vagy mindkettő itt van."

Mas rám mered, furcsa arckifejezéssel.

"Micsoda?" Kérdezem. "Kik ők?"

"Istennők."

Hátborzongató. "Áldozzunk fel valamit, hogy elmenjenek?"

Nar lehajtja a fejét. "Ezt akarod? Áldozatot?"

"Csak kíváncsi vagyok, mi a szokás vagy a rituálé, vagy... nem igazán tudom. Nekünk csak egy istenünk van."

"Egy férfit imádtok?"

"A legtöbben férfinak gondolják az Istent, de az egy szellemi lény."

"Egy férfit imádsz - állapítja meg Nar, és megcsóválja a szemöldökét. "Akkor gyere. Várnak a játékok."