Milana Jacks - Stolen By the Predator - Negyedik fejezet


 

Negyedik fejezet

Michelle

A többiekkel ellentétben ez a hím felajánlott nekem egy bundát, egy szőrös, meleg bundát, és betakargatott. Nem érdekelnek a játékaik, vagy hogy melyik hím mit hoz nekem. Ez itt kedvességet és egy csésze csirkelevest ajánlott fel vacsorára. Gur megkért, hogy ne fogadjam el, de elég hülye lennék visszautasítani. Néhány óra múlva ebben az időben már meghaltam volna. Különben is, ez a férfi és Gur úgy hangzik, mintha ellenségek lennének, és az ellenségem ellensége a barátom.

Az, hogy ez a hím elhozza-e a levest vagy sem, nekem mindegy. Ha visszamegyek a lyukba, ahol Gur fogva tartott, nem kapok levest vacsorára. Feltéve, ha túlélem az éjszakát, amit nem fogok.

Kegyetlen időjárás.

Gonosz idegenek.

Ördögi sors, aminek engedtem, de élni akarok, és ő jobb esélyt kínált a túlélésre az elemekkel szemben.

Ott állunk egymással szemben, és én az arcát veszem szemügyre, miközben ő rám erősíti a bundát, rögzíti, hogy eltakarja a fejemet. Az állkapocscsontja éles, és esztétikusan megrajzolt tetoválások teszik keményebbé, hogy a kemény éleket kiemelje. Félelmetesnek és vadnak tüntette fel magát.

"Te harcos vagy errefelé?" Kérdezem.

"Errefelé nem."

"De téged harcosnak minősítenek?"

"Igen."

"Akkor ti mindannyian harcosok vagytok?"

Megrántja az utolsó bőrzsinórt a torkom körül, aztán lehajol, hogy rögzítse a lábamat. Lehajtom a fejem, hogy lássam, mit csinál. Levesz egy másik bundát a hátáról, ez vékonyabb és szőrtelen, majdnem olyan, mint egy ujjatlan kabát.

Felnéz és elmosolyodik. "Imádom látni a nőstényemet a zsákmányomba burkolózva." Összehúzza a bundát, és feláll. "Most már minden kész" - jelenti ki, majd felkap, és átdob a vállán, mint egy zsák krumplit. Ahogy elvonul, megpróbálom felemelni a fejem, hogy lássam az emelvényt, de csak a fejem fölé erősített bundát látom. Feladva, hogy bármit is lássak, és a kezem és a lábam összekötözve, lepattanok a kemény hátáról. A szemem sarkából látom, hogy egy másik pár csizma is velünk tart.

"Ő nem a te nőstényed" - mondja a vele lévő másik hím.

"Ő ma este az."

"Tudod, hogy értem."

"Nem igazán."

A hím káromkodik. "De igen, Nar. Mi ütött beléd?"

"Az első éjszaka én nyertem, és egyetlen fogat vagy karmot sem ejtettünk ki. Légy boldog."

"Gyilkos vagyok."

"Ez is működik."

Csendben maradok, és azon gondolkodom, hogy hova visz, mert nem a lyukamba. A lyukam az ellenkező irányba van. Egy idő után a hímek megállnak, ő pedig letesz, és megsimogatja a fejemet. "Jó kiskutya. Jól csináltad." Bólogat, mintha megerősítené, hogy kiskutyának nevez, pont ezt kellett hallanom.

Egyetlen nagy, félreeső sátornál állunk egy ritkásan fás erdő szélén. Az erdőn túl egy tisztás, egy folyó, majd egy domb következik. Le akarom venni a rögtönzött sapkámat, hogy jobban szemügyre vehessem a környezetemet, de nem tehetem, mert a kezem meg van kötve.

"Eszedbe se jusson" - mondja a másik hím Narnak, aki összebundázott.

Nar a fák mellett bámul el, vágyakozó arckifejezéssel az arcán.

"Ne nézd a határt, hanem szállj be" - teszi hozzá a másik hím, és a sátor ajtaján át beljebb tolja a sátorszárnyat. Nar követi a barátját, engem kint hagy, és azonnal rettegés képződik a gyomromban. Megkötözve és mozdulni képtelenül fog itt hagyni. A francba! Mit tettem? Egyszerre csak egy centit tudok mozogni, így hát a sátorlap felé közelítek, és megpróbálok bejutni.

"Nar, a nőstény?" - mondja a másik hím a sátor felől.

Karmos kezek ugranak ki a sátorból, és felsikítok, amikor Nar megragad és beránt. Lehajol, és elkezdi kibogozni a lábamat.

"Túl szorosan kötöttem meg őket" - mondja.

"Ezért nem tud a sátorban járni" - magyarázza a másik.

"Köszönöm, Mas. Most már elhúzhatsz a picsába. Jól vagyok."

"Jaj, ne!" A Mas nevű hím, a világosabb hajú, leül egy... egy kerek fatönkre, majd a könyökét a térdére támasztja, tekintetét rám szegezi. "Szándékomban áll vigyázni rád."

Engem vagy a barátját babusgatni? Rám néz, és ahogy megnyalja az ajkát, elfordítom a tekintetem. Gur így néz rám. Mintha meg akarna enni, és nem szexi módon, hanem igazán hátborzongatóan.

Miután meglazította a lábamat, Nar feláll, és elkezdi leoldani a felsőt.

"Ő itt Nar - mondja Mas, és bemutat minket egymásnak. "Én Mas vagyok. Nar megőrült, és mindannyian meg fogunk halni."

"Ne dramatizálj" - mondja Nar, miközben eloldja a felső kötéseket. Megragadom a bundát, és magam köré bújtatom, miközben szemügyre veszem a Mas lábai előtt álló tűzrakóhelyet rönkökkel.

"Még mindig fázol?" Kérdezi Nar.

Bólintok.

Attól a pillanattól kezdve, hogy Gur és Feli hozzám ért, észrevettem a lázas bőrüket. Ez az idegen faj forró, forróbb, mint az embereké. Több szempontból is. Soha nem láttam még ilyen testalkatú férfiakat, és soha nem beszéltem még ilyen előremutató és parancsoló férfiakkal, mint ezek. Bár elismerem férfias vonzerejüket, ugyanakkor kényelmetlenül is érzem magam tőle. A gondolatok arról, hogy egy másik idegen faj mennyire vonzó, tabu a Földön. Nekünk nincsenek ilyen gondolataink, és nem tetszik, hogy nehezemre esik nem nézni Nar felsőtestét, különösen az izmokat, amelyek szinte mozognak a bőrén a tetoválásaitól, miközben Mas lábainál tüzet rak a gödörben.

Szinte azonnal odamegyek, és kinyújtom a kezem, melegséget keresve. Bámulom a pattogó tüzet, miközben mindketten engem bámulnak. Megdörzsölöm a kezem, ahogy felolvad. Jól esne egy zuhany és egy csésze csirkeleves, esetleg egy doboz fagylalt és egy régi romantikus film. Szeretnék egy hetet, hogy ne kelljen foglalkoznom a valósággal. De élni akarok, és ahhoz, hogy élni tudjak, tudnom kell, ki az ellenségem és ki a barátom. Ők ketten a barátaim?

Felnézek, és látom, hogy még mindig bámulnak.

"A nevem Michelle - mondom. "A Földről jöttem. Törvénytelen úgy bánni velem, mint egy fogollyal, vagy... eladni engem a legtöbbet ajánlónak."

"A mi játékainkban te vagy a főnyeremény" - mondja Mas. "Egyik sem érvényes."

"Gur nem adhat el engem. Nem vagyok az övé, hogy elajándékozzon, ez az, amire gondolok. Ezért ő fizetni fog."

Nar odalép, hogy leüljön Mas mellé. "Hogyan?" - kérdezi.

"A bátyám el fog jönni értem."

"És aztán?"

"Hazavisz engem. Nekünk van olyan technológiánk, ami neked nincs. Ha életben tartasz, amíg ő el nem jön, megjutalmaz téged."

Nar lehajtja a fejét. "Életben foglak tartani."

Mas ránéz Nar profiljára. Nem tudom, mit terveznek. Nem tudok semmit. Még azt sem tudom, hol vagyok. Senki nem mondaná meg, nem mintha megérteném, hiszen épp ma reggel adtak nekem tolmácsot. Napok, talán hetek óta nem tudtam normálisan beszélgetni. Nem is tudom. Egyszerűen nem tudom.

Nar feláll, és egy másodperc múlva már nálam is van. Megijedek a gyors mozdulatától, hátraugrom, de ő megragad, és ölelésbe zár. Felemel, és az ölébe ültet a tűz mellé, a karja szorosan átölel. "Ne félj semmitől."

Bámulom a profilját, miközben a másik hímet figyeli.

Mas állkapcsa balra, majd jobbra tolódik. Ez olyan őrületes, hogy azt hiszem, csak képzelődtem. Pislogok, és várom, hogy újra megtegye, de egy nyögéssel felemelkedik. "Nem tudok segíteni az etetésében, Nar. Nem fogadhat el tőlem semmit, hacsak nem akarja felmelegíteni az ágyamat éjszakára."

Nar morogni kezd a mellkasának mélyéről, én pedig az ölében vonaglok, és megpróbálok kiszabadulni, amikor érzem, hogy megkeményedik. Megdermedek. Ó, Istenem, kemény, és olyan nagy, hogy érzem a kiltjén és a két bundán keresztül, ami a fenekemet takarja. Nyelve az ajkamba harapok, nem igazán akarom, hogy a másik elmenjen, főleg azért, mert nem akarok egyedül maradni azzal, aki most a hátamon lévő szőrzetet simogatja.

Mas folytatja: - A nőstény bajban van, fázik és éhes. Hogyan fogod etetni? Tudjuk, hogy nem vadásznak."

"Szóval nincs tyúkhúsleves?" Kérdezem, tudván, hogy soha nem is volt. Vagy hülye vagyok, vagy kétségbeesett, vagy mindkettő. Védett kis Michelle, mondaná nekem a bátyám, gúnyolódva azon, hogy néhai apánk mennyire elkényeztetett. Mivel én voltam a legfiatalabb a háromból, az idősebb testvéreim viselték apa haragjának terhét. Engem sosem bántott. De a testvéreim igen. Néha érzelmileg, néha fizikailag. és mégis folyamatosan óvtak a világtól. Ez lett volna a menekülésem. Elmegyek Joyliushoz, bejelentkezem a bátyámhoz, és eltűnök. Eltűntem, rendben.

"Megeszik a húsunkat, szóval jól vagyok" - mondta Nar.

"Kik?" Többen is vannak itt közülünk?

Nar rám pillant, de nem szól semmit.

Többen vagyunk. Azt hiszem, igen! Meg kell találnom őket, csatlakoznom kell hozzájuk. Talán ők tudják, hogyan térhetünk vissza. Vagy legalábbis eljuthatunk Joyliusba. De nem esszük meg a húsukat. A pokolba is, dehogy.

Mas elhagyja a sátrat, Nar tekintete követi őt, de rövidesen visszatér hozzám. Szétválasztja a bundát, és végigsimít a nyakamon lévő nyakörvön, egy karját végighúzza a bőrpórázon. Ökölbe szorítja a pórázt, és megránt, közelebb hozva engem. Az arcunk centiméterekre van egymástól, és azt suttogja: - Ha velem és csak velem játszol, megígérem, hogy visszaadlak a bátyádnak, amikor eljön. Ha elárulsz engem, nőstény, mindketten meghalunk."

"Gur azt mondta, hogy ne fogadjam el az ajándékodat."

Nar bólint. "Hát persze, hogy ezt mondta. Én egy Ka vagyok. És te elárultad őt. Miért?"

"A prémért." Mondom. "Fáztam."

"A túlélés jobb gondolkodásra késztet, okosabb döntéseket hoz."

Talán. Talán nem. "Nincs okom megbízni benned."

"Nincs rá okod, hogy ne bízz, míg Gur esetében minden okod megvan rá, hogy ne bízz benne. Igazam van?"

Bólintok, jól tudom, hogy ez a hím ki fogja használni a velem töltött éjszakát. Nem fog kímélni a kéjvágyától, és lelkileg fel kell készülnöm arra, ami jön.