Milana Jacks - Stolen By the Predator - Tizenkettedik fejezet

 


Tizenkettedik fejezet

Michelle

A lábam folyamatosan csúszik a sárban, ahogy sprintelek, amilyen gyorsan csak tudok, próbálok nem elesni, és vadul keresem a táborból kivezető utat. Hatalmas, rémálmokból ismert hátborzongató lények szaladnak el mellettem, valamint kétlábú hímek, akiknek a harcuk a peronon ért véget.

Mi a fene történt?

Az egyik percben még egy verseny díja voltam, a következőben már ételt kaptam az idegen ragadozók tömkelegében. Egész idő alatt azt hittem, hogy harcosok, egy olyan osztály, akikkel szövetkezhetünk, és a bátyám szívesen szövetkezne ezekkel a fickókkal. Harcra és közelharcra termettek, és a marslakók reszketnének a nyomukban, ha valaha is úgy döntenének, hogy megdöntik a Föld uralmát.

Elérem az erdős területet, már majdnem kiértem a táborból. Igen! A gólvonalat látva megkétszerezem az erőfeszítéseimet. Belefutok valamibe, lepattanok, mintha falnak ütköztem volna, a fenekemen landolok, majd hátrálok, amikor meglátok egy lényt közeledni. Egy másik lény ugrik át rajtam, én pedig lehajolok, és eltakarom a fejem. Tépődést hallok, egy kiáltást, majd csendet.

Félek felnézni, ezért nem teszem. A ragadozók emberekre vadásznak, és én nem akarok szembenézni egyel sem. Imádkozom, hogy gyorsan végezzen velem, ne fájdalmasan. Lassan belesüllyedek a sárba, és ringatózom a helyemen.

Valami rángatja a bundámat.

Az ujjaimon keresztül kukucskálok. Mivel nincsenek ajkak a fogak felett, szabadon hagyja őket, így az első dolog, amit észreveszek, a rések közé ragadt hús és vér a sötét ínyen. A lény akkora, mint egy ló, durva, sötétbarna, majdnem fekete szőrrel és nagy fülekkel, amelyek elállnak, és még nagyobbnak tűnnek. A hangok, amiket kiad, olyanok, mint... mint egy tigrisé. Egy doromboló tigrisé, bár a tigrisek nem tudnak dorombolni.

Bármennyire is szépnek tartom a tigriseket, soha nem simogatnék egyet sem. És soha nem is akarnék szembenézni vele, bár azt hiszem, a két lehetőség közül ez a jobb. Ez a lény a rémálmokból származik.

A fogai közé fogja a bundámat, és újra megrántja.

Egyre mélyebbre és mélyebbre süllyedek, és nem tudok felállni. A testem nem mozdul. Annyira félek, hogy bepisilek. Talán már bepisiltem, és nem is tudok róla.

A lény forgatja a szemét. Felismerem azt a forgatást, azt, amikor a feje körbe-körbe mozog. Ez Nar. De nem vagyok benne biztos.

"Nar?" Suttogom.

A lény bólint, majd felkapja a fejét. A fülei hátrahajlanak, és mélyen a mellkasából morog.

Félelmetes gurgulázó hang. Itt fogok meghalni.

Nar lenéz rám, és ismét megrántja a bundámat.

Azt akarja, hogy felkeljek, azt hiszem. Kimászom a gödörből, ahol ültem, csupa sárban, és mellé állok, a térdem hevesen remeg. Egy másik ilyen lény áll vele szemben, és a megmaradt ruhafoszlányokból felismerem Feli kiltjét. Olyan nagydarab, hogy a kilt a földtől távol marad, és úgy tűnik, nem akadályozza a mozgásában, amíg állati alakjában van. Soha nem láttam még ilyen hímeket. Persze, hallottunk már ragadozó fajokról, de ezek ritkák, és soha nem törtek be a mi területünkre. A hírekben sem láttunk még egyet sem. Ezek csak legendák tárgyai, egy képzeletbeli fenyegetés, ami most valósággá vált.

Nar farka a lábamat súrolja, majd ostorként csattan a hátára.

Ezt kétszer is megteszi.

Másodszorra a testét is leereszti.

Több hím gyűlik össze Feli mögött, és azt hiszem, Nar el akar tűnni innen, de nem hagy el engem. Ami azt jelenti, hogy ki kell lovagolnom, méghozzá gyorsan, mielőtt még több hím rájön, hogy elszökik velem, miközben a tábor másik oldalán folytatódik a harc.

Istenem, segíts! Meglovagolom, mintha egy lovat lovagolnék, és ő felemelkedik. Széles hátának tetején imbolygok, aztán átkarolom a térdeimet rajta, és a nyaka köré tekerem a pórázt. Megpróbálja lerázni magáról. Nem hiszem, hogy tetszik neki, és én ebben perverz örömömet lelem. Nem kockáztathatom meg, hogy leesem róla, és talán a póráz nagyobb erőt ad nekem.

Lassan hátrál. Úgy tűnik, hét hím üldözni akarja, amint sprintbe kezd. És én tudom, hogy sprintelni fog. Mi mást tehetne, ha egy nő utazik rajta? Testemet a hátának vetem, lábamat még szorosabban köré zárom, és belekapaszkodom a pórázba, amelyen most már osztozunk.

Gyorsan megpördül, én pedig felsikoltok, és majdnem leesek. Úgy vágtázik, mint egy telivér a Kentucky Derby-n, néha lehetetlen ugrásokat hajt végre, és úgy érzem, mintha a levegőben repülnénk. A sebessége hihetetlen. A szemem nem tudja követni a környezetet; minden homályosan elillan, és hamarosan a szél könnyei gyűlnek a szemembe, és alig látok valamit. Jobb szememet a vállamba törlöm, és megpróbálok felnézni mellé, de a hatalmas fején kívül nem látok semmit. A füle mögött egy vágás fut végig a nyakán.

A bal szememet a bal vállamba törlöm, és újra megnézem.

A vágás most kisebbnek tűnik.

Ahogy bámulom, bezárul a szemem előtt.

Istenem, egy öngyógyító ragadozó faj. A bátyám ölne ezért az információért. Egy ilyen hímet akarnak a laborban. Az öngyógyítás a legkeresettebb technológia a Földön. Szinte bármire képesek vagyunk, de nem tudunk minden betegséget kiirtani, és a saját sebeinket biztosan nem tudjuk begyógyítani. Bár lassabban öregszünk, mint régen, még mindig a húszas éveinkben akarunk kinézni, amikor elérjük az ötvenet. Ennek a férfinak a biológiája előrébb vinné a földi technológiát, mint a marsi. Ez jelentené a tárgyalási fölényünket, a felsőbbrendűségünket.

Nar lelassul és megáll. Egy szúrás éri a seggemet. Nem fájdalmas, de mégis, aúú. Azt hiszem, megkorbácsolt a farkával. Hátranézek, és látom, hogy senki sem követ, tehát biztosan elvesztette őket. Hála Istennek. Lekászálódom, és elfojtok egy nyögést. Az egész testem fáj attól, hogy egy órán át szorultam hozzá. A kulcscsontom fáj a kemény hátán való pattogástól. Ha tovább lovagolnék rajta, összetörnék a csontjaimat.

A lény hátradől a hátsó lábain, amelyek úgy hajlanak, mint egy béka, és ahogy nézem, a bőre alatt az izmok összezsugorodnak, a csontok megmozdulnak, és hirtelen Nar meztelenül áll előttem. Megtörli véres száját, és kiköpi a húst.

A torkomban felszáll az epe. Nem lehet megállítani. Megfordulok, lehajolok, és hányok egyet, öklendezek, amíg a reflux el nem múlik.

Tenyeremet a térdemre támasztom. "Te egy ragadozó vagy."

"Az vagyok. Te pedig Aoa vagy." Megragadja a csuklómat, és felfelé fordítja a tenyeremet. Kibogoz egy aranygyöngyöt a hajából, és a tenyerembe teszi. "Tessék, Aoa."

"Michelle vagyok."

"Nem errefelé. Hagyd azt a lányt ott, ahonnan jöttél. Aoa majd itt gondoskodik rólad."

"Az istennő?"

"A mennydörgés és a fájdalom."

Megsúrolom az arcomat, nem tudom, mit kezdjek vele vagy az istennőjével. "És most mi lesz?"

"Jó kérdés." Kuncog, és elfordul, a keze ugyanúgy repül a levegőben, mint Felié az emelvényen. Úgy tűnik, elmerül a tevékenységében, homlokát ráncolja, ajkait összeszorítja, így tudom, hogy valamin dolgozik, amit nem láthatok. Körülnézek. Egy sűrű erdő közepén vagyunk, és mivel senkinek sincs nyoma, azt hiszem, biztonságos helyre jutottunk. Bogarak zümmögnek körülöttünk. A közelben folyó vizet hallok. "Egy folyó közelében vagyunk?" Kérdezem.

"Igen."

"Gondolod, hogy meg tudok mosakodni?"

"Nem."

"Oké, akkor fogjam be a számat, és hagyjalak magadra."

"Igen."

Percekkel később már kezdtem ideges lenni. Eltávolodom tőle, a fák mögé bújok, figyelve a hímeket, akik üldöztek minket, vagy bármi mást, ami a semmiből előbukkanhat és megehet minket. Vagy pontosabban engem, mivel kétlem, hogy bármi ezen a bolygón képes lenne megenni ezt a hímet.

Az erdő most kísértetiesen csendes. Még a bogarak is elhallgattak. "Te vagy ennek a bolygónak a végső ragadozója. Igaz ez?"

"Igen. Hová mész?"

"Ó, csak... megnéztem, hogy senki sem érte-e utol. Mit csinálsz?"

"Átalakítom a portált."

"A mit?"

"A portált."

Szent szar, vannak portáljaik. Egy látszólag primitív idegen fajnak, gyakorlatilag vikingeknek az űrben, vannak portáljaik és csodálatos gyógyító tulajdonságaik.

Nar oldalra lép, és feltár egy térbeli nyílást. A másik oldalon egy sötét rés van. A félelem, hogy egy újabb lyukba kerülök, megragad, és mozgásra készteti a lábam. Megpördülök, és futásnak eredek, de ő egy másodperc alatt rajtam van, és derékon ragad. Sikítok, amikor a semmibe ugrik.