Milana Jacks - Stolen By the Predator - Tizenhetedik fejezet

 


Tizenhetedik fejezet

Michelle

Rázkódva ébredek fel, és ülök fel, a félelem úgy jár át, mint egy élőlény. Homályos, álmos szememen keresztül látom, hogy Nar felugrik. Megdörzsölöm a szemem, és újra megnézem. Hm, ami felfelé megy, annak lefelé is kell jönnie. Ez a gravitáció első szabálya, és ezen a bolygón biztosan van gravitáció, különben nem ülnék az ágyon. "Nar?" Kiáltok.

Amikor nem válaszol, összeszedem a bundát, és amennyire csak tudom, a testem köré rögzítem, aztán odasétálok a portálhoz, ami valakinek a hálószobájába vezet. Kellemetlenség késztet arra, hogy megálljak a küszöbön. Miért sétálna be egy másik ember hálószobájába az éjszaka közepén? Bár lehet, hogy Stephanie-n kívül, aki foglalt, nincs itt egyetlen nő sem, de vannak férfiak. Ez a faj mindkét irányba leng? Nem értem, miért ne tennék, és a féltékenység szorítja a mellkasomat, nehezedik rám. Akarom-e látni azt, amit inkább nem látnék? Nem, tényleg nem.

Elfordulok a portáltól, és visszasétálok az ágyhoz, aztán meggondolom magam, és visszamegyek. Kezemet gömbölyűvé görbítem. "Nar, bejövök - jelentem be. "És letépem a füledet!" Bemasírozok egy üres szobába. Ott egy egyszemélyes ágy van, kisebb, mint Nar szobájában. Még éjjeliszekrény sincs itt, és kicsi a helyiség, de szerencsére a halvány fények lehetővé teszik, hogy egy nyitott kapun keresztül lássak.

Valamiféle erdő az, és bámulom, próbálom felfrissíteni az emlékezetemet. Láttam már ezt a helyet korábban. Azt hiszem, ez az a portál, amelyen Nar és én átjöttünk, amikor Ka területére érkeztünk. Pontosan Gur tábora előtt. Nar visszament? Mi másért nyitotta volna meg ezt a kaput?

Egy hüvelykujjam méretű rovar zümmög a szobában. Várj egy pillanatot. Ha a rovar be tud zümmögni, az azt jelenti, hogy akárhány ember át tud rajta sétálni. Nem emberek. Gur vagy valamelyik másik ragadozó. Valami baj van ezzel. A francba.

Meglengetem a kezem a kapu felett, de semmi sem változik. Az erdő képe kissé homályos, de nem tudom, hogy ez mit jelent, ha jelent egyáltalán valamit. Mit tegyek? Csak feküdjek vissza az ágyba, és aludjam ki magam, remélve, hogy semmi, és Nar tudja, mit csinál? Mi van, ha bajban van? Mi van, ha véletlenül hagyta nyitva ezt a kaput, mert valami történt vele ebben a szobában? Úgy értem, ezekkel az idegenekkel bármi megtörténhet, ha a térbeli nyílások közvetlenül az alvóhelyükre vezetnek. Ez szerintem borzasztóan egészségtelen, de mi a faszt tudok én erről az egészről?

Megpördülök a sarkamra, és visszamegyek a hálószobámba, kétszer is ellenőrzöm, hogy a bunda jól rögzítve van-e a testem körül, és kinyitom az ajtót. Az utcán a hideg szellő táncra perdíti a leveleket a levegőben. Egy hímnemű pár sétál felém. Nem közelednek, de megállnak és bámulnak. Az egyikük megvakarja a fejét. A másik a szakállát vakarja.

"Jó estét" - mondom.

Egykedvűen bólogatnak.

"Stephanie-t keresem."

Tovább bámulnak. Még két férfi jelenik meg Nar háza körül, és megállnak a helyükön. Az utca felől egy csoport sétál felém, és lelassítanak, amikor elérik a házat, ahol az ajtóban állok, és nem tudom, mit tegyek. Az lenne a legbiztonságosabb, ha visszamennék a házba, becsuknám az ajtót és bezárnám. De ezt nem tehetem, amikor valami a mellkasomban, szinte ösztönösen azt súgja, hogy el kell mondanom Stephanie-nak, vagy éppenséggel Nar testvérének, hogy Nar eltűnt. Ha hülye vagyok, amiért megteszem, Hart majd elmondja, vagy legalább megnyugtat, hogy minden rendben van.

"Stephanie-t keresem" - ismétlem.

A hímek egymás között suttogva motyognak.

"A francba!" Megtaposom a lábam.

Megnyílik az ég, és villám csap a mögöttem lévő ajtóba. Felkiáltok, és elugrom, miközben az eső zuhogni kezd, mintha valaki kinyitotta volna a csapot. A hímek kiabálni kezdenek, és azt hiszem, hívnak valakit. Egy perccel később egy baljós fekete köpenybe öltözött alak sántikál az utcán. Súlyosan támaszkodik a botjára, és ahogy megy, egy villám csap bele a velem szemben lévő kunyhó tetejébe. Tűz gyullad a tetőn. Istenem! Eltakarom a számat, amikor a férfiak kiabálása felerősödik.

A fekete ruhás hím leveszi a köpeny csuklyáját, és felbámul erre az égre, majd kántálni kezd, és a botját a földre csapkodja. Felismerem a nevemet, pontosabban Aoa nevét, a mennydörgés és a fájdalom istennőjét.

A villámok fény- és hőrobbanásként csapnak a botba. Az idősebb férfi megrándul és elejti, majd megtántorodik tőle néhány métert. A bot alul feketévé válik, és szikrák villannak fel, majd elhalnak a zuhogó eső alatt. Nem hiszek az istennőikben, de elismerem, ez furcsa. Biztosan van erre az egészre egy tökéletesen tudományos magyarázat. Az időjárás végül is kiszámíthatatlan.

"Aoa, mit tett Nar, amivel megbántott téged? - kérdezi az öreg hím.

"Én csak Stephanie-t próbálom megtalálni."

"Amti, Amti, Amti, Amti." A férfi erőteljesen megrázza a fejét.

"Igen, Amti. Hol van?"

Az idősebb férfi az utca végén lévő toronyra mutat. Visszasétálok, és felkapok egy másik bundát, hogy a fejem fölé tartsam, majd továbbmegyek az utcán. Sár borítja a lábam, és emlékeztet Gur táborára, és arra, ahogy pórázon keresztülvonszolt rajta, a közelgő játékokat ünnepelve. A félelem gyorsabb futásra késztet a torony felé, és mire a hídhoz érek, már sprintelek, hogy bejussak.

De az ajtók zárva vannak. Dörömbölök rajtuk. "Stephanie!" Kiáltom többször is. A városban újra kigyulladnak a fények, a légiforgalom megélénkül. Fogalmam sem volt róla, hogy van légiforgalom. Különböző, furcsa formájú és méretű járművek köröznek a torony körül, miközben én folyamatosan dörömbölök az ajtón.

Valami kemény és meleg találkozik a tenyeremmel.

Ez Hart mellkasa.

"A francba", mondom. "Sajnálom. A forgalmat figyeltem."

Nyilvánvaló, hogy Hart épp most gurult ki az ágyból, a haja mindenhol máshol van, mint a fején szorosan összefogva. "Ezúttal mit csinált?" - kérdezi.

"Nem tudom, de nincs a szobában. Átment egy másik szobába. Talán a titkos szeretőjéhez ment, talán nem."

"Nem" - hörgött Hart holtan.

"Akkor azt hiszem, bajban van."

Hart ajkai összeszorulnak. "Mutasd meg." Lemegy a hídhoz, én pedig szaladok, hogy utolérjem, és tovább futok, mert elkezd kocogni Nar háza felé. Az egész város fenn van, és férfiak sorakoznak az utcákon, felcsatolva a fegyvereiket. Hart megáll Nar ajtaja előtt. Miközben ő parancsokat ugat a hímeknek, én bemegyek.

Belép és becsukja az ajtót. Amint az ajtó becsapódik, Hart orrlyukai kitágulnak. Megrázza a szőrét és a testét, mint egy kutya, hogy lecsurgassa magáról a vizet, aztán átsétál a szobán, és egyenesen a kapun át. Követem őt a másik szobájába.

"Kinek a lakása ez?" Kérdezem.

"Mas szobája a toronyban."

Tekintetem a falon csillogó, nyitott portálra szegeződik, Hart összeszűkíti a szemét.

"Ez az a portál az erdőben, amin keresztül jöttünk, ugye?" Kérdezem.

Bólint. Hart túlságosan csendben van. Bárcsak ne lenne az. Bárcsak most is kimondaná minden gondolatát, hogy ne érezzem úgy, mintha a fogamat húznám, amikor kérdezek tőle valamit. "Mit jelent ez?

"Melyik részét?"

"Miért nyitott és homályos ez a portál?"

"Mert instabil."

"Ez mit jelent?"

"Nem biztonságos az utazáshoz."

"Ó, ne."

Hart morog. "Mondd el, mit láttál."

"Nar az ágyon guggolt és ugrott. Ennyi az egész."

Hart felnéz, és én is felnézek.

"Szent szar" - mondom.

"Egy isteni pazarlás zavar engem."

"Nem úgy értettük." A mennyezeten lévő portálra mutatok. "Ismerem ennek az égboltnak a körvonalait. Ennek az öt hegynek az ívét. Madár alakban vannak elrendezve. Van hasa, nyaka és csőre. Igen, biztos vagyok benne."

"Honnan tudod?"

"Ez a kilátás a lyuk fölött."

"Milyen lyuk?"

"A lyuk, amibe Gur tett engem."

"Nem is tudtam, hogy egy lyukban vagy."

Bólintok. "Igen, a játékok előtt."

Hart megmutatja a fogait. "Annak a hímnek meg kellene halnia." Az állkapcsa kitágul. "Nar elment, hogy befejezze a munkát." Káromkodik. "Rossz az időzítés. El fogják kapni."

"Jaj, ne."

Hart a kezével végigsimít valamin a szoba közepén. Perceket tölt ott, és folyton felpillant a plafonra, ahol a nyílás ködössége kicsit jobban kitisztul. Azt hiszem, próbálja stabilizálni a portálbejáratot.

"Nem látom Nart" - mondom.

"A nők nem látnak a sötétben, azért."

"Legalább a sziluettjét kellene látnom odakint."

"Nem valószínű. Te vagy a préda."

A fenébe. Oké, csak mondd el nekem, nagykutya.

Egy szekrény nyílik, és Hart felkap egy zsákot, amiből fegyverek állnak ki, aztán elhalad mellettem, és a válla fölött átveti: "Maradj."

Leguggol és megfordul, felvonja a szemöldökét. "Úgy veszem észre, hogy gyakran kell ismételgetnem magam az Amtiimmal. Amikor megérti és tisztában van a parancsokkal, azt mondja: "Igen, Alfa.""

Tisztelgek a hímnek. "Igen, Alfa."

Felugrik, és a másik territóriumán belül landol. Eltelik néhány másodperc, aztán eltűnik.

Leülök az ágyra, és a hüvelykujjam körmét harapdálva hallgatom a mennydörgést és az ablakokat verdeső esőt. Nem akarom elveszíteni Nart. Ő az én hímem. Hatalmas, durva és mindenféleképpen szexi. De az enyém. Teljesen az enyém.