Milana Jacks - Stolen By the Predator - Tizenötödik fejezet

 


Tizenötödik fejezet

Michelle

A víz forró, de nem perzseli le a bőrömet, és sziszegve beledobom magam. Sóhajtva forralok egy kicsit, érzem, ahogy az izmaim végre ellazulnak, és a béke érzése átjárja a lelkemet. Isten tudja, hogy szükségem volt egy fürdőre. Azoknak a ragadozóknak annyira igazuk volt.

A sziklákhoz csapódó vízesés csobogása és a fürdőzés egy olyan medencében, amit én egy kis gyógyhatású tónak neveznék, megnyugtat. A virágok illata és a bokrok között kukucskáló kis kíváncsi állatok varázslatossá teszik ezt az egész területet. Már értem, Hart miért választotta ezt a helyet privát fürdőhelyének. Gyönyörű, és napokig tudnék itt napozni. Megállok, hogy elgondolkodjak. Napokat... heteket... hónapokat. Évek. Egy életet Narral. Istennőnek tart, és úgy is bánik velem. Sem a Marson, sem a Földön nincs ehhez fogható férfi. Bár félek ezektől a ragadozóktól, sok mindent szeretek bennük és a Nomra Prime-jukban.

"Valahogy Joyliusra emlékeztet" - mondja egy nő tökéletes angolsággal, mire én megijedek és megpördülök.

Egy barna hajú, Naréhoz hasonló fehér szemű, kedves mosolyú nő áll a kád mellett. "Nem a növény- és állatvilág, hanem a légkör, tudod." Egy köteg szőrmét tart a kezében. "Ezeket neked hoztam. Ezeket magamnak tartogattam, de illeniük kell." A szőrméket egy tiszta kőre helyezi, majd leveszi a rajta lévő szőrmecsőfelsőt, és lecsatolja a minikiltjét, mielőtt beleugrik.

Előttem bukkan fel, kitárt karokkal. "Meg akarlak ölelni."

Ölelkezünk, először kínosan, mert meztelenek vagyunk, de hamarosan a puha bőrének ismerőssége majdnem olyan jó érzés, mint anyám gyengéd simogatása régen. A nő szorosabban szorít engem. "Nem baj, ha nem érzed jól magad" - mondja. "De rendbe fogsz jönni."

Könnyek gyűlnek a szemembe, és amikor visszahúzódik, látom, hogy ő is meghatódott.

Szabadon sírok. A víz alá merül, mintha csak egy percet adna nekem.

Hú, szükségem volt erre az ölelésre.

Újra felbukkanva, a part felé úszik, és én követem.

"Stephanie vagyok" - mondja.

"Michelle."

"Amti-nak hívnak, az őrület és a vágy istennőjének."

"Aoa, a mennydörgés és a fájdalom istennője."

Egy ideig egyikünk sem szólal meg. Nem kell sokat mondanunk. Idegenek, de nem idegenek egymás körülményei, lehetőségünk van arra, hogy vigaszt találjunk egymásban és abban, amin keresztülmentünk. "Honnan jöttél?"

"San Diegóból" - mondja. "És te?"

"Washington, DC."

Néhány percig csevegünk. Olyan érzés, mintha egy gálán találkoztam volna vele, és a függöny mellett állnánk, és a pezsgőt kortyolgatva néznénk a tömeget. Stephanie-val könnyű beszélgetni, úgy ömlenek belőle a szavak, mintha neki is hiányzott volna a barátnője. Nekem mindig is ott volt a nővérem, bár mostanában nem, mióta megkeseredett amiatt az egy férfi miatt, aki felém fordította a figyelmét. Most már meglesz neki. Remélem, boldoggá teszi.

Léptek hallatszanak, és felnézek. Nar bátyja, Hart, széles vállú, lehetetlenül hatalmas, fekete haja bonyolult fonatba fonva, ékszerekkel és tollakkal díszítve. Tetovált, még az arca is. Az állkapcsa fölött lévő tetoválás miatt legszívesebben magamba húzódnék, amikor köszönésképpen biccent nekem. Szerencsére csak ennyit tesz, mielőtt Stephanie-ra néz, és tudálékos mosollyal kacsint rá.

Azonnal elpirul, és egy kicsit elsüllyed a víz alatt. Fehér szemei megtalálják az enyémet, én pedig összevonom a szemöldökömet. Ő pedig felkacag. "Ez Hart."

"Nar szobájában találkoztam vele."

"Akkor Nar nyert meg téged a játékokban?"

Megrázom a fejem, nem tudom, mit mondhatnék neki. Hart és Nar együtt nem igazán keltett bennem melegséget, és érzem, hogy valami nincs rendben azzal, hogy itt vagyok.

Stephanie az ajkába harap. "Gur még mindig él?"

"Amikor utoljára láttam, még igen."

Stephanie bólint. Úgy tűnik, mintha mondani akarna nekem valamit, és visszanéz Hartra, aki a tűzrakóhely mellett áll, és őt figyeli. Amikor a tekintetük összeakad, a férfi megrázza a fejét, és én ezt annak a jelnek veszem, hogy Stephanie hallgasson.

"Gyere - mondja a lány. "Szerezzünk néhány beloys virágot. Olyan, mint a sampon, és puhítja a hajat. Csodálatos illata van."

Odaúszunk, ahol Hart épp helyet készít. Az egyik szék fölé vastag rongyok vannak halmozva, amikről azt hiszem, törölközők lehetnek. Úgy tűnik, Stephanie régebb óta van itt, mint én. Ezt a sápadt szemei árulják el. Miközben ő szedi a virágokat, kérdezem. "Hogy változott meg a szemed?"

"Szerintünk a horog miatt. Nem lehet tudni, hacsak Nar meg nem jelöli téged. Akkor megtudhatjuk."

"Hogyan jelöl meg?" Elfogadom a hatalmas lila-sárga virágot, és beleszimatolok, miközben ő addig dörzsöli a szirmokat, amíg azok részlegesen folyékony állapotba nem oldódnak a tenyerében.

"A kampójuk az anyaméhbe akad." A viráglevet a hajára keni, szinte samponként.

Én is így teszek, és erőteljes, kellemes illat tör fel a levegőben. Belélegezve sóhajtok, és megtisztítom magam. "És?"

"A horoggal jelölik a nőstényeket."

"És az hány nőstény?"

"Egy", mondja Hart. "Csak egy." A gödör mellett ül, és fát élez.

"Egy életen át?" Kérdezem.

Bólint.

Ez nagyon szexi. Hart nem úgy tűnik, mintha valaha is elengedné Steph-et. Ahogy Hart teszi Steph-el, Nar úgy érzem, hogy nem csak egy két lábon járó méh vagyok, és ha ez a helyzet, akkor jobb, ha lekapcsolom a podomat, mert kizárt, hogy kint hagyjam a jelet. Mindig is akartam gyerekeket, és a nemzetbiztonságunk ártana nekik. Ó, nem... A gondolatra a kezeim abbahagyják a fejbőröm masszírozását. A szívem egy mérföldet ver percenként.

Hart felém csettint a fejével. "Milyen kínos dolog történik most veled, nőstény?"

"Gondolkodom valamin."

"Abbahagynád?"

Bólintok. "Persze, igen, semmi gond."

"Hart, majd én elintézem" - mondja Stephanie, és újra ölelésbe zár. "Semmi baj. Így van. Úszunk tovább. Az áramlat nekünk kedvez. A hitük a mi javunkra áll. Bármilyen sors is jöjjön, idézzük meg az istennőt, ha akarjuk. Félnek tőlük."

Hart megköszörüli a torkát. A hallása persze kiváló.

"Köszönöm - mondom, és megszorítom, majd folytatom a fürdést. "Lesznek kölykeid?" Kérdezem.

"Ó, nekem lesznek kicsinyeim." Kuncog, fehér szemei felemelkednek a sarkában.

"Honnan tudod ezt biztosan?"

"Mert nekem is azok lesznek." Bólint, biztosnak vagy inkább eltökéltnek látszik, bár kétlem, hogy biztosan tudná.

"Legalább nem fogsz tojást rakni." Nar hangja a hátam mögül jön, és én a fürdő bejárata felé fordulok, amikor ő térdre hajol, és átugrik a tó méretű kádon.

Megbámulom.

"Ez a fitnesz - suttogja Stephanie, és megvonja a szemöldökét.

Leeresztem a tekintetem, és elmosolyodom. Jó érzés egy másik nővel megosztani pajzán gondolataimat egy másik fajról. "Annyi kérdésem van." És gondolatok. Több ezer gondolat.

"Rengeteg időnk van, hogy feltehessük őket. Szárítkozzunk meg és együnk."

Percekkel később négyen ülünk a tűzrakóhely körül, Stephanie és Hart velem és Narnal szemben. Nar valamit mészárol, miközben én próbálok bármi másra gondolni. Például a gubómra. "Megsemmisült a kapszulád?" Kérdezem Stephanie-t, aki törülközőt köt a teste köré, és Hart mellé ül, lábait maga előtt és a tűz mellett szétterpesztve, lábujjait lóbálva.

"Az én kapszulám a toronyban van." Mutogat.

Hart úgy figyel engem, mint egy párduc a nyulat. Mintha tudná, mire gondolok, és úgy tűnik, tudja is, mert azt mondja: "Amti itt marad, Aoa".

"Hát persze." Bólintok.

"Tudod, hogyan kell navigálni a kapszulák között?" Stephanie kérdezi.

Nar megáll a szeletelés közepén, és felém fordul. "Tudod?"

Nehezen tudom, mit mondjak. Soha nem fogom látni a kapszulámat, ha rájön, hogy el tudok navigálni innen. A kapszulák robotpilótával repülnek, de egy képzett pilóta képes a kapszulát vezetni. "B osztályú jogosítványom van."

"Ó", mondja Stephanie.

"Ez mit jelent?" Nar kérdezi tőlem. "Miért egy 'ó' az egyetlen másik nőnemű embertől itt? Mondd meg nekem." Átnyújt egy tőrt, amin vékonyra szeletelt vörös hús van, és megfogja a csuklómat. A tűz fölé vezet, ahol a hús megperzselődik a penge fölött. A gyomrom korog.

"Szokatlan, hogy B osztályú jogosítványod van" - mondja Stephanie, sápadt szemével az enyémbe meredve. "A nemzetbiztonság tisztázza azokat."

Hart a térdére támasztja a könyökét, és beletép az állat felébe, a lábszár gyakorlatilag eltűnik a szájában.

"Gyerünk, Aoa" - harapja ki Nar. "Ismerjük a biztonsági részlegét, különösen azt, hogy mennyire szeretik a ragadozónak minősített fajokat megölni."

"Én nem vagyok nemzetbiztonsági. Esküszöm."

"De?" Nar szondázik.

"De a bátyám vezeti a Nemzetbiztonságot, és ezzel együtt járt az engedély."

"Te jó ég, Mike, a Kígyó a bátyád?" Stephanie nagy szemekkel kérdezi.

Bólintok, mert tudom, mit gondolhat rólam. A bátyám, a Kígyó, aki átveri az embereket és megkaparintja a hatalmat, ahol csak tudja, én pedig mindig mellette állok, helyeslően mosolygok, és nincs merszem szembesíteni őt bármivel, még zárt ajtók mögött sem.

"Küldtél már vészjelzést?" Stephanie megkérdezi.

Hart közelebb hajol, gyakorlatilag készen arra, hogy lecsapjon rám. Narra pillantok, aki szintén odahajol, és várja a válaszomat.

Megrázom a fejem.

"Miért ne?" Kérdezi Nar.

"Nem tudnék. A technika összeomlott." Megpróbáltam megjavítani a techet, és majdnem sikerült is. Ha visszaengednének a kapszulámba, most meg tudnám javítani.

"Ahogy ígértem, elviszlek a kapszuládhoz" - mondja Nar. "Vagy inkább egy másik kapszulához, mivel már nem hiszem, hogy a Gur falujában talált kapszula a tiéd."

"Az orvosságok?" Stephanie megkérdezi.

"Nem az enyémek" - mondom.

"Mire valóak?"

"Nem tudom."

Stephanie az ételét piszkálja. "Küldenél vészjelzést?"

Horkantok. "Nem tenném, de a bátyám ölne azért, hogy gyógyító erőkhöz és portálokhoz jusson." A szívem a fülemben dobog. Nar tenyésztőt akart, és az alku az volt, hogy elenged. A baj az, hogy most már nem vagyok benne biztos, hogy el akarok menni. Amikor elindultam, hogy elmeneküljek a bátyám elől, nem gondoltam volna, hogy egy vademberekkel teli bolygón kötök ki, de ki mondta, hogy nem szabad szeretnem az említett vadembereket? Vagy különösen egyvalakit. Én a Nart szeretem. Nagyon is. Azt hiszi, hogy istennő vagyok, és a meggyőződése miatt annak érzem magam. Védelmet és biztonságot nyújt. Szabadságot.

Amikor Stephanie-ra és Hartra nézek, azt akarom, ami nekik van. Az ő szerelmük gyönyörű, és Nar és én... nos, együtt gyönyörűek lehetünk a magunk csavaros módján. Itt tudnék élni vele és Stephanie-val, és talán még néhány másikkal is. A Joyliusba tartó hajó tele volt emberekkel. "Van még egy nő valahol odakint. Meg kell találnunk őt, mielőtt Gur és a Rá megtenné."

"Ha megkérnélek, hogy vezess egy másik kabint a mi földünkön, megtennéd?" Hart megkérdezi.

Bólintok.

Nar az oldalamba bök. "Egyél."

Bólintok, ráfújok a pengén lévő, immár szénné égett húsdarabra, és felveszek egy pár fapálcát, amit Hart készített, amíg fürödtünk. A pálcikákkal szedem le a húst, mintha evőpálcikák lennének. Csendben eszem. Nar is így tesz. Stephanie felsóhajt. "Köszönöm, Michelle. Te mindenkinél jobban tudod, hogyan bánunk az idegen fajokkal, különösen a fejlett gyógyítással és portálokkal rendelkező ragadozókkal."

Hart megragadja Stephanie torkát, és maga felé fordítja. Gyakorlatilag felfalja a lány száját, és hangosan dorombol. Arra emlékeztet, ahogy Nar megragad és megcsókol. Még a csókolózás is ragadozó, mintha fel akarna falni minket.

Valami vad és kibaszottul kanos dolog ébred bennem, ahogy Hartot és Stephanie-t nézem. A nő megsimogatja a combját, és ahogy dorombolni kezd, az úgy visszhangzik a testemben, mintha én lennék ő. Kényelmetlenül bámulom a lábujjaimat, majd Nart, aki engem figyel. Mekkora idióta vagyok. Azt hittem, hogy ő nézi őket, de csak én csinálom, amitől még jobban zavarba jövök.

Az orrcimpái kitágulnak. Tudom, hogy megérzi az izgalmamat. Nar megfogja a kezem, és kivezet a fürdőkádból, majd becsukja mögöttünk a kaput. Abban a pillanatban, ahogy belépünk, megragadja a torkomat, megszorítja, és én zihálok a narancssárgától a szemében. A függőleges pupillák vonalakká keskenyednek, és a szívem gyorsabban ver.

Azt hiszem, mindig is félni fogok tőle ezen az oldalán, de talán pont ez az, amiért eleve megszerettem benne. "Tudod, én félek tőled."

"És én is téged."

Nar megcsókolja az ajkamat, hosszan elidőzik. "Félek, hogy felemésztelek, és belehalnék, ha ezt tenném."

"Félek, hogy megszeretnélek, és ez azt jelentené, hogy a sors mégiscsak összehozott minket. Fontolgattam, hogy végleg a Joyliuson maradok."

"Miért?"

"Hogy szabadon hozhassam meg a saját döntéseimet."

"Arra gondoltál, hogy elszöksz?"

"Gyakran."

"És most megtetted."

Bólintok. Nekem pedig döntenem kell.

Nar megcsókol, miközben a keze a torkomon szorosan megragad és felemel. A fájdalom még jobban felizgat. Talán szeretem a fájdalmat. Talán Aoa tényleg eljött hozzám. Talán ő adott nekem bátorságot a lyukban, bátorságot, hogy kiálljak Narért a peronon, és téves indítást mondjak. Talán így kell lennie ennek a dolognak kettőnk között. Fájdalmasan izgató.

Lábujjhegyre állok. Egyik kezét a lábam közé csúsztatja, és végigsimít a nedves helyemen, és miközben csókolózunk, a kövér ujját az összeérő ajkaink közé tolja. Megízlelem az izgalom ízét, és ő is. Dorombolva az ágy felé vezet minket. Amikor a térdhátam a széléhez ér, leülök a matracra, és lecsatolom a szoknyáját. A farka felpattan, és egy kis ondót spriccel a ruhámra.

Folyamatosan szivárog a tetejéből, én pedig végigsimítom a horgot a csúcsán, és keménynek találom.

Nar felemeli az állam.

"Ma este a horgom meg fogja találni a méhedet." Egy hüvelykujját az ajkaim közé nyomja, így kényszerítve a számat, hogy kinyíljon. A másik kezével megragadja a farkát, és a számba tolja. Az ondó a nyelvemre csöpög. Ahelyett, hogy szopnám, nyalogatom a horgát, mint egy fagylaltkelyhet.

"Szép kis kölyök vagy. A legszebb a vidéken, azt hiszem."

Mosolygok.

"Gyerünk, és fordulj meg."

Négykézlábra térdelek az ágyon.

Nar ökölbe szorítja a kezét a hajamban, és húzza. Mindkettőmmel megragadom a kezét, miközben térdelő helyzetbe húz, hogy a fenekem a lábamra üljön. A fülemnél azt mondja. "Azt mondtam, fordulj meg, nem azt, hogy négykézlábra, hogy fel tudjalak ültetni". Kuncog azon a mogorva férfias módon, és a bensőm megrándul. Vonaglani kezdek az ágyon, a puncimat a matrachoz dörzsölöm. Nar nem engedi el a hajamat. Megrántja, hogy felnézzek rá, és lehajol, hogy újra megcsókoljon, egyik kezével szétválasztja a rajtam lévő bundát, és megérinti a puncimat.

A szájába nyögök, miközben simogat. Hallom, mennyire nedves vagyok, és még hangosabban nyögök, amikor két ujját belém dugja. Szégyentelenül meglovagolom őket, előre-hátra mozgatom a csípőmet, miközben ő a hajamat fogja és szenvedélyesen csókol. Erdő, szőr és acél illata van, és nem tudok betelni azzal, ahogy a testemmel bánik. Ő irányít engem.

Amikor megpaskolja a puncimat, felsikítok, szintén a szájába.

Újra megpaskolja, majd megragadja a mellemet, és fájdalmasan szorítja.

Tiltakozásul megpróbálom arrébb tolni a kezét, de ő a hajamba kapaszkodik, és még mindig csókol.

Megragadja a másik mellemet, és morogva szorítja. Próbálom arrébb tolni a kezét, mert fáj, de észreveszem, hogy közben az ágyon lovagolok.

Nar elengedi a hajamat, és egy karmot húz fel a karomon, libabőrösödést keltve a nyomában. Megpróbálok közelebb menni hozzá, de megragadja a torkomat, és a helyén tart. Megcsipkedi a csiklómat, majd belém pumpálja az ujjait, én pedig az ágyon vergődöm, miközben ő mozdulatlanul tartja a felsőtestemet.

"Kérlek", mondom.

"Shhh", suttogja a fülembe. "A kölykök nyafognak. Nem beszélnek."

Megfogom az alkarját, és a körmeimet a bőrébe vájom. Az elejét a hátamhoz szorítja. Meleg és kemény, és ahogy dorombol, miközben ujjal dug meg, a puncim összehúzódik, én pedig elélvezek az ujjain, és addig lovagolok rajtuk, amíg a testem el nem ernyed.

Amikor elenged, a matracra pottyanok, a látásom homályos, a csatornám összehúzódik az utórengésektől. Nem tudok egy szót sem szólni, vagy mozdulni. Örökké így akarok maradni. Az ágyon, miközben ő azt csinál velem, amit csak akar.

És ő tényleg azt csinál, amit akar.

"Nézd, mekkora rendetlenséget csináltál" - mondja fojtott hangon, és ha elfordítanám a fejem, tudom, hogy látnám az ijesztő vadászszemeket, ahogy engem figyelnek. Átpillantok a vállam fölött, és úgy ragyognak, mint jelzők a sötétben, miközben Nar az ujjait nyalogatja, a tekintete nem rám, hanem a puncimra szegeződik, amely felhúzva és készen áll rá.

Lendül, és egy pofont kap a fenekemre. Felüvöltök.

Elmosolyodik.

Még egyet kap, és egyik kezével dörzsöl, miközben a másikkal háromszor elfenekel ugyanarra a helyre. Rángatózó reakcióként eltakarom a seggemet. Összeszedi mindkét csuklómat, a hátam tövéhez szorítja, majd felmászik az ágyra. A felsőtestemet még jobban megszorítja, én pedig lehunyom a szemem, ahogy lassan belém hatol. Annyira nedves vagyok, hogy teljesen belecsúszik, és érzem a golyóit a csiklómon. Amikor nem mozdul, én megingok.

Ő felnyög.

Annyira tele vagyok farokkal, hogy széttárom a lábaimat, gyakorlatilag kettéhasadok az ágyon.

Megragadja a csípőmet, és visszaemel abba a pozícióba, amit akar. És a puncim megremeg.

"Ha jó kölyök vagy, és elégedett vagyok azzal, ahogy nyávogsz, miközben megduglak, akkor megengedem, hogy velem aludj. Ha nem, akkor a sarokba mész, és egész éjjel a szádban fogok élvezni."

A hátamon végigfut a borzongás. A mocskos gondolatai felizgatnak. Szabadnak és kéjesnek érzem magam, és újra megingatom, hogy felnyögjön, és talán arra csábítsam, hogy elveszítse egy kicsit az önuralmát, ahogy én is. Most bármit megengednék neki, főleg, ha a hatalmas farkával töltött meg.

Nar mozog bennem, először lassan, és minden egyes belém siklással egyre nagyobb lázat kelt az alsó hasamban. Amikor komolyan belém tol, felgyorsítva a tempót, vicsorogni és morogni kezd, elvesztve a megnyugtató dorombolást.

Lefogva engem, átgázol rajtam, én pedig nyögök, összekulcsolom a kezem, a puncim nyálkás és meleg, hagyom, hogy olyan gyorsan és keményen csússzon ki-be, ahogy csak akar. Nar elengedi a csuklómat, és rám borul. Még mindig belém pumpál, és a fülembe morog. Megragadom a tarkóját, és ökölbe szorítom a haját. Felemelem a fejem és kinyitom a szemem, megszaglászom az arcát, megnyalom, majd ráharapok és visszamorgok rá.

Nar megdermed, majd összerezzen. Egy sugárnyi ondó zúdul belém, és az orgazmusomtól megremeg a testem. Elengedem az arcát, és elterülök az ágyon, szétterpesztve, izmaim elernyednek. Olyan vagyok, mint a ragacs. Nar a könyökére támaszkodik, és egyenesen előre néz. Olyan erősen megharaptam, hogy fognyomok vannak az arcán. Jézusom. Az ujjammal végigkövetem a nyomokat, figyelem őt, hogy lássam, mit érez a harapás miatt.

"A kölykök harapnak?" Kérdezem, nyelve, kicsit aggódva a nyomok miatt. Nem is tudtam, hogy ilyen erősen megharaptam. Vér csordogál az arcán az egyik fogtól, ami átlyukasztotta a bőrét. Rémülten végigsimítom a vért az ujjammal, és még több csordogál. Újra végigsimítok rajta. Elfenekelt és megfojtott, meg minden, és ez rendben is van, hiszen láthatta, hogy élveztem. Felizgatott. Felizgultam. De fogalmam sincs, hogy a harapás beindította-e őt... vagy kikapcsolta. "Mondj valamit."

Még mindig rajtam és bennem van, és egyenesen a falra néz.

Felrántja a fejét, és sápadt szemmel néz rám. "Mi az?" - kérdezi, mintha nem hallotta volna, amit mondtam.

"Mondj valamit", ismétlem.

Kinyitja a száját, aztán becsukja, majd megköszörüli a torkát. "Megjelölted a vadászomat."

Fintorogva ráncolom a homlokom. "Tényleg?"

"A kölykök nem harapnak meg felnőtt vadászokat." Elmosolyodik. "De egy istennő igen."

Jól szórakozik a harapással kapcsolatban. "Bocsánatot kérjek?"

"Egyáltalán nem. A horgom benned van, és ezért nem fogok bocsánatot kérni. Nem kértem engedélyt, és ezért neked sem kellene." Visszahúzódik tőlem, én pedig felsóhajtok, üresnek érzem magam, és hiányzik a farka és a teste.

A szőr a combom hátsó részéhez ér, és megijedek. Még több szőrme halmozódik rám. Felkel, és másodpercek alatt átmegy az ágyból a szekrénybe. Meg kell szoknom a sebességét és a hirtelen mozdulatokat, amiket végre tud hajtani, hogy ne riadjak meg minden alkalommal, amikor embertelenül mozog.

A hátamra fordulok, és összegömbölyödöm, meleget keresve a szőrme alatt. A szekrénye mellett áll, és a ruhái között válogat. Egy sor szőrme és prém kerül elő, és Nar megáll az egyiknél, megsimogatja. Leveszi a láthatatlan állványról, és leül az ágyra, vállát behúzza, fejét lehajtja.

Valami nincs rendben. Érzem, hogy megváltozik a hangulata.

Térdre ereszkedem, és hátulról átölelem, gyakorlatilag ráterpesztem a testem az övére, arcomat a lapockái közé támasztom. "Minden rendben lesz, Nar." Nem tudom, mit mondok, de azt tudom, hogy hajlamos vagyok az optimizmusra, és néha néhány embernek ezt kell hallania. Nekem Stephanie-tól kellett hallanom, és ezt továbbadom.

"Úgy gondolod?" - kérdezi.

"Igen."

"Egy istennő tudná, gondolom."

"Tudná." Elmosolyodom.

Nar megsimogatja a karomat egy karmával, aztán felköltözik az ágyra, és betakar a szőrmével. Az arcát bámulom, de ő túlbámul rajtam, talán az ablakon, talán csak a falra. Nem tudom megmondani a szeme fehérségén keresztül.

"Valami, amit én csináltam?" Kérdezem.

"Tökéletes vagy, Aoa."

"Aoa szép név. Szokatlan és szép." És illik, hogy megváltoztassam a nevemet. A Michelle már történelemnek tűnik. Mintha a Földön hagytam volna. Nem élte volna túl ezt a bolygót, nem a megfelelő és udvarias etikettjével, egy olyan nő, aki soha nem találkozott mással, csak a luxussal és a pénzzel. Aoa viszont... Aoa eléggé vagány.

Nem tudtam, hogy képes vagyok túlélni azt a gödröt, amibe Gur juttatott. Nem tudtam, hogy van bennem annyi, hogy épelméjű maradjak, amikor pórázon rángatott ki az összes férfi elé, vagy hogy az egyik férfi tényleg arra kényszerít, hogy viseljem azt a nyakörvet és pórázt, és hogy tetszeni fog nekem, mert szerinte szexi. Michelle, a lány, aki a média és a bátyja figyelme alatt élt, nem élte volna túl. Vagy talán sosem adtam elég hitelt az igazi énemnek.

"Boldog vagyok, hogy Aoa-Michelle vagyok."

Nar megsimogatja a fejemet, és nagyot sóhajt, és tudom, hogy terhet cipel a mellkasán. Bárcsak lepakolna rám, de olyan kemény, és az érzelmei lepakolása egyszerűen nem tűnik olyannak, amit megtenne. Talán a bátyja beszélhetne vele, vagy talán a bátyja az, aki ezt a terhet először is Nárra rakta.

Lehunyom a szemem, és közelebb húzódom hozzá, melegséget és talán még valami túlvilági szeretetet is keresek.