Milana Jacks - Stolen By the Predator - Tizennegyedik fejezet

 


Tizennegyedik fejezet

Nar

Aoa-val kefélni olyan, mintha egy tűzben járnék: mindent felemészt, átégeti az érzékeimet. A vadászom a felszínre emelkedik a vágyammal együtt, hogy szabadon engedjem benne a horgomat, és megjelöljem őt. A farkam fájdalmasan kemény, a kampóm duzzad, készen áll a kilökődésre, és ha tovább baszom őt, már meg is jelöltem volna.

Ahelyett, hogy dugnék, nyalogatom, és ahogy a hajamat fogja, és meg akar fojtani a punciján, még agresszívabbá tesz. Addig akarom dugni, amíg már járni sem tud. Szinte olyan, mintha meg akarnám büntetni, amiért ilyen jó íze van. És neki isteni íze van. Ez a folyadék, egyenesen a forrásból, semmihez sem hasonlítható, amit valaha is kóstoltam. Édes, de nem túl édes. Fanyar, de nem savanyú. Tökéletesen ehető az én érzékeny ízlésemnek. Minél többet nyalok, annál több folyadék jön, és azt hiszem, ezt végtelenségig tudom csinálni, akár az én időm végéig, az istennő idejének csupán töredékéig. És ez nem lesz elég.

Vicsorogva guggolok le, és megtörlöm a számat. "Az időnk végéig. Mondd ki!"

Aoa pislog, mintha álmából ébredne.

"Mondd ki", ismétlem.

"Mit mondjak?"

"Amire gondolsz." Az istennők a hímeket a szolgálatukba zárják, amíg a hímek ideje tart, de nem viszonozzák az elkötelezettséget. Tetszésük szerint váltogatják a férfiakat. Bár néhány hím osztozik, én nem, és soha nem is fogok. Én nem ezt akarom. Azt akarom, hogy ő meg legyen jelölve és az enyém, és velem legyen az időnk végéig, ami nem azonos az én időmmel. Senkinek sem vagyok a szolgája.

"Arra gondoltam..." Szünetet tart, hogy a mellkasához húzza a lábait. "Arra, amit te csinálsz. Minden rendben van?"

Közelebb hajolok. A vadászom megcsonkítja a hangomat, amikor azt mondom: "Aoa, ha valamit, akkor te szolgálsz engem. Szaporodni fogsz velem, és kölyköket adsz nekem, és nem hagyhatsz el engem vagy a kölyköket." A vadászom elhomályosítja az ítélőképességemet. Épp most fenyegettem meg, hogy megjelölök és csapdába ejtek egy istennőt. A szabadság elvesztése feldühítené. Az egész törzsre lecsaphatna, és én tehetetlen lennék a haragjával szemben. Hogyan hordozhatna ez az apró préda egy istennőt magában? Ez nem lehet igaz. És mégis, kibaszottul birtokol engem. Én vagyok a nyakörves, és ezt nem bírom elviselni.

Megcsipkedem a kis orrát, mert megint félelmet érzek. "Ne félj."

Átöleli a lábait. "Nehéz nem félni."

"Én egy szemétláda vagyok. De nem foglak felfalni." Nem is fogom. Ugye? Igen, azt hiszem. Baszd meg. Nehéz egy nővel bánni.

Felállok, és kinyújtom a kezem. Megszorítja, én pedig felhúzom, és közben majdnem átdobom a szobán. "Könnyű vagy" - mondom, megjegyezve, hogy meg kell tanulnom, hogyan bánjak a finom, gyakorlatilag súlytalan testével. Amikor a vadászomon lovagolt, alig éreztem, hogy a hátamon van.

Beleszagolok a hajába. "Meg kell fürödnöd. Meg kell fürödnöm. Ra sarat és koszt hoztunk magunkkal."

Fújja fel. "Nem zavart, amikor a puncimat nyalogattad."

"Ó, Aoa, én nem ettem a puncit."

"Dehogynem, Nar. Ezt csináltad."

Elborzadva a gondolatra, megrázom a fejem. "Soha nem ennék meg ilyet. Mi nem esszük meg a zsákmánynak azt a részét."

Aoa furcsán néz rám. "Undorító" - mondja.

"Pontosan. Örülök, hogy ebben egyetértünk." Elviszem a portálhoz, és kinyitom, majd belépek a Ka-föld meleg vizű részébe, és azonnal megbánom, hogy ezt a portált választottam. Legalább ötven törzstagtársam megdermed, néhányan félúton a vízbe ugranak, végül belecsobbannak, felbukkannak, és a feldagadt kampómat és őt bámulják a karjaimban. Egy nőstényt.

Tis épül fel először. "Játékok!" Úgy éljenez, mint egy őrült. "Megint játékokat tartunk. Kettőt egymás után." Kiabálás kezdődik, a férfiak éljeneznek, karjukat a magasba emelik, öklüket pumpálják. Megfordulok, lehajolok, és mindenkinek megmutatom a seggem.

"Boooo" - kiabálják utánam, miközben visszasétálok a házamba, és becsukom magam mögött a kaput.

Aoa rám bámul. "Nem fürödtél?" - kérdezi.

"Nem, minden rendben." Fel akarom tenni az ágyra, aztán meggondolom magam, mert ha az ágyra teszem, fel akarom majd ültetni, és ezt nem tehetem, mert meg akarom jelölni, és a jelölés rossz ötlet. Hacsak nem rossz. Még nem döntöttem, úgyhogy az ülőalkalmatossághoz sétálok, és egy zsámolyra ültetem, aztán megnézem az üres tűzrakóhelyet.

Rápillantok. "Tudnál tüzet gyújtani? Egy kicsit, hogy felmelegedj." Nem egy olyan tüzet, ami az egész várost felgyújtja. Nem említem meg a pirotechnikai hajlamait, amelyeket a népem legendái szőttek át az idők során. Elvégre Mae az anyja.

Aoa megrázza a fejét. "Azok a többi Ka hímek voltak?"

"Mmhm." Fára van szükségem. Ruhák kellenek neki. Cipő kell neki. Szükségem van tálakra, vázákra, ételre.

Bassza meg, a kaja. "Éhes vagy?" Szomjas? Kiéhezett?

"Igen."

Amti, az istennő, akit a bátyám megjelölt, megette a hím Sor-t, és megetetnék Aoa-val egy Ra-t, ha lenne, de nincs, bár jönnek. Elloptam egy díjat a játékukból. Csak elragadtam, miközben ők harcoltak. Bevittem a törzsembe, és Hart el fogja veszíteni az eszét azon, amit tettem. Eh, nem akarok most ezen rágódni. Wood. Tűz. Grillezés.

A kopogás az ajtón nyögésre késztet. Tudom, hogy a bátyám az.

Újra kopog.

"Valaki kopogtat - mondja Aoa.

"Igen, hallom."

"Szeretnék most felöltözni."

Bólintok. "Tudod, hol vannak a ruhák."

"Nem látok portálokat, Nar."

"Miért?"

Megvonja a vállát. "Nem tudom."

Nyögdécselve felállok, amikor a bátyám ismét dörömböl az ajtón. A szekrényből kiveszek egy téli bundát, ami nem egy Ra, hanem egy állatról származik. Nem kell provokálnom a bátyámat, ha már úgyis viszketni fog a bőre alatt, ha egy nőstényt lát a házamban. Odadobom neki a bundát, és miután a teste köré tekeri, kinyitom az ajtót.

A bátyám, Hart, népem Kaija, a legerősebb, leglopakodóbb, legvadabb harcos a földeken, egy csokor virágot és egy tál levest tart a kezében. Olyan... háziasnak és jó hangulatúnak tűnik, ezért elmosolyodom.

Megmutatja a fogait. "Megöllek, Nar" - mondja, és ellöki magát mellettem. Szóval nem házias.

Legalább két tucat hím áll odakint, a szemközti kunyhóknak támaszkodva, mindannyian megfürödtek és tökéletesen tiszták, befonják a hajukat, és készülnek a nőstényre, akiért szerintük versenyezni fognak. "Kibaszott árulók." Mondom nekik. A kampósok egy napot sem tudtak nekem adni egy nősténnyel, mielőtt elárultak volna a bátyámnak. Fújtatva csapom be az ajtót, és követem Hartot az ülőhelyre, ahol Aoa áll, amikor Hart felsétál.

A tekintete rólam a férfira vándorol.

"Ő a bátyám, Hart, a Kai. Kai, ismerd meg..." Nem tudom kiejteni a nevét, ezért azt mondom: "Aoa".

Leül a táljával és a virágokkal. "Aoa" - ismétli meg. "A mennydörgés és a fájdalom istennője. Azt mondanám, hogy ez pontos. Köszönöm, hogy megtiszteltél minket a jelenléteddel."

Eddig minden rendben. "Aoa tűzfénnyel csapott le egy hímre. Megégette az egész karját."

"Melyik hím?" - kérdezi.

Megdörzsölöm a tarkómat. "Gur."

"Ah." Hart állkapcsa összeszorul. "Gondolom, túlélte."

"Talán. Talán nem, mert az incidens konfliktust indított el a Ra altörzsek között, szóval lehet, hogy meghalt."

Hart ajkai vékony vonallá lapulnak. Lehet, hogy egy agysejtje is kiszakad a dühének visszatartásától. Normális esetben ez a beszélgetés nem lenne ennyire kellemes, de mivel egy kényes nősténnyel él együtt, azt hiszem, tudja, hogy az enyém félni fog tőle, ha megmutatja neki a teljes bájos személyiségét. Az enyémet? Ő nem az enyém. Baszd meg!

"Hol van Mas?" - kérdezi.

Összerezzenek, úgy érzem, mintha Hart most vágott volna arcon. Bárcsak így lett volna. "Nem tudom."

Hart mellkasa emelkedik és süllyed, ahogy uralkodik az agresszióján. "Nő." Aoa-hoz fordul. Aaoa egyenesen ül, és az életéért szorítja a szőrzetet maga körül. Mellé állok, és megszorítom a vállát. A bátyám észreveszi a mozdulatot, a tekintete rövid, szinte lusta siklással.

"Meg kell fürödnöd - mondja szipogva.

Aoa kuncog. "Sajnálom, ha mindannyiótoknak büdös vagyok, de elég sok mindenen mentem keresztül, és valahogy lemondtam a makulátlan női megjelenésről, a selyemöltönyökről és a francia manikűrről is. Bocsássatok meg, amíg tovább akklimatizálódom ahhoz, amin keresztülmegyek."

"Használhatod a fürdőmet, hacsak nem szeretnél inkább a férfiakkal együtt fürdeni. Ők nem fognak bántani téged."

Összehúzom a szemem. "Ő fogja használni a fürdődet."

Hart motyog valamit, ami biztos vagyok benne, hogy átok a reggelre, amikor megszülettem, mert valószínűleg az értékes nyugalmába fogok kerülni. Hogy igazságos legyek, a mi drága békénket. Ha újabb háborút indítunk, nem fogjuk túlélni. A Ka alig több mint ezer hím, és bár rugalmasak, okosak és erősek vagyunk, csak néhány évig bírjuk a háborút, nem egy évtizedig. A mi háborúink évtizedekig tartanak. Hart békét akar. Én is, különösen most, hogy van esélyem kölyköket nevelni. Nem kellett volna elrabolnom a nőstényt, de mégsem bánom. Azt is bánom, hogy nem vittem el Mas-t onnan.

"Ő használja a fürdőmet, amíg mi ketten elbeszélgetünk." Hart kinyújtja a kezét. "A levesnek csirke íze van. Hoztam virágot arra az esetre, ha boldogtalan lennél, bár úgy érzem, a bátyám más módon is boldoggá tett téged. Áldd meg őt, Aoa, és adj neki erőt. Szüksége lesz rá."

Megforgatom a szemem.

Amikor Aoa nem veszi el az ajándékokat, Hart a tűzrakóhely mellé teszi őket, majd a portálvezérlőhöz sétál, megkeveri a képernyőket, és portálkapcsolatot rögzít a szobámból a fürdőjébe. A portál kinyílik, ő pedig visszaül, és kedves mosollyal néz Aoa felé, bár érzem, hogy belül dühöng.

"Siess, és egyél!" Löki felé a tálat.

"Talán nem is éhes" - ugatom, miközben Aoa a tálért nyúl.

Visszacsapja a kezét.

"Jaj, ne, kölyök, nyugodtan ehetsz nyugodtan." Hart elmosolyodik, és megjegyzem, hogy az ajkai eltakarják a fogai éles szélét.

Kampós.

Aoa megragadja a tálat, és ráfúj a gőzre, hogy lehűtse a levest, mielőtt megkóstolná. Belekortyol, és kitágul a szeme. "Ooooooo" - mondja. "Ez nagyon finom." Belekortyol, aztán kortyol, felforgatja az egészet, és gyorsan befejezi. Miután végzett, furcsa hangot ad ki a torkán, és befogja a száját, az arca rózsássá válik. "Elnézést."

"Elnézést" - mondja Hart, és feláll, a kezével a nyitott kapu felé mutat. "A fürdő?"

Aoa rám néz, én pedig bólintok, és megveregetem a vállát. Soha nem említettem neki Kai feleségét, mert Aoa anyja, Mae, talán meghallja Amti nevét, és úgy dönt, hogy bosszút áll. Mae és Amti nem jönnek ki egymással, és a dühös istennők egy helyen felébresztik a végzet istennőjét, és senki sem akarja, hogy Aimea felébredjen, vagy megtalálja a helyét a Ka törzsben. Ark megkaphatja őt.

Hart nyitva tartja a portált, miután Aoa besétál rajta. Nem megy a fürdőbe, hanem befordul és egy mélyzöld sátor felé veszi az irányt. Fintorodom el, fogalmam sincs, Hart miért ott vert tábort.

"Ez egy privát pazarló hely" - magyarázza.

Most már van értelme.

Hart nyitva tartja a portált, miközben Aoa levetkőzik. Mivel háttal áll a portálnak, ő nem látja a lány meztelen testét, én viszont igen. A farkam megugrik a vertemben, ahogy lehajol, hogy tesztelje a vizet, és a lábai közül előbukkanó punciajkak hívogatnak. A számban összefut a nyál a lány ízének emlékére. Aoa hosszú, selymes, fekete haja végigsuhan a hátán és a válla fölött. A látásom élesedik. Még a vadászom is őt akarja, ami természetellenes, és olyasmi, amit mi nem teszünk. A vadászok vadásznak. A hímek dugnak.

"Megjelölted őt?" Hart megkérdezi.

"Még nem" - jön ki a számon, és Hartra kapom a tekintetem, aki a vadász szemével figyel engem. Hullámokban hullámzik róla az agresszió, és a domináns vadász illata lüktet a fejemben, behódolást követelve. Rámeredek, és halk, alig hallható morgás fenyeget a mellkasomban. Szándékosan hagyta nyitva a kaput, látni akarta, hogyan reagálok a meztelenségére, és most már tudja, hogy a jelölés a fejemben van.

Hart mélyen morog, és hangszínben és hevességben megegyezik az enyémmel. Hangosabban morgok, a vadászomnak nem tetszik a tolakodása. Hart nem hátrál meg, ezért hangosan morog. Ha csak megrántom az ujjamat, máris felém ugrik, és kíváncsi vagyok, vajon a torkomra megy-e. Mindig is alávetettem magam a bátyámnak. Ő a Kai, akit tisztelnek és félnek tőle, de ő kihívja a vadászösztöneimet.

Zihálok a kinyilatkoztatástól. "A jelölés a vadászösztön."

Hart pislog, a patthelyzetünk megszakadt. "Micsoda?"

"A jelölés a vadásztól származik. Ez... ez egy ösztön."

"Ne keress kifogásokat a jelölés miatt."

"Te jelöltél."

"Igen, és nem bántam meg, de én vagyok a Kai."

Felhorkantam. "Szóval nekem kell a Kai-nak lennem, hogy megjelölhessem őt. Ezt akarod mondani?" Ahhoz, hogy a törzsem Kai-ja legyek, meg kell ölnöm a bátyámat, vagy meg kell halnia. A törzs vezetőjének természetes halála után kihívások, eljárások és gyakran játékok következnek. "A legerősebb mindig alfa. Ő eszik először. De amikor szaporodásra kerül a sor, a játékok határozzák meg a győztest."

"Amit te nem nyertél meg, Nar. Megláttad a lehetőséget, hogy elvidd a nőstényt, és elvetted."

"Ha ott lettél volna, te is ugyanezt tetted volna."

Hart előrehajolt, gyakorlatilag tüzet köpött a szeméből. "Egy hímet hagytál hátra."

Ismét összerezzenek. "Belelökték egy portálba."

Hart felsóhajt, és megsikálja az arcát, majd amikor felnéz, sápadt szemekkel rám mered. "Mondj el mindent."

Elmesélem, hogy a Ra hogyan lökte be Mas-t a portálba a sípszó előtt, és hogyan kiáltottam hamis indítást, és hogyan állt fel a nőstény és követett engem. Megütötte Gurt, amikor az megpróbálta megpofozni, és onnantól kezdve az egész kicsúszott az irányításunk alól. Hart figyelmesen hallgatja, falja a szavaimat, nem kérdez, én pedig felállok, hogy lépkedjek, miközben beszélek, és megpróbálok elméleteket felidézni arról, hol lehet Mas, de a találgatásom nem segít. "Szükségünk van egy helyszínre. A portálokon keresztül fog minket pingelni."

"Veti a portálokon van."

Bólintok. "Jó. Jól van. Veti jó."

Hart is feláll, a vadászom nyugtalanná teszi. Körbejárjuk a nappalimat, tekintetünk a padlón, és azon gondolkodunk, hogyan is alakulhat ez az egész. Én Aoa-ra gondolok, és arra, hogy mi a legjobb neki, míg ő biztos vagyok benne, hogy a törzsünkre gondol, és arra, hogy mi a legjobb nekik. Vicsorogva felemelem a kezem. "Egy önző fasz vagyok. Egy kurva. Egy ribanc. De a jelölést nem lehet megállítani. Ma este vagy meghalok, vagy megjelölöm őt. Szóval vagy ölj meg, vagy tűnj el a házamból, hogy megdughassam."

Hart felém masírozik, a mellkasa az enyémhez csapódik. Megragadja a tarkómat, és magához ránt. Amikor a fülemhez morog, érzem a leheletét a nyakamon, és a vadászom felemelkedik, nekinyomódik a bőrnek, a csontok megmozdulnak, az izmok ellazulnak, gyilkolásra készülnek. Ahelyett, hogy belekezdenék a bátyámba, megdöntöm a fejem, amíg még lehet, amíg még eszemnél vagyok.

Egy vadász többféleképpen is mutathatja a behódolást. A nyak kitéve, amikor a vadász bízik abban, hogy egy másik vadász nem fogja kitépni a torkát. Bízom benne, hogy a bátyám nem fogja, de olyan agresszív állapotban van, amilyenben ritkán láttam. Tényleg békét akar, és én ezt elbasztam neki.

Hart csendben van. Megfontolva. Oldalról nézek rá.

Megdörzsöli az arcát az enyémhez, és hátralép.

Megvonom a vállamat.

"Amikor megjelöltem Amti-t, veszélyes precedenst teremtettem a törzsem számára. Ezt én is tudom. De neked nem kell. Amikor a Ra megöli magát, ami akár most is megtörténhet, amennyire tudjuk, Gur, vagy bárki is kerüljön ki a győztes, követelni fogja, hogy adjuk vissza a nőstényt, mert a játéknak folytatódnia kell. Vissza kell adnunk a nőstényt."

"Nem figyeltél? Nem adom vissza, és nem versenyzek vele. Ma este meg fogom jelölni."

"És mi lesz a hímjeinkkel, hm? Mi lesz velük? Egyetlen nőstény azzal szaporodik, akivel akar. Egy istennőnek szabadnak kell maradnia."

"Akkor Amti szaporítson valakit."

A férfi pislog. "Meg akarsz halni?"

Nevetek. "Akarsz?"

Hart leül, én pedig csatlakozom hozzá.

A könyökét a térdére támasztja. "Ezért Arkot fogjuk hibáztatni" - mondja.

Én meg kuncogok. Hart mindenért Arkot hibáztatja. Ark mindenért Hartot hibáztatja. A két ragadozó azóta játssza egymással a hibáztatósdit, amióta az eszemet tudom. "Hogyan?"

"Nőstényeket ígért nekem, de sosem teljesítette, miközben én hozzáférést adtam neki a portálokhoz. Aoa-nak kellett volna lennie a nőstényünknek, ahogyan Ark megegyezett vele. Azzal kell érvelnünk, hogy Gur táborában nyugtalanság van, és te is félted a nőstények biztonságát. Miközben mindezt vitatjuk, megédesíthetjük Ark számára is a kasszát."

"Ark soha nem fog belemenni abba, hogy Aoa a miénk volt, és Gur még mindig életben van". Nem kérdezem, hogy mivel fogja megédesíteni a kasszát. Az, hogy Aoa megjelölésének az ára csak még erősebbé teszi a bűntudatomat. Így is méregként ég a gyomromban.

"Mas eltűnését Arkra fogom kenni" - mondja Hart, minden porcikájában a népem Kaija. Egy kegyetlen manipulátor, aki a törzs és a béke megőrzéséért küzd.

Felpattanok a székből. "Ha ezt az utat választjuk, és Mas halott, a hímjeink bosszút fognak állni a haláláért. Ez háborút fog jelenteni."

"Ó, testvér, pontosan ezt fogom elkerülni." Megfordul, és az ajtó felé indul.

"Hart." Követem őt. Amikor nem áll meg, megragadom a vállát, és megforgatom.

Megmarkolja a fejemet, és homlokunkat egymáshoz szorítja. "Mas halottnak véljük, amíg nem nyújtja ki a kezét. Egy évtizedig figyelni és megfigyelni fogjuk, ha ez kell. De egyelőre úgy megyünk tovább, mintha elvesztettük volna őt a Ra. Tartoznak nekünk egy hímmel, és ha Ark meg akarja őrizni a békét, engednie kell a nőstényből. A játékoknak tisztességesnek kellene lenniük, és ez nem így volt. A hamis kezdés igazságtalan, és a játékmesternek vissza kellett volna utasítania. Egyébként ki volt az?"

"Feli."

"A fiú?"

"Ő már nem fiú többé."

"Hmmm. Mi a véleménye a törzseink közötti békéről?"

"Nem tudom. Mire gondolsz?"

"Hogyan tudnám befolyásolni őt."

"Utálom a politikát", mondom neki.

"Ezért vagyok én a Kai."

Istennő, a bátyám tényleg az orrom alá tudja dörgölni, miközben olyan kellemes marad, mint egy kiadós étel. "Éhes vagy?" Kérdezem.

Bólint.

"Vadászni fogok neked valami finomat", mondom neki. "Kérsz?"

"Akarok."

"Köszönöm, testvér."

"Most elmegyek, mielőtt megharaplak." Az ajtóban megfordul. "Úgy tűnik, a nőstények nem látják a portálokat."

"Tudom." Megsúrolom a tarkómat. "Amti terhes?"

Felnéz az égre, és összeszorítja az ajkát. "Még túl korai lenne megmondani."

Még mindig fogalmunk sincs, hogy valóban szaporíthatjuk-e a nőstényeket. A várakozás fájdalmas. Mi van, ha ők csak prédák, mi pedig bolondok vagyunk? Mi van, ha megjelölök egy istennőt, és nem áll szándékában kölyköket szülni nekem? Mi van, ha Hart tévedett? Mi van, ha Aimea jön, és a háború újra kezdődik? Mi van, ha... Mi van, ha...