Milana Jacks - Stolen By the Predator - Tizennyolcadik fejezet

 


Tizennyolcadik fejezet

Nar

Tőlem jobbra a hímek ünnepelnek, és azon tűnődöm, vajon ki került ki győztesen, Gur vagy az altörzs, amelyet meghívott a területére, hogy újabb háborút indíthasson. Kuncogok. Jobban kellett volna tudnia. A Ra megosztott, mindegyik a saját altörzsére, ami megkönnyítette számunkra, hogy harcoljunk velük a háborúkban. Mi a megosztottságukat használjuk ki, és Hart arra használja őket, hogy megöljék egymást, amikor csak tudja. Nem mondhatnám, hogy sajnálom sem Gur-t, sem az altörzset.

Felgyújtották a tábor nagy részét, a hímek pedig énekelve és táncolva járják körbe a maradékot felgyújtva. Megfulladnak a füstben. Egy Sha-hím jöhetett, és most imádkoznak, valószínűleg egy istennőt hívnak, talán még Mae-t is, a tűz és a hazugság istennőjét. Megborzongok, nem akarok Mae közelébe kerülni.

Az istennőm távozásával az eső is elállt, és Gur keresve mérem fel a tábort, de nem tudok sokáig egy helyben maradni, mert a lábam belesüllyed a sárba. Mögöttem egy hímet érzek, és fogamat kivillantva megpördülök. Sápadt szemei, mint jelzőfények ragyognak az éjszakában. A szél a javamra fújja felém az illatát. A bátyám az.

Hart trappol a sárban. Kezét a csípőjére teszi, és a legjobb bosszús pillantását veti rám.

"Mas vezetett ide" - mondom kifogásként, hogy ellenséges területen állok.

"A te kezed által vezetett ide?"

A bátyám néha szarkasztikus barom tud lenni. "Egy rejtett átjárón keresztül."

"Annak rejtve kellett volna maradnia, Nar."

"Te tudtál róla?"

Hart bólint.

"Miért nem tudtam róla?"

"Mert én vagyok a Kai. Menjünk vissza."

"Kibaszottul kizárt. Gur még életben lehet."

"Hagyd őt Masra."

"Feltéve, hogy Mas életben van."

Hart bólint.

"Meg kell keresnem őt. Megértetted?"

Hart megrázza a fejét.

"Nincs szükségem az engedélyedre" - mondom.

Hart megragadja a tarkómat, és húzza, összecsapja a mellkasunkat. "Elsüllyedünk a sárban Ra területén", mondja, "és te meg hugyozni akarsz?".

Összeszorítom a fogaimat. "Nem, Alfa."

Megveregeti a fejemet, és az arcát az enyémhez dörgöli, emlékeztetve a vadászomat, hogy egy oldalon állunk, még akkor is, ha nem értünk egyet.

"Pszt", jön Hart mögül.

Megpördül és leguggol, én pedig vele együtt guggolok, hogy meglássam Michelle-t, aki a nyílt mező közepén áll és integet nekünk. Mi a fasz van? Pislogok, nem hiszem el, amit látok.

"Mondtam neki, hogy maradjon" - hörögte Hart.

Tsk. "A nők nincsenek kiképezve."

"Akkor nekünk kell kiképeznünk őket."

"Egyetértek."

Odakúszunk hozzá, és ő is leguggol, és azt suttogja: "Valaki van a lyukamban".

"Milyen lyukban?" - kérdezi, miközben én bámulok, nem akarok megszólalni, mert annyira felbosszant, hogy itt van. A portál összeomolhatott, és kettévághatta őt, és nem hiszem, hogy mindhárman vissza tudunk térni azon az úton, amelyen jöttünk.

A portálra pillantok, ami már alig látható. "Nincs időnk csevegni, majd négyszemközt foglalkozom veled."

Michelle nyel egyet. "Oké, de van valaki odalent." A földre mutat, és eszembe jut, hogy már nem süllyedünk. A lábam alá kotorászom, és fát találok. Hart is ásni kezd, és felfedezünk egy földalatti ketrecet, egy zárkát, amit olyan vadászok számára használunk, akiknek valamilyen okból magánzárkára van szükségük, leggyakrabban akkor, amikor nem találnak vissza a berserker vadászból a hímneműbe.

Michelle arrébb húzódik, és majdnem bokáig süllyed.

"Mozogj tovább" - sziszegem. Annyira feldúlt vagyok, hogy az életét kockáztatja értem. Megmelengeti a szívemet, de az is megőrjít, hogy elhagyta az otthonunk és a területünk biztonságát, ahol a hímek a távollétemben meghaltak volna, amikor őt védelmezték.

A táborra és a kifelé terjedő tűzvonalra szegezett szemmel Hart és én tovább ásunk. Néhány kivilágítatlan sátor telepedett közelebb a pozíciónkhoz, és biztos vagyok benne, hogy a Ra oda is eljut, vagy aludni, vagy felgyújtani.

Amint megtalálom a ketrec reteszét, biccentek Hartnak, és arrébb lépünk, hogy kinyithassam a fedelet. Belenézünk. A lyuk mély, Mas sekély vízben ül az alján, narancssárga vadászszemek merednek ránk.

"Hagyjatok békén" - mondja csonkolt hangon.

Hart felhorkan, és beleássa magát a zsákba, amit hozott. Előhúz egy kötelet. Az egyik végét a dereka köré köti, míg én előveszem a másik végét, és Masnak dobom. Ő hagyja lógni. Amikor nem mászik fel, a táborra pillantok. Több Ra hím is a sátrak felé tart a közelünkben. Ha elnéznek a tábor mellett, meglátnak minket, és akkor levadásznak minket.

"Aoa, menj vissza a hálószobába" - mondom.

"Oké."

Hart bólint. "Jó kislány."

Megrántom a kötelet. "Mas, vagy magadhoz kötözöd, vagy én csinálom meg helyetted, mert nem hagylak itt."

"Gur életben van, és le tudom szedni, ha otthagysz a lyukban." Mas kiemeli a lábát a sáros vízből, és megmutatja, miért nem éri el a kötelet. A lyuk tele van vascsapdákkal, amelyek belemartak a lábába. A bokája csontig zúzottnak tűnik, és nem tud felállni. A vadásza gyorsabban gyógyulna, nem tudom, Mas miért nem gyógyul így. Biztos megvan rá az oka.

Beugrom a lyukba, és nyögve nyögöm, ahogy a lábam megérinti a tömör fémmel megerősített alját. Felkapom a kötelet, és lassan közelítek Mashoz. Rám vicsorog. Hátradőlök és félrenézek, nem akarom kiváltani a vadászösztönét. Egy sebesült vadász veszélyes ragadozó.

"Azt mondtam, hagyj magamra." A hangja mindent elmond, amit tudnom kell. Összetorzult és durva, azt mondja nekem, hogy Mas valahol mélyen a fejében van, félig vadász, félig férfi, egy olyan állapot, amit több okból sem szeretek, az egyik a gondolkodás tisztaságának hiánya. Ez az az állapot, amibe én is belekerültem, mielőtt elengedtem a horgot. Az évek során sosem tudtam, hogy ez az állapot létezik, ami felveti a kérdést. "Megtaláltad a másik nőstényt?"

Mas nem válaszol. Nem is kell válaszolnia. Jobban ismerem őt, mint magamat. Mas nem öngyilkos vagy hülye. Kiabált volna, hogy jöjjek és húzzam ki a gödörből. Meggyógyult volna a vadászban, és megtalálta volna a kiutat. De ha van egy nőstény, akit megpróbál megnyerni vagy megvédeni... az megváltoztatja az ő történetét, ahogy az enyémet is megváltoztatta.

Visszahúzom az öklömet, és arcon vágom.

A csontok ropognak, és Mas feje oldalra hanyatlik. A kötelet a dereka köré kötöm, és felemelem, majd felnézek, és biccentek Hartnak, aki erősen húzza. Megcsúszik, én pedig összerezzenek. Ha beleesik, mindhárman itt maradunk lent a sötét, hideg trágyában. Öt ember mélyen van, és nincs mód felkapaszkodni. És ebbe a lyukba Gur egy emberi nőt helyezett. Nem tudom, Michelle hogyan élte túl a hideget, a vizet, az éhséget. Talán Aoa segített neki. Talán a nők erősebbek, mint amilyennek látszanak.

Hart jobb helyet talál a talpának, és hallom, ahogy megfeszülnek az izmai, ahogy kihúzza Mast. Egy pillanattal később a kötél leesik nekem, és a derekam köré kötöm. Hart kihúz, és én megveregetem a mellkasát, miközben liheg, alig kap levegőt.

"Fáradt vagy?" Kérdezem.

Összehúzza a szemét.

Elmosolyodom. Imádok Harttal baszakodni. Mindent olyan komolyan vesz.

"Menjünk innen." Hart valahol mögöttem fókuszál, én pedig megfordulok. Egy férfi pisil egy sátor hátsó részében. Nem hall minket, mert a sátorban a többiek fecsegnek, akik a füsttől megrészegülve és szavakat elmosolyogva beszélnek, de ha csak egy kicsit is elfordítja a fejét, kiszúr minket. Hart felkapja Mast, a hátamra telepíti, és elindulunk a kapu felé, bár mindketten tudjuk, hogy nem lesz elég stabil ahhoz, hogy bármelyikünk is átmenjen rajta.

Amikor elérjük a portált, bedobom Mast, és egyenesen az ágyán landol. Sóhajtva bámulok Michelle-re, aki az ágy mellől néz fel.

"Na, gyere már" - mondja.

Hart bedobja a zsákot Mas szobájába. Én is bedobom oda a ruháimat.

"Mit csinálsz?" Michelle kérdezi, arcán nyilvánvaló rémülettel.

Kiabálás hallatszik a táborból. Megláttak minket. Elkerülhetetlen volt.

"Maradj", parancsolom neki.

"Nem, Nar, vissza kell jönnöd."

A kapu megrezdül, és én belelököm Hartot. A kiáltása a fülemben cseng, de nem engedhetem, hogy Kai embereimet kétszáz meg néhány vadász elkapja. Hatalmas harcos, de nem annyira hatalmas, és kettő harcol kétszáz ellen, ahogy Mas oly ékesszólóan fogalmazott, ostobaság.

A vadászom átveszi az irányítást, miközben az erdei kapu felé sprintelek, minden reményem ellenére remélve, hogy a Ra még nem találta meg. Először csak egy tucatnyi hím üldöz, de ahogy sprintelek, a föld a mancsaim alatt remegni kezd, ahogy még tucatnyian csatlakoznak a vadászathoz.

Érzem, hogy szétszélednek. Elvágják az utamat az erdő felé, így tudják, merre tartok. Irányt változtatok, és a határunk felé veszem az irányt, a folyó túloldalán. Vagy a folyón, vagy a River Stones-on át, és az rossz terep az éjszaka közepén átkelni.

Amilyen gyorsan csak tudok, a folyó felé galoppozom, Ra hímek közelednek felém. Már hallom a vizet, és már majdnem ott vagyok. Egy vadász ugrik ki a folyóból. Ez egy Ra vadász, egy hatalmas példány, és balra ugrok, hogy megpróbáljam kikerülni, de ő gyors, és egyenesen felém rohan. Jobbra ugrok, és ő is ott van.

Lángoló ezüst szemek.

Szürkésfehér vadász.

Ark.

A Ra közeledik felém, és Arkkal elöl és sok hímmel a hátam mögött csapdába estem. Vicsorgok, a vadászom utálja, hogy sarokba szorítottak. Ark lerázza magáról a vizet, és hátraül a hátsó lábaira, és a teste megrándul, ahogy hímmé válik. Vigyorogva leül, mintha egy alkalmi összejövetelen lenne. A fondorlatos, ravasz kampóhúzóban nem lehet megbízni, úgyhogy még ha azt is mondja, hogy nem jelent veszélyt, én jobban tudom. Vadász maradok, guggolva szemezek a nyakszirtjével.

"Gur meghalt" - mondja, és ülve marad, még egy fűszálat is kiszed, hogy a szájába dugja.

Hazudik. Mas azt mondta, Gur él, hacsak nem halt meg, amíg Mas a lyukban volt. Nem tudom, és nem bízom Arkban.

Villámok hasítanak az égen. A közelgő vihar úgy gyűri a sötét felhőket, ahogy a ragadozók gyülekeznek a nyílt mezőn. Elpillantok a folyó mellett a domb tetejére, amelyet a Ra irányít. Majdnem sikerült. A mi területünk pont mögötte van.

Ark felnéz a villámlásra, gyakorlatilag arra invitál, hogy tépjem ki a torkát. Csábító a kísértés. Annyira kísértésbe estem. Nyál gyűlik a számban, és mélyen a torkomban morgok.

"Úgy hallottam, az istennő megátkozta Gurt. A seb, amit okozott, elgennyesedett és nem tudott begyógyulni." Ark elvigyorodik. "Elég ostoba vagy ahhoz, hogy visszatérj a területemre, úgyhogy azt hiszem, neked kell elvinned a balhét, tekintve, hogy elraboltad őt, és ha a bátyád és az apád valamit is sejtet, mostanra már te is megbélyegezted őt. Amiért meg kellene halnod. Az én földemen."

Gurt holtan akarta látni, de ezt nem mondhatja ki a hímek előtt. Értem én. De Arknak van egy terve, és az én halálom egy háborúba kerülne neki, amit nem fog elkezdeni. Szóval valamire játszik. Jobb, ha a vadászban maradok, és hagyom, hogy ő csaholjon.

Ark megrántja a fejét, aztán feláll, megtörli a kezét, és a karma alatt megpöcköli a piszkot. A folyó mellett, fent a dombon a törzstársaim előbukkannak, és egy sort alkotva túszul ejtik a határukon őrjáratozó Ra hímeket. Több százan vagyunk, és a bátyám áll középen. Felemeli a karját. Ha elejti, a Ka beront, és lemészárolja a Ra-t a mezőn. Ami optimális lenne, mert én élvezem a Ra gyilkolását. De nem olyan szép a családomnak, amit békében akarok felnevelni.

Ark vicsorog. "Hart, maradj ott, ahol vagy, és engedd el a hímjeimet."

"Előbb a bátyámat" - mondja Hart.

"Nem fogom megállítani."

Mögöttem a Ra tiltakozik, azt kiabálva, hogy elloptam egy nőstényt, de Ark rájuk is vicsorít.

"Az ágyatokban akartok meghalni gennyes sebekbe? Hm?" Végigsétál a hímjei sorában, minden porcikájában alfavadász, és a dominanciájával elveri őket, arra kényszerítve a Ra vadászokat, hogy engedelmeskedjenek az akaratának.

Elhallgatnak. Egyetlen hím sem akar az ő ágyában meghalni.

"Hagyjátok az istennőt a Ka-ra, mondom én" - kiáltja Ark. "Hadd pusztítsa el őket belülről."

Először a hímek mormogása árulkodik arról, hogy elgondolkodnak azon, amit Ark mond. Egy ütembe telik, mire egyetértenek vele, mert van értelme, és mert ő egy ravasz kurafi, aki hajlamos jól bánni a szavakkal. Olyasmi, mint a bátyám.

Ark morogva megveregeti a fejemet, amikor távozik. "Jó fiú."

Megforgatom a szemem, és átkelek a folyón, majd két lábon felsétálok a dombra. Aoa utat tör magának a hímek között, és rám ugrik, a nyakamba kapaszkodva követeli, hogy öleljem át. Meg is teszem. Felemelem, megszorítom a fenekét, és megpaskolom. "Rossz kölyök vagy."

Megcsókol, a nyelvét a számba dugja, és csókolózunk, miközben a hímek kifütyülnek, amiért elkaptam egy nőstényt. Méghozzá a mennydörgés és a fájdalom istennőjét. Olyan kurafi vagyok, és semmit sem bánok.