Milana Jacks - Stolen By the Predator - Nyolcadik fejezet

 


Nyolcadik fejezet

Michelle

Az idegen lefekszik, a teste nem érinti az enyémet, így próbálok nem kiakadni azon, hogy mögöttem van, miközben én az oldalamon fekszem. Úgy ökölbe szorítom a tőle kapott bunda sarkát, ahogy egy kisgyerek a vigasztaló tárgyát. A tűz kezd kialudni. A hőmérséklet csökkent, és percekkel később már nem érzem a lábujjaimat. A karomon végigfut a borzongás, és a részben nedves hajammal újra fázom.

"Tudom, hogy ébren vagy - mondja valami borzasztóan szexi hangon. A mellkasából halk morajlás árad. Azt hiszem, dorombol. Szeretem a macskákat, mindig is szerettem, három van otthon, amelyeket valószínűleg soha többé nem látok. Legalább tudom, hogy a nővérem gondoskodik róluk.

Nem mintha a hím macska lenne, távolról sem az, de olyan oroszlánszerű. Még sűrű, sötétbarna sörénye is van, amit befonva szelídít. Nem válaszolok neki, gondoltam, ha nem szólok, akkor elalszik, és elfelejti az éjszakát, amivel tartozott. Nem tartozom neki semmivel. Nem tartozom. Még ha valószínűleg meg is mentett a hipotermiától, etetett, felöltöztetett, jobb menedéket biztosított nekem, mint a lyuk a földben, akkor sem tartozom neki semmivel, és legkevésbé a szexszel.

Percek telnek el, és azt kívánom, bárcsak lenne egy órám vagy egy óra a falon. Hogyan mutatják az időt? Valószínűleg a nap vagy a hold alapján, amit én nem tudok megtenni. Határozottan késő délután van, és közeledik az éjszaka. A tábor elcsendesedett. Vajon nem rakja fel a tüzet éjszakára? Fázom, és nem merek megmozdulni, mert félek, hogy szembe kell néznem vele.

Mögöttem felemeli a bundát, ami eltakar, és közelebb lép. Nem látom őt, de hallom a dorombolását, és ó, ez a meleg a hátamnál? Azt hiszem, igen. Azt hiszem, a teste hőt sugároz, és amikor ilyen csend van, csak a melegségre tudok koncentrálni, arra, hogy most szükség van rá az életem fenntartásához.

Ennek ellenére a helyemen maradok.

Ő is így tesz, de folytatja a dorombolást. Hallgatom a hangot, ami valahogy megnyugtatja az idegeimet. A szemhéjaim lecsüngnek, és becsukom őket. Ha elalszom és lefagyok, soha nem ébredek fel. Kipattintom a szemem. Istenem, miért kell az agyamnak állandóan gondolkodnia?

A hátam melegnek érzem, miközben a végtagjaim gyakorlatilag zsibbadnak. A karjaimat a lábam közé dugom, próbálom felmelegíteni őket, aztán összegömbölyödöm.

A férfi kuncog. "Az univerzumban minden fajnak van egy alapvető túlélési ösztöne. Még a zsákmányállatoknak is, igazából leginkább a zsákmányállatoknak, mert hogyan másképp maradnának életben, ha egy ragadozóval kerülnek szembe? Az ösztön elleni küzdelem általában halálhoz vezet. Az ösztön követése a túléléshez és a győzelemhez vezet." Szünetet tart, talán arra vár, hogy válaszoljak. Nem fogok.

"A tested tudja, hogy melegre van szüksége" - folytatja. "Megvan, amit akarsz, mégis elutasítod az ösztönt, és miközben ellenállsz, meg is fagysz. Amikor nehéz döntések előtt állok, egyetlen kérdést teszek fel magamnak."

Hosszú szünet húzódik, és én csupa fül vagyok, de ő nem mond semmit. Mi az a kérdés? Összeszorítom az ajkaimat, és kényszerítem magam, hogy ne kérdezzem meg.

"Ez egy egyszerű kérdés, és ha megválaszolom, akkor tisztábban látok, és olyan gondolatok alapján tudok cselekedni, amelyek eredményt hoznak. Nem szeretek csak ülni és várni, hogy mások döntsenek helyettem."

Mit akar ezzel mondani? Ő fog helyettem dönteni, ha én nem döntök arról, hogy mit tegyek a jelenlegi helyzetemmel kapcsolatban?

"Mert - mondja a fülemhez, és a szívem felgyorsul, ahogy elhúzza a hajamat a nyakamról, majd a bőrömhöz érinti az ajkát -, amikor másoknak adod a hatalmat, hogy döntsenek helyetted, átadod nekik a hatalmat. Szóval kérdezd meg, hol vagyunk most".

Nem mondok semmit.

Egy karma a szemem sarkából a nyakamra vándorol, és ő hangosabban dorombol.

"Én döntöttem helyetted." Megragadja a csípőmet, és közelebb húz magához, hideg lábamat az övéi közé szorítva. A két kezemet a sajátjával takarja be. "Amit megbántam, az az, hogy egyáltalán tüzet gyújtottam. Nem lesz tűz sem ma este, sem holnap. Az egyetlen meleg, amit kapsz, az az én testem. Biztos vagyok benne, hogy most, hogy látod, hogy úgyis cselekedni fogok, dönteni fogsz."

"Szóval azt teszel, amit akarsz, de vagy az én feltételeim szerint, vagy a tiéd szerint. Ezt akarod mondani?"

"Amikor elfogadtad az ajándékomat, nyertem egy éjszakát és a jogot, hogy felüljek rád."

"Nem akarom, hogy felszállj rám."

"Mindazonáltal elvetted a prémemet, a tüzet, a menedéket, az ételt, és a játékunkban te vagy a nyeremény."

Könnyek gyűlnek a szememben. Tehetetlen vagyok. Persze, vicsoroghatok és csattoghatok rá, felhúzhatom magam, és elkezdhetek futni vagy elszökhetek, bár eléggé biztos vagyok benne, hogy az lenne a legokosabb, ha ezzel az idegennel maradnék. Nincs hová menekülnöm, és az éjszaka ezen a bolygón brutális. Én tudnám. Az első éjszakát az összeomlás után egyedül töltöttem, és majdnem halálra fagytam. Reggel Feli talált rám reszketve, és odadobott nekem egy bundát. Ha nem tette volna, a következő éjjel megfagytam volna. De én sem fogok teljesen összezuhanni a nyomása alatt.

Megfordulok és felnézek rá. Fehér szemekkel bámul rám, és azt hiszem, ha lépek, én adom meg a tempót. Ha nem teszek semmit, akkor ő adja meg a tempót az éjszakában. Bár nincsenek illúzióim, hogy manipulál, hogy azt tegyem, amit ő akar, közelebb húzódom, és megcsókolom az ajkát, majd hátradőlök, hogy lássam, ahogy a szeme fehérsége mögött élénk szín jelenik meg. Lassan odahajol, mintha nem akarna elijeszteni, és viszonozza a csókot.

"Az én népem - mondja az ajkamra - sokat csókolózik. Vagy legalábbis szoktak, amikor még voltak nőstényeink."

A tenyerét a padlóra támasztja, és fölém emelkedik, gyakorlatilag bezárva engem, miközben tovább csókolgatja a számat, rávesz, hogy nyissam ki az enyémet. A dorombolása egyenletes, lágy, csábító, én pedig végigsimítok a tenyeremmel a bicepszén. Erőt és hatalmat érzek rajta. Nincs úszó, nincs testépítő, nincs atléta, aki ilyen erős testalkatú lenne, vagy akinek a különböző méretű izmok ilyen tisztán kirajzolódó sora lenne. Mivel a tenyere a padlón van, amikor könyökben behajol, az a fekvőtámaszra emlékeztet, csakhogy ő nem fekvőtámaszozik. Ehelyett újra megcsókol, ezúttal is megdönti a fejét, és a nyelvével végigsimít az ajkaimon.

"Nyisd ki" - morogja.

Teljes súlyát az egyik karjára helyezi, én pedig végigsimítok a kezemmel a bicepszén, érzem az izomcsúcsokat és -völgyeket. Ez felébreszt bennem valami... éhséget. A férfiak, akiket láttam ki-be járkálni a házunkból, a kérők, akiket a bátyám választott, mind öltönyt, nyakkendőt vagy legalábbis szabott zakót viseltek. Tisztára borotváltak voltak, különböző kölnivizektől illatoztak, és az egyetlen ékszer, amit viseltek, drága, vaskos órák voltak.

Ez a férfi nyers, és több ékszert visel a hajában, mint én.

Lassan, a tenyeremet a karjáról a mellkasára viszem, ahol érzem az inakat és az izmokat, amelyek megfeszülnek, miközben tartja a pozícióját anélkül, hogy a súlyát rám ejtené.

"Csodálod a kondíciómat" - állapítja meg egy szipogással, és az orrát csóválja azon az embertelen módon.

Feljebb tolja és széttárja a lábaimat.

Zihálok és összezárom őket.

Vicsorogva újra szétválasztja őket, és közéjük térdel. "Ha ellenállsz az ösztöneidnek, hogy megdugjalak, megkötözlek. Talán úgyis megkötözlek."

Megrázom a fejem.

"Nem mit? Nem fogsz ellenállni az ösztöneidnek, vagy nem akarod, hogy megkötözzenek?"

Nyelek egyet. "Mindkettő." Egyik sem. Nem is tudom. A szívem vadul dobog.

Visszaül a sarkára, tekintete az enyémbe mered, de nem tesz semmi mást, és én nem tudom fenntartani a szemkontaktust, pedig szeretném. A felsőteste sebes, bolyhos, apró szőrszálakkal, amelyeket alig látok. Oldalán nyolcas feneke van, zsinóros izmokkal.

"Akarod látni a fittségem többi részét is?" Leveszi az övét, és kinyújtja a kezét, és látványosan a padlóra ejti. A kiltjét kigombolja, és leengedi a csípőjén, felfedve a péniszét. Hosszú, túl hosszú, túl széles, túl nagy, és a hegyénél van valami. A pénisz megrándul, és tiszta folyadék spriccel ki a hegyéből, hogy végigcsússzon a gombafejen és a hosszán.

Megnyalom az ajkaimat, aztán felkapom a szemem, az arcom ég. Kezd forró lenni itt bent. Azt mondta, melegen tart, és elég jól csinálja.

Megragadja a pórázomat, és az öklére tekeri. Erről már el is feledkeztem. Mióta idejöttem, állandó kísérőm volt. Megrántja, és én felülök. Közelebb húz hozzám, hogy az arcunk centikre legyen egymástól.

"Megvetem a divatodat" - mondja, és az arcát az enyémhez nyomja, úgy dörzsölgetve, mint egy macska. Az illata... férfias. Nehéz. Fűszeres. Erős. A mellbimbóim megremegnek, és a melleim nehezebbnek érzik magukat, ahogy meleg eleje megérinti őket, amikor lehajol, és a hátam mögé nyúl. Nyögdécsel, és hallok egy szakadást. A hideg levegő súrolása a lábam között azt mondja, hogy elszakította a farmert. Lyuk tátong a lábam között.

"Levetkőztem volna" - mondom.

"Akkor is levetkőzöl" - suttogja a fülemhez, majd a hajamat a fülem mögé tolja, és megcsókolja a fülem alatt, ahol a legérzékenyebb vagyok. Pillangók repkednek a hasamban, és lehunyom a szemem, élvezem, ahogy a nyakamra húzza a száját.

Egy karom végigszaggatja az ingem közepét, és szétválasztja, majd megérinti a jobb mellem. A melleim kicsik, és a nagy keze megsimítja az egyiket, és megpörgeti a mellbimbóját. Elfojtok egy nyögést, miközben a hasam elnehezül... az izgalomtól.

Ez nem helyes. Ez helytelen, helytelen, helytelen.

Nem szabadna felizgulnom, több okból is, a legnagyobb az, hogy ez egy más fajhoz tartozó hím, aki kényszerítést alkalmaz, kihasználva tehetetlen állapotomat a saját hasznára. Nem szabadna tetszeni, ahogy csókol, ahogy egyenletesen dorombol a mellkasából, és ettől a fejemben vad gondolatok kavarognak arról, hogy ez a hím a földbe döngöl, belém nyomul, belém erőszakolja magát, én pedig élvezem az egészet, és könyörgök neki még többért.

Visszamegy, és újra megcsókolja a számat, és ezúttal kinyílok, és fogadom a nyelvét. Ő felnyög, én pedig lehunyom a szemem, mert a dorombolása úgy visszhangzik a fejemben, mint egy dallam, amire ringatózni szeretnék.

Egy keze a hajamba markol.

A tenyeremet a mellkasára nyomom, és alatta megmozdulnak az izmai. Szenvedélyesen csókolózunk, elfordítjuk a fejünket, nehézkesen lélegzünk, és lecsúsztatom a tenyeremet a törzsén, amikor felfelé tolja, és ezzel gyakorlatilag a kezeim közé helyezem a farkát. Hátratépi a hajamat, és arra kényszerít, hogy felnézzek, hogy ne lássam, mit csinál, miközben furcsa narancsszínnel néz rám a szeme fehérje mögött. Egy ujjával végigsimít az ajkán, amitől azok csillogni kezdenek. Lehajolva csipkedi a számat, és valami édes és fűszeres, ugyanakkor erős és merész ízt érzek, és azt hiszem, ez az ő ondója. Megnyalom az ajkaimat, többet akarok kóstolni.

Távolabb húzódik tőlem, és megszívja az alsó ajkamat, majd lassan, a hajamba markolva mozgatja a testemet, hogy a közepe felé hajoljak. A farka lüktet, minden egyes lüktetéssel folyadékot nyom ki magából. A hüvelykujjával felszed belőle egy keveset, és bekeni vele a számat. Újra megkóstolom, ezúttal hangosan felnyögve. A magjától könnybe lábad a szám, az egész testem zúg, és most már túlhevültem, szinte lázas vagyok.

Elvigyorodik, és megrántja a nyakörvemet, gyengéden oda irányít, ahová akar. Hátracsúszom, ahogy a számba veszem és szopogatom. A hajamban lévő keze fáj, ahogy belekapaszkodik, néha felfelé rángatja, ahogy a számmal lefelé és a hosszán haladok. Az ondó a nyelvemre csöpög, én pedig tovább nyelem, és arra gondolok, hogy ez a legjobb dolog, amit valaha is kóstoltam ezen a bolygón. Két kézzel fogom és simogatom, fejem, szeretem, ahogy ez a része kőkemény és fogékony, magot spriccel a számba. Amikor megragadom a golyóit, és megszorítom, a hím megdermed, és egy magömleny ömlik a számba, kifolyik oldalra. Egyik kezét két kezemre helyezi, a helyükön tartva őket, nem hagyja, hogy simogassam.

Megrántja a pórázt, és én felülök, érzem, hogy a mag lefolyik az államon.

A szemei narancssárga színben pompáznak, apró, függőlegesen hasított pupillákkal.

Megtörlöm a számat, kissé aggódva, hogy gyakorlatilag megakadályozta, hogy végig leszopjam. Valójában eléggé zavarban vagyok, nem tudom, mi következik ezután.

De ő biztos benne. Alig értem, amikor fojtott hangon azt mondja: "Jó éjt". Felöltözik, és elhagyja a sátrat.