Milana Jacks - Stolen By the Predator - Tizenharmadik fejezet

 


Tizenharmadik fejezet

Michelle

Rúgkapálódzom és sikoltozom, amikor Nar valami puhára dob. Ez egy ágy, és én olyan messzire gurulok hátra tőle, amennyire csak lehet, aztán leesem róla, és a padlónak csapódom. Levegőért kapkodva maradok lenn, körbenézek, gyorsan pislogok, próbálom, hogy a szemem hozzászokjon a sötétséghez.

Hallom, hogy mozog, a csizmája csattog a padlón. A mellettem lévő falon apró fények gyulladnak ki, és én elkúszom tőlük, de az ágy mögött maradok, mintha az akadályt kínálna nekem. Ő a másik oldalon van, léptei egyre távolabbinak tűnnek. Amikor megáll, visszatartom a lélegzetem, a szívem a fülemben dobog.

"Mi ez a hely?" Kérdezem.

"A szobáim. Kijöhetsz az ágy mögül."

Átkukucskálok a matrac fölött, és látom, hogy a falnak támaszkodik egy vastag, fekete, arany és lila mintás függöny mellett. A steppelés gyönyörű. A falakat csupa sárga, kék, lila és arany színűre festették, és a falakba ágyazott apró fények miatt úgy érzem magam, mint egy hangya egy művész vázában.

Narra pillantok, és amikor nem tesz egy mozdulatot sem, még csak a karját sem keresztezi a mellkasán, körbemászom az ágyon, majd lassan felállok, hogy ne provokáljam ki, hogy lecsapjon.

Elvigyorodik. "Nőstény, ha azt hiszed, hogy bántani foglak, nem is tévedhetnél nagyobbat. De ha továbbra is a szobámban mászkálsz, biztosan fel fogok ülni rád. Vegyük le a pórázt és a nyakörvet, hogy ne legyek ennyire csábító."

"Jó ötlet."

"Mostanában kurvára tele vagyok jó ötletekkel." Mögöttem mutogat. "A fegyverek arra vannak. Használj egy piros nyelű kést."

Megfordulok, de nem látok semmit. "Hol?"

"Pont előtted."

"Csak a falat látom, Nar."

Visszapillantok rá, hogy lássam, milyen hevesen néz rám. "A nevem még sosem hangzott jobban. A nyelvmozgásodból eredő r hang egészen szexi." Nar megindul felém, én pedig ökölbe szorítom a kezem, hogy megálljam a helyem, és ne guruljak a legközelebbi sarokba, és könyörögjek kegyelemért. Ő egy kettős alakú idegen, ragadozónak minősül, és a ragadozók az emberekre vadásznak. Ezt nem felejthetem el.

Nar megérinti a karomat, ahogy elsétál mellettem, és én megborzongok. Felsöpri a kezét, és egy sor ruha jelenik meg. Átnézi a láthatatlan állványon lógó ruhadarabokat. "Ha találsz valamit, ami illik rád, vedd fel." Meghajol a derekánál, és mivel meztelen, a szemem megtalálja a fenekét, mindkét oldalán gödröcskék, és még sosem láttam olyan feszes férfi fenekét, mint az övé. A combjai olyan erőteljesek, minden egyes izom elmozdulása látható, és nem tudom félrenézni.

Megfordul, én pedig pislogok, majd felnézek, és látom, hogy mosolyog.

Tetten érve érzem, hogy forróság kúszik fel az arcomon, és tudom, hogy elpirultam.

Nar megforgatja a kést a kezében, és felém lép. Felemeli az állam, és a kést a torkomat körülvevő gallérhoz illeszti. Nyelek egyet.

Lehajol, és megcsóválja az ajkamat. "Csak hogy tudd..." Újra megcsókol, és halkan dorombol, amitől egész testem felforrósodik. "Csak azért veszem le a pórázt és a nyakörvet, mert Gur tette oda. Amikor odateszem, és oda fogom tenni, akkor hozzám fogsz kúszni, és azt fogod csinálni, amit tegnap este, amikor a szádat a farkam köré tetted."

Hideg fém érinti a bőrömet. Biztosan a gallér alá ékelte a pengét. A szeme felragyog, a sápadt fehér tekintet mögött a lény szemévé válik. "Az őrületbe kerget, ahogyan reagálsz rám. Félsz tőlem, és mégis felizgatlak. A két illat keveréke éppoly mámorító, mint amennyire zavaró. Szétszaggat engem. Egyszerre akarok enni és dugni." Átvágja a gallérját. Az és a póráz is a padlóra puffan.

Lihegve lépek hátra, kezem a torkomra szorul. Istenem, olyan érzés, mintha nem is az én nyakam lenne, és ez egy másik lány lenne, aki átéli a megpróbáltatásokat. Elrúgom a nyakörvet. Nar megindul felém, én pedig hátrálok. A szemei most már narancssárgán lángolnak. Függőlegesen hasított pupillái megrémítenek. Addig hátrálok, amíg egy falnak nem ütközöm, de ő csak lopakodik utánam, és a falhoz szorít.

"A sarokba szorított préda boldoggá teszi a vadászomat. A sarokba szorított, felizgatott préda összezavarja őt. Nem szeretem a zavart." Hangosabban dorombol, és nyelvével végigsimítja a nyakam oldalát.

"Hozzám érhetsz" - mondja. "Azt hiszem, szeretnéd. Azt hiszem, sok mindent akarsz tőlem, istennő, különben egyáltalán nem foglalkoznál egy szolgával." A keze megérinti a mellbimbómat, én pedig elakad a lélegzetem. Megragadja a nyakamat, megszorítja. "Nem leszek a szolgád, Aoa. Egyenrangú leszek veled az időnk végéig, nem a te időd."

"A nevem Michelle."

"Hallgass, hazug."

"Rajta van a születési bizonyítványomon."

Beleharap a nyakamba, és dorombolva közelebb lép, meleg teste az orromhoz nyomódik. Legszívesebben felmásznék rá, mint egy kibaszott fára. Jézusom! A tenyeremet a mellkasára helyezem, és érzem, ahogy az izmai megmozdulnak, ahogy a kezei megragadják a fenekemet, és felemelnek. "Vedd le a ruháidat!"

Lecsúsztatom magamról a prémeket, amiket rám halmozott, és kigombolom az előkelő fehér selyeminget, ami annyira emlékeztet arra, amit otthon viselnék. Nar a bal mellemet szopogatja, most már inkább morog, mint dorombol, én pedig a körmeimet a bicepszébe vájom. A könyökét a falnak támasztja, csak a testével szorít le, én pedig elkezdek lefelé csúszni, és leválasztom a mellemet a szájáról. Nar tekintete az enyémbe mered, ahogy a testem leereszkedik, és a puncim a farkára csúszik. Tegnap este lyukat tépett ebbe a farmerba.

Száját az enyémre zárja, én pedig csókra nyitok. Leszorít, és én már nem mozdulok, miközben csókolózunk, ő morgolódva, én nyögdécselve. Nar szája és teste olyan, mint egy láz, egy tűz, és én szeretnék benne égni.

Nar megrántja a csípőjét, és elakad a lélegzetem, miközben megcsókol. Újra megrántja a csípőjét, és én megint lélegzetet veszek. Lehetetlenül nagy, és belém nyomul, és a csatornám összeszorul, ahogy ezekkel a rángatózó mozdulatokkal egyre mélyebbre hatol belém. A fejemet a falnak támasztom, és felnézek rá, ujjaimat a tarkójánál összefonva. Állati szemek figyelnek engem, és úgy érzem, mintha valami tiltott, zavart és fondorlatos dolgot csinálnék, amiért a családom azonnal kitagadna.

Ettől csak még jobban akarom csinálni.

Lázadjak a korlátok ellen. Lázadni a normák ellen. Lázadjak a mások által számomra kijelölt illemszabályok, elvárások és útvonalak ellen, amelyek ellen egyedül sosem volt bátorságom lázadni. Nar, velem ellentétben, szabad, vad és gátlástalan.

Amikor vicsorít, a farka megrándul bennem. Lábaimat a dereka köré kulcsolom, és hagyom, hogy úgy dugjon meg, ahogy akar. Kemény és zúzós, és a hátam a falhoz dörzsölődik, amitől legszívesebben torkom szakadtából szabadságért kiáltanék.

A könnyeim szabadon folynak.

A pórázt akarom.

A nyakörvet akarom.

A lábai körül akarok mászni, és könyörögni, hogy leszophassam a farkát, hogy lenyelhessem az összes finom magot.

Nar száguld, tempója gyors, és amikor elélvezek, sikításra nyitom a számat. Kifojtja belőlem a sikolyt, én pedig levegőért kapkodok, miközben tovább élvezek, a szemeim előtt csillagok játszanak.

Elenged, én pedig sóhajtva hátrahajtom a fejem.

Még mindig kefél velem.

Azt várom, hogy befejezze, hogy elélvezzen bennem, de ő félreáll. Lecsúszom a falon, mert a térdeim nem tartanak meg. A padlón összegyűrődve lihegek, és letörlöm a homlokomról az izzadságot, csillagokat pislogok ki a látásomból. Nar négykézláb áll, lehajtott fejjel, tekintete a lábaim között.

Kinyújtja a kezét, és megmozdítja az egyik térdemet, majd a másikat, szétfeszítve a lábamat. Előrehajol, centiméterekre a puncimtól, kidugja a nyelvét, és megnyalja. A szemei kitágulnak, és felpillant, mielőtt újra megnyalná. Nyel és morog.

Szélesebben széttárom a lábaimat, a térdeimet széttartva. Nem is kell, mert hasra fekszik, és ujjaival szétfeszíti a puncimat, hüvelykujjával végigsimít a csiklómon. Nar a lábaim közé temeti az arcát, és úgy zabál, mintha éhes lenne, alaposan, mindenhol, még a hátsó lyukamat is megcsóválja. Különösen a hátsó lyukamat.

Felemelem a karjaimat, és nekinyomódom az arcának. Megfogadja a célzást, és felborít, a nyelvével bökdös, és amikor a csiklóm fölött végigsimít vele, a lábaim megremegnek. Megbillenti a fejét, és újra megpöccinti a csiklómat.

A lábaim megrándulnak, reflexből össze akarnak záródni.

Kényszeríti a lábaimat, hogy nyitva maradjanak, miközben a csiklómat szopogatja, az ajkai közé húzza, megpöccinti, addig kínozza szegény kis bimbót és engem is, amíg fel nem sikítok. Nem hagyja, hogy sikítsak. Megfojt, amikor megpróbálom, és ez órákig tart. Nem tudom megállni, hogy ne ragadjam meg ökölbe szorított, durva, sötét haját, és ne nyomjam lefelé, azt akarom, hogy egészben felfaljon.