A.K. Koonce - Hopeless Realm, Tizedik fejezet

 


Tizedik fejezet

A szerelem egyszerűsége

A zuhany folyik, a kemény fémhez csapódó egyenletes víz hangja betölti a szobát. Juvar hercege egy utolsó csókot ad nekem, mielőtt eltűnik, hogy lezuhanyozza magáról a bőséges szexet, amiben az imént volt része. Ujjaim végighúzódnak a nedves szálakon. Frissen zuhanyoztam, de kimerült vagyok. Hála Rydernek.

A szoba halvány megvilágítása elgondolkodtat, vajon hány óra lehet valójában.

Darrio felébredt már?

Felhúzom a csizmámat. Az új bőr szorosan tapad a vádlimhoz, és jobban megküzdök vele, mint szoktam.

A hálószoba ajtaja sírva nyikorog, amikor kilépek az apró szobából.

Egy tudálékos vigyor fogad, amint kilépek az előszobába. Daxdyn pimasz mosolya mindent felmér rajtam, a rendesen megfésült hajamtól kezdve a csizmámról lepattogó koszig.

"Késő este?" - kérdezi furcsán, ezüstös szemei csillognak a lépcsőház halvány fényében.

"Azt hiszem." A szemöldököm összeráncolódik, ahogy állom a tekintetét.

Egyetlen lépéssel szorítja el a testemet, ahogy a kezemet a sajátjába veszi, és ha nem lennék résen a furcsa viselkedése miatt, belehajolnék.

"Ez az épület felerősíti a hangot, tudtad ezt? A suttogást sikolyokká változtatja." Az ujjai az enyémmel játszadoznak, és az alsó ajkába mélyeszti a fogait, hogy megakadályozza ellenszenves mosolyának növekedését.

A suttogások sikolyokká változnak.

"Ha kérdésed van, csak tedd fel, Dax." A szemeim összeszűkülnek, ahogy felkapom a fejem, hogy találkozzam a gúnyos tekintetével.

"Végre megdugtad Rydert?" Ez egy suttogott kérdés, amit majdnem elsöpör az első emeleten gyülekező vendégek hangja.

A szívem megakad, de még mindig rezzenéstelenül bámulok fel rá.

"Nem", majdnem felnevetek, amikor kétkedve felém vonja a szemöldökét, "megdugott".

Többször is. Többször.

Füstös, felhevült tekintete varázslatos színben kavarog. A feje lefelé billen, ajkai az enyémet érintik.

"Jó. Talán az elfojtott érzelmei most már nem lesznek olyan zavaróak" - suttogja, mielőtt lassan megcsókolna.

Hozzáhajolok, miközben zűrzavar tombol bennem.

Talán sosem fogom megérteni ezt a három tündét.

De mintha ők tökéletesen megértenének engem.

"Darrio most ébredt fel." A szeme még mindig csukva van, és most először látom fiús vonásain az aggodalmat. Daxdyn olyan jól elrejti az érzelmeit, hogy azon tűnődöm, vajon felismeri-e egyáltalán.

A bátyja majdnem meghalt. És úgy tűnik, fogalma sincs, hogyan kezelje ezt.

Az inge pamutja puhán simul a tenyeréhez, ahogy magamhoz húzom kemény testét. Köréje tekeredem, és csak néhány másodpercig tartom magamban.

"Jól van, Dax."

A nyugalom, amit magamban tartok, áthúzódik a testemen és belé. Úgy érzem, mintha fizikai, kézzelfogható dolog lenne, és remélem, hogy ez enyhíti az idegeit.

Ujjai belegabalyodnak a hajamba, és könnyedén megcsókolja a fejem tetejét, mielőtt megfogja a kezem, és a szomszéd szobába vezet.

Csizmáink visszhangoznak a vaspadlón, és a szívem megugrik, amikor Darrio tekintete az enyémbe zárul. Legszívesebben leugranék az ágyra, és a testét az enyémmel borítanám be; megvédem minden mástól, ami valaha is veszélyeztetné az életét.

De nem teszem. Óvatos mozdulatokkal, óvatosan leülök az ágy szélére. Óvatosan, hogy ne érintsem a bordái és karjai fölött lévő kötéseket. Tágra nyílt szemeim az övét tartják, miközben várom, hogy megszólaljon.

"Nem vagyok törhető, emberem. Vonszold ide a segged!" Kinyújtja felém a karját, és ez minden, amire szükségem van a felkéréshez.

A matrac megdől, ahogy felkúszom rajta, és arcomat a mellkasába temetem. A fenyő és a vér erős illata elárasztja az érzékeimet, és én csak úgy beleolvadok az erejébe. A száraz, érdes kötés találkozik a tenyeremmel, és érzem alatta a tömör izmait.

Meggyógyult.

Tökéletesen meggyógyult.

Ujjai belegabalyodnak a hajamba, és néhány másodpercig csak fekszem ott, remélve, hogy soha többé nem kell elhagynom őt.

Bár ... az ő hibája volt, hogy egyáltalán elhagytam őt és Daxot.

Az újonnan gyógyult mellkasának kemény lemezei összeütköznek az öklömmel, és ő halkan nyög egyet.

"Miért löktél engem ebbe a birodalomba? Segíthettem volna neked." Lángoló tekintetemmel várom a válaszát, miközben a szemeim mindent szemügyre vesznek rajta. A telt ajkait, amelyek zavartan szétnyílnak. Hosszú, sötét haját, ami most az egyszer kezelhetetlenebb, mint az enyém. Nevetséges, hatalmaskodó testét, ami olyan erős, hogy tudom, sosem fog megtörni.

"Attól félt, hogy nem mondod vissza - mondja Daxdyn kötekedő hangon.

"Fogd be, Dax, ezzel nem segítesz." Darrio komoly pillantást vet a bátyjára, én pedig követem a tekintetét, és Daxdyn sima arcvonásainak humorát veszem észre.

Őszintén beszél?

Az utolsó dolog, amit Darrio mondott nekem, az volt, hogy szeret, aztán belökött ebbe a világba, mielőtt esélyem lett volna megfontolni a választ.

"Kérlek, ne tégy úgy, mintha az elutasításának elkerülése nem lett volna bónusz a megmentéséhez." Daxdyn keresztbe fonta a karját a mellkasán, miközben az ajtókeretnek támaszkodott.

A szívem kalapál, miközben végiggondolok mindent. Istenek, annyira aggódtam értük, és most az élet egyszerűen kicsúszott az irányításom alól. Pedig köztünk minden teljesen normális.

"Szóval, nem akarod tudni, hogy mit mondtam volna?" A tenyerem végigsimít az izmos combján, miközben teljesen lekötöm a figyelmét.

Egy hanyag pillantást vetek a padló felé.

Töprengő tekintete néhány másodpercig engem tanulmányoz. Szinte mintha fizikailag hallanám, ahogy gondolkodik.

"Nem igazán számít. Komolyan gondoltam, amit mondtam. Nem azért mondtam, hogy valami hiábavaló kísérletet tegyek arra, hogy visszaköszönjön."

Istenek odafent, olyan átkozottul makacs.

"Rendben." Megvonom a vállam, és felállok, mintha ez tényleg semmit sem jelentene egyikünknek sem.

A csizmám csak két lépésnyire ér el tőle, mielőtt újra megszólal.

"Mi az" - egy kis szünet után mosoly húzódik az ajkaimra -, "mit mondtál volna, Kara?".

A tekintetem találkozik Daxdynéval, és a szarevő vigyora tükrözi az enyémet.

Imádom, amikor én nyerek.

Csend telepszik közénk, és felé fordulok, szemügyre véve gyönyörű, sebhelyes vonásait. Az arca oldalán végigfutó csipkézett tökéletlenség arra emlékeztet, amikor először csókolóztunk. Az első alkalom, amikor én is megpofoztam.

A mosolyom egyre szelídebb, kevésbé kínzó és őszintébb.

"Akkor nem lettem volna képes ezt mondani neked." Figyelmem gondosan követi, ahogy a szemöldöke felvonul, az ajkai enyhe szétnyílását, mintha csak egy ütést kapott volna a hasára.

Nem tudtam volna. Túlságosan féltem volna. Túlságosan összezavarodtam volna a saját átkozott érzéseim miatt. A szerelem veszélyes. Nem úgy tűnik. Teljesen eufórikusnak tűnik. De megvan az ereje, hogy elpusztítson minket.

Vagy ... megvan az ereje, hogy rájöjjünk, milyen is a boldogság valójában. Daxdyn incselkedő játékossága és Darrio rendíthetetlen hűsége átsuhan a gondolataimon.

"De aztán napokra elveszítettelek titeket. Elfelejtettem, milyen érzés" - karjaim védelmezően összefonódnak a mellkasomon, miközben hangom halk suttogássá halkul - "Elfelejtettem, milyen érzés elveszíteni valakit, akit szeretsz".

Darrio szemöldöke még jobban felhúzódik, csillagfényű szemei kitágulnak. Erős karok siklanak végig a hasamon, ahogy visszahúzódom Daxdyn mellkasához.

"Sajnálom, te most bevallottad, hogy végtelenül szeretsz engem?" Daxdyn a nyakamhoz suttogja.

Lágy ajkak nyomulnak oda, és megremegek a karjaiban, ahogy meleg nyelve végigsöpör a bőrömön.

"Senki sem mondta azt a szót, hogy haldokló, Dax." A kezem az övére kulcsolódik, ahogy belesüllyedek.

"Mondd még egyszer" - suttogja, miközben ajkai ismét a nyakam tövéhez nyomódnak.

A szívem lüktet, a szám kiszárad.

"Azt mondtam - Darrio felfokozott érdeklődéssel tartja a tekintetem -, azt mondtam, hogy szeretlek titeket, seggfejek." Mosolyt erőltetek az ajkaimra, még akkor is, ha olyan rémület, amilyet még sosem éreztem, a mellkasomban karmol.

Mi van, ha Darrio meggondolta magát? Mi van, ha Dax nem így érez?

Számít ez valamit?

Megváltoztat ez minket?

"Én is szeretlek" - mondja végül Dax egy meleg lélegzettel a bőrömhöz simulva, miközben a karjai szorosabbra fonódnak körülöttem. "És Darrio már jóval azelőtt szeretett téged, hogy elmondta volna neked."

Vigyor húzódik az ajkamra, amikor Darrio az ikertestvérére forgatja a szemét.

A boldogság egyenesen belém szivárog, elárasztja a testemet egy olyan áradó érzéssel, amely megegyezik a bennem lévő varázslattal.

"Mesa azt mondta, nem mehetünk el, amíg pár óra múlva ki nem cseréli Darrio kötéseit" - mondja Dax komolyabb hangon.

Semmi sem lesz olyan egyszerű, mint amilyen most az élet.

Tristan odakint van egy seregnyi nixszel. Odakint tépi szét ezt a birodalmat, míg mi itt vagyunk az idő egyszerűségében.

Mit fog Tristan kezdeni egy seregnyi kaotikus lénnyel?

Egy óra múlva igazi vita lesz.

De egyelőre ragaszkodom ehhez a kis boldogsághoz.

Megfogom Daxdyn kezét, ahogy az ágyhoz vezetem.

"Menj arrébb", mondom Darriónak.

"Kizárt, hogy hármunknak elég hely legyen ebben az ágyban." Darrio panaszkodik, de az oldalára gurul, hogy minél több helyet biztosítson nekem.

"Rengeteg hely van, ha ti ketten jól tudtok osztozkodni."

Az osztozkodás több értelemmel hangzik el, mint ahogy Darrio látszólag észreveszi. Nem vesz tudomást a megjegyzésemről.

"Hmm, megmutatom neked, mennyire jó vagyok az osztozkodásban" - dorombolja Daxdyn olyan hangon, ami a testemhez zúg, és egészen a csiklómig lüktet.

"Daxdyn, soha nem akarom hallani a mocskos szádat, amikor szexelek" - panaszkodik Darrio. "Mintha annyira imádnád a saját hangod hangját, hogy még ahhoz sem tudod befogni a pofád, hogy elélvezz. A farkam valószínűleg nem működne, ha a hangodat kellene hallgatnom, miközben dugok". Darrio keményen néz az ikertestvérére, miközben a lehető legközelebb nyomom magam hozzá. Testének feszültsége ellazul rajtam, ahogy nagy keze mélyen a fenekem ívére telepszik.

Egy pillanatig azon tűnődöm, honnan tudja Darrio, hogy Daxdyn beszél szex közben, de nem kérdezem meg. Ők testvérek. Kétszáz évük volt arra, hogy minden mocskos részletet tudjanak egymásról.

"Bátorító lenne, és ezt te is tudod. A hangom egyszerűen ilyen hatással van az emberekre." Daxdyn becsúszik mögém, testének minden porcikája szorosan hozzám préselődik, miközben az orra végigsimít a nyakamon. "Bátorítanám a kis Darriót, hogy jobbra törekedjen." Érzem a mosolyt az ajkán, ahogy lassan megcsókolja a fülem mögött.

A szempilláim lehullanak, de nem tudom megállni, hogy ne vigyorogjak.

"Kérlek, soha többé ne használd a "kis Darrio" szót" - mondom, miközben a kezem végigsimít Darrio kemény mellizmain, mielőtt beletúrnék a sötét hajába.

Nevetés dübörög a szobában, amíg ismét el nem alszom.

Erővel, boldogsággal és szeretettel körülvéve alszom el.