A.K. Koonce - Hopeless Realm, Tizenötödik fejezet

 


Tizenötödik fejezet

A felfegyverzett hetesek

Ryder követi a hármasikreket a nappaliba, ahol mind a négyen folyamatosan visszanéznek rám, miközben egymás között suttognak.

A karjaimat a mellkasom előtt összefonom, amíg Daxdyn magához nem húz. A tenyere mélyen a hátamra nyomódik.

"Kimerültnek tűnsz" - suttogja, mielőtt az ajkait az enyémre csúsztatja.

Ez a nap végtelennek tűnik. Szúró fájdalom tölti el a mellkasomat, amikor rájövök, mennyire hiányzik. Nem sok időm volt arra, hogy belegondoljak, mennyire hiányoztak mindketten. Elhúzódik, de az ujjaim belegabalyodnak a hajába, és mély csókkal húzom vissza magamhoz, amitől a testembe hajol.

A nyelve lassan végigsöpör az enyémen, miközben ő az ajkaimra nyög.

"Ti most komolyan itt és most meg akartok dugni?" Darrio dübörgő suttogása mosolyra késztet, és elengedem Daxdyn szorítását. Lassan megcsókolom, mielőtt visszahúzódnék.

Csuklyás szemei az enyémbe merednek. Viharzik bennük a mágia, amit úgy érzek, mintha hurrikánként söpörne végig a testemen. A bennük lévő sötétszürke él, szikrázik és füstölög egy világosabb színnel, ami füstként kering a látásán keresztül.

"A sok gyönyörű gyerekből ítélve, akiket az előbb megszámoltam, azt mondanám, nem én vagyok az első, aki beindul ebben a házban, Rio." Cukkoló pillantást lövök rá.

"Mit akarsz ezzel mondani? Ne feledd, hogy a nővéreimről beszélsz."

Arra gondolok, hogy Rahstonnak mennyire elfoglaltnak kell lennie. Fogadok, hogy Ryder szexuális vágyát is felülmúlja.

"Csak azt mondom, hogy a srác úgy tűnik, mintha úgy dobná a farkát, mint egy horgony." Kényszerítem magam, hogy ne vigyorogjak Darrio undorodó tekintetére.

"Ez zavaró" - mondja Dax az orra alatt.

Darrio ajkának íve hátrafelé görbül, miközben egy vonal ráncolja a homlokát. "Mit jelent ez egyáltalán?"

Az ajkamba harapok, miközben nevetés ráz ki belőlem.

"Ne gondolj többé mocskos gondolatokra a testvéreimről." A rövidre nyírt hajú nő visszasétál a szobába.

Elhúzódom Daxdyntől, miközben a karjaimat a mellkasom előtt összefonom. Ha nem lenne a hajuk és Bekka nyilvánvalóan terhes pocakja, nem tudnám megkülönböztetni a három nőt.

Ez itt, a rövid hajú, gyűlöl engem. Még tíz perce sem vagyok itt, és máris látom.

Nem szoktam hozzá, hogy nagy családok, vagy általában emberek között legyek, ezért eleinte meg voltam hatódva. De most már nem vagyok az, és nem hagyom, hogy átgázoljon rajtam a durva megjegyzéseivel.

"Ahogy hallottad, én az istenek ajándéka vagyok. Az istenektől kapott ajándékoknak nincsenek tisztátalan gondolataik." Kicsit feljebb emelem az állam a lányra, és a legkomolyabb vonásaimat a helyükön tartom.

Daxdyn megrázza a fejét, mielőtt gúnyos pillantást vet Darrio felé.

"Igen, szó szerint látom a fejedben, ahogy dugod őket. Kérlek, hagyd abba, ez visszataszító. Ők még mindig a mi kis Daxunk és Darunk." Szarkasztikus mosoly ül ki az ajkaira.

"Bassza meg" - suttogja Darrio, miközben a kezét a kusza hajába túrja.

"Ne szégyelld magad, kistestvér." A másik hármas, az, aki nem gyűlöl, visszaballag, és Darrio karját lökdösi. Az asztal szélének támaszkodik a férfi oldalán. A kis Dar árnyékot vet a húga fölé, ahogy az ugratja. Csak egy kicsivel áll magasabb nálam, és szórakozottsága tökéletesen illik Daxdyn általában vidám viselkedéséhez.

"Kela vagyok. Ne törődj Nika szörnyű viselkedésével." Kinyújtja felém a kezét, és csak néhány másodpercig rázzuk meg egymást. "Gyönyörű vagy" - mondja mosolyogva. A viselkedése annyira különbözik Nikától, hogy óvatos vagyok vele szemben. "Értem, miért választottak mindketten téged. Mindhárman."

A nyers szavai az empatikus bátyjára emlékeztetnek, és azon tűnődöm, vajon mennyire hasonlítanak egymásra.

Egy pillanat alatt eldöntöm, hogy kedvelem őt.

Bárcsak lennének szavaim, amiket mondhatnék ezeknek a nőknek. Furcsa módon mégis szeretném a jóváhagyásukat. Szeretem a testvéreiket, és ez a három nő fontos nekem. Fontosak Daxnak és Darriónak, sőt Rydernek is, és ezért fontosak nekem.

Még akkor is, ha Nika egy forrongó ribanc.

Felnézek, amikor a szemei összeszűkülnek rám.

Kitörlöm a fejemből a szörnyű megjegyzést, ahogy rájövök, milyen mélyen a gondolataimban lehetnek mindannyian.

Igen, a lehető legjobban kellene viselkednem.

Szörnyű káromkodások áradata zúdul az elmémre, mint egy rejtvény, amit csak én értek.

Csend üti meg a szobát.

Mindhárom nő furcsán néz rám, és nehezen tudom visszatartani a nevetésemet. Ez sokkal szórakoztatóbb lehet, mint gondoltam.

"Odakint várnak rád néhányan - szakítja félbe Darrio, visszahúzva a figyelmemet arra, amiért valójában itt vagyunk.

"Hadd egyen. Kimerült" - mondja Kela.

Ryder némán nekitámaszkodik az ajtókeretnek, sápadt tekintete csak egy másodpercre találkozik az enyémmel.

"Vacsorát csináltam, hadd egyen" - mondja Bekka Darriónak, miközben a kezei magasan a gömbölyödő csípőjére telepednek.

Nika egy szót sem szól a nyilvánvalóan szenvedő étvágyamra. Nulla szánalom tőle.

Óvatosan néz a három nőre, mintha veszett farkasok szorítanák sarokba. Hirtelen Rio közel sem olyan félelmetes, mint általában. Darrio tesz néhány lépést a tűzhely felé. Néhány fazék áll az égőkön, és egy nagy tál hús áll a közepén. Nagy keze egy csirkecomb köré fonódik, és addig húzza, amíg a hús el nem szakad a csontról.

"Tessék." Felém nyújtja a csirkecombot. Feszült mosollyal kínálja mogorva nővéreit, miközben a kezembe nyomja a meleg csirkecombot. "Most pedig lássunk munkához."

Daxdyn a tenyerét a hátamra támasztja, miközben kivezet a szobából, távol a testvérei nehézkes tekintetétől. A kezemet zsiradék borítja, és nem tudom, mi a fenét kezdjek ezzel a csirkecombdal. Négyen még egyszer találkozunk az éjszakai levegővel. Az ég bordó, a Vérhold azzal fenyeget, hogy átveszi az uralmat az égbolt felett.

Ryder a ház hátsó részéhez vezet minket, és a lábam megtántorodik a száraz talajon, amikor meglátom, mi vár rám. Darrio csendesen kiveszi a csirkecombot a kezemből, én pedig gyorsan megtörlöm a tenyeremet a farmerom oldalához.

Sátrak százai vannak felállítva. A sátrak szürke anyaga hullámzik a szellőben. Megannyi szem néz rám. Annyi katona tolong a földön. Erős és rendíthetetlen férfiak és nők vannak itt, akik csak ránk várnak. Idegtépő csend árasztja el őket, ahogy figyelmük rám szegeződik.

Apró termetem szánalmasnak tűnhet Darrio és Daxdyn között.

Szívem kemény dobogása nem tántorít el attól a tudatos érzéstől, hogy meg akarom ragadni ezeket a tündéket. A támogatásukat akarom.

És ezt nem tudom megtenni, ha Daxdyn és Darrio mögött árnyékban vagyok.

Most már kevesebb koncentrációt igényel; könnyedén, hatalmas szárnyaim kinyúlnak mögöttem. Szép, kollektív zihálás járja körbe a tömeget gyönyörű, angyali szárnyaim láttán.

A sötét tollak körülveszik elefántcsont bőrömet, felemelve testemet a hamis kecsesség, de őszinte erő inspiráló megjelenésébe.

Lépteimet megfontolt magabiztossággal teszem meg, ahogy felemelt fejjel lépkedek feléjük, találkozva tekintetükkel.

Sajnos, csak eddig látok. Fel kéne repülnöm valamire, igazán megragadni a figyelmüket és a csodálatukat.

Igen, ezt a műsort emlékezetessé kell tennem.

De aztán terveim szertefoszlanak, amikor Ryder átkozott gorillakezét a csípőmre kulcsolja, és úgy emeli a testemet a levegőben, mintha csak egy kis banán lennék. Kicsit vonaglok a karjaiban, és követelni akarom, hogy ne bánjon férfiasan az istenek ajándékával a rajongó katonái előtt.

Nem szólok azonban semmit, miközben letesz a tornácra. A zavarodottság forrong bennem. A tornácon állok, néhány méterrel mindannyiuk fölött, ahogy akartam.

Puha pamut súrolja az ujjbegyeimet, ahogy visszasimítom az ingemet a helyére. Ryder, Darrio és Daxdyn mind apró, bátorító mosollyal néz rám, miközben alaposan megfontolom a szavaimat.

"Köszönöm, hogy eljöttél ma este."

"Nem halljuk" - kiáltja egy névtelen hang hátulról.

"Beszélj hangosabban" - mondja egy másik.

Ingerültség füstölög bennem, és a szárnyaim gondolkodás nélkül csapkodják a szelet. Felemelkedem a bíborszínű égboltra, és rájuk bámulok, miközben a hajam az arcomra korbácsolódik.

"Azt mondtam - látom innen, hogy milyen tágra nyíltak az apró szemeik, ahogy a hangom áthallatszik a végtelen tömegen -, köszönöm, hogy eljöttetek ma este."

Kellemes szünet húzódik a levegőben, ahogy egyesével felmérem őket. Képzett, erős harcosok sűrű tengere állnak előttem. Ha egy kicsit is olyanok, mint a parancsnokuk, akkor a háborút már megnyerték.

"A lények, a nix, megszállják a szomszédos birodalmunkat. Napkeltére nagy valószínűséggel belépnek a halandók világába." Ez attól függ, hogy Tristan milyen gyorsan tudja összegyűjteni őket. Szükségük lesz egy vízforrásra is, mielőtt visszautaznak. Hajnalra pedig aludni fognak. De a halandók birodalmában fognak pihenni. Legalább két nap előnyt adnak nekünk.

"Az Utazók megmutatták nekünk az utunkat. Láttam az eredményt, és az áldozatok magasak, de ezt nem hagyhatjuk figyelmen kívül." Meggyőződés szúrja szavaimat.

Egy hosszú, szőke, hátára fonott hajú fae felemeli felém az állát, és már érzem a vitáját, mielőtt még kimondanám.

"Miért segítenénk azoknak, akik visszaéltek velünk? Mondd csak, szép angyal, tudod, milyen érzés rabszolgának lenni?"

Szárnyaim óvatos suhintásával közelebb sodródom hozzá. A szemei olyanok, mint a mély smaragdok, és ellenségesen csillognak.

"Nem, nem tudom." Megerősítő vallomásomra gúnyos mosoly húzódik az ajkára. "A nixek minden egyes élettel, amit elvesznek, egyre erősebbek lesznek. Mit gondolsz, hová vezeti majd őket Juvar királya, ha egyszer elég erősek lesznek ahhoz, hogy lehagyjanak minket?" Az ajkai összeszorulnak, ahogy rám mered. A néma katonákra emelem a tekintetem, ahogy megértés tölti ki a vonásaikat. Magasabbra repülök, és mindegyikük látványát magamba szívom. "A halandó király tündéket akar a rendelkezésére bocsátani. A nixek az első lépést jelentik számára ebbe az irányba. Meg kell mentenünk a halandókat, hogy megmentsük magunkat."

Néhányan közülük bólintanak, de nem elegen.

A szívem hevesen dobogni kezd az aggodalomtól, annak ellenére, hogy határozott arckifejezést tartok a helyén.

Mi van, ha nem én leszek az, aki vezetni fogja ezeket a rettenthetetlen katonákat?

A látomások megváltoztathatók. Mi van, ha Darrio víziója, hogy én vezetem ezeket a tündéket, már megváltozott?

"Az istenek nem véletlenül küldték őt hozzánk" - zúg egy dübörgő hang a tömeg fölött. Lenézek, és látom, hogy Darrio a tornácra lép, amelyet az imént elfoglaltam. "Nem véletlen, hogy egy angyalt, aki annyira hasonlít az istennőkre, küldtek hozzánk." Fényes szemei rám emelik, és olyan hosszan tartanak rajtam, hogy a tüdőm fáj a levegőért.

Én nem vagyok angyal. Csak egy különösen tehetséges tündér.

De igaza van. A képmásomnak kell, hogy legyen valami értelme. Talán a szárnyaimat erre a háborúra tervezték, vagy ... talán csak arra valók, hogy inspiráljanak.

És így is van.

Ahogy egyre többen kezdenek bólogatni, Darrio nem várja meg a sugárzó jóváhagyásukat.

"Élvezd a ma estét. Igyatok és örüljetek. Pihenjetek egy kicsit. Mert holnap háborút kell nyernünk." További bátorító szavak nélkül a Fegyveres Hetek parancsnoka kilép a tömegből. Darrio testtartása magabiztosságot sugall, ahogy a testvére felé lépdel. Ők ketten suttogni kezdenek egymás között, miközben Ryder eltűnik a tömegben.

Hangtalanul landolok, és már éppen csatlakoznék az embereimhez, amikor egy vékony tündér nő siklik Darrio mellé. Valószínűleg csak beszélni akar a parancsnokával. Ez egyszerűen csak egy normális szóváltás a katona és a parancsnok között, ebben biztos vagyok.

Megnyugtató gondolataim nem tartanak sokáig.

Ringatózó csípője megállítja a pillantásomat, amikor megállok a sarkamban.

Piszkos kis keze végigsiklik Darrio kemény mellkasán, és a puha hajának egy darabjával játszik, amíg végül el nem fordul a bátyjától, és rá nem pillant. Csendben figyelem őket a hátuk mögül. A düh parazsa ég bennem, de visszatartom az agressziómat, és várok.

A férfi keze a lány vékony csuklójára kulcsolódik, és úgy dobja vissza a kezét magától, mintha az egy kúszó rovar lenne.

"Itt és most megállítalak." Mély hangja humort rejt magában. "A barátnőm szó szerint megölne téged, csak azért, mert hozzám értél."

Nem téved.

A karjaimat büszkén összefonom a mellkasomon, és a fejemet kicsit magasabbra emelem. Hirtelen úgy érzem, mintha most nyertem volna valamit, amiről nem is tudtam, hogy versenyben vagyok.

"A te veszted, tündér." Túl nagy lelkesedéssel lendíti a csípőjét, és elsétál tőle.

Dax találkozik a tekintetemmel, és lassan tesz néhány lépést hátra, miközben a válla fölött ravaszul vigyorog rám.

Halk léptekkel Darrio mögött haladok, a mozdulataim elnémulnak, mintha a testem csak a szél lenne, és a föld nem akarna mást, csak puhán bölcsőzni. Amikor már csak centikre vagyok tőle, kellemes suhogással bontom ki a szárnyaimat. Egyszerre hajtódnak a teste köré, miközben a kezem benyomul a puha inge alá. Kemény izmok és hegszövet vékony vonalai találkoznak az ujjbegyeimmel. Körülöttünk sötétség borul, csak az éjszakai égbolt halvány bíborvörös fénye kukucskál be kettőnkre.

Testem a hátához simul. Állam felfelé dől, és leheletem a nyakát súrolja, amitől a vállai megfeszülnek a szavaim alatt.

"A barátnőd, mi?"

Ujjaim könnyedén játszadoznak a vékony hajjal, amely végigvonul tömör hasának közepén. Tétován a mutatóujja végigsimít a jobb szárnyam ívén, bizsergető érzést küldve végig a gerincemen és az egész testemen. Meleg lehelet legyezi azt a szárnyat, követve a keze mozgását.

"Hívjalak máshogy?" Ujjának lassú mozgása az érzékeny szárnyamon végighaladva közelebb vándorol a vállamhoz, ahogy a karjaimban megfordul, hogy szembeforduljon velem.

Lágy ajkai találkoznak a kulcscsontommal, és én megdöntöm a fejemet neki, ahogy a nyelve végigsimít a nyakamon. A szemeim lecsukódnak, és beleolvadok a melegébe.

Egyedül vagyunk, ő és én. Egyedül az emberek tömegében. Elrejtőzünk az erős szárnyaim védelme alatt. Erre használom az erőmet; szexi pillanatokra fenséges és hatalmas szárnyaim leple alatt. Lady Ivory nagyon büszke lenne.

"Miért..." Egy remegő lélegzetvétel szakítja félbe a gondolataimat, amikor a nyelve végigsiklik a torkom oszlopán, és az ajkai végigvonulnak az állkapcsomon. Szakállának érdes, kaparó tapintása, majd nyelvének lágy suhintásai összeszorítják a combjaimat az ellentétes érzelmektől. Erős kezek ragadják meg a csípőmet, és a kemény testéhez húznak. "Miért nem akartad őt?"

Mindegyikük megvan. Önzőség, tudom, hogy az. De Darrio számára is tisztességes lenne, ha másokat is látna... Nem igaz?

Nem tudom garantálni, hogy utána nem ölném meg a nőt, de egyelőre igazságos lenne.

Kínzó nyelve megáll, és mélyen lehajtja a fejét, amíg a halántéka az enyémhez nem hajlik. A tekintete a torkomon lévő smaragdszínű nyakláncra vándorol, mielőtt újra a szememet tanulmányozná.

Tényleg egy istennő képében lát engem?

Bizsergető érzés járja át a testemet a bókoló összehasonlítás gondolatára.

"Nem akarok senkit, csak a kibaszott emberemet". Ajkaink szorosan egymás mellett siklanak, majdnem összeérnek, de nem egészen. "Szeretlek, Kara."

A szemeim kinyílnak, hogy meglássam az intenzitás szikráját a vaskos tekintetéből.

Egyszer már mondta ezt. Kimondta, és beledobott ebbe a világba, mielőtt egy pillanatnál tovább elidőzhettem volna a kijelentésen.

De most, ebben a szívdobbanásszerű pillanatban a térdeim elgyengülnek, és a lelkem melegnek és folyékonynak érzem, mintha össze akarna keveredni az övével. El akar égni ebben a tűztündérben, csak hogy közel legyen a szívéhez.

"Én is szeretlek - suttogom.

Az ajkai szétnyílnak, és egy másodpercig azon tűnődöm, vajon milyen szívből jövő dolgok keringenek a gyönyörű elméjében.

"Baszd meg" - csak ennyit mond reszelős hangon, mielőtt az ajkai az enyémre zuhannak. A nyelvének érzése, ahogy végiggördül az enyémen, közelebb húzódom hozzá. Ujjaim beletúrnak a hajába, és lehetetlenül közel húzom magamhoz.

A hátam valami keménynek ütközik, a fa belevájja magát a tollaimba, ahogy Darrio odaszorít. A keze a fejem fölé emelkedik, és nekivezet minket annak a szerkezetnek, ami a súlyunkat hordozza.

Meleg ujjai felsodródnak a bordáimra, és az ajkaihoz nyöszörgök, ahogy az energia szorosan tekeredik a magomban.

"Ugye tudjátok, hogy valójában nem vagytok láthatatlanok? Az egész "nem látlak téged, így te sem látsz engem" trükk itt nem igazán érvényes." Daxdyn tompa hangjának sikerül átszivárognia a szárnyaim védelmén keresztül.

Zihálva húzódom el Darriótól, és halvány vonalak ráncolódnak a szeme körül, ahogy rám mosolyog.

"A bátyámnak van a legrosszabb időzítése." Hozzám simul. Kemény farkát jól láthatóan a csípőmhöz szorítja.

Ugyanezt mondom, mióta először találkoztam Daxdynnel.

Kibaszottul pocsék időzítés.

Újabb bizonytalan lélegzetvétellel leeresztem a szárnyaimat. A hűvös éjszakai levegő végigsiklik a karomon, és Daxdyn reszelős kis vigyora találkozik a tekintetemmel.

"Nem tudtam, hogy amikor azt mondtad, hogy örülj, úgy értetted, hogy itt, mindenki előtt." Daxdyn lenyűgözöttnek tűnik az ikertestvérétől. Ez egy furcsa tekintet, ami arra késztet, hogy elgondolkodjam, vajon azt hiszi-e, hogy Darrio feszült.

Azt hiszem, bizonyos értelemben az is.

Darrio tenyere lecsúszik a testemről, és a mellkasom annyira összeszorul, hogy úgy érzem, nem kapok levegőt a súlya nélkül, ami ellenem van.

"Megbeszélem a terveket Strevennel." Darrio ajkai lassan érintik az enyémet, újra lángra lobbantva bennem azt a szűkölködő érzést. Aztán elsétál, eltűnik a katonák tömegében.

Nem tudom, ki az a Streven, de ha Darrio szerint ő az, akinek ezt a háborút kell kitervelnie velünk, akkor hiszek neki.

Összefonom a karjaimat, ahogy Daxdynra pillantok.

"Ne duzzogj. Az ő kibaszottul nem éri meg ezt a savanyú tekintetet az arcodon." Daxdyn rám kacsint, mielőtt a kezét az enyémbe csúsztatja.

"És azt hiszed, hogy te jobban tudod csinálni?"

"Sokkal" - mondja, miközben a tömeg szívébe vezet. Lassan behúzom a szárnyaimat, hagyom, hogy a testem magába szívja a mágiájukat, amíg biztonságosan el nem rejtőznek a katonák nagyon is értékelő szemei elől.

"Hová megyünk?"

"Elvegyülni, és egy kicsit szórakozni."

Megáll, és éppen időben sikerül elkerülnöm, hogy a fejemet a gerincébe verjem. Sötét ingének puha pamutja a tenyeremhez nyomódik, amikor ellököm magam mellette.

Darrio tekintete találkozik az enyémmel, miközben azzal beszél, akiről csak azt tudom feltételezni, hogy Streven. Sajnos, ő az a tündér is, aki a katonák előtt hívott ki engem.

Sápadt hajának darabkái rendezetlenül az arca körül, ahogy a fae megkockáztat egy pillantást rám a szeme sarkából.

Az ajkaim összeszorulnak, és pokolian kívánom, bárcsak ne tettem volna el az imént a szárnyaimat.

Túl hivalkodó lenne, ha ismét kivillantanám őket?

Az arcomba harapok, és ellene döntök.

Nem kéne duzzognom. Nem kellene gyerekesnek lennem. A háborúnak és a csatának felül kell kerekednie a kicsinyes sértettségen.

"A katonáknál vannak a fegyverek és az ellátmány, amire szükségünk lesz?" Darrióra nézek, és ő bólint.

"Dax és én összeszedtünk mindent, amire szükségünk lesz, amint belépünk a halandók birodalmába. Streven a helyettesem, és az ő tudása némely napokon felülmúlja az enyémet." Darrio bólint a barátjának, én pedig igyekszem nem grimaszolni az egyszerű bók hallatán.

A karjaimat a mellkasom előtt összefonom, és valami udvarias mosolyhoz hasonló húzódik az ajkaimra.

"Ezt jó hallani" - mondom feszülten.

"És ez a csinos angyal fog minket vezetni?" Streven megkérdezi a parancsnokát.

Darrio közelebb lép, de szakmai távolságot tart köztünk. Az állam felemelkedik, ahogy küszködve próbálok megfelelni Streven tekintetének. A magassága - mindenki kibaszott magas - fölém tornyosul, de ez nem tántorít el az önbizalmamtól.

"Ez a csinos angyal többet tud Juvar királyáról, mint itt bárki más. Tudom, mi hajtja azt az embert." Az állkapcsom megrándul, ahogy ránézek.

Streven tekintete végigsiklik a derekamon lévő kardon, és egyszerűen csak vigyorog, mintha egy imádnivaló gyerek lennék, aki lovagi páncélba öltözve játszik.

"A pletykával nem lehet háborút nyerni, angyalom." Elutasítóan megrázza a fejét, mielőtt egy fakorsót az ajkához billen, és hosszan inni kezd.

Felbosszant. A kétely, amit a szemében tart, az a kétely, amit egész életemben láttam. Miért kételkedik bennem mindenki? A tenyerem egy villanásnyi mozdulattal kirántja a pengét Darrio övéből. Juvar királyságának jelvénye csak egy másodpercre tereli el a figyelmemet, mielőtt erőm a pengét Streven frusztráló kis vigyora felé lökné.

"Kara, ne!" Darrio kiáltja.

De elkésett.

A penge szolid hangot ad, amikor beágyazódik a Streven kezében tartott fakorsóba. A csillogó penge szinte megcsókolja az ajkát. Smaragdzöld szemei kitágulnak, ahogy a bögre oldalán lévő vágásból borostyánszínű folyadék szivárog le az ingén. A körülöttünk lévő tündék halk és óvatos suttogásokat adnak át egymásnak, miközben felém néznek.

"A csinos kis angyalka tudja, hogyan kell használni a fegyvert" - mondom agresszív mosollyal. "A nevem Zakara Storm. Örültem a találkozásnak, Streven."

Csak egy nehéz sóhajt hallok Darrio felől, ahogy elsétálok.

Daxdyn lépést tart mellettem.

"Ez ... lenyűgöző volt." A nevetése és az érzelmei majdnem felülkerekednek a szívemben lüktető adrenalinon.

Majdnem.

A keze ismét az enyémbe csúszik, egyetlen érintéssel enyhítve a testemben lévő feszültséget.

"Most jön a móka" - suttogja.