A.K. Koonce - Hopeless Sacrifice, Harmadik fejezet

 


Harmadik fejezet

Béke

A madarak vidám hangja és egy kéjes nyögés ébreszt másnap reggel. Darrio tenyere végigsimít a hasamon, miközben csípője nyugtalanul gördül a fenekemhez. Csupasz combjaim simán egymáshoz tolódnak.

Az aranyszínű világítás elhalványult, helyét a természetes, sápadt reggeli napfény veszi át. Kék és fehér akvarellszínekben csap át a szobán, mintha a nap még nem kelt volna fel teljesen.

Ellentétben a mélyen hozzám szorított farokkal.

Ryder ismét összegömbölyödve alszik. Széles háttal áll nekem, ahogy körülnézek a szobában. Figyelmesen hallgatózom, de úgy tűnik, csak a madarak ébredeznek, és készen állnak a napra.

Diszkréten hátranyúlok, és a tenyeremet Darrio szűk farmerjának dudorára nyomom. Remegő leheletével a nyakamat legyezi, amitől még jobban beleolvadok.

A tenyere lassan végigsiklik a hasamon. A takarók alatt, csendben, felfedezzük egymást. Úgy érintkezünk, mintha ez lenne az első alkalom.

Bizonyos értelemben az is.

Darrio és köztem mindig is minden olyan elsietett volt. Sietős és felpezsdítő, de nem törődő és simogató.

Nem úgy, mint most.

Az ujjai végignyomják a puncimat, mélyen belemerülnek, mielőtt visszacsavarodnak a csiklómhoz. A szemeim összeszorulnak, miközben erősen próbálom, hogy ne adjak ki hangot.

Ismét csendesen és titokban szexelek azzal a seggfej tündével, aki már a kezdetektől fogva ellopta a szívemet.

Lágy ajkak nyomódnak a nyakam ívéhez. Nem sieti el, hogy végiggörgesse a nyelvét a torkomon, mielőtt könnyedén megcsípné. A szakállának érdes tapintása őrjöngő érzést kelt bennem.

Hátam mögül ujjaim végigsimítanak a farmerja elején végigfutó szőrszálakon. A farkának sima feje végigsimít a tenyeremen, mielőtt lassan körbetekerem az ujjaimat a hossza körül.

Nehéz lélegzete elhallgat a nyakamon, dübörögve dübörög át rajtam a gyönyörének zümmögő hangja.

Csak néhányszor sikerül végigsimítanom a tenyeremmel a farkán, mielőtt megszólal.

"Tárd szét a lábaidat nekem." Reszelős suttogás, parancsként hangzik el, és nem vesztegetem az időt, hogy megtegyem, amit mond.

Az ágy csak enyhén dől meg, ahogy lenyomja a farmerját. Csúszós vagyok a végére. Az érzése vakmerő energiát csavar a magamba. Szándékos lassúság irányítja a tempóját, ahogy centiről centire belém süllyed. Fogai keményen a vállamba harapnak, hogy elhallgattassa a mellkasát megrázó halk morgást.

Hosszú, de nyugodt mozdulatokkal ringatózik bennem. Meghajlok és elmozdulok, és addig őrlődöm a farkának hosszában, amíg a belsőmben olyan érzésem nem lesz, mintha mindjárt meggyulladnék.

Mintha az idő valóban nem létezne, közel egy órát töltünk így.

Az ujját végiggörgeti a redőkön, mielőtt határozottan a csiklómhoz dörzsölné, és a csúszós érzésétől keményen elélvezek. Olyan erősen, hogy felkiáltok, mielőtt a másik kezét a számra nyomja. Nem takarja el a kiáltásomat, ehelyett az ujjai durván az ajkaimhoz nyomódnak, és végigcsúsznak az állkapcsomon. Ujjai a torkomhoz simulnak, mielőtt a mellemre tapadnak, és szorosan magához szorítanak. Keményebben tolja belém, minden centiméterével kitöltve engem. Mereven megrántja magát még egyszer.

Impulzusok ráznak át rajtam az ő és az én felszabadulásától.

A feje a vállamhoz simul, meleg leheletével végigfújja nedves hátamat.

Néhány pillanatig így fekszünk. Ő még mindig teljesen kitölt engem, miközben én a mellkasához simulva pihenek. Percekig csak a szívem hangját hallom.

"Tudod, én tényleg veled akartam szexelni velük". Ez egy halk vallomás, ami miatt addig mozdulok, amíg el nem csúszik tőlem.

A lepedők összegabalyodnak, ahogy szembefordulok vele.

Gyönyörű szemeiben jóllakott tekintet tükröződik.

Megfontolom a szavait. A kínos megfogalmazását. Velük együtt akart szexelni velem. Nem velünk.

Mosoly húzódik az ajkamra.

"Miért?" A hangom halk, de kíváncsi.

Ryder megmozdul, a háta találkozik az enyémmel. A vállam fölülről rápillantok, hogy az arcát a párna alá temetve találom, mintha valaki megzavarná a gyönyörű álmát.

"Csak ... érdeklődöm, azt hiszem." Darrio tenyere előre-hátra dörzsölődik a karomon, miközben szorosan magához ölel.

"Érdekel?"

Az embereket csak érdekli a csoportszex? Tényleg?

"Igen, szeretném tudni, milyen érzés. Tudni akarom, hogy milyen érzéssel töltenek el."

"Szóval... ez egy verseny dolog?"

Mosoly húzódik az ajkaira, és ettől elolvad a szívem. Olyan nyers és jóképű. Néha azon tűnődöm, vajon csak nekem mosolyog-e.

Egy önző részem reméli, hogy csak nekem mosolyog.

"Nem, nem így." Szünetet tart, miközben a szememet tanulmányozza. "Azt akarom..." Úgy tűnik, nehéz neki erről beszélni, de nagyon igyekszik. Ügyelek rá, hogy ne erőltessem. Hagyom, hogy elmondja, mit érez, és imádom, hogy elmondja, mit érez. "Azt hiszem, azt akarom látni, ahogy egy másik srác elélveztet téged. Nézni, ahogy megremegsz tőle és felsírsz. És aztán jobban meg akarlak dugni. Hogy olyan jól érezd magad, hogy nem is tudsz arra gondolni, amit ő okozott neked." Az ajkai szétnyílnak, de néhány másodpercig semmi sem jön ki belőle. "Ez elcseszettül hangzik, nem igaz? Talán ez egy versengő dolog."

Zavartnak tűnik, és talán egy kicsit zavarban is van, de annyira felizgat a szavainak őszintesége, hogy nem tudok megszólalni.

"Mondanál valamit, Kara. Szörnyen érzem magam most. Nem kell ezt tennünk. Nem akartam, hogy így hangozzék." Gügyög és ideges, és még sosem láttam Darriót ilyennek. "A francba, sajnálom."

"Én is ezt akarom" - mondom sietve.

A szürke a szemében a vas és az erő színévé kavarodik, ahogy széles és döbbent tekintettel néz rám.

"Bassza meg, ébresszük fel ezeket a seggfejeket most rögtön." Megfordul, hogy elforduljon, de megragadom az inge gallérját, és visszahúzom magamhoz.

Sötét szemöldökei lejjebb húzódnak, ahogy rám vár.

"Még nem."

Hozzá gömbölyödöm, arcomat a mellkasának sima hegeibe rejtve.

Néhány csendes másodperc telik el. Nem erőlteti rám a válaszokat. Nem kérdez semmit. Csak átkarol és átölel. Addig ringatja a testemet, amíg vissza nem alszom.

Ha Loki ma próbára tesz minket, ha jön egy háború, ha mindez úgy elveszi az életünket, mintha nem lennénk több, mint por, akkor azt akarom, hogy az együtt töltött időnket egyszerűen töltsük el.

Nem akarom, hogy Darrio a szex miatt aggódjon, és nem akarom, hogy Dax az életem miatt aggódjon, és nem akarom, hogy Ryder amiatt aggódjon, amit azok az Utazók mutattak neki.

Békét akarok.

Ha csak egy pillanatra is.