A.K. Koonce - Hopeless Sacrifice, Negyedik fejezet

 


Negyedik fejezet

Utánzás

Szorongó ritmus emészti a szívemet. Gyors dobbanás, ami arra késztet, hogy végigsétáljak a hatalmas szobánkon. Csizmám szépen visszhangzik a macskaköves padlón. Amikor a cipőm talpa egy fekete csizmán csikorog, felnézek, hogy találkozzam Ryder aggódó tekintetével.

"Ne stresszelj már. Nem áll jól neked." Van mersze rám kacsintani, én pedig a bicepszére bökdösöm, nem hagyom, hogy az ujjaim túl sokáig időzzön a sima bőrén.

Elkapja a csuklómat, és a mellkasához húz. A lábam megbicsaklik, de ő elkap, és addig burkol a melegébe, amíg tényleg csak egy kicsit lazulok el.

"Tesztelni fognak minket. Az istenek nem adják oda a jótékonykodásukat. De te nem akármilyen reménytelen tündér vagy." Ujjai végigsimítanak az állkapcsomon, mielőtt visszatolná a hajamat az arcomból.

Komoly szemei ragyognak rám. Jobban hisz bennem, mint én magam.

"Tudjátok, hogy Kara egyfajta tűztündér?" Nem néz Darrióra vagy Daxra, miközben ezt mondja.

"Tényleg?" Darrio közelebb lép, és figyelmesen tanulmányoz engem.

Megmozdulok Ryder karjaiban.

Daxdyn lassan odasétál, és néhány másodpercig fel-alá néz rám.

"Nem úgy viselkedik, mint egy tűztündér." Dax szemöldöke között egy vonal húzódik.

"És hogy viselkednek a tűztündék?" Darrio kemény pillantást vet Daxra, és én csak örülök, hogy az összes merengő és aggódó tekintetük egy pillanatra nem rám szegeződik.

"Hát, hogy szépen fogalmazzak, te egyfajta hatalmaskodó, túlságosan agresszív, arrogáns seggfej vagy." Dax az arcába harap, és látom rajta, hogy komoly erőfeszítéseket tesz, hogy visszatartsa a nevetését.

"Ez szépen fogalmazva?" Darrio nagy karjai összefonódnak széles mellkasán.

Nem tehetek róla, de elgondolkodom, milyen vidám sértésekről maradtam le az elmúlt kétszáz évük alatt.

"Én csak azt mondom, hogy nektek különleges életszemléletetek van, és Kara - lágyul Daxdyn tekintete, amikor rám néz. Ez a tekintet egyenesen belém mélyed. "Kara egyszerűen nem ilyen."

Daxdyn szemében én nem vagyok seggfej ... micsoda szerelmi téveszme lehet bennünk.

"Egyetértek. Én is ugyanezt gondoltam." Ryder tenyere szélesre tárul a hátam alsó részén. Szorosan magához szorít, miközben végiggondolja ezt a kirakós játékot, ami az életem.

"Mit gondolsz, mi ez?" Daxdyn megkérdezi.

"Igazából bármi lehet" - mondja Darrio, miközben gondolatban oldalra billenti a fejét.

"Elnézést, de az, amit ti hárman most éppen szétszedtek, az én vagyok. Én egy igazi kibaszott ember vagyok, és itt vagyok. Ne hagyjatok figyelmen kívül, mintha nem lennék itt."

Ryder keze lejjebb tolódik, amíg a fenekemre nem telepszik. Kemény teste még közelebb kerül az enyémhez.

"Nagyon is tudatában vagyok annak, hogy itt vagy, gyönyörűm." A hangja kéjesen zümmög.

Szememet forgatva kibújok a karjaiból.

Ezek hárman elviselhetetlenek. Mindössze öt percig gondolkodtak az eszükkel, mielőtt a farkuk visszahangolt volna.

"Hé, csak vicceltem." Ryder ujjai az enyémet súrolják, éppen mielőtt keresztbe fektetném a karjaimat a mellkasomon.

"Ez most komoly. A halandók birodalma nagyon is függhet a mágiámtól. Amit az istenek felajánlanak nekünk, az minden bizonnyal ettől a mágiától függ."

"Akkor hadd segítsek neked." Ryder közelebb lép hozzám, és a zavarodottság elhomályosítja az elmémet, amikor újra átkarol.

Nehéz haragudni rá. Türelmes, és szexi, és kedves.

"Azzal, hogy hozzám bújsz, valahogy segíteni fogsz?" Nem bontom ki a karjaimat felé, még akkor sem, ha titokban szeretem, ahogy hozzám szorul.

"Hmm, nem árthat." Egy primitív hang zümmög a mellkasában, és az ajkai sarka vigyorba billen. "Szerintem a te erőd valami más."

"Valami más?" Dax a vállát a falnak támasztja, ahogy kényelembe helyezi magát. Még mindig ing nélkül van. A másik két férfi máris felvette az ingét sajnálatosan, miközben Dax hagyja, hogy a reggeli napfény végigsiklik a hasának vésett vonalain.

"Amikor néhány évvel ezelőtt Mesával dolgoztam a Vasbárban, mesélt nekem erről a tündérről, akivel ott találkozott. Azt mondta, hogy mennyei áldás volt. Más, mint a többiek. Nem a külsejében, hanem az erejében." Ryder figyelmét feszülten a szemem mélyére szegezi. Darrio még egyszer közelebb lép.

Az idegesség bizsereg bennem, a mágiám addig kavarog, amíg a szorongástól úgy érzem, mintha hánynom kellene.

"Hagyd abba a titokzatosságot, és mondd el, mire gondolsz." A tekintetem összeszűkül a sápadt szemeire.

"Azt hiszem, megvan benned a képesség, hogy másokat utánozz."

"Utánozni?" Darrio összevonja a szemöldökét Ryderre.

A sok ismétlődő szótól csak nő bennem a szorongó energia. Lenyelem a gyomromban kavargó ideges érzést.

"A tündéknek különleges képességeik vannak. Néhányuknak van néhány különleges tulajdonságuk, de nem rengeteg. Tudok remegni és tudok gyógyítani, de ennyi. Ez minden, amire támaszkodhatok az életben. A bájomon kívül, természetesen." Egy újabb giccses kacsintás hatására bosszúsan felnyögök. "De amikor a tűzshowdat csináltad, akkor Dax és Darrio miatt aggódtál." Egy kis szünet tölti ki a hangját. "Valószínűleg csak rájuk gondoltál."

Végül mégis elengedem a karjaimat, hagyom, hogy a mellkasához simuljanak. A szíve egyenletes dobbanása találkozik az ujjbegyeimmel.

"Nem csak ez járt a fejemben" - mondom halkan. A Ryder és köztem kialakuló szorongás lekötötte a gondolataimat, amikor nem Darrio és Daxdyn miatt aggódtam minden ébren töltött órában.

Egy tudálékos mosoly foglalja el a vonásait. Vonalak ráncolják szép szemeit, amitől a mellkasomban egy villódzó energia fut végig.

"Igaz, igaz, Ryder dicsőséges dzsungele is a fejedben volt. Rátérhetnénk a lényegre?" Daxdyn gúnyos pillantást vet rám, én pedig a vállam fölött visszapillantok rá.

"Szerintem megvan a képessége, hogy utánozza valaki erejét. Nem tudom, hogy gondolnia kell-e rájuk, vagy kapcsolatba kell lépnie velük. Igazából bármi lehet, de van egy kis időnk, hogy kitaláljuk." Ryder ismét közelebb húz magához, hogy a testem minden porcikájával egy vonalba kerüljön.

"Tényleg azt hiszed, hogy csak azért remeghetek, mert egy remegő tündérhez szorítanak?"

"Nos, remélem, nem akármilyen remegő tündét fogadnál el." Ryder mélyen lehajtja a fejét, ajkai csak egy leheletnyire vannak az enyémtől.

"Nem is tudom, a jelenlegi remegő tündérem egója túl nagy ahhoz, hogy igazán átkaroljam."

A nyelve lassan végiggördül az ajkán.

"Mmm, mondd el még egyszer, hogy miért vagyok túl nagy ahhoz, hogy körül tudd tekerni magad."

"Komolyan?" Darrio összevonja a szemöldökét a barátjára.

"Van esetleg kevésbé zavaróan szexi módja annak, hogy ti ketten ezt csináljátok?" Daxdyn kevéssé érdeklődve kérdezi.

Egy pillanatra mosoly húzódik a szám sarkába, mielőtt tényleg arra koncentrálnék, amit az imént mondott. Ha minden gondolatomat valaki más erejébe fektetném, tényleg utánozhatnám őket?

Tenyerét szorosan a csípőmre szorítja, és egyre lassabban kezd kiolvadni a fókuszból. Az érintése olyan érzés, mintha hullámok sodródnának előre-hátra a bőrömön. A mágiája erős. Valami, ami áramlatként borzongatja át az egész testemet.

"Biztos vagy benne, hogy biztonságos, hogy a mágiád átjárja őt?" Dax hirtelen aggódónak tűnik. Csizmájának egyenletes léptei ismét felém vezetik.

A tenyere az oldalamat súrolja, a hüvelykujja előre-hátra söpör a csípőcsontomon.

Olyan óvatosan bánik most velem. Mióta elváltunk, úgy tűnik, nem tesz mást, csak aggódik értem.

"Jól vagyok, Dax." Kényszerítem magam, hogy elfordítsam a tekintetem az ezüstös szeme mélyéről.

Daxdyn keze kicsúszik a kezemből, de nem lép hátra.

Lehunyom a szemem, és Ryder kezének remegő érzésére koncentrálok a testemen. Csak a mágiájának bizsergető érzésére tudok gondolni.

"Ne veszítsd el az összpontosítást, Kara." Ryder hangjában figyelmeztetés rejlik.

"Nem fogok."

"Jó. Van néhány rossz eset, amikor a remegő tündék elvonják a figyelmüket, amikor ezt a mágiát használják."

A szemem felpattan, hogy felnézzek a komor hercegre.

"Mi történik, ha megzavarodom?"

A tekintetének súlya egészen átsüllyed. Egészen mélyre süllyed, míg el nem nehezedik a gyomrom alján.

"Néha semmi. Néha egy kéz vagy csak egy ujj elvész a teleportálás során."

"Egy ujj?" Sikoltó hang hagyja el az ajkaimat. "Három barátom van. Szükségem van az összes kezemre."

Elrántom tőle a kezemet, és hátralépek.

"Igen, kurvára nem csinálja ezt." Dax követ engem, ahogy újra járkálni kezdek a szobában.

A lépteim végigzúgnak a szobán. Dax léptei az enyémet tükrözik. A járásom egy kicsit gyorsabbá válik. Dax léptei követik a példámat. Megfordulok a talpamon. Dax nem.

A mellkasának sima lapjai összeütköznek a melleimmel.

"Nem bánod?"

Egy nő nem kaphat egy egyszerű szorongásos rohamot nyugodtan?

"Kara, meg tudod csinálni. Nem javasoltam volna, ha nem hinném, hogy elég erős vagy." Ryder hívogatóan nyújtja felém a kezét.

Darrio bólint, a szemöldökét mélyen összehúzva az intenzív tekintete fölött.

Kisebb tétovázással átlépek Daxdyn mellett, és Ryder kezébe helyezem a kezem. A tenyerének melege közelebb húz, amíg a karjába nem zár.

Erős szívverése a mellkasomnak dörömböl, erőt csiholva belém.

A feje oldalának durva tapintása találkozik az ujjbegyeimmel, ahogy felnézek a szemébe. A szoba fénye átesik a tekintetén, a szemét a reggeli égbolt színévé varázsolva.

"Honnan tudjam, hová megyek?" Ez egy halk kérdés. A félelmeim felszínre törő hangja, és furcsa módon nem zavar, hogy ez a három a leggyengébb állapotomban lát engem.

"Csak gondolj egy helyre. Vagy egy személyre. Képzeld el élénk részletességgel. A mágiád majd elvégzi a többit." Egy pillanatra szünetet tart, és figyelmesen kutatja a szememet. "Készen állsz?" Suttogva legyezgeti az ajkaimat.

"Most már igen."

Talán mindig készen állok, amíg ez a három férfi mellettem van.

Ahogy ő kezd elhalványulni, villódzva befelé és kifelé, a szememet az övére szegezem.

Arra gondolok, hogy milyen érzés az ujjaim alatt sodródó alakja.

A mágia erőteljes zümmögésére gondolok, ami átjár engem.

Arra gondolok, hogy a testemben lévő idegek utánozzák, amit Ryder csinál.

És aztán az utolsó pillanatban arra gondolok, hogy kit akarok most látni.

Elmegyek, mielőtt még észrevenném.