Eva Chase - Dragon’s Desire, Hatodik fejezet

 


6. fejezet

Nate

Orion hangja visszhangzott a fogda szoros falai között. "De én együttműködtem!" - tiltakozott a korábbi őröm, miközben az egyik jelenlegi őröm egy nyugtatóval szúrta meg. "Válaszoltam a kérdéseire. Nem tettem semmi rosszat!"

"Olyan alakváltókkal beszéltél, akikről tudod, hogy át akarnak verni minket" - válaszoltam, épphogy kordában tartva a dühömet. "Nem mondtad el, hogy mi folyik itt. Fontolóra vetted, hogy velük tartasz. Örülj, hogy a sárkányváltónk irgalmas, mert hidd el, ennél sokkal rosszabbat is szívesen tennék veled."

A pézsmapatkányváltó kinyitotta a száját, mintha még többet akart volna érvelni, de a szer már hatott. Az álla megingott, majd a teste megereszkedett. Az őt tartó őr hagyta, hogy a fogdában lévő padra zuhanjon. Felém fordult. "Láncra verjem?"

Megráztam a fejem. "Ha eléggé magához tér ahhoz, hogy átváltozzon, azok a dolgok nem fogják megtartani. Csak győződj meg róla, hogy eléggé nyugalomban tartják, amíg eldöntöm, hol fog legközelebb kikötni."

Élesen bólintott, és még egy utolsó lenéző pillantást vetett egykori kollégájára. Egy szipogással kisétált a szobából. A leendő árulónk egyhamar nem ment sehová.

Végigsétáltam a folyosón, az izmaim viszkettek. Annyira szerettem volna váltani. Átváltozni és dühöngeni, karmolni a padlót, ütni a falakat, kiadni magamból a tegnap este óta bennem forrongó frusztrációt.

De én nem csak egy állat voltam. Tudtam, hogy a dühöngő medvévé válás nem segít senkin.

"Jól van, uram?" - kérdezte tőlem az őr.

"Igen" - mondtam. "Menjen vissza a rendes szolgálatához. És köszönöm."

Nem, nem voltam jól, egyáltalán nem. Rosszul ítéltem meg a saját rokonaimat. A legrosszabb veszélybe sodortam az új társamat, a társat, akire azóta vártam, hogy évekkel ezelőtt alfa lettem. Még azt sem tudtam megígérni neki, hogy biztonságban lesz a birtokom falain belül.

Ma este nagy ünnepségre kellett volna számítania, ami vetekedett volna azzal a fogadtatással, amit a madárbirtokon kapott. Ehelyett korlátoztuk a vendégeket, átvizsgáltuk őket fegyverek után kutatva, és a nyugtalanság légkörét teremtettük meg. És a múlt éjszakai támadás után amúgy is mindenki nyugtalan lett volna. Ennek híre most már az egész vidéken elterjedt volna.

Végleg le kellett állítanunk azokat a gazembereket. Talán még azelőtt kellett volna, hogy megtaláltuk volna Ren-t.

Az évek során könnyű volt figyelmen kívül hagyni a problémát. Az előző alfák gyilkosságai után túlságosan lefoglalt a szerepem megtanulása ahhoz, hogy ellentámadást indítsak. A régi gárda néhány tagja megpróbált a lehető legtöbb gazembert felkutatni, de az elkövetők elrejtőztek. És azóta nem sok bajt kevertek.

Mert azt hitték, hogy megkapták, amit akartak, azt kellett feltételeznem.

Otthonom folyosóin bolyongtam, nem voltam teljesen biztos benne, hogy hová megyek, de muszáj volt továbbmennem. Megálltam, amikor megláttam az egyik kísérőmet, aki épp egy sarkon jött.

"Vernon", mondtam. "Visszajött már a madár-alfa? Aaron?"

A pandaváltó pislogott nagy, kerek szemeivel. "Nem hallottam róla, uram. Megkérdezhetem, hátha lemaradtam az érkezéséről."

Elhárítottam ezt a javaslatot. Ha az avián alfa visszatért volna, nem tudtam elképzelni, hogy csendben maradt volna a hírekkel. "Semmi gond. Csak keressen meg, ha látja őt."

Továbbsétáltam, a lábam gondolkodás nélkül vitt a szárny felé, ahol a tanácsadóim szállása volt. Oda, ahol a múlt éjszakai támadás a legbrutálisabb volt. Az embereim igyekeztek kitakarítani, amilyen gyorsan csak tudtak, de az egyik falat még mindig egy golyó ütötte lyuk jelezte. A padlódeszkán karcolások voltak, amelyeket nem lehetett eltüntetni.

Összeszorult az állkapcsom. Bekopogtam a tőlem jobbra lévő első ajtón.

Yvonne egy pillanattal később kinyitotta. A tekintélyes lóváltó volt az egyik első az egykori alfa tanácsadói közül, aki valóban a szárnyai alá vett, amikor még alig voltam több egy kisfiúnál. Most ezüstös haja a szokásos fonatban volt hátrafogva az arcából, de a szeme fáradtabb volt a szokásosnál. Nehéznek tűntek a bánattól.

"Az alfám" - mondta a fejét lehajtva. "Mi szél hozott ide?"

"Csak ellenőrizni akartalak. Megnézni, hogy vagy."

"Hát, nagyjából ugyanúgy. Nem akarsz bejönni?"

Elfogadtam a meghívást. Yvonne nem ajánlotta volna fel, ha egyedül akart volna lenni, még akkor sem, ha az alfájáról van szó.

A szállása elülső részén lévő nappali ugyanolyan illatú volt, mint gyerekkorom óta, mint a lóhere és a napfény. A dohányzóasztal, amely a két alacsony kanapé között állt, azonban eltűnt. A gyomrom összeszorult, és rájöttem, hogy miért. Biztosan eltört a csetepatéban.

"Ha szobát akarnának cserélni, van néhány üres lakosztály - mondtam.

Yvonne megrázta a fejét. "Harminc évig éltünk ezekben a szobákban, és addig maradok, amíg már nem lesz rám szükséged tanácsadóként."

"Nos, az a nap soha nem fog eljönni." Megakadó mosollyal néztem rá. Kicsit megnyugtatott, hogy sikerült viszonoznia. Újabb beszédtéma után tapogatóztam. "Mit gondolsz a sárkányváltónkról?"

"Ó, ő egy tüzes teremtés, nem igaz?" A mosolya egyre szélesedett, de keserédesnek tűnt. "Azt mondja, hogy véget vet a gazembereknek. Vajon tényleg felkészült az előttünk álló csatára?"

Bármennyire is nagyra becsültem Yvonne-t, a kérdésre felszökött az orrom. "Ren több bajjal nézett szembe az elmúlt hetekben, mint amennyivel a legtöbbünknek egy életen át meg kell küzdenie. Azt mondanám, jól kezelte magát."

"Na tessék." A lóváltó megveregette a karomat. "Nem akartam ezzel semmit sem mondani. Természetesen kiállsz a társad mellett. Egyszerűen csak úgy értettem, hogy úgy tűnik, a rá nehezedő nyomás csak tovább fog nőni. Nem volt kiképzése, még arra sem volt ideje, hogy felkészítse az elméjét arra, ami előtte áll. Remélem, képes lesz stabil maradni, de ez bármelyikünknek nehéz lenne."

"Pontosan" - mondtam. Egy kis forróság kúszott a hangomba, eszembe jutott néhány távolságtartó reakció, amit az őreim adtak Renre. "Nem tisztességes vele szemben, hogy akkor hozzák a világunkba, amikor a közösségben nagyobb a káosz, mint valaha is volt. De majd kitalálunk valamit, mi öten, együtt. A többiek erre képeztek ki minket. Ezt senki sem kérdőjelezheti meg."

Yvonne felnézett rám a tiszta, szomorú szemével. "Néha azt hiszem, csak azért van emberi elménk, hogy megkérdőjelezhessünk dolgokat. Még azokat is, akik megpróbálják megmutatni nekünk az utat."

 

* * *

Ren

"Kezdenek megérkezni a vendégeid" - jelentette be Alice. "Nem akarod megnézni őket?"

Megálltam ott, ahol eddig a nappalimban bolyongtam, próbáltam gondolkodni, hogy van-e valami, amit kihagytam Orionnal kapcsolatban, valami, amivel jobban meg tudtam volna nyerni őt.

Valamilyen módon, hogy teljesen biztos legyek abban, hogy egyáltalán megnyertem őt magamnak.

Az ablakon kinézve láttam, hogy a nap még mindig a fák felett állt. "Azt hittem, ma este lesz az üdvözlő parti."

Alice megvonta a vállát. "Úgy látszik, a különböző rokonoknak is különböző az időérzékük." Az ajkai felgörbültek a vicc hallatán. "Csak gondoltam, talán jól jönne egy kis figyelemelterelés."

Igen, valószínűleg jól jönne. Sóhajtottam, és meggördítettem a vállamat, nem voltam benne biztos, hogy a találkozás egy csomó idegennel - idegen alakváltókkal, akiket fele annyira sem nyűgöztem le, mint a többi rokoncsoportot, akikkel találkoztam - az a fajta figyelemelterelés, amire vágytam. De ez volt az a fajta, ami megvolt.

"Azt hiszem, jobb, ha átöltözöm valami puccosabb ruhába" - mondtam, miközben a farmert és a pólót néztem, amit ma reggel vettem fel. Már az összes szekrényt átnéztem a sárkányváltó lakosztályban. Hála Istennek, volt egy, ahol alkalmi ruhák voltak, de a legtöbb tele volt a puccos formaruhákkal, amikben a rendes rokonság láthatóan szeretett látni engem és az alfáikat.

Egy ruhára már szemet vetettem: egy bokáig érő szaténruhára, amely olyan mély indigókék árnyalatú volt, hogy már-már feketének tűnt. Ez nem tűnt a megfelelő alkalomnak semmi feltűnőre. A fogasok között kutattam érte, és ledobtam a ruháimat, hogy felvegyem.

"Van valami hír Árontól?" Kérdeztem a nővérét, miközben megigazítottam az anyag esését. Még ha Nate rokonai még nem is hittek teljesen abban, hogy én vagyok az alakváltók vezetője, el kellett ismerniük, hogy legalább úgy néztem ki, mint aki megfelel a szerepemnek.

Alice grimaszolt. "Eddig semmi. De van még néhány órája, mielőtt készen állok arra, hogy leharapjam a fejét. Engem is el kellett volna engednie. Nem mintha nem bánnám, hogy veled lógok, de ahogy láttam, jól elboldogulsz itt magaddal."

"Hé, egyetértek veled" - mondtam. "Bár azt hiszem, két együtt szárnyaló aranysas egy kicsit feltűnően nézhetett volna ki."

Alice elvigyorodott. "Fele annyira sem feltűnő, mintha egy sárkány tartotta volna vele a lépést."

"Oké, oké, ez hülye ötlet volt. Teljes mértékben elismerem. De most már van egy sokkal jobb ötletem." Beleszimatoltam a levegőbe. "Valaki csirkét süt. Nagyon, nagyon finom csirkét. Mit szólnál, ha keresnénk belőle?"

"Benne vagyok."

A szívem egy kicsit gyorsabban kezdett dobogni, ahogy a ház főbejárata felé tartottunk. Ki akartam kukucskálni, mielőtt kisétálnék, csak hogy lássam, mibe keveredek, de ez egyáltalán nem tűnt vezetői magatartásnak. Megvonva a vállamat, kinyomtam az ajtót, és úgy léptem le az udvarra, mintha az ott lent lévő emberekről semmi sem tudna megzavarni.

Alice-nek igaza volt. Már több tucat alakváltó gyűlt össze az udvar agyaglapjain, többségük olyan, akit nem hiszem, hogy korábban láttam volna a birtokon. És mindannyian felém fordították a fejüket, amikor lejöttem a lépcsőn. Jó néhány arc felderült. Ez kárpótolt azokért, akik csak elgondolkodva néztek.

A hangulat nem tűnt túlságosan ünnepélyesnek, meg kellett mondanom. Gondoltam, nehéz volt igazán ünnepelni, amikor négy haláleset és számos sérülés lebegett a birtok felett.

"Szia - mondtam, és odamentem egy kis csapat medvealakítóhoz, akik láthatóan örültek, hogy látnak. "Ren vagyok. Hm, azt hiszem, ez az egész összejövetel azért van, hogy megismerjetek, szóval... itt vagyok!"

Az egyik nő megérintette a karomat. Kicsit megremegett a keze. "Sok mindenen mentél keresztül, hogy idáig eljuss" - mondta. "Örülök, hogy ideértünk, hogy méltóképpen üdvözölhessünk."

A mellette álló férfi közel hajolt, mintha egy titkot akart volna megosztani velem. "Az emberek azt mondják, hogy több tűz van benned, mint a korábbi sárkányokban. Egy másfajta."

"Ez igaz" - kezdtem mondani. Egy másik nő felnevetett örömében.

"Visszaégethetjük az összes gazembert a sötétségbe, ahová tartoznak" - harsogta.

Oké, ez egy sokkal erőszakosabb fordulat volt, mint amilyenre igazán szerettem volna, hogy ez a beszélgetés kerekedjen. "Elbánok velük, ahogy csak tudok" - mondtam, és megpördültem, hogy keressek valaki mást, akinek bemutatkozhatok.

Mire Alice-szel odaértünk a frissítőasztalhoz, már számtalan kérdést kellett elviselnem a különleges tűzokádásomról, több szkeptikus pillantást, mint amennyit meg tudtam volna számolni, és néhány nyíltan lesújtó pillantást. Legalább ezekben volt sok gyakorlatom Westnek köszönhetően. Már nem éreztem magam annyira éhesnek, de azért felkaptam egy pohár bort.

Egyébként is, hol voltak az alfáim? Nate-nek valószínűleg több ingatlanügye volt, amit el kellett intéznie, Aaron pedig felderítő küldetésre ment, de a másik kettőnek valahol itt kell lennie.

Nem igazán számított. Csak egy ürügyet akartam, hogy szusszanjak egyet. Alice-szel a hátam mögött kanyarodtam el a ház oldalában.

A szétszórt birtok kertjei többnyire szúrós sövényekből álltak, virágokkal tarkított, még szúrósabb kaktuszokkal tarkítva. A növényzet a maga nemében szép volt, csípős illatú, de vigyáztam, hogy ne nyúljak hozzá egyikhez sem.

"Nem a legbarátságosabb virágok, ugye?" jegyezte meg Alice, miközben az egyik kaktusz felé bökött a csirkecombjával.

"Legalább az emberek jobban tudják, hogy nem szabad velük szórakozni" - mondtam.

Hangok hallatszottak elölről. Lelassítottam, a fülem megeredt.

A kertben egy ugyanolyan vályogtéglából épült fal húzódott, mint amilyenből a ház is állt. A hangok a boltíves ajtó mögül jöttek. Odaosontam és bekukkantottam.

Az ajtó egy kisebb udvarba vezetett, ahol egy pavilon állt, amelyet egy csobogó vízzel teli árok vett körül. Marco az egyik márványoszlopnak támaszkodott a vizesárok mellett, kezében egy pohár lógott, szemhéja leeresztve, jellegzetes, bágyadt arckifejezéssel. Néhány másik alakváltó - akiket Nate őrségéből ismertem fel - állt körülötte félkörben. A testtartásukból sugárzott a bátorság.

"Csak ennyit tudsz mondani magadról, macska?" - mondta az egyik őr. "Nézz magadra! Még mindig azt hiszed, hogy jobb vagy nálunk, ugye?"

"Én minden rokont teljes mértékben tisztelek - mondta Marco szelíden. "Kivéve persze azokat, akik a gazemberekkel szövetkeznek."

Az egyikük közelebb lépett hozzá egy lépést. "A te fajtád mindig felhúzza az orrát ránk. Láttuk már. De a sárkányváltó is felhúzta az orrát, nem igaz? Kiválasztotta az alfánkat, hogy megerősítse párjának, anélkül, hogy egy pillantást vetett volna rád."

Felborzolódtam a szúrástól, mind attól, hogy egyáltalán megtette, mind pedig a gondolattól, hogy Marco hogyan reagálna rá. Amikor a saját emberei zaklatták őt a velem való kapcsolata miatt, azzal hárította el őket, hogy egy csomóan azzal hencegtek, hogy milyen könnyen beveti rajtam a bájait, és befejezi a "munkát".

Majdnem átléptem az ajtón, hogy véget vessek a konfrontációnak, mielőtt még egyszer ilyesmit kellene hallanom. De Marco nyugodt hangja megállított.

"Serenity úgy dönt, ahogyan jónak látja. Nem vagyok olyan arrogáns, hogy azt higgyem, jobban tudom, mint egy sárkány." Vékony mosollyal üdvözölte a zaklatóit.

"Ó, nézd csak a cicát" - mondta az első fickó. "Teljesen punnyadt, és még csak nem is párosodott teljesen."

Marco kuncogott. "Inkább ő korbácsoljon meg, minthogy itt maradjak bármilyen mocsokkal, amiknek udvarolsz."

A fickó arca kipirult. "Na figyelj, te..."

"Hé" - mondta a mellette álló őr. "Eleget zaklattuk már. Az alfánk hamarosan bejelentkezik. Hagyjuk ezt az egyet, hogy 'élvezze' a magányát."

Az első fickó fújt egyet, de ők hárman a másik irányba tébláboltak. Marco a szemét forgatta a hátráló hátasok után.

Még csak nem is tűnt feldúltnak. Nyugodtan tűrte a megjegyzéseket, még akkor is, ha bizonyára csípték a büszkeségét. Ehelyett inkább csak büszkének tűnt rám.

Nagyot nyeltem, és visszafordultam Alice felé. "Adsz nekem néhány percet? Az egyik alfámmal leszek, úgyhogy biztonságban leszek."

"Persze", mondta Alice. "Ha később szükséged van rám, csak kiálts."

Visszasodródott a buli felé, én pedig besurrantam az ajtón. Marco felegyenesedett, amikor meglátott. A szeme, amelynek indigókék íriszei majdnem olyan színűek voltak, mint a ruhám, csillogott, ahogy engem szemügyre vett.

"Hát nem egy látványosság vagy?" - mondta ferde vigyorral. "Nem kéne inkább a rajongó közönségeddel szórakoznod?"

Elutasító hangot adtam ki. "Annyira nem rajonganak értem. Ami rendben is van. A rajongók is fárasztóak. Én csak visszafogom magam."

"Bölcs döntés." Tartotta a tekintetemet azzal a csipetnyi tétovasággal, amit már korábban is éreztem tőle. "Van valami, amire szükséged van tőlem, Lángok Hercegnője?"

"Beszélhetnénk...?" Mondtam.

A vigyora megenyhült. "Azt hiszem, ez megoldható. Nézd, itt van ez a praktikus pavilon."

Kezet nyújtott, és felvezetett a lépcsőn. Amikor leült az egyik bent lévő padra, én elfoglaltam a helyet mellette. A jelenléte már nem hozott úgy lázba, mint pár napja. Még mindig sok mindent kellett megtennünk, és ő ezt nyilvánvalóan tudta. De megpróbálta jóvátenni a hibákat, amiket elkövetett. Még akkor is, ha fogalma sem volt róla, hogy tudom, hogyan viselkedik.

És amikor nem voltam feszült, lehetetlen volt figyelmen kívül hagyni a mellettem lévő testének melegét. A kötelék, amely még közelebb húzott hozzám. Ujjaimat a pad szélére görbítettem.

"Meg akartam kérdezni... Amiket mondtál, amiket hallottam - ahogyan rólam beszéltél -, azt mondtad, meg kellett tanulnod, hogy ne mutass gyengeséget a rokonaid előtt. Milyen volt, mióta alfa lettél? Mármint mielőtt én a képbe kerültem volna."

Marco élesen belélegzett. "Hercegnő, erről nem kell hallanod. És nem foglak megsérteni azzal, hogy megpróbálom igazolni, amit mondtam."

A kezét még mindig az enyémre szorította. Megfordítottam az enyémet, hogy összefonjam az ujjaimat az övével, és megszorítottam. "Azért kérdezem, mert tudni akarom. Te nem igazolod. Csak beavatsz olyan dolgokba, amiket nem láthattam."

"Nos." Egy pillanatig hallgatott. "Tudod, milyen temperamentumúak a macskák. Ez átragad a macska-átváltókra. Mindig is problémáink voltak a tekintéllyel. Tehát az alfának lenni egy bizonyos hozzáállást igényel... távolságtartást és magabiztosságot. Meg kell mutatnod magad. Azt hiszem, ebben elég jó vagyok, és még mindig több mint egy tucat kihívással kellett szembenéznem, mióta nagykorú lettem. Sokkal több lett volna, ha gyengébb a természetem."

"Ó." Mondtam. Ez már hány éve is volt? Öt? És már több mint tizenkétszer kellett harcolnia azért, hogy megtartsa a pozícióját. "Ez már így is soknak tűnik." A tekintetem a szemöldökét bevágó hegre vándorolt. Felemeltem a másik kezemet, hogy végigsimítsam a sápadt vonalat. "Az egyik ilyen harcból szerezted ezt?"

"Az egyetlen, amit majdnem elvesztettem." A szája összeszorult, de megvonta a vállát. "A kihívásokkal való foglalkozás nem volt szórakoztató. De ez már csak így van. Megszoktam, hogy bekapcsolom azt a beképzelt hozzáállást, ha bármilyen kritikával szembesülök. Ez azonban nem mentség arra, hogy megsértselek."

Felnéztem rá. "Nem. De az a tény, hogy még nem fogadtalak el teljesen társamnak... Ez megkérdőjelezi a rokonaidat. Nem is lehet gyerekük, amíg nem vagyunk együtt." A gyomromat összeszorította egy csipetnyi bűntudat. Egyik alakváltó sem tudott gyereket nemzeni, amíg az alfájuk nem volt teljesen párosítva. Minél tovább halogattam Marco és West mellett, annál tovább maradt meddő a népük. "Megérteném, ha feldühítene, hogy még nem voltam hajlandó veled beteljesedni."

Marco őszinte meglepettségnek tűnő pillantást vetett rám. "Micsoda? Nem." A hangja elcsuklott. "Úgy értem, nagyon várom már, hogy eljöjjön az az idő... feltéve, hogy eljön. De mindig is tudtam, hogy méltónak kell lennem erre a kötelékre. És nyilvánvalóan még nem voltam az."

"De amikor ez olyan sokat számíthat..."

"Nem" - mondta határozottan. Még inkább felém fordult, elengedte a kezemet, hogy megérintse az arcom, miközben a tekintetemet tartotta. "Ren, tudod, mire jöttem rá az elmúlt két napban? Hogy éreztem ezt a távolságot tőled, és láttam, ahogy magadhoz térsz... Ha odaadhatnám ezt az átkozott alfa pozíciót valaki másnak, és csak te lennél az enyém, egy pillanat alatt elfogadnám ezt az alkut. Soha nem akartam annyira a hatalmat, mint amennyire ki akarom érdemelni a helyemet melletted. Bárcsak a szavaknál többet adhatnék, hogy ezt bebizonyítsam neked."

A szívem dobogott, de most nem az idegességtől. Minden porcikámon éreztem az ujjait az arcomon. Melegségük meglazította a nyelvemet.

"Megmutathatnád nekem" - mondtam. "Mutasd meg, mennyire akarsz engem."

A szemében fellángolt a kéjvágy. "Hercegnő" - motyogta, olyan vágyakozással, hogy lángra lobbant a bőröm. Lehajtotta a fejét, és az ajkait az enyémhez nyomta.

A csók lassan és gyengéden indult. A szája édes volt az enyémhez, fűszeres illata körülvett. Ez félig sem volt elég ahhoz, hogy kielégítsen. Megragadtam a ruhaujja elejét, és közelebb húztam magamhoz.

Egy nyögéssel erősebben csókolt meg. Az ajkaim barátságosan szétnyíltak, és a nyelve belém söpört, hogy incselkedjen velem. Szabad keze felcsúszott a ruhám oldalára. A hüvelykujja lágy körökkel egyre közelebb és közelebb simult a hüvelykujjamhoz, miközben egyik csók a másikba torkollott.

Olyan jó érzés volt. Annyira kibaszott jó, hogy a gyönyör rohanása kezdett magával ragadni. A hullámzó érzéstől elakadt a lélegzetem. Nem állt szándékomban - nem is akartam -, hogy...

Marco durva zihálással ellökte magát tőlem. A kezét rajtam tartotta, az egyiket most az állkapcsom hajlatában, a másikat a mellem mellett, miközben a szemembe nézett.

"Még nem állsz készen" - mondta. "Nem igazán. Több kell ahhoz, hogy megmutassam, hogy minden lehetséges módon megérdemellek téged. De meg fogom tenni. Megígérem neked, hogy megteszem."

A kezem még mindig a pólójába szorult. Eldobtam. "Marco, én..."

"Semmi baj, hercegnőm." Újra megcsókolt, csak az ajkát érintette az enyémmel. "Nem fogok könyörögni. És főleg nem fogom hibáztatni téged. Amikor kiérdemeltem a helyem, amikor már biztos vagy bennem, akkor jöhetsz hozzám."