Eva Chase - Dragon’s Desire, Kilencedik fejezet

 


9. fejezet

Marco

Tényleg semmi sem volt ahhoz fogható, mint a társam mellett ébredni. Édes illata bejárta a levegőt, és a bőre íze még mindig ott maradt az ajkaimon. A teste elég közel feküdt az enyémhez, hogy a melegsége átjárjon engem a lepedő alatt.

Az én Lángok Hercegnőm Nate mellé bújt, aki vele szemben feküdt. Hajának fényes, sötétbarna hullámai átcsaptak a karján, amelyet párnának használt. A feje a medvemódosító széles mellkasához simult.

Az agyam egy távoli része azt sugallta, hogy féltékenynek kellene éreznem magam, de az egyetlen érzelem, ami feltört bennem, a szeretet hulláma volt.

Elégedettnek tűnt. Békésnek. Napok óta nem tudott igazán pihenni, és szüksége volt rá a kihívások után, amelyekkel megbirkózott - és amelyeket olyan jól megoldott. Visszagondolva arra, hogyan szállt szembe a tündék uralkodójával, még mindig büszkeséggel töltött el. A sárkányváltónk ugrásszerűen kezdett a saját lábára állni. Már akkor csodáltam őt, amikor zavarodottan, de dacosan kiállt ellenem, még mielőtt egyáltalán tudta volna, hogy mi is ő. Most... csodálatos volt.

Ezért nem neheztelhettem Nate-re, amiért megadta neki ezt a vigaszt, még akkor sem, ha a szívem és a bennem lévő kötelék szálai lüktettek a vágytól, hogy ő is ugyanúgy az enyém legyen.

Valójában elég nehéz volt bármit is neheztelni, amikor még mindig frissen élt bennem a farkam körüli szája emléke.

Pár napja még nem voltam biztos benne, hogy mikor csókolhatom meg újra. Én és a szám - a hülye, hülye szám. De tegnap este úgy mozogtunk együtt, mintha arra lettünk volna teremtve, hogy örömet okozzunk egymásnak. Talán most egyfajta békét építettünk ki magunk között.

Egy nyögéssel másik ágytársunk felült. West végigsimított a haján, és elégedetlen pillantást vetett Nate felé. "Utoljára alszom a medvemódosító mellett - morogta. De ahogy ellökte magát az ágyról, nem kerülte el a figyelmemet, ahogy a tekintete a vágy fellángolásával megállt Ren-en.

A farkasfiú önmegtagadása kezdett nevetséges mértéket ölteni. Foghatta ezt a párkapcsolatra, és megpróbálhatott annyi falat emelni, amennyit csak akart, de nyilvánvaló volt, hogy minden más része is akarta a lányt. Á, nos. Amíg megtagadta magát, addig a sárkányváltónknak több figyelme volt a többiekre.

Ahogy West felkapta a ruháit, és kisétált a szobából, én kicsit közelebb húzódtam Renhez. Egy közös ölelés nem tűnt kizártnak. Egy csókot nyomtam a tarkójára, és átkaroltam a derekát.

Ren elégedettnek hangzó mormogást adott ki, és a karját az enyémre tette, megszorítva a kezemet. "Jó reggelt" - motyogta, még mindig csukott szemmel.

Lassú körökben végigsimítottam a hüvelykujjammal a puha bőrét. Az érzés, ahogy hozzám simul, a tegnap esti emlékekkel kombinálva máris felállt bennem. És ez még merészebbé tett. "Nem kéne különösen jót csinálnunk?" Kérdeztem.

"Mmm. Megpróbálhatnád."

Nos, ezt a kihívást nem akartam visszautasítani. A kezemet a hasától a mellei ívéig vezettem felfelé. Ahogy végigsimítottam az ujjaimmal a puha csúcsok alján, ő vonaglani kezdett. Kemény feneke megsimogatta a merevedésemet. Összeszorítottam a fogaimat, hogy visszatartsam a nyögést. De bassza meg, így vele lenni a legélvezetesebb kínzás volt, amit valaha is átéltem.

Ujjaimmal cikáztam felfelé, felfelé a pimasz íveken, majd hüvelykujjammal végigsimítottam az egyik már megkeményedett mellbimbón. Ren zihált, a szemei felpattantak. Elhallgattam a kezemet. Már félig aludt. A legkevésbé sem akartam túlzásba esni, és elveszíteni azt a kis bizalmat, amit visszaszereztem.

"Túl sok?" Mondtam a vállának.

"Nem elég", motyogta vissza. "Ne merészeld abbahagyni."

A megkönnyebbülés - és az éhség - mosolyával felkacagtam. Miközben ismét a mellét simogattam, végigcsimpaszkodtam a vállának ferde vonala mentén a nyakáig. Ren felsóhajtott, hátrahajtotta a fejét.

A medvebőrváltó megmozdult a mozdulatra. A mellkasából mohó hang dübörgött. Lehajtotta a fejét, hogy szájon csókolja Rent. Szabad keze végigsöpört a lány csípőjén és combján, egészen a lábai közötti dombig.

Ren nyöszörögve ringatózott az érintésére. Végigsimítottam a nyelvemmel az állkapcsán, és újabb zihálást csaltam ki belőle. Édes Istenem, nem volt olyan öröm a világon, ami vetekedhetett volna sárkányváltónk vágyának hangjával és ízével. Napokig tudnék csak ezen és semmi máson élni.

Éppen a hátára akartam fektetni, hogy a számmal és a kezemmel is foglalkozhassak a melleivel, amikor a szobája ajtaja dörömbölve kinyílt.

"Ne szórakozz, és kelj fel az ágyból - csattant fel West. "Aaron visszajött."

 

* * *

Ren

Ágyas hajjal és a padlóról összeszedett ruhában sétáltam be Aaron lakosztályába, de az eltűnt társam mielőbbi meglátogatása sokkal fontosabb volt, mint a kicsinosításom. A másik három alfa lépett be mögöttem.

Áron az ágya szélén ült. Az arcán és a vállán tükröződő fáradtságtól összeszorult a szívem. Egyenesen odamentem hozzá, és a kezemmel átöleltem az arcát. Kimerülten mosolygott rám, és magához ölelt.

Ujjaim belecsúsztak aranyló hajába. Lehajoltam, hogy az ajkát az enyémmel elkapjam, szükségem volt erre az érintésre. Mintha a csókja lett volna az egyetlen dolog, ami meggyőzhet arról, hogy tényleg itt van, vissza oda, ahová tartozik.

"Sajnálom" - mondta, amikor hátraengedtem. A hangja is fáradt volt, a reszelője sűrűsödött. "Hamarabb akartam visszajönni. Tudom, mennyire aggódhattál."

"Semmi baj", mondtam. "Csak örülök, hogy most már itt vagy. És jól vagyok. Mi történt?"

"Beszorult" - mondta Alice, száraz hangja ünnepélyesebb volt, mint általában. Az ággyal szemben a falnak támaszkodott, a karját a mellkasán keresztbe fonta, és ugyanolyan kimerültnek tűnt.

Áron halványan kuncogott. "Ez elég pontos leírás. Épp azelőtt vettem észre némi alakváltó mozgást odalent, hogy vissza akartam volna menni. Felállítottak egy kis tábort, néhány lakókocsit és sátrat... Lemerültem, hogy megbizonyosodjak róla, hogy gazemberek, hallottam, hogy beszélgetnek, és találtam egy ülőhelyet, ahonnan hallgatózhattam. De túl sokáig maradtam. Mielőtt esélyem lett volna távozni, néhány madárkergető gazember átváltozott, és elfoglalta a helyét a tábor körül, az egyikük elég közel volt hozzám ahhoz, hogy észrevegye, amikor elmegyek, és riadót fújjon."

"Nem tudtál túlrepülni egy pár kisebb madárkát?" Mondta Marco enyhén kötekedve.

"Volt ott egy sólyom és egy keselyű" - mondta Áron. "Akár kárt is okozhattak volna. De jobban aggódtam, hogy amit megtudtam, az nem tenne jót nekünk, ha megtudnák, hogy kihallgattam. Megváltoztatták volna a terveiket."

"Szóval csak várt ott, amíg felbukkanok, és elterelem a figyelmüket" - tette hozzá Alice. "Szerencséd, hogy megvan a testvéri kötelékünk, különben Isten tudja, meddig várakoztál volna ott."

Áron megvonta a vállát. "Elhiheted, hogy örülök, hogy olyan hamar odaértél, ahogyan odaértél." Felemelte a fejét, hogy újra találkozzon a tekintetemmel. "Köszönöm, hogy elküldted. Helyes döntés volt."

"Ezt jegyezd meg, ha legközelebb egyedül akarsz elmenni" - mondtam. "Szóval, mit tanultál? Miről beszéltek? Mennyire állnak közel egymáshoz? El kell kezdenünk a felkészülést?"

Felemelte a kezét, hogy lelassítson. Amikor elhallgattam, megrántotta a csuklómat, hogy leültessen maga mellé az ágyra. Átkaroltam a karját, és figyeltem az arcát, ahogy beszélni kezdett.

"Úgy hangzott, hogy amíg itt vagyunk, addig minden rendben lesz" - mondta. "Hacsak, gondolom, nem maradunk tovább, mint amire számítanak. Úgy három óra sasrepülésnyira telepedtek le innen. A tervek szerint, amiket hallottam, arról beszéltek, hogy megvárják, amíg újra útra kelünk. Egyértelmű volt, hogy feltételezték, hogy a következő néhány napban elhagyjuk ezt a helyet, és a macskatelep felé vesszük az irányt."

"Ennek lenne a legtöbb értelme" - mondta Nate.

Áron bólintott. "Útközben akarnak elkapni minket. Támadást intézni a meglepetés előnyével, olyan terepen, amelyről úgy érzik, hogy még inkább a javukra billenti az esélyeket." Rám pillantott, hogy magyarázatot fűzzön hozzá. "Normális esetben útra kelnénk, hogy útközben megállhassunk és találkozhassunk néhány távolabbi településsel. A repülőgépeket vészhelyzetekre tartogatjuk."

"Egy ilyen esetben kivételt tehetnénk, nem igaz?" Mondtam.

"De akkor elveszítenénk az esélyt, hogy szembeszálljunk velük. Amint elérjük Marco birtokát, máris más terveket szőnek. Új helyzetbe fognak kerülni."

"Nos, hol van ez a kiváló terep, ahol remélik, hogy elkaphatnak minket?" West megkérdezte.

"Nem tudom" - ismerte be Áron. "Vagy már eldöntötték, és nem tartották szükségesnek, hogy ezt megemlítsék egymásnak, vagy még nem döntöttek, és megvárják, hogy milyen lépéseket teszünk először. Nem tudnám megmondani abból, ahogyan beszéltek róla."

Marco összefésülte a kezét. "Hát, ez nem számít, nem igaz? Most már tudjuk, hogy hol vannak. Elintézzük őket, mielőtt még előkészíthetnék a kis meglepetésüket."

"Egyetértek" - mondta Áron. "De a nehézség az, hogy hogyan. Figyelik a birtok környékét. Tudni fogják, ha egyenesen a táboruk felé indulunk, és szétszélednek, mielőtt a közelükbe érnénk. Körülbelül negyvenet számoltam ott. Abból, amit a gazember fogoly mondott, ez akár a maradék létszámuk fele is lehet. Ha lecsapunk, úgy kell tennünk, hogy egyikük se szökjön meg. Különben később újra meg kell küzdenünk velük."

"Nekem ebből határozottan elegem van" - mormolta West. "Elég volt az állandó menekülésből és átcsoportosításból. Amíg elég gazember van odakint, hogy bajt keverjen, addig egyik rokonunk sincs igazán biztonságban."

"Ren sem lesz biztonságban" - mondta Nate. Mellém lépett, és a vállamra tette a kezét. "Már így is túl sok mindent megúsztak. Itt az ideje, hogy szembenézzenek a következményekkel."

"Kitűnő gondolat" - mondta Marco. "Ez még mindig nem ad választ arra a kérdésre, hogy hogyan."

Áron megdörzsölte a száját. Olyan fáradtnak tűnt, hogy legszívesebben azt mondtam volna a többieknek, hogy menjenek el, hadd pihenjen, de a tartásából kiolvasható határozottságból tudtam, hogy el akarja ezt intézni. Kivárta a gazembereket, és az éjszaka hátralévő részét azzal töltötte, hogy visszarepüljön, csak azért, hogy ezt a beszélgetést lefolytathassuk. Hogy kidolgozhassuk a saját tervünket. Nem hittem, hogy hajlandó lesz nyugodni, amíg nem tudja, hogy az információkat, amiket hozott, valóban hasznosítani tudjuk.

"Most már van némi előnyünk - mondta Nate. "Tudjuk, hogy megpróbálnak majd ránk kenni valamit."

"Elég hosszú az út innen Floridába" - mondta Marco. "Nem lehetünk állandóan teljes készültségben. Szeretném, ha valahogy teljesen megfordíthatnánk a kockát."

Egy ötlet csiklandozta a fejemet. Felegyenesedtem Áron mellett. "Tudod mit? Azt hiszem, már itt is megvan a válasz."