Eva Chase - Dragon’s Desire, Nyolcadik fejezet

 


8. fejezet

Ren

Néztem, ahogy az utolsó vendégek is kisodródtak az udvarról, és egy súly telepedett a gyomromba.

Éppen elmúlt éjfél. A kísérők éppen az asztalokat szedték le. Az udvar csendes volt. Senki sem maradt a birtokon élő alakváltókon kívül.

És Aaron még mindig nem tért vissza. Alice sem. Nem tudta volna pontosan, hogy hol keresse, ezért úgy gondoltam, hogy a távolléte nem meglepő. De azt mondta, hogy éjszakára visszajön. Nem tagadhatta volna, hogy most már teljesen, száz százalékig éjszaka van.

Nate a hátam mögé lépett, és megérintette a hátam tövét. "Menjünk be - mondta. "Ha felbukkan, hallani fogunk róla."

Bólintottam, de a lábam vonszolta magát, miközben visszamentünk a mi részlegünkbe a birtokházban. Marco és West utolért minket.

"Valaki egy éjszakai italt?" Mondta Marco. "Ha már mindannyian a sasfiú miatt bosszankodunk, akár jól is érezhetnénk magunkat közben."

Végigmentünk a szűk folyosón a saját közös helyiségünkbe. West a távoli ablakokhoz lopakodott, miközben Marco az italszekrényhez ment, hogy összekeverje az italokat. Nate lesüllyedt az egyik kanapéra. Én a szoba egyik végéből a másikba, majd vissza járkáltam, mintha le tudnám győzni az aggodalmamat. Eddig a mozgástól csak még feszültebbnek éreztem magam.

Marco átnyújtott nekem egy felespoharat. Egy korttyal visszadobtam. Az alkohol leégett a torkomon, és melegséget árasztott a mellkasomban. De csak egy kicsit vette el az aggodalmaimat. Több is megtette volna a hatását, de nem tartottam bölcs ötletnek, hogy kábulatba igyam magam.

"Meg kellene próbálnod aludni, Ren - mondta Nate. "Mindannyiunknak kellene. Ha valami baj történt, minden erőnkre szükségünk lesz."

Megdörzsöltem a karomat. "Nem hiszem, hogy tudok aludni." Túlságosan fel voltam pörögve. Azon tűnődtem, mi minden történhetett volna Áronnal, ami nem váltotta volna ki a párkapcsolatunkat. Lehet, hogy

elfogták a gazemberek. Túlságosan megsérült ahhoz, hogy hazarepüljön, de nem eléggé ahhoz, hogy a fájdalom rángasson.

Azt akartam, hogy itt legyen, egyszerűen és egyszerűen. Egyszer majd meg kellett szoknom, hogy külön kell lennem a páromtól, de nem gondoltam, hogy ennek ilyen hamar meg kell történnie, miután összejöttünk. Nem éreztem helyesnek. Ez volt az első éjszaka, amikor bármelyikük ilyen messze volt tőlünk, és a távolság rágta a fülemet.

"Gyere ide - mondta Nate gyengéden. Megsimogatta a mellette lévő kanapé párnát.

Az ajkamba haraptam, de odamentem hozzá. Ahogy lehuppantam a medvebocsom mellé, ő a vállamhoz nyúlt. Erős hüvelykujja egyenletes körökben dörzsölte végig az ott feszülő izmokat. Beleásták magukat, és a feszültség kezdett oldódni.

"Oké, ez jó" - mondtam, és a szemhéjam lecsüngött. "Csak így tovább."

Hallottam a mosolyát a belégzésében. A kezét egyre lejjebb engedte a többnyire csupasz hátamon, gyúrta az izmokat a lapockáim és a gerincem mentén. Minden egyes nyomással egy kicsit jobban elolvadt a szorítás.

És ahogy olvadt, egy másik érzés kezdett bizseregni a testemben. A kezei a csupasz bőrömön olyan forróságot gerjesztettek, amire számíthattam volna, tekintve, hogy azok a kezek az egyik társamé voltak.

A forróság egyenesen a belembe lőtt. A bugyim átnedvesedett. Ó, pokolian sok más testrészemet is szerettem volna, ha ezek a kezek a kezemre kerülnek.

A növekvő vágyam bizonyára megérezte a levegő illatát. Nate megállt, kezeivel éppen a nyakam töve alatt. Közelebb hajolt, a lehelete forrón ömlött a bőrömre. "Talán van még valami, amivel elterelhetném a figyelmedet? Kiengedni a feszültséget?"

A testem fájt a vágytól. Bassza meg, igen. A sok zűrzavarban, amióta megérkeztünk, alig volt időm bármi jót érezni. De úgy tűnt, túl régen volt már, hogy elvesztem a társam és köztem lévő kötelékben.

A párommal. A szemhéjaim felrebbentek. Ösztönösen, bátorítóan hajoltam vissza Nate érintésére, de ugyanakkor a tekintetem a többi alfát kereste.

Marco letette az üres poharát, a tekintete rám és Nate-re szegeződött. A kéj csillogása táncolt bennük. West elfordult, a tartása megfeszült, de éreztem, hogy éhség sugárzik belőle.

Nate körbecsúsztatta a kezét, hogy megsimogassa a mellemet. Kicsúszott belőlem egy zihálás, ahogy ujjaival végigsimított a csúcsokon, a mellbimbóim kavicsosodtak. Marco megnyalta az ajkait. Megmozdult, mintha felénk akart volna lépni, de aztán mintha elkapta volna magát.

Arra várt, hogy megadjam neki az engedélyt.

Mindet akartam. Mindannyian ott legyenek velem, mindenben velem legyenek, legalább egy kis időre eltereljék a gondolataimat arról, aki nincs itt. Ha még egy közülük elhagyna...

A gondolattól elszorult a torkom. Rátettem a kezem Nate kezére, hogy lecsendesítsem őket. A vágy forró pírja futott végig a bőröm alatt. Felálltam, magammal rántva őt is.

"Azt hiszem, ezt az ágyamba kellene vinnünk" - mondtam, miközben az ujjaim összekulcsolták Nate ujjait. A tekintetem összeakadt Marco, majd West tekintetével, hogy egyértelművé tegyem, hogy a "mi" kifejezésem mindannyiunkat magában foglalt.

Ragyogó mosoly terült szét Marco arcán. "Semmit sem szeretnék jobban, mint kiszolgálni téged, ahogyan csak tetszik - mondta felhevült hangon.

West megtántorodottan, megtépázottan állt a lábán. A másik kezemet felé nyújtottam. "Nem kérek olyasmit, amitől nem tudsz elmenni. Csak azt akarom, hogy mindannyian velem legyetek. Hogy mennyire, az rajtad múlik."

Hallottam, ahogy nyelt egyet. Aztán felénk lépett. "Rendben" - mondta, még a szokásosnál is durvábban.

Lesurrantunk a folyosón a szobámba. Amikor az ágyam végéhez értünk, szembefordultam a társaimmal. Egy rántással lekapcsoltam a ruhámat. Egy kupacba gyűrődött a lábam előtt, és szinte meztelenül maradtam.

A szobában tíz fokot emelkedhetett a hőség. Szédülten - de hirtelen elbizonytalanodva - reszkettem tőle. Voltam már egyszerre Aaronnal és Nate-tel, de három sráccal... Szükségem volt rájuk, de nem tudtam pontosan, hogyan.

"Csak mondd el, mit akarsz, Ren - mondta Nate, kissé rekedtes hangon. "Mi itt vagyunk veled."

Mindegyikükre ránéztem, és elakadt a lélegzetem. "Vedd le az inget. A nadrágot is." Akár szét is teríthetnénk egy kicsit a meztelenséget.

Marco vigyorgott, miközben a keze az inge kigombolására szaladt. West tétovábban vetkőzött le. Halvány izzás áradt a kötés körül, amelyet közvetlenül a bal válla alatt viselt. Egy tündérmágikus seb, ebben egészen biztos voltam, bár kerülte, hogy beszéljen velem róla. A növekvő kéjvágyam közepette mentálisan megjegyeztem, hogy vigyázzak rá. Ha szórakozom vele, lehet, hogy soha többé nem ér hozzám.

Nate néhány rántással és egy gombnyomással ledobta a ruháit. Nyilvánvalóan készen állt a kezdésre. Közelebb lépett hozzám, a mellkasa az enyémet súrolta, és követelte a számat.

Nyögdécseltem az ajkaira, és élveztem a csókja erejét. Megragadta a derekamat. Egy harmadik kéz végigsimított a hátamon, hogy kioldja a melltartóm kapcsát, forró jelenléte a bal oldalamon. Nate elengedte a számat, hogy nyelvével végigsimítsa az állkapcsom hajlatát. Oldalra billentettem a fejem, hogy teljes hozzáférést biztosítsak neki a nyakamhoz, és Marco ott volt, hogy találkozzon velem.

Ahogy a medve alakváltóm végigrágta magát a torkom minden érzékeny pontján, a jaguár alakváltóm elkapta a számat a sajátjával. A kezével végigsimított a mellemen, addig csipkedte a mellbimbómat, amíg fel nem nyöszörögtem.

Nate lehajtotta a fejét, hogy a másik mellbimbómat még merevebb csúcsba lágyítsa. Marco végighúzta az ajkait az arcomon, hogy megcsípje a fülcimpámat. Megremegtem a gyönyörtől, elárasztott az érzés. Testem minden porcikája bizsergett.

De a számat megint elhanyagolták. Ziháltam, amikor Nate keze a lábam közé merült, és a tekintetem felrepült, hogy megtalálja Westét.

A farkasváltóm néhány méterre állt tőle, az éhség kiütközött az arcán, és végig tekergett a testtartásán. Találkoztam a sötétzöld szemével. Nate hüvelykujja végigsimított a csiklómon. Nyüszítettem egyet, és szinte könyörgésként motyogtam: "West".

Az állkapcsa megrándult. A szemei felvillantak. "Bassza meg" - mondta, majd felém lépkedett. Megragadta a fejemet, miközben Marco a kulcscsontomhoz vitte a száját. A szívem ugrált, készen arra, hogy West felfaljon. De ahogy az ujjai a hajamba tekeredtek, először a homlokomra nyomta a leglágyabb csókot. Az orrnyergemre. Az arcomra. Az ajkaim szétnyíltak, vágyakozva, várakozva. Az út, amit végigjárt, a legédesebb kínzás volt.

Végül a számat az enyémhez vitte, éppen akkor, amikor Nate lerántotta a bugyimat, és ujjait a ráncaim közé csúsztatta. Marco a nyelvével végigsimította a mellbimbómat. West szájába nyögtem, és a gyengéd kontroll, amit eddig megtartott, megtört.

A csókja elragadott, a nyelve az enyémhez simult, a fogai az ajkaimat súrolták. Én ugyanolyan keményen csókoltam vissza, ki akartam fosztani és ki akartam fosztani magam. Marco a mellemet szopogatta, Nate pedig végigcsókolta a hasamat, és ó, Istenem, ha szó szerint felrobbanok ettől a boldogságtól, ami nagyon is valószínűnek tűnt, reméltem, hogy a takarító személyzet nem fog túlságosan megutálni.

Nate visszaengedett az ágyra. Letérdelt a lábaim közé. Beszívtam a levegőt, ahogy a nyelvét a csiklómon kavargatta. Aztán Marco újra megcsókolt, fűszeres kávéillata betöltötte az érzékeimet. West az egyik mellét nyalogatta, a másikat pedig simogatta. Testem minden idegszála zúgott a beteljesült vágytól.

De még több vágyam volt, ami kielégítésre szorult. Nate a szája mozdulataival ütemesen pumpálta az ujjait, és én felsikoltottam a gyönyör rángásától. Az egész testemet úgy éreztem, mintha egy hárfa húrját húznák egyre erősebben és gyorsabban, hogy elérjék a crescendót. Amikor összeroppantam tőle, magammal akartam vinni a társaimat.

Zihálva engedtem el a számat Marco szájától. "Nate, bennem, kérlek."

Nem kellett több a motyogott kérésemnél, hogy megértse. A szája néhány fájdalmas másodpercre elhagyott, mielőtt a farkának kemény hossza felváltotta azt, végigsimítva a magamon a csiklómtól a nyílásomig.

Éhesen felnyögtem, és meggörbítettem a csípőmet. Nate megragadta őket, megtartotta az ágytól, és saját nyögésével csúszott belém. Az érzés, ahogyan betölt engem, mohó borzongást küldött belém.

"Lángoló hercegnőm - motyogta mellettem Marco. "Te tényleg lángolsz."

"Mmm", volt minden, amit válaszolni tudtam. Szerettem volna őt is lángra lobbantani. Végigsimítottam a kezemet a mellkasán, egészen a lába között kiálló farkáig, amely karcsúbb volt, mint Nate-é, és szinte elegáns. Marco gyakorlatilag dorombolt, ahogy az ujjaim köré tekeredtek.

Gyengéden előre rántottam. A szemében lángolóvá változott a forróság, ahogy felfogta. Leereszkedett az ágyra, hogy a számhoz vehessem a farkát. Megrándult, ahogy megnyaltam a hegyét.

Nate belém bökött, és a gyönyör újabb hullámai indultak meg bennem. Végiglovagoltam rajta Marco tengelyén, nyelvemmel körbetekertem selymes keménységét, megízlelve izgalmának sós pézsmáját.

"Bassza meg, hercegnőm, nem fogok sokáig bírni így" - mondta Marco egy nyögés körül. Ez jó. Hadd essen szét itt velem együtt.

A másik kezemet a paplanba fonta. Ahogy a testem Nate lökéseitől és a szám pumpálásától ringatózott Marco fölött, az ujjaim sima bőrt simítottak a sovány izmokon.

Nem felejtettem el a másik alfámat. West most a fogai élét tesztelte a mellbimbómon. Egy ösztönnel, ami bizonyára sárkányváltó létemmel együtt járt, hogy ilyen pillanatokra szántak, lefelé nyúltam, és pontosan tudtam, hol kell a kezemet a farkára zárnom.

West lélegzete a mellemhez dadogott. "Ren - reszelősködött. Elhallgattam az ujjaimat, és újra leszívtam Marcót, a csípőmet megdöntve, hogy Nate következő belém merüljön. Az extázis minden irányból elárasztott, de nem akartam elfogadni azt, amit West nem volt hajlandó megadni.

A farkasváltó egy pillanatig mereven feküdt ott. Aztán egy nyögéssel közelebb tolta magát hozzám, üdvözölve az érintésemet.

A kezemet fel és le csúsztattam a tengelyén, a számmal együtt Marco száján, a bennem lévő Nate-ével együtt. A boldogság érzése tovább duzzadt, nemcsak a lábam között, hanem az ajkaimon és az ujjaimon is. Mindannyiunkból együtt a gyönyör eme körforgásából.

Marco tört el először. "Hercegnő - kiáltotta a csípője durva rándulásával. Megmozdult, mintha vissza akart volna húzódni tőlem, de én szorosan köréje zártam az ajkaimat.

A felszabadulása a szám hátuljának fröccsent. Az egészet magamba szívtam, amíg el nem ereszkedett mellettem. Visszahúzódott, egy hosszú, fájdalmas pillanatig szájon csókolt, majd a kezét végigsimította a testemen.

Vékony ujjai megtalálták azt az idegcsomót, közvetlenül a pont felett, ahol Nate és én egyesültünk. Körbejárták a csiklómat, és a hullám tetőzött bennem. Ziháltam, és megszorítottam West farkát. Egy hörgéssel, amit a hajamba fojtott, kiömlött. Én követtem, a szemem mögött csillagok szikráztak, egész testem remegett az orgazmusom erejétől. Ahogy Nate köré szorultam, fojtott hangot adott ki, és csatlakozott hozzánk a felszabadulásban.

Valószínűleg egész jó látvány voltunk, négyen együtt terpeszkedtünk az ágyon, petyhüdten és jóllakottan. De ahogy Nate felkapott, és befészkelte magát velem a párnák közé, a többi srác pedig csatlakozott hozzánk mindkét oldalon, mindannyiukkal együtt lenni a világ legtermészetesebb dolgának tűnt. A legjobb dolog a világon.

Aaron hiánya még mindig rágott, de most már sokkal távolabbi fájdalom volt. A társaim közé bújva sikerült álomba merülnöm.