Eva Chase - Dragon’s Desire, Tizenkettedik fejezet

 


12. fejezet

Aaron

Repülőgépen utazni sosem volt jó érzés. Egész idő alatt, amíg a földön voltam, a testem nem szűnt meg viszketni a tudatától, hogy máshogy kellene repülnöm, nem pedig hagyni, hogy egy fémdarab végezze el helyettem a munkát. Ha választhattam volna, szinte mindig a szárazföldi járművet választottam volna.

Kinyújtóztam a bőrülésben, amelyet hátradöntöttem, amennyire csak lehetett. Még mindig kissé fáradt voltam a tegnapelőtti ébren töltött éjszakától, ezért egyedül mentem be a magánrepülő hátsó szobájába, és elhúztam a függönyt. Eddig nem volt túl sok szerencsém a pihenéssel.

A körülményeket figyelembe véve a lehető leggyorsabban eljutni a macskás birtokra a legjobb megoldásnak tűnt. Ha Floridában el tudtunk bánni a gazemberekkel és szövetségeseikkel, mielőtt még lett volna idejük befejezni a felkészülést, annál jobb. Így hát beleegyeztem, amikor Nate azt javasolta, hogy az egyik rokona vegyen fel minket egy repülőgéppel a leshelyünkhöz közeli repülőtéren.

De még ha be is zártuk az ablakokat, a hely csak árnyékos volt, nem igazán sötét. A motor zúgása alattam csak szundikálni tudtam, nem teljesen elaludni. Ez legalább segített csökkenteni a fáradtságomat.

Most már csak mentálisan készültem az előttünk álló eseményekre. A macskafélék és a madarak sosem jöttek ki túl jól egymással, még áruló nélkül sem. Macskák és madarak - nem egy jó keverék.

Valaki kopogott a függönyön kívüli falhoz. "Aaron?" Serenity szólalt meg. "Nem bánod, ha csatlakozom hozzád?"

Felegyenesedtem, és függőleges helyzetbe toltam a széket. "Egyáltalán nem. Kérlek, tedd meg."

A társam átcsúszott a függönyön. Rám mosolygott, de láttam a szemében az aggodalmat és a bánatot. Ez megrántotta a szívemet. Kinyújtottam neki a kezem, és intettem, hogy üljön mellém.

A hátsó teremben a székek egymással szemben párban voltak felállítva, közöttük egy kis asztallal. Serenity sóhajtva süllyedt a velem szemben lévőre, és a könyökét az asztalra támasztotta. "Sikerült kipihenned magad?" - kérdezte.

Először értem aggódott, még akkor is, ha annyi minden más járt a fejében. Valahányszor azt hittem, hogy már nem is szerethetném jobban, mindig ellopott egy újabb darabot a szívemből. "Eleget kaptam", mondtam. "Azt hiszem, most már készen állok arra, hogy egy csapat macskával foglalkozzak."

A mosolya szórakozottan rándult meg. "Gondolom, nem lesznek szuper barátságosak veled, mi?"

"Kétlem. Valójában még sosem jártam macskás birtokon. Az elmúlt években kissé elkülönültünk egymástól."

"Mert nem volt egy sárkányváltó, aki összefogott volna titeket."

"Igen. De annak az időnek már vége." Átkaroltam a kezem az övé körül. "Valami zavar téged. Beszélni akartál velem róla?"

Beleharapott tökéletes rózsaszín ajkába, borostyánszínű szemei elsötétültek. "Azt hiszem, az, amit az előbb mondtál. A feszültség a különböző rokonsági csoportok között. Ez a sok baj a gazemberekkel, és aztán kiderül, hogy nem csak néhányat sikerül a rendes rokonságból a maguk oldalára állítaniuk, hanem van valaki magasan a rokonságban, aki támadásokat szervez...".

"Mindannyiunknak nehéz elfogadni ezt az információt" - mondtam. "Tudod, hogy nem akartam szembenézni a ténnyel, hogy eljutottak az egyik rokonomhoz."

Bólintott. "De... mindenki a maga módján kezeli a saját rokonait. Nekem valahogy össze kellene egyesítenem mindenkit. El kell hitetnem velük, hogy, nos, az a legjobb, ha hisznek bennem. De én alig ismerem őket. Alig ismerem a saját családomat!"

"Ez nem a te hibád. Senki sem hibáztat ezért téged."

"Hát, ezt nem tudom" - mondta ironikusan. "Azt hittem, talán jól megleszek azok után, ahogy a dolgok a birtokodon alakultak, de látva, hogy a különböző rokonok némelyike mennyire óvatos velem szemben - elég nehéz volt elviselni. És van egy olyan érzésem, hogy a macskafélék még szkeptikusabbak lesznek. Aligha bíznak Marco vezetésében, pedig ő is közéjük tartozik."

Megszorítottam a kezét, a szívem is összeszorult. "Nézd meg, mennyi mindent elértél már eddig is. Jobban és gyorsabban felnősz a helyzethez, mint bárki kérhette volna, Serenity. Még több munka vár rád - nem fogok úgy tenni, mintha nem lenne -, de tudom, hogy meg tudsz felelni a kihívásnak."

"Én csak..." A tekintete lecsúszott rólam. A hangja elcsuklott. "Mi van, ha az, hogy megpróbáljuk visszaállítani a dolgokat úgy, ahogy voltak, nem a legjobb az egész rokonságnak? Nyilvánvaló, hogy az, ahogy a gazemberek megpróbálják megváltoztatni a dolgokat, nem helyes, de mi van, ha az az idő, amikor a sárkányváltók mindenkit egyesíteni tudtak, már elmúlt? Talán túl régóta nincs már egy sem, és csak még több bajt okoz, hogy megpróbálják újraalkotni a múltat."

"Tényleg azt hiszed, hogy ez igaz?" Kérdeztem.

"Nem" - mondta halkan. "Úgy érzem, hogy ez az a hely, ahol lennem kell. Az összes rokon az én népemnek érzi magát. Az akarok lenni, amire mindannyiuknak szüksége van. Csak nem tudom, hogy az lehetek-e. És annyi vér folyt már, mióta visszajöttem, mert már visszajöttem."

Ó, drága pajtásom. Annyi felelősséget vett a vállára, többet, mint amennyinek valaha is az övé kellett volna lennie. "Gyere ide?" Mondtam, gyengéden megrántva a kezét.

Felállt, és az asztal körül oldalazott. Az ölembe engedtem, ahol egyenesen a szemébe tudtam nézni, alig volt köztünk távolság. A combjainak szorítása az enyémen átjárta az éhség meleg hullámait, de nem törődtem vele. Visszasöpörtem egy hajtincset az arcáról. Serenity szeretettel és egy kis éhséggel nézett rám.

"Már mondtam neked, hogy néha kívülállónak érzem magam, mind az alfák, mind a saját rokonaim között - mondtam. "Tudom, milyen érzés azon tűnődni, hogy vajon tényleg az vagy-e, akire a népednek szüksége van, mert nem teljesen biztosak benne, hogy az vagy. De abból, amit láttam és átéltem, egyszerűen az a legfontosabb, hogy ott vagy, hogy kiállsz értük minden lehetséges módon, amikor csak tudsz. Amire most minden rokonnak szüksége van, az valami stabil kapaszkodó. Te lehetsz az a biztos pont, akire számítanak."

"Ezt úgy mondod, mintha könnyű lenne" - mondta a lány.

Én kuncogtam. "Tudom, hogy nem az. De meg tudod csinálni. Maradj stabil. Találd meg az egyensúlyt az összes igény között. Macskafélék ravaszsága csörgedezik az ereidben, ahogyan madár kecsesség, kutyahűség és medveerő is van benned. Erre vagy teremtve."

 

* * *

Ren

Még közelebb hajtom a fejemet Áronéhoz. Az érzelmek kavarogtak bennem. "Nem tudom" - mondtam. "Nem érzem magam annyira kiegyensúlyozottnak."

"Nem?" - motyogta, felhúzva egy szemöldökét.

Egy bizonyos érzelem sokkal kitartóbban hullámzott bennem, mint a többi. Megnedvesítettem az ajkaimat. "Nem. Valójában úgy tűnik, most csak arra tudok gondolni, hogy megcsókoljalak."

A társam helyeslő hangot hümmögött. "Azt hiszem, ebben is megtalálhatjuk az egyensúlyt."

Végigsimította az ujjaival az arcomon, és félúton találkozott velem a szája felé. Ha ez volt a bemutatója, akkor én teljesen ráéreztem a leckére.

A nyelve az enyémen cikázott, én pedig viszonzásul az enyémet az övére csúsztattam. A testem lejjebb telepedett az ölében. A farkának dudorodása a ruháinkon keresztül súrolta a magamat, és hirtelen csak erre tudtam gondolni.

Erősebben csókoltam Áront, ujjaimat a hajába túrva. Visszacsókolt, miközben a derekamba markolt. Egy gyengéd rántással tökéletesen összeillesztett minket.

Egy nyöszörgés kúszott ki a torkomon. Nem tudtam megállni, hogy ne ringatózzak ellene, kergetve a súrlódás okozta élvezetet. Áron felnyögött. Elengedte a számat, hogy végigcsókolja a nyakamat.

"Nézd, milyen könnyen bele tudunk esni egy ritmusba" - mormogta.

"Te vagy a társam" - mondtam egy lélegzetvételnyi szusszanás körül. "Erre vagyunk teremtve."

Megállt, és visszahúzódott, hogy találkozzon a szememmel. "És ők a rokonaid" - mondta. "Mindegyikük. Ők azok. Neked őket szánták."

A torkom hirtelen elszorult. Homlokomat az övéhez támasztottam. "Annyira hiányoztál" - mondtam. "Tudom, hogy csak egy éjszakára mentél el, de..."

"Tudom" - mondta, és a hangja sűrűsödött. "Amikor kint ragadtam a gazemberek táboránál, a legfontosabb dolog, amire koncentráltam, az volt, hogy rád gondoltam, hogy megvédjelek tőlük. Gondolom, könnyebb lesz, miután több időt töltöttünk együtt..."

"De még nem" - fejeztem be neki. "Most mindent akarok."

A vágy elsötétítette tiszta kék szemeit. "Megkaphatod."

A szánk ismét forró, mámorító csókban ütközött össze. Áron keze felvándorolt a pólóm alá, hogy megsimogassa a melleimet. A szájába nyögtem, miközben ujjainak minden egyes simításával keményebb csúcsokra húzta a mellbimbóimat. A csípőm az övéhez simult.

Lehúzta rólam az ingemet, és félredobta a melltartómat. Aztán az ajkai és a nyelve egymás után cikizte a melleim csúcsát.

Minden egyes csípés és nyalás gyönyör szikrákat küldött belém. Ziháltam, és olyan kétségbeeséssel szorultam az ölelésébe, amit már nem éreztem zavarban. Ő ugyanolyan mélyen átélte ezt a szükségletet, mint én.

A nyomás forró fájdalommal gyűlt a lábaim között. Közénk nyúltam a kezemmel, hogy végigsimítsak a farkán. Áron lélegzete megakadt a bőrömön. Megdöntötte a csípőjét, hogy jobban hozzáférjek.

Egy rántással kiengedtem a nadrágja cipzárját. Ujjaim átcsúsztak a boxeralsója szövetén, hogy bőr a bőréhez tapadjanak.

"Túl sok a ruha - motyogtam.

Áron durván kuncogott. "Ezt is elintézhetnénk együtt."

Felemeltem magam fölé, hogy leránthassa a farmeromat és a bugyimat a combomról. Én viszont az ő nadrágját is lecsavartam. A keze a lábam közé merült, a hüvelykujja a csiklómat körözte. Újra ziháltam, meglovagolva az ujjait. De valójában nem ezt akartam lovagolni.

Újra a farkáért nyúltam. Ahogy az arckifejezése megenyhült a gyönyörtől, amikor körbetekertem az ujjaimmal, a saját boldogságom még magasabbra lendült. Ráereszkedtem, és nyögve nyögtem, ahogy kitöltött.

"Nyugalom - suttogta Áron, mint egy imát. Belém nyomult, a gyönyör még mélyebb hullámot küldve belém. A ritmusával együtt ringatóztam, a mámor olyan gyorsan épült, amilyen gyorsan csak tudtam követni.

Egymás mozdulatait követtük, egymás mellett adtuk meg a tempót. Nem tudtam, hogy teljesen igaza van-e a nagyobb szerepemmel kapcsolatban, de ez? Ez a szenvedély nem is jöhetett volna természetesebben számomra.

A sasszemű alakváltóm újabb csókba rántott. A keze visszatért a mellemhez, és a csípője minden egyes pumpálásával végigsimított rajta. Végigsimítottam a kezemmel a mellkasán, mintha még jobban megragadhatnám a köztünk lévő forróságot. A bennem lévő ízletes égés kitágult, elárasztva minden érzékszervemet.

Gyorsabban dülöngéltem, egyre magasabbra repültem. Áron még mélyebbre lökte, és én a teljes boldogságba zuhantam.

Tovább lovagoltam rajta, az orgazmusom végigremegett rajtam, de csak az a hirtelen szorítás kellett ahhoz, hogy ő is átlépje azt a pontot, ahonnan már nincs visszaút. Elfojtotta a felszabadulás hangját, ahogy elmerült bennem.

Ráhuppantam, és élveztem, ahogy forró, izzadságtól nyálkás bőre az enyémhez simul. A sós, pézsmaillatát. Átkarolt, magához szorított, és megcsókolta a homlokomat.

"És bármikor, amikor újabb bemutatóra van szükséged..." - mondta.

Elnevettem magam, és szorosan átöleltem. Még mindig nem voltam biztos benne, hogy készen állok arra, ami előttünk állt, de legalább a társaimmal együtt nézhettem szembe vele.