Eva Chase - Dragon’s Desire, Tizennegyedik fejezet

 


14. fejezet

Ren

Kylie átkarolta az enyémet, miközben egy kísérő végigvezetett minket a folyosón a szobáinkhoz. Halkan beszélt. "Szóval... ez az egész kihívás dolog... Mit jelent ez pontosan Marco számára?"

Nagyot nyeltem. A pulzusom nem állt le, mióta a tigrisváltó kivonult a bálteremből. Azt kívántam, bárcsak nekem is jobb ötletem lett volna, mit jelentett a kihívás.

"Nem vagyok benne biztos - mondtam. "A másik fickó az alfa pozíciót akarja. Gondolom, megküzdenek érte. Ma este." Mennyi idő múlva, alig néhány óra múlva? Marco erre nem lehetett felkészülve.

Ilyen volt számára az alfának lenni mindvégig? Véletlenszerű kihívások lépten-nyomon, még egy órát sem tölthetett el a birtokán anélkül, hogy valami seggfej szembeszállt volna vele? Ez nagyon hamar megunták volna. Hirtelen nem esett nehezemre elhinni, hogy komolyan gondolta azt a megjegyzést, amit a pozícióról való lemondásról tett.

Csakhogy ezt nem tehette meg, és még mindig a társam lehetett. Ha lemondana az alfa pozíciójáról, a kötelékem átkerülne arra, akit a helyére neveztek ki.

És ugyanez lenne a helyzet, ha elveszítené ezt a kihívást.

"De nem lesz semmi baja, ugye?" Kylie azt mondta. "Mármint, hogy ilyen sokáig a csúcson maradt."

"Igen", mondtam. Bárcsak teljesen biztos lennék Marco győzelmében. A fejem hátsó részében folyton azt láttam, hogy a tigrisváltó áll fölötte, magasabb és szélesebb. A méret nem volt minden - de egy harcban pokolian sokat számított.

"Jézusom. Nem gondoltam volna, hogy ilyen feszült lesz a helyzet. Sajnálom, ha tovább rontottam a helyzetet."

"Hé." Magamhoz húztam Kylie-t, hogy nézzen szembe velem, miközben az utaskísérő kinyitott neki egy ajtót. "Örülök, hogy itt vagy. Minden baj, amit Marco rokonai okoznak, az az ő hibájuk, nem a tiéd. Köszönöm, hogy eljöttél. Már attól, hogy itt vagy velem, mindent egy kicsit könnyebbnek érzem."

A legjobb barátnőm rám sugárzott, és újabb ölelésbe húzott. "Ezért vagyok itt."

Visszaöleltem, majd elléptem tőle. "De azért szeretném, ha biztonságban maradnál. El tudnál húzódni egy kicsit a vendégszobádban. Azt hiszem, beszélnem kell Marcóval."

Kylie leintett. "Persze, persze. Menj és gondoskodj a 'párodról'. Már látom, hogy rengeteg luxust kaptam itt, hogy elfoglaljam magam. De ha összefutsz egy jóképű, üres alakváltóval, nyugodtan küldd el őket is felém!"

Nem bírtam megállni, hogy ne nevessek, bár a gyomrom még mindig összeszorult. "Úgy lesz."

Marco privát szobái csak a folyosó végén voltak az enyémtől. Bekopogtam. "Marco?"

"Gyere be", szólt a másik oldalról. Amikor beléptem, a nappaliban a nyugágy mellett állt. Szórakozott pillantást vetett rám. "Nem kell velem kopogtatnod, hercegnő. Tekintsd ezeket a szobákat éppúgy a tiédnek, mint az enyémnek."

"Ezt észben fogom tartani. Jól vagy?"

Marco hanyagul megvonta a vállát, de most már elég jól ismertem ahhoz, hogy észrevegyem a dühös csillogást az indigókék szemében. "Előfordulnak kihívások. Voltak már korábban is, és lesznek újra. Nem így szerettem volna eltölteni az első estémet itt veled, de a holnapi estét még jobbá kell tennünk, hogy kárpótoljunk érte."

A vigyora is kissé feszültnek tűnt. Odasétáltam hozzá. "Úgy hangzott, mintha az a Julius fickó eddig is csak a nyűg volt."

Marco bólintott. "Szereti hallani magát beszélni, főleg, ha arról van szó, hogy panaszkodik, hogyan csinálja más a dolgokat. Úgy tűnik, úgy döntött, hogy leérettségizik a beszédből."

"Szerinted ő az, aki a gazemberekkel szövetkezett?" Kérdeztem.

"Lehetséges. A kihívás, ha sikerrel járna, meglehetősen közvetlen módja lenne a status quo megzavarásának. De nem fog sikerülni neki, szóval igazából ez egy nagyon rossz terv, ha egyáltalán az."

Julius agresszív megvetést sugárzott, de nem tudtam eldönteni, hogy ez az érzés csupán személyes volt-e, vagy nagyobb célja van. Igazából amúgy sem számított. Nem változtatott azon, amiért idejöttem.

Megérintettem Marco arcát, ujjaimmal végigsimítottam szögletes állkapcsának vonalát. "Azt hiszem, holnap este előtt is jól érezhetnénk magunkat."

Marco szemében másfajta fény szikrázott fel. A fejét közel hajította az enyémhez. "Pontosan mire gondoltál, Lángok Hercegnője?"

Válaszul megcsókoltam. Halkan hümmögött a torkában, és visszacsókolt, a keze felemelkedett, hogy a hajamba gabalyodjon. Ujjainak súrolása a fejbőrömön az egész testem bizsergett a várakozástól.

Kissé megdöntötte a fejemet, hogy elmélyítse a csókot. Éhesen szorítottam a számat az övéhez. A bennem lévő kötelék buzgón lüktetett, és sürgetett.

Anélkül, hogy megszakítottam volna a csókot, hátraléptem az ajtónyíláson át a hálószobába. Marco követett. A nyelve a számba cikázott, és egy forró, mámorító pillanatig összecsapott az enyémmel. Aztán el kellett engednem, hogy felugorjak az ágyra.

Marco utánam ólálkodott, a tekintete most már csak vágyakozás volt. Felém hajolt az ágyon, és ismét a számat követelte. Az ujjai épp elég erővel simogatták a melleimet, hogy a mellbimbóimat a pólómon és a melltartón keresztül megpiszkálják - de feleannyira sem, mint amennyire vágytam. Meghajoltam az érintésére, ő pedig lélegzetvisszafojtva kuncogott.

"Minden a maga idejében" - mormogta, miközben újabb csókba torkollott.

Nem. Minél több időt szántunk rá, annál több alkalma volt megkérdőjelezni a motivációimat.

Megragadtam az ingét, és felrántottam. Marco hagyta, hogy lehámozzam, és néhány másodpercig fölöttem maradt, miközben a sovány mellkasát szívtam magamba. Végigsimítottam a kezemmel a tömör izomzat síkjain, és a szemhéja lesüllyedt.

"Hercegnő - mondta éhes morgással.

Én is lehúztam magamról az ingemet. Marco odahajolt, hogy végigcsókolja a nyakam oldalát és a kulcscsontomat. Felnyögtem, amikor elérte a melltartóm határát. Megkönnyebbülésemre rövidre zárta ezt az akadályt. Egy gyors mozdulattal lecsatolta és félredobta. Aztán nyelvével végigsimított az egyik szűkölködő mellbimbón.

Ziháltam a mellkasomban szétterjedő gyönyörtől. Igen, pontosan erre volt mindkettőnknek szüksége. Az egyik karom átkarolta Marco vállát. A másik végigkúszott a testemen, hogy kigombolja a farmerom sliccét. Elkaptam Marco kezét, és ugyanerre az útra vezettem.

Felnyögött, amikor ujjai elérték a bugyim nedvességét. Megborzongtam a vágytól, a lábam közötti fájdalom csak nőtt, ahogy ott simogatott.

"Olyan elszánt" - mondta Marco halk, szórakozott hangon. Szünetet tartott, a keze mozdulatlanná vált. A szeme az enyémet kereste. Arckifejezése hirtelen komollyá vált. "Hercegnő, mit csinálsz?"

A francba! "Elcsábítalak?" Mondtam minden szemérmességemmel, amit csak tudtam, és a szempilláimat rebegtetve néztem rá. "Ez gondot jelent?"

Teljesen visszahúzta a kezét. Majdnem felnyögtem az érintés elvesztése miatt. A testem másik oldalára tette, és felemelte magát, hogy rám nézzen.

"Miért pont most?"

"Számít ez? Én akarlak téged, te akarsz engem..." Ujjaimmal végigcikáztam a csupasz mellkasán, egészen a farmerja derekáig.

Marco egy pillanatra lehunyta a szemét, mintha összeszedné az önuralmát. Amikor újra rám nézett, a tekintete szigorú volt. "Ren. Kérlek. Miért pont most?"

Nem bírtam volna elviselni, hogy hazudjak a társamnak, nem, amikor így kérdezte. Nagyot nyeltem. "Téged akarlak. De én is... Julius azért szúrt ki, mert a kötelékünk még nem teljesedett be. Azt hittem, ha az lenne, talán meghátrálna."

"Ó, hercegnő." Marco engedte leengedni a fejét, amíg az orra majdnem az enyémet súrolta. "Tényleg azt hiszed, hogy veszíteni fogok azzal a szánalmas tigris ürüggyel szemben?"

"Nem", mondtam, többnyire őszintén. A képek, amelyek azóta kísértettek, hogy Julius először kimondta a kihívását, újra a fejembe úsztak. Az összes mód, ahogyan a csata után Marcót találhatom, összeverve és véresen. "Nem akarom látni, hogy milyen súlyosan megsebesíthet, miközben te győzöl. Ha ettől meg tudlak menteni..."

Marco beszívott egy lélegzetet. "Nem is olyan régen volt egy időszak, amikor azt gondoltam, hogy talán élveznéd, ha látnád, hogy megütnek egy kicsit."

A hátam megmerevedett. A gondolat, hogy ilyen fájdalmat kívánnék neki, olyan erővel rángatott meg, hogy könnyek szöktek a szemembe. "Nem" - fojtottam ki. "Dühös voltam rád, de soha nem akarnám - ez az utolsó dolog, amit..."

Marco szeme kitágult. Végigsimított az ajkamon a hüvelykujjával, megállítva a szavakért folytatott küzdelmemet. "Sajnálom" - mondta. "Ez csak egy vicc volt - egy rossz vicc, nyilvánvalóan. Én... nem tudtam, hogy a jólétem ennyire sokat jelent neked."

"Persze, hogy fontos, te idióta" - motyogtam. "Te vagy a társam. Nyilvánvalóan feldúlt vagy a kihívás miatt. Csak arra gondoltam, hogy ez az egyetlen dolog, amit tehetek, ami segíthet..."

"Serenity." Marco leereszkedett mellém az oldalára, és magához rántott. Megcsókolta a homlokomat, a hangja kissé remegett. "Fogalmad sincs, mennyit segítettél már eddig is, mindazzal, amit eddig tettél. És nem azért vagyok ideges a kihívás miatt, mert félek Juliustól. Az ilyen szembesítések - csak olyan emlékeket ébresztenek bennem, amelyeket inkább elkerülnék."

A fejemet a vállához fészkeltem. "Mint például?"

Egy hosszú pillanatig habozott. Amikor újra megszólalt, a hangja még halkabb volt. "Már korábban is kérdezted, hogyan szereztem ezt a heget." Megérintette a halvány vonalat, amely kettévágta a szemöldökét. "Mondtam, hogy egy kihívástól származik. Az a bizonyos kihívás... egy olyan rokontól jött, akit barátomnak tekintettem. Az egyik legközelebbi barátomtól. Együtt nőttünk fel, együtt játszottunk és edzettünk, még mielőtt engem kineveztek volna a következő alfa-utódnak. Az életem árán is harcoltam volna érte."

A torkom összeszorult. Ó, Istenem. "De ehelyett a halálig kellett harcolnod ellene."

"Nem a halálig. Abban a pillanatban nem. De harcolnom kellett vele, igen. Hallanom kellett, ahogy azt mondja, hogy szerinte nem érdemlem meg, hogy alfa legyek, hogy nem érdemlem meg, hogy egyáltalán rokon legyek, és aztán meg kellett vernem, hogy behódoljon." Marco szisszenve szusszantott egyet. "Vagy ő vagy én, és végül engem választottam."

"Azt tetted, amit tenned kellett."

"Igen. De ha kihívás van, a vesztes száműzetésbe kerül. Egy alfa nem tűrheti, hogy valaki, aki megpróbálta aláásni a tekintélyünket, csak úgy itt lógjon. Devon pedig nem tudta, mit kezdjen magával, ha már egyszer kint volt a saját lábán."

"Mi történt?" Kérdeztem. Már Marco hangjának súlyából éreztem, hogy nem jót.

"Végül egy csomó vámpírral keveredett össze. Nagyon nem örültek annak, amit mondott vagy tett velük". Marco hallhatóan nyelt egyet. "Amikor megtaláltuk a holttestét... nyilvánvaló volt, hogy egy ideig kínozták, mielőtt befejezték a munkát. Szóval nem, nem én öltem meg. De a halálba küldtem. És a legrosszabb halálba, amit el tudok képzelni."

Átkaroltam a társamat, és megöleltem. "Nem volt más választásod. Nem tudhattad, mi fog történni vele. Nem mintha te vetted volna rá, hogy szórakozzon azokkal a vámpírokkal."

"Mindezt mondogatom magamnak" - mondta Marco. "De még mindig úgy érzem, mintha gyomorszájon vágtak volna, valahányszor meghallom a kihívás szavait."

Beszívtam a bőre illatát, mint a fűszeres kávé. A lélegzetének dadogását. A feszültséget, amely még mindig végigkanyargott az izmain. Nem akarta elmondani nekem ezt a történetet. Hetekig kerülte. De végül megtette, hogy megértsem.

"Ezért türelmetlenkedtél a beteljesedésért - mondtam. "Miért volt olyan fontos számodra, hogy minden módon biztosítsd a pozíciódat."

"Nem kellett volna így látnom téged" - mondta Marco gyorsan. "Nem akartam így gondolni rád. De a gondolat ott volt bennem. Hagytam, hogy eluralkodjon rajtam. Tudod, mennyire sajnálom ezt."

"De most..." - kezdtem, és a testemet az övéhez simítottam.

Marco felnyögött, de megragadta a combomat, hogy nyugton tartson. "Ren, mondd el az igazat. Most is felajánlkoznál, ha Julius nem hívott volna ki?"

Igent akartam mondani. A szó megakadt a torkomon. Nem tudhattam pontosan, mit tettem volna, ha az ebéd másképp alakul... de egy ésszerű tippet meg tudtam volna fogalmazni.

"Én is erre gondoltam - mondta Marco a tétovázásomra.

"Marco..."

Megfogta az arcom, és a szemembe nézett. "Hercegnő, semmi baj. Amikor először megyünk oda, azt akarom, hogy csak azért legyen, mert te akarod, és még csak kicsit sem azért, mert a körülmények kényszerítik a kezed. Meg tudom verni Juliust anélkül, hogy megizzadnék, és tudok várni. Ez a legkevesebb, amit tehetek."

Megint felhördültem, de teljesen más okból. A tény, hogy nemet mondott, eloszlatta az utolsó kételyeimet is. Most már boldogan átadhattam volna magam, fenyegető kihívás ide vagy oda.

De ezt a hidat egyelőre már felégettem. Beértem azzal, hogy megcsókoljam, lágyan és édesen, miközben a keze végigsimított az arcomon.

A testem még mindig bizsergett a vágytól. Talán Marco is érezte ezt. Ravasz mosollyal néhány centit hátrébb húzódott. "Én azonban szívesen élveznélek másképp is."

Mielőtt még meg kellett volna kérdeznem, mire gondol, már lefelé ereszkedett a testemen. Ujjai beleakadtak a bugyim szegélyébe, miközben ajkaival végigsimított a mellemen és a hasamon. Ziháltam, amikor a szája a magamban lévő idegkötegre zárult. Az agyam minden egyes része, amely eddig aggodalmakkal cikázott, rövidre zárt, és egy rövid pillanatra csak a boldogságból álltam.