Eva Chase - Dragon’s Desire, Tizenötödik fejezet

 


15. fejezet

West

Soha nem éreztem magam igazán jól macskaalakítók közelében. Marcót el tudtam viselni, mert ő legalább elkötelezett volt valami iránt. A többi rokonáról sosem tudhattad, hogy mi van azok mögött a ravasz szemek mögött.

Legalábbis a legtöbbjüket úgy lehetett olvasni, mintha ravaszak lennének. A tigris alakváltó, aki néhány órája kihívta Marcót, elég egyenes seggfejnek tűnt. Legalábbis ezt állapítottam meg, miközben szemmel tartottam. Most éppen biliárdozott néhány rokonával a birtok nagy szórakoztatótermében, és győzelmet harsogott, valahányszor egy golyót a zsebébe ütött. A hangtól még a szoba másik végéből is összerezzentem. Az ajtó melletti falhoz igazítottam a helyemet.

A telefonom elővettem, úgy tettem, mintha leginkább arra figyelnék. Valójában néhány hadnagyommal beszéltem, miközben Julius, a Tigris hencegett és harsogott. Most egy nagyon félszívű Candy Crush-játékot játszottam, miközben a fülemet a körülöttem zajló beszélgetésekre szegeztem.

Éppen egy szintet teljesítettem, amikor Ren elrobogott mellettem a szobába. Az illatát éreztem az orromban: a szokásos édesség keveredett a pézsmával, amitől két másodperc alatt félkemény lettem. Felegyenesedtem, és ellenálltam a késztetésnek, hogy megnyaljam az ajkaimat. És nem törődtem a mellkasomban érzett féltékenységgel. Az imént legalább az egyik másik alfával volt - ennyit tudtam. És az az alfa elintézte őt, nos.

Elég volt csak megérezni rajta az izgalom szagát, és máris visszatértem a múltkori éjszakához az ágyában. A szám a bőrén, a keze a farkam körül...

Igen, ha most erre gondolok, az nem vezet sehová. Belehúztam a levegőt, hogy csillapítsam a pulzusom lüktetését.

A sárkányváltónk nem volt itt, hogy lásson engem. Végigmasírozott a szobán, és megállt a biliárdasztal mellett, tekintete Juliusra szegeződött. A francba! Mi a fenére készült most?

A zsebembe dugtam a telefonomat, és kicsit közelebb sétáltam, próbáltam lazának tűnni, ami nem volt könnyű, amikor a közelben minden macskaalakító farkasillatára odapillantott. Julius megfordult, és kiszúrta Ren-t. Vigyorogva a padlóra tette a biliárdbotját.

"Sárkányváltó. Jöttél, hogy korán kezdj az új társaddal?"

Ren álla magasabbra emelkedett, a szeme villogott. Kurva jól nézett ki így, de ez egyben azt is jelentette, hogy épp most készül belevetni magát a feje fölé. Olyan átkozottul eltökélt, hogy minden rosszat helyre akar hozni, még akkor is, ha alig értette, milyen fenyegetéssel áll szemben. Megszakadt a szívem, de ez az igazságérzet senkinek sem tett volna jót, ha közben darabokra tépik. Megfeszültem, készen álltam a váltásra.

"Nem - mondta Ren, elég tisztán és hangosan ahhoz, hogy az egész szobának hallania kellett. "Azért jöttem, hogy adjak neked egy kiutat. Marco ma este győzni fog. És még ha nem is fog, akkor sem fogadnálak el társamnak. Úgy gondoltam, csak úgy tisztességes, ha ezt előre megemlítem."

A tigrisváltó arca elsötétült. Az ajkai inkább gúnyos gúnyra görbültek. "Erre redukálódott most az alfánk? Elküld téged, hogy megvédd őt, amíg ő a szobáiban bujkál?"

Ren megforgatta a szemét. "Nem. Örül, hogy a szokásos módon a helyedre tesz téged. De nem szeretném, ha egy rokonát is száműznék, amikor nincs rá szükség. Tekintsd ezt udvariasságnak. Nincs értelme egy elveszett ügyet üldözni."

Julius a biliárddákó végével a padlóhoz csapott. A szemei összeszűkültek. "Szerintem egyáltalán nem veszett el. És azt hiszem, sokkal nehezebb lesz nemet mondanod, ha a kötelék rám száll."

Ren fel-alá nézett rá, hagyva, hogy a megvetés minden árnyéka látszódjon az arckifejezésén. Ó, Uramisten, az volt a célja, hogy kizsigerelje magát, nem igaz?

"Hidd el - mondta komolytalanul. "El sem tudom képzelni, hogy még csak kísértésbe is esnék."

Julius felszisszent, és kivillantotta a fogait. "Majd meglátjuk, hogy a ma este után megváltoztatja-e a véleményét, nem igaz? Vagy talán most kell megtanulnod, hol a helyed."

"Tudom, hol a helyem" - mondta Ren. "És az történetesen nagyon messze van a tiédtől. De ha így viselkedsz, akkor élvezni fogom, ahogy ma este szétrúgják a segged."

Megpördült, és visszaindult az ajtó felé. Julius karja megrándult, mintha utána akart volna ugrani, én pedig felkészültem, hogy közéjük ugorjak. De egy éles belégzéssel elkapta magát. A tekintete dühös, ragadozó csillogással követte Rent az ajtóig.

Csak addig vártam, amíg megbizonyosodtam róla, hogy a helyén marad, aztán a társam után léptem.

 

* * *

Ren

A pulzusom hevesen vert, ahogy kiléptem a játékszobából, de amint átléptem a küszöböt a folyosóra, az ajkaim mosolyra húzódtak. Julius arckifejezését, amikor elmondtam neki, hogy mi a helyzet - ezt még sokáig fogom őrizni.

A pillanatban nem sokáig élvezhettem a győzelmemet. Alig tettem meg még két lépést, amikor egy kéz az alkarom köré zárult. A levegőben fenyőillat terjengett. Tudtam, hogy az ellenfelem West, mielőtt megfordított volna, hogy szembeforduljak vele.

"Mi a fenét akartál ott bent csinálni?" - csattant fel, a tekintete teljes erőbedobással. "Az a tigrisváltó majdnem leharapta a fejed."

Felkacagtam. "Szerettem volna látni, ahogy megpróbálja. Sült macska lett volna, mielőtt még a fogait is belevágta volna."

"Még mindig tanulod az irányítást a váltásaid felett. És egyáltalán nem ismered ezeket a rokonokat. Nem vállalhatsz ilyen kockázatot."

"Nem is tudom. Úgy tűnik, mintha most tettem volna, és nem lett vége a világnak."

West fojtott hangot adott ki. Hirtelen a keze a nyakam oldalán volt, a hüvelykujja végigsimította az állkapcsomat, miközben közelebb rántott magához. A feje közel hajolt az enyémhez. A teste csak centikre volt tőlem, olyan közel, hogy szinte ölelt. Minden idegem felébredt válaszul. Belélegeztem a fenyőerdő illatát, és visszatartottam magam attól, hogy elfordítsam az arcomat, hogy megcsókolhassam. Hadd tegye itt ő az első lépést, ha rájött, mit akar.

A lehelete forrón és keményen ömlött az arcomra. A karomra tett szorítása lazult. Egy pillanatra azt hittem, hogy megragadja a derekamat, és magához húz. És bármi is történt ezután, biztos voltam benne, hogy benne leszek a dologban.

Ehelyett a vállai megfeszültek. "Figyelj rám. Soha többé ne csinálj ilyen hülyeséget."

A vonzalom lökése elhalványult. Összeszorítottam a fogaimat, és a szabad kezemmel egy lépést hátralöktem Westet. "Nem voltam hülye" - haraptam ki, de halkan. "De jó tudni, hogy még mindig idiótának tartasz. Szándékosan provokáltam Juliust. Jobban meg akartam érteni az érzelmeit, és a többi rokonét a szobában, hogy kitaláljam, ki lehet a gazemberek szövetségese."

West arckifejezése elsötétült. "Micsoda?"

"Jobban tudok olvasni az emberekből, ha az érzelmeik a felszínen vannak" - mondtam. "Szóval fel akartam kavarni a dolgokat. Közel sem állt ahhoz, hogy ténylegesen bántani próbáljon. Éreztem volna, ha ezt teszi."

"Ó." West kissé leeresztett. Az ujjai a karom köré kulcsolódtak. Lenézett rájuk, a köztünk lévő, még mindig elég szűk térbe, hogy érezzem a testéből áradó hőt. "Biztos vagy benne, hogy az érzékeid ugyanolyan jól működnek az alakváltókon, mint az embereken, akikhez hozzászoktál, Sparks? Mert nem igazán volt még sok lehetőséged gyakorolni."

"Nagyon is jól tudok olvasni benned" - mormoltam. "És most sokkal kínosabban kéne érezned magad, mint amennyire valójában vagy, csak hogy tudd. Bár értékelem az egész kirohanásnak azt az oldalát, hogy nem akarok megbántódni."

West grimaszolt. Újra felemelte a tekintetét. Talán a bocsánatkérés árnyéka volt benne, de nem vette a fáradságot, hogy hangot adjon neki. "Megtudtál valami hasznosat az egész "felhajtásoddal"?"

"Az attól függ, hogyan definiálod a hasznosat. Juliust valami más motiválja, minthogy csak az alfapozíciót akarja. Nem volt olyan érzésem, hogy akár csak fontolóra vette volna a meghátrálást. Akár nyer, akár nem, akár elfogadom őt társamnak, akár nem, ha nyer, a kihívás ennél többről szól. Eléggé többről, hogy a többi nem számít."

"Több, minthogy arra számít, hogy ez beleillik a gazemberekkel kapcsolatos terveibe?"

"Ez lenne a legjobb tippem." Elráncoltam a homlokom, és a vibrálásra gondoltam, amit a szobában éreztem magam körül. "Nem hiszem, hogy bárki más, aki a szobában volt, érintett lenne. A rokonai kíváncsiak voltak arra, hogy mi folyik itt, de egyikük sem keltette azt a benyomást, hogy egyáltalán fenyegetve éreznék magukat amiatt, hogy beszóltam neki. Vagy dühösnek. Egyszerűen csak szórakoztatónak találták. Bárki, aki benne volt az összeesküvésben, szerintem jobban érdekelte volna őket."

West bólintott. "Ez az érvelés jónak tűnik." Felvonta a szemöldökét. "Lehet, hogy a maga húzása mégiscsak eredményre vezetett."

"Talán legközelebb megkérdezhetnéd, hogy mit csinálok, mielőtt azt feltételeznéd, hogy idióta vagyok."

"Talán abba kéne hagynod az idiótának tűnő terveket."

Az ajkamba haraptam, lenyeltem a frusztrációmat, és West tekintete a számra esett. A köztünk lévő forróság egy pillanat alatt fellángolt. Mindenható Istenem, miért kellett úgy viselkednie, mint egy bunkónak, amikor tudtam, hogy annyi együttérzés - nem is beszélve a sima régi szenvedélyről - van a homlokzat mögött?

Minden izmom arra sarkallt, hogy egyszerűen megragadjam és rácsapjak egyet. Hogy előcsalogassam a vágyat, amiről tudtam, hogy mélyen magába zárva tartja.

De ezen az úton már végigmentünk, és az a lángoló fizikai találkozás nem javított a helyzeten. Valójában az a pillanat, amit a madárbirtok kertjében töltöttünk el, csak még feszültebbé tett, amikor vele voltam, most, hogy tudtam, milyen jók lehetünk együtt.

Ez a játék, hogy egymásra fanyalogunk és a vonzalmunk körül táncolunk, kezdett unalmassá válni. Készen álltam rá, hogy így vagy úgy, de végezzek vele.

Elfordítottam a kezem, a karján csúsztattam, amíg az ujjaim az övéi köré nem tekeredtek. "West - mondtam -, azt hiszem, beszélnünk kellene. Tényleg beszélnünk kell. Így nem jutunk semmire. Bármilyen kétségeid vannak még velem kapcsolatban, nyugodtan elmondhatod őket. Majd megbeszéljük őket. Tudom, hogy még mindig tanulok. De tudnom kell, mi a probléma, mielőtt megoldhatnám."

Az érzés, amit ekkor a farkasváltómtól kaptam, teljesen bizarr volt, mintha az összekuszálódott érzelmek rohanása kinyitott volna benne egy ajtót - csak hogy aztán visszarántson, és becsapja az ajtót. És ráadásul reteszelve.

West még egy lépést hátrált, a testtartása merev volt. A keze lecsúszott az enyémről. "Nem hiszem, hogy ez most a megfelelő idő a csevegésre, Sparks - mondta. "Egy teljes lázadást kell megállítanunk."

És valamiért te is ugyanolyan fontos vagy nekem, mint a megállítása, te tökfej,gondoltam, de nem engedtem magamnak, hogy kimondjam. Mára elegem volt a verbális szócsatából.

"Rendben - mondtam. "Ha rendbe szedted a fejed, tudod, hol találsz meg". Megfordultam, és hátrapillantás nélkül elsétáltam. Mert nekem nagyobb dolgokon kellett gondolkodnom. Mint például, hogy az egyik társam épségben megússza-e a ma esti összecsapást a végtagjaival és létfontosságú szerveivel...