Eva Chase - Dragon’s Desire, Tizenkilencedik fejezet

 


19. fejezet

Ren

A tegnapi felfordulás miatt még nem volt alkalmam sokat felfedezni a házat. Amikor Marco kinyitotta az ajtót a hatalmas üvegházba, amelyet eddig csak kívülről láttam, elakadt a lélegzetem.

"Hűha." Ráléptem a köves ösvényre, amely a sűrű trópusi aljnövényzetben kanyargott. A fejem fölött fák íves lombkoronában álltak ki a végtagok. A falak mentén itt-ott mesterséges sziklákat vájtak a sziklából, amelyek különböző magasságú mászópárkányokat kínáltak. A levegő meleg és párás volt, de nem fullasztó. Virágillat szállt körülöttem.

"Olyan, mint a dzsungel tornapálya a New York-i házban, csak tízszer nagyobb" - mondtam.

"Ez a lényeg." Marco megfogta a kezem, és együtt indultunk lefelé az ösvényen. "Lehet, hogy itt Floridában melegebb az éghajlat, de a telek még mindig hűvösebbek, mint ahogy sokan közülünk szeretik. És ez teret ad nekünk, hogy kiélhessük macskás természetünket anélkül, hogy aggódnánk, hogy megfigyelnek minket. Egy farkas vagy egy medve túl nagy óvatosság nélkül megúszhatja az erdőben való szaladgálást. Egy jaguár vagy oroszlán? Az már feltűnést keltene, ha az emberek kiszúrnának minket."

Nem viccelek. "Gondolom, nincs egy ilyen igazán nagy példány kint a sárkányváltó birtokon." Mondtam. "Mert ha egy nagymacska feltűnő..."

Marco kuncogott. "Az otthoni bázisuk eléggé elszigetelt helyen van ahhoz, hogy gond nélkül a közelébe repülhessenek. A sárkányváltók rengeteg birtokot halmoztak fel a környéken, hogy az embereket távol tartsák maguktól."

A hőmérsékletet nem éreztem túl melegnek, amikor először léptünk be, de most izzadságfoltok képződtek a bőrömön. Megdörzsöltem a karomat. "Kár, hogy nem lehet lejjebb kapcsolni a hőmérsékletet, ha kell."

"Vannak más módok is a lehűlésre" - mondta Marco ravaszul. "A ruhák ledobása mindig a kedvencem."

Gúnyos pillantást vetettem rá. Visszavigyorgott, és már inkább a szokásos önmagára hasonlított. Legalább a tervemnek ez a része működött.

"Igazából" - mondta a kezemet rángatva - "azt hiszem, van valamim, amivel meggyőzhetlek...".

Átbújtunk egy íves bokor által alkotott átjárón, és egy gyártott tó szélén bukkantunk elő. Az egyik végén lévő kifolyócsőből víz csörgedezett bele. A falakat és az alját barnára festették, hogy úgy nézzen ki, mintha föld lenne, és a növényzet egészen a széléig nőtt, de a víz kristálytiszta volt. És elragadóan hívogatóan nézett ki.

"Hmm", mondtam. "Meggyőző érveket hoztál fel."

"Én akkor is bemegyek, ha te nem" - válaszolta Marco, még mindig vigyorogva. Egyetlen mozdulattal levetkőzött az ingéről, és kigombolta a nadrágját. A francba! Az a lazaság, amivel az alakváltó srácok levetkőztek, kezdett normálisnak tűnni számomra, de még mindig kurva dögös volt. A lehető legjobb értelemben.

És én még mindig dögös voltam, a nem túl jó értelemben, ahogy itt álltam a ruháimban. Nem mintha Marco nem látott volna már egy tucatszor meztelenül.

Lerángattam magamról a pamutruhát, amelyet sikerült megtalálnom a szekrényeim díszesebb darabjai között. Marco helyeslő hangot adott ki, és beugrott a medencébe. Egy kis vízpermet megcsapta a bőrömet, amikor kibújtam a bugyimból. A cseppek olyan gyönyörűen hűvösnek tűntek, hogy nem álltam meg, hogy teszteljem a vizet. Egyszerűen csak utána vetettem magam.

A tó elég mély volt ahhoz, hogy a fejem elmerült, mielőtt a lábam megérintette volna az alját. Visszatoltam magam a felszínre, és élveztem a bőrömhöz simuló víz csobogását. Még soha nem voltam meztelenül fürdőzni. Most arra gondoltam, hogy szokásommá kell tennem.

Visszacsavartam a vizes hajamat az arcomból. Marco rám sugárzott, a saját haja úgy csillogott, mint a fekete tinta.

"A parton vannak párkányok - mondta. "Ha megunod a vízben taposást."

"Azt hiszem, a lábaim elbírnak egy kis taposást."

"Hmm. Csak vigyázz az angolnákkal."

"Micsoda?" Felrándultam, és belenéztem az alattam lévő vízbe.

Marco felhördült. "Csak ugratlak, hercegnő. Ünnepélyesen esküszöm, hogy az egész birtok angolnamentes."

"Te..." Nem találtam szavakat arra, hogy kifejezzem, mit gondolok erről a viccről, de nem is baj. Volt egy egész medence víz, amivel dolgozhattam. Egy fröccsöt céloztam egyenesen az arcába.

Marco szeme felcsillant. "Biztos, hogy oda akarsz menni? Ne kezdj olyan csatába, amit nem vagy felkészülve arra, hogy elveszíts."

"Nagy duma egy vizes macskától" - vágtam vissza, és a biztonság kedvéért még egyszer lefröcsköltem.

Játékos morgással törölte meg az arcát. "Te akartad."

Ahelyett, hogy visszafröcskölt volna, nekem ugrott. Én visítottam, és elugrottam az útjából. Sikerült még egyszer lefröcskölnöm, mielőtt elkapott a derekamnál fogva. A másik karjával felkapott egy kupac vizet, és egyenesen rám dobta.

Nevetve megráztam a fejem, és kibújtam a szorításából. A lábam rúgása egy jó kis permetet küldött vissza felé. Aztán Marco elkapta a bokámat. "Hé!" - tiltakoztam, miközben visszahúzott.

"Nézd, mit fogtam" - cikázott. "Egy ritka sárkányhalat."

Az érettség megdöbbentő megnyilvánulásaként kinyújtottam rá a nyelvemet, és a másik lábammal újabb hullámot rúgtam fel. Marco elrántotta a bokámat mellette, és ugyanabban a pillanatban előre lendült, hogy megragadja a csuklómat. Óvatosan a medence széléhez szorította őket. "Ebből elég volt."

A lábam az egyik párkányon állt meg, amit említett. "Nem vagy vicces" - mondtam neki.

"Ó", mondta, a hangja mélyebbre süllyedt, ahogy közelebb engedett, "fogalmad sincs, mennyire szórakoztató tudok lenni".

Hirtelen felkaptam a fejemet, hogy a testének többi részét is látom, ami csak centiméterekre volt az enyémtől a vízben. A nagyon is meztelen teste. Az én meztelen testem fájt a vágytól, hogy átlépje azt a néhány centimétert. Tartottam a tekintetét, melegített az indigókék szemei forrósága.

"Nem tudom" - mondtam, és a saját hangom is elcsuklott. "Azt hiszem, elég jó elképzelésem van. De bármikor szívesen adsz még egy bemutatót."

"Nagyon csábító meghívás" - motyogta.

Lehajtotta a fejét, én pedig a sajátomat a csókjára billentettem. A szája nyálkás és forró volt, eléggé követelőző ahhoz, hogy a vágy remegését küldje át rajtam. Meg akartam érinteni, végigsimítani a kezemet azon a karcsú, izmos testen, és az enyémhez húzni, de ő távol tartotta magát tőlem, és a csuklómat a helyén tartotta. Csak a csókra tudtam koncentrálni.

A nyelve a számba csúszott, és az enyém felemelkedett, hogy összekeveredjen vele. Egy szűkölködő nyöszörgés kúszott fel a torkomon, ahogy a csók elmélyült. Megfulladtam benne, az ő halványan fűszeres ízében, a vágyban, hogy még többet kapjak.

Marco elengedte a számat, hogy ajkaival végigsimítsa a nyakamat. A szemhéjaim felrebbentek. A tekintetem megakadt egy éles vörös folton, amely a füle mögött futott végig a fejbőre tövén. Összerezzentem, a szívem megdobbant egy olyan érzelemtől, amelynek semmi köze nem volt az izgalomhoz.

Marco hátrahúzódott. "Mi a baj?" - kérdezte aggódó tekintettel. A csuklómra tett szorítása lazult.

Visszahúztam az egyik kezemet, hogy megérintsem a nyakát oldalt. A hüvelykujjam végigsimított a friss hegen. "Nem tudtam, hogy Julius idehozott téged." Ilyen közel a torkához.

"Nem igazán számít, ugye?" Mondta Marco könnyedén. "Végül is én kaptam el őt."

"Tudom." De a félelem, amit a harcuk alatt éreztem, visszhangzott bennem. "Gyűlöltem nézni, ahogy ti ketten vagytok" - mondtam halkan. "Minden alkalommal, amikor bántott téged, én is éreztem. Fogalmad sincs, mennyire szerettem volna odaugrani, és sárkányballisztikusan a seggére menni."

Ezt a mondatot morgással fejeztem be. Marco elmosolyodott. "Az egy látvány lett volna. Talán még lesz rá esélyed, ahogy a dolgok alakulnak."

Nem akartam erre gondolni - a gazemberekre és a fenyegetésre, ami még mindig ott lebegett felettünk. Az a hatalmas probléma ott várna ránk, amikor elhagyjuk az üvegházat. Egyelőre...

Lehajtottam a fejem, és a sebhelyhez szorítottam az ajkaimat. Marco lélegzete elakadt. A szíve hevesen dobogott a kezem alatt, amely a mellkasán pihent. Megcsókoltam a vöröses vonal minden egyes centiméterét, amely csak egy hajszálnyira volt a halálos sebtől.

Marco szemében szinte vad fény csillant, amikor hátrahúzódtam. Közelebb hajolt, elég közel, hogy az orra az enyémet érintse. A hangja lassan és szinte fojtottan szólt.

"Komolyan gondoltam, amit az előbb mondtam. Arról, hogy jobban akarlak téged, mint hogy alfa akarok lenni. Amikor vele szemben álltam, csak erre gondoltam. Hogy legyőzzem őt, hogy a társad maradhassak. Hogy újra megcsókolhassalak. Hogy újra veled nevethetek." Szünetet tartott, és ismét hátrahúzódott, hogy találkozhasson a tekintetemmel. "Lángok hercegnője. Az én Serenitym. Az én sárkányváltóm. Bármi történjék is, számomra soha nem lesz senki más. Szeretlek, Ren."

A torkom összeszorult. Az érzelmek fényesen és mámorosan dagadtak a mellkasomban. "Én is szeretlek" - mondtam anélkül, hogy gondolkodnom kellett volna rajta. Szinte megkönnyebbülés volt kimondani. Istenem, miért nem tettem még mindig, az összes srácnak? Szükségem volt rá, még inkább. Mindig. Amíg nem tudták elfelejteni. Mert igaz volt. A káosz közepette minden porcikámmal beléjük szerettem.

Ugyanez az érzéshullám áramlott vissza mindenhonnan, ahol Marco és én összeértünk. Rám vigyorgott, olyan ragyogóan, hogy majdnem elállt a lélegzetem. Megmozdult, mintha újra meg akart volna csókolni, de ugyanebben a pillanatban hangok szálltak az üvegház másik végéből.

"Mit gondolsz, fák vagy föld?"

"Miért ne mindkettő? Jól jönne egy kis futás."

A francba. Természetesen minden macskaféle rokon szabadon járkálhatott ezen a helyen. Grimaszoltam, és Marco megrázta a fejét, a mosolya fanyarrá változott. Kezdtem hozzászokni, hogy az összes alakváltó ruha nélkül lát, de nem igazán akartam, hogy ez a privát pillanat a társammal hirtelen nyilvánosságra kerüljön.

"Ha meglátnak minket együtt, valószínűleg elmennek - motyogta Marco.

Egy őrült ötlet gyulladt ki a fejemben. Egy olyan, ami legalább a meglátásunkat kihagyná. És talán egy kicsit helyreállítaná Marco hírnevét a rokonai körében. Pajkos mosoly húzódott az ajkamra. Marco felvonta a szemöldökét, én pedig a szájára nyomtam az egyik ujjamat, hogy szóljak neki, maradjon csendben. Aztán felemeltem a hangomat.

"Ó, Marco! Igen, csak így tovább. Mmm, ne hagyd abba!"

Marco szeme sarkai összerándultak, miközben elnyomta a szórakozottságát. A betolakodók beszélgetése elhallgatott. A biztonság kedvéért bedobtam egy hangos nyögést. "Ó, igen. Add nekem keményen! Olyan jó vagy!"

Rövid zizegés hallatszott, majd az ajtó becsukódásának puffanása. Marco az enyém mellé billentette a fejét, a vállai remegtek a tompa nevetéstől. Egy kuncogás csúszott ki a számon. Mindketten kuncogásban törtünk ki.

Letöröltem a szememről a szórakozás könnyeit. "Mit gondolsz, mennyi időbe telik, mire újra be merik tenni ide a lábukat?"

"Valószínűleg megvárják, amíg átutazom a fél országot" - mondta Marco. "Szerencséd van, hogy történetesen nem lelkes kukkolók."

"Ó, abban az esetben biztos vagyok benne, hogy valami mást is ki tudtam volna találni."

A szemöldöke ismét felszaladt. "Most már sajnálom, hogy kihagytam a lehetőséget, hogy ezt lássam."

"Kár érted." Vagy talán mégsem. A karja éppen a mellem alatt pihent meg. A lábaink összefonódtak a párkányon. A szívem ugrált, most már csak vágyakozással. "Mit gondolsz? Képes vagy ilyen hangot adni nekem igazából?"

Marco tekintete parázslani kezdett. "Azt hiszem, meg tudok felelni ennek a kihívásnak. Ezt akarod, hercegnő?"

Ez volt az. Abban a pillanatban, amikor így nézett rám, semmit sem akartam jobban.

"Téged akarlak" - mondtam halkan, de világosan. "Téged akarlak. Marco, elfogadsz engem társadnak?"

Egy gurgulázó hang tört ki belőle, aztán újra megcsókolt, olyan szenvedéllyel, hogy a testem lángra lobbant. Egyik kezemmel megragadtam a vállát, a másikkal végigsimítottam az izmokon, amelyeket korábban annyira szerettem volna felfedezni. A víz körülöttünk csobogott, miközben egymás száját teljesen magunkévá tettük.

Marco a melleimhez vitte a tenyerét, és a sarkát a mellbimbóimhoz szorította. A víz minden egyes simogatása között még erősebben ingerelte őket. A szájára nyögtem, az érintésére íveltem. Megragadta az alkalmat, hogy a nyelvét az enyém köré fonja. Párbajoztunk és faltuk egymást, miközben a kezei megmártóztak. Amikor a hüvelyk- és mutatóujja közé csippentette a mellbimbóimat, az erős gyönyör szikrája egyenesen a magamba lőtt.

Ziháltam, a csípőm ellene dülöngélt. A merevedésének kemény hossza súrolta a magamat, amitől egy pillanat alatt kétszer olyan éhes lettem. Elhagyta a mellemet, hogy megragadja a combomat, és magához húzzon. A farka a csiklómhoz simult. Megremegtem a gyönyörtől, ahogy ringatta a csípőjét, minden egyes lökéssel még jobban felgyújtva engem.

"A válasz igen - motyogta. "Ha bármi kétség merült volna fel ezzel kapcsolatban." Aztán a szája ismét elkapta az enyémet. Lebegtem az egész testemet átjáró boldogságban, de a nememet mélyebb szükséglet lüktette.

Közénk nyúltam, hogy ujjaimat a farkára tekerjem. Marco boldogan hümmögött, ahogy fel-le csúsztattam őket. Felemeltem a csípőmet, felkínálva magam neki, és a mellkasa ismét megrándult.

Visszahúzódott a csókunktól, hogy találkozzon a szememmel. Kérdés csillogott az övében. Mintha nem lettem volna már elég világos.

"Kérlek" - mondtam, és előre húztam.

Erősebben a falhoz szorított, miközben a farkát centiről centire dicsőségesen belém engedte. Belekapaszkodtam, ellenálltam a késztetésnek, hogy vad nőként dülöngéljek ellene, bármennyire is akartam, hogy most már egészen belém hatoljon. Az izgalmas égés minden idegszálamon keresztül sugárzott a magamból. Megcsókolta az állkapcsom sarkát, miközben egészen a markolatig hatolt. Lélegzete forrón ömlött végig a nyakamon.

"Ó, Istenem, hercegnőm" - nyögte. "Olyan kibaszottul gyönyörű."

Lihegtem, elmerülve a szükségletemben. "Kevesebb beszéd, több dugás."

Durván kuncogott, és mozogni kezdett. Minden egyes lökésnél jobban remegett a testem, és felszabadulásért kiáltott. A kötelékünk fellángolt közöttünk a boldogság olyan rohamával, amitől elakadt a lélegzetem. A csípőmet a ritmusával együtt pumpáltam, és nyöszörögtem, amikor még mélyebbre nyomult.

"Még nem ordítod a nevemet" - mormogta. "Ezt kérted, ugye?"

"Ez jó", mondtam szaggatottan. "Ez... ó!"

A következő lökésével megigazította a csípőm szögét. A farkát egyetlen hosszú lökéssel nyomta a bennem lévő érzékeny ponthoz. Megremegtem az érzéstől, az extázis elhomályosította a látásomat.

Marco fokozta a tempót, minden alkalommal mámorító simogatással találta el azt a pontot. Felnyögtem, a fejem hátraesett. "Istenem, pont ott. Ne hagyd abba!"

A kuncogása egy újabb nyögésbe fulladt. Még egyszer, még kétszer belém merült, és ez elég volt ahhoz, hogy a csúcsom fölé pörögjek. Felkiáltottam, elég hangosan ahhoz, hogy valószínűleg az egész szoba hallotta volna, ha már nem ijesztettem volna el mindenkit.

Marco ajkai összeütköztek az enyémmel. Megcsókoltam őt a szemeim mögött felcsapó szikrázó szikrákon keresztül. Aztán egy remegéssel követett engem, és belém ömlött.

Megállt, és hagyta, hogy átvészeljem az utórengést. Átöleltem őt, és reszkettem a boldogságtól. "Na, ez az én hercegnőm" - mondta halkan. A karjai átöleltek, viszonozva az ölelésemet.

A fejemet a vállához hajtottam, több érzés kerített hatalmába, mint amennyit a szexre tudtam volna fogni. "És ő a társam" - suttogtam vissza.

Megcsókolta az arcom, ujjaival végigsimított a hajamon. Közelebb fészkeltem magam hozzá. Meddig maradhatunk még itt? Olyan gyönyörű meneküléssé vált.

Marco hátra billentette a fejem, hogy ismét magáénak vallhassa az ajkait. A csók gyengéden indult, de ahogy viszonoztam, új vágy kavargott bennem. Jóváhagyó hangot adott ki, amikor mélyebben megcsókoltam.

Éppen arra gondoltam, hogy talán még egy kört tartunk - hogy bepótoljuk az elvesztegetett időt, meg minden -, amikor csattanás hallatszott az üvegház falain keresztül.

Mindketten megdermedtünk, a füleink megeredtek. Egy másodpercig nem volt semmi. Aztán a levegő kettéhasadt egy dörrenésszerű robajjal.