Eva Chase - Dragon’s Tears, Huszadik fejezet

 


20. fejezet

Ren

Rovarok zümmögtek körülöttünk, ahogy az erdőn átvezető keskeny ösvényen trappoltunk. A mohaszag a levegőben valahogy kellemes volt, de a terep? Nem annyira. Egy kiálló gyökérre pillantottam, amibe majdnem beleütöttem a lábujjamat.

Ennyit arról, hogy a hegyre való hosszú fel- és leszállás után megpihenjek a túrázásban. Az út nagy részét autóval tettük meg a semleges területig, amely a madárbirtok és a tündék uralkodójának birodalma között feküdt, de úgy tűnik, a tündék mindenfajta ember által készített közlekedési eszközt visszataszítónak találtak. Motoros járművel érkezni eléjük súlyos sértés lett volna. Így hát gyalog mentünk.

Ami, őszintén szólva, súlyos sértés volt a lábamra nézve, de még nem voltam abban a helyzetben, hogy ekkora követeléseket támasszak.

Könnyebb lett volna, ha legalább repülni tudtam volna, de még mindig eléggé kezdő voltam, ami a váltást illeti. Az utolsó dolog, amit akartam, hogy elszálljon az energiám, mielőtt még eljutnánk ehhez a tündérkirálynőhöz. Mindazok alapján, amit hallottam, minden eszemre és erőmre szükségem lesz a konfrontációhoz.

Az alfáim emberi alakban maradtak - így tudtak beszélni az uralkodóval is, gondolom, és valószínűleg azért is, hogy társaságom legyen. De Áron néhány rokona madárként csatlakozott hozzánk. Alice megszorította a kezemet, és azt mondta, hogy adjam meg a tündéknek a poklot, mielőtt sasként felszállt, majdnem akkora sasként, mint a bátyja. Egy cinege, egy holló és egy albatrosz is mellettünk szárnyalt az erdő felett, figyelve minden gyanús tündér tevékenységet.

Áron lépkedett az élen, éber szemével az erdőt fürkészve. Marco macskás kecsességgel sétált utána. West olyan messze ment mögöttem, amennyire csak tudott anélkül, hogy Nate-tel össze ne ütközzön, aki az oldalainkat őrizte.

A köztem, a sasom és a medvém közötti kötelék megnyugtató melegséggel izzott bennem. De éppúgy tudatában voltam a másik két társamnak, és a feléjük irányuló zsörtölődő vonzalomnak, amely azért könyörgött, hogy teljesüljön. Különösen West. Bár ő tartotta a távolságot, a hátam folyamatosan bizsergett a rám szegeződő tekintetétől. Egy hirtelen, mámorítóbb fajta forróság: ott, aztán elrándult, aztán megint ott.

Új ruhám szoknyáját rángattam, hogy megemeljem a cipőm útjából, miközben egy kis sziklás lejtőn másztunk felfelé. Ez a korábbi rózsaszín helyett bíborvörös selyem volt, de ez is tetszett. Ez a szín azt sugallta, hogy nem vagyok olyan, aki nem tűri a hülyeségeket.

Ami nem is voltam, sem a tündékkel, sem a társaimmal.

Lassítottam a tempómon, amíg Westnek nem volt más választása, mint hagyni, hogy visszaessen mellé. Az ösvény éppen elég széles volt ahhoz, hogy egymás mellett sétálhassunk, bár tudatosan törekednem kellett arra, hogy a karom ne érintse az övét. Egyenesen előre nézett, az állkapcsa megfeszült.

"Tényleg így fogjuk ezt mostantól csinálni?" kérdeztem. "Azzal, hogy egész nap úgy viselkedsz, mintha valahogy súlyosan megbántottalak volna?"

"Egyik alfaként viselt felelősségem sem követeli meg, hogy neked engedelmeskedjek" - vágott vissza.

"Ó, kérlek. Az elmúlt két napban barátságosabb voltál a bútorokkal, mint velem. Nem azt mondom, hogy partit kell rendezned nekem. Csak azt nem értem, miért kell engem teljesen kifagyasztanod."

Hallottam, ahogy nyelt egyet. "Azt hiszem, tudod, mi a probléma, Sparks."

Olyan dühkitörés lobbant fel bennem, amire nem számítottam. Mert nem tudtam. Mert semmi sem tűnt számomra távolról sem ésszerűnek abban, ahogyan viselkedett.

Felemeltem az állam. "Egy csomó dolog jut eszembe, ami miatt ki lehetsz akadva, de őszintén szólva fogalmam sincs, miért tűnik úgy, hogy kiakadtál rám. Te a társam akarsz lenni, és te sem akarsz. Rendben. Tölts annyi időt, amennyit csak akarsz, hogy ezt kitaláld. Mikor mondtam én bármi mást? Nem akarlak belekényszeríteni semmibe. A legtöbb, amit valaha kértem tőled, egy csók volt, két hete. Szóval légy frusztrált magaddal, vagy a helyzettel, vagy a pokolba is, még anyámmal is, ahogy a dolgokat kezelte. De nem értem, miért lenne fair, ha ezt rajtam töltenéd ki".

Egy percig csend lógott köztünk. Nem volt semmi más, csak a lábunk csikorgása az egyenetlen talajon. Kezdtem azon tűnődni, hogy vajon nem dühítettem-e fel még jobban. Aztán West élesen belélegzett. A hangja még a szokásosnál is torokhangosabb volt.

"Igazad van. Nem voltam teljesen igazságos. Sajnálom."

A bennem lévő feszültség egy része alábbhagyott. "Szóval... legalább udvarias beszélgetésre térhetünk át?"

A szája sarka megrándult. "Talán egy kicsit. Ez nem igazán az erősségem a legjobbkor. Ne kísértsd a szerencsédet."

Nem mondott sokat, de a köztünk lévő teret most kevésbé éreztem feszültnek. Éppen fel akartam gyorsítani a tempómat, hogy megadjam neki a lélegzetvételnyi teret, amire nyilvánvalóan vágyott, amikor hozzátette: "Akkor gondolom, most a medvemódosító birtokára megyünk".

Volt valami furcsa hang a hangjában, ami összeszorította a szívemet, bár nem tudtam volna pontosan megmondani, miért. "Miből gondolod ezt?"

Az egyik szemöldöke felhúzódott. "Mind az öten valamilyen szinten össze vagyunk kötve, Sparks. Ha megerősíted ezt a kapcsolatot az egyikkel, jobb, ha elhiszed, hogy a többiek is tudják."

Az arcom felmelegedett a gondolatra, hogy a többiek megérezték, mit csináltunk Nate-tel pár órája.

De miért is ne tudhatnák? Végül is, ahogy a dolgok rendeltetése volt, mindannyiunkról tudni fog.

Megdörzsöltem a számat. "Á. Nos, igen, azt hiszem, legközelebb Nate rokonságát lenne értelme meglátogatni. Ahogy a dolgok állnak."

West egy nem kötelező hangot adott ki. Nem voltam biztos benne, hogy ezt mire véljem. De úgy tűnt, a beszélgetésnek vége, úgyhogy felgyorsítottam. Úgyis közelednünk kellett a találkozóhelyhez. Nem engedhettem meg magamnak, hogy eltereljem a figyelmemet.

Az út elkanyarodott. Aaron éppen eltűnt a szemem elől. Még jobban siettem, az idegeim bizsergettek - és egy fényes tollas alak suhant le előttem az égből.

Alice átváltozott, miközben zuhant, de teljesen kontrolláltan. Egy puffanással landolt a lábán, kezei máris védekező állásba emelkedtek. Sas karmait a csupasz lábai közül kiálló sas karmait megtartotta. Majdnem olyan élesnek tűntek, mint a sárkánykarmok.

Mielőtt még egy lépést tehettem volna, Alice jobb karja kilőtt, hogy hátrafelé mozdítson. Megálltam. A fülem megeredt, de nem hallottam semmi vészjóslót a körülöttünk lévő erdőben. "Mi a baj?"

"Az a fa." Ököllel intett a széles boróka felé, amely néhány méterrel előttünk állt az ösvény végén. "Valami nem stimmel vele. Olyan... csillogása volt, amikor közel jöttél hozzá."

A fa? Csóváltam rá a fejem, de még mindig teljesen átlagos növénynek tűnt számomra. Alice néhány lépéssel közelebb lépett, teljesen nyugodtan a meztelenségében. Az elmúlt hetekben eleget voltam alakváltók között ahhoz, hogy az alkalmi meztelenségük már sokkal kevésbé tűnt furcsának számomra.

Alice robusztus testén végigfutó izmok megfeszültek. A srácok megálltak, Aaron hátrált. "Mi folyik itt?" - kérdezte.

"Azt hiszem, csapda van ezen a fán" - mondta Alice, és egyik karomlábát felé bökött. "De Serenity az, akire aktiválódik."

Marco beleszimatolt a levegőbe. "Van itt egy kis tündérszag. Feltételeztem, hogy a találkozóhelyre érkezésük miatt."

"Úgy hangzik, mintha könnyen ki lehetne deríteni" - mondtam. "Miért nem nézzük meg, mit csinál a fa, ha közelebb megyek? Hacsak nem gondolod, hogy nem éri meg a kockázatot." Alice-nek nyilvánvalóan sokkal több tapasztalata volt az ilyen helyzetekben, mint nekem.

A szája laposra húzódott, de bólintott. "Lassan. És állj készen a visszavonulásra."

Egy óvatos lépést, majd még egyet tettem az ösvényen. Semmi sem mozdult a fák között vagy körülötte. Talán tévedett? Bíztam az ösztöneiben, de egy kicsit mindannyian idegesek voltunk.

Még néhány centivel előrébb engedtem a lábamat - és egyszerre az egész fa megugrott. A törzse előrecsavarodott, és az ágai úgy merültek lefelé, mintha el akarnának nyelni.

Hátrafelé bukdácsoltam, és megbotlottam. Alice a fa elé ugrott. A lába átvágott a levegőben, karmai elvágták az egyik ágat. A könyöke egy másikba csapódott, hogy eltörje azt. Levelek zápora zúdult rám. Visszapördültem felé, a bőröm alatt máris bizsergett a váltás.

Alice lihegve állt, ajkai vad vigyorra görbültek. Gallyak és letört ágak szórták szét az ösvényt. Az ütött-kopott fa visszahúzódott eredeti pózába, mintha meg sem mozdult volna.

"Mi a fene volt ez?" Kérdeztem.

"Alice-nek igaza volt" - mondta Aaron. "Biztos valami varázslat van a fán. Úgy volt beállítva, hogy rád ereszkedik, amikor arra jártál. Amint hátráltál, a hatás megszűnt."

"Egy tündérvarázslat" - köpte ki West. "Mi más használhatna ilyen varázslatot?"

A szívem megdobbant. "Gondolod, hogy az uralkodó..."

"Nem merné" - morogta Nate mély, sötét hangon. A szemében grizzly dühe villant fel.

"Nem merné" - értett egyet Marco. "De már láttuk, hogy az alattvalói nem bánják, ha módot kell találniuk a szerződések kijátszására. Néhány rossz alma, biztos vagyok benne, hogy azt mondaná."

West kivillantotta a fogait. "Ez nem számít. Mi vállaljuk a felelősséget a gazemberekért. Minden tündével neki kell foglalkoznia."

"És mi gondoskodunk róla, hogy így is legyen" - mondta Aaron. "Amikor találkozunk vele. Mindjárt itt az idő." Rám pillantott. "Ha elég nagy távolságot tartasz a fától, a csapda nem aktiválódhat újra."

Bólintottam. Egy utolsó pillantást vetve a borókára, utat törtem magamnak az ösvény túloldalán lévő bozótosban. A fa nem mozdult. Kifújtam a levegőt, amikor a kanyarban visszaértem a valamivel tisztább talajra.

"Jobb, ha visszamegyek az égbe, hátha tartogatnak még meglepetéseket számunkra - mondta Alice. A lába meghajolt, hogy felpattanjon a levegőbe.

"Köszönöm - mondtam gyorsan, elkapva a tekintetét. "Még sosem láttam senkit fával küzdeni, de te egészen elképesztő voltál benne."

Visszatért a vigyora. "Eddig még semmi sem győzött le. Majd én fedezlek, Serenity."

Értékeltem az ígéretét, de még idegesebben közelítettem a semleges találkozóhely felé. Egyre kevésbé tudtam elhinni, hogy a tündék uralkodója csak egy tudatlan szemlélője ennek az egésznek. Bármilyen barátság is volt korábban a tündék és a sárkányváltók között, valami nagyon-nagyon rosszul sült el.

A fák ritkultak, majd teljesen elmaradtak. Egy széles tisztásra értünk ki, amelynek egyik végétől a másikig semmi más nem volt, csak fű és apró, rózsaszín virágok tarkasága. Az égbolt égszínkék volt felettünk. A meleg szellő halkan suhogott a körülöttünk lévő ágak között.

Még csak néhány lépést tettünk a tisztáson, amikor a tündék küldöttsége megjelent a túloldalon. Legalább tízen lehettek a kék-fehér bőrű, magas, lesoványodottnak tűnő alakok. Ráncolta az orromat a nyúlós szaguk.

A menetük élén egy, a többieknél is magasabb nő lépkedett. Haja ezüstszőke hullámai a vállán átvetve, fóliás ruháján át egészen a bokájáig omlottak. Nagy szemei úgy csillogtak, mint a fekete gyémántok. Hajából és bőréből halvány csillogás szállt fel. A feje tetején élő indából készült korona tekergőzött, de anélkül is tudtam volna, hogy ő az uralkodó.

A hátam megmerevedett, de a lehető legnyugodtabbnak tartottam az arckifejezésemet. A tisztás közepén sétáltunk a tünde elé, Aaron és Nate szorosan az oldalamhoz húzódott, West és Marco pedig mellénk szegődött. A többi madár alakváltó a levegőben körözött, közvetlenül a fejünk felett.

"Monarcha - mondta Aaron, és kissé lehajtotta a fejét. "Nagyra értékeljük, hogy eljöttél, hogy beszélj velünk."

A tünde nő tekintete alig siklott le róla. Végignézett rajtam, az arca közömbös volt. "Szóval ő az új sárkányváltó."

Szóval ő az a nő, aki megölte az előzőt, akartam mondani, de visszatartottam a nyelvem. A gyilkossággal való közvetlen vádaskodás nem volt túl diplomatikus. "Itt vagyok. Örülök, hogy megismerhetem." Így végre kaphatok néhány választ.

"És mi az oka ennek a párbajnak?" - kérdezte az uralkodó, a tekintete most visszacsúszott Áronra. Mintha ő jobban megérdemelné a figyelmét, mint én.

Nem tudtam megállni, hogy ne borzolódjak egy kicsit. "Azért kértem - mondtam -, mert kérdéseim vannak a Sunridge feletti hegyen lévő tündék jelenlétével kapcsolatban. És most, hogy itt vagyok, a semleges földön át vezető utunk mentén egy bizonyos fára helyezett bűbájról is."

Az uralkodónő elkomorult, a szemei gondosan üresek voltak. "Sunridge? A név halványan ismerősen hangzik, de nem mondhatnám, hogy sokat foglalkoztam volna vele. És nem tudok semmit semmilyen fáról."

Igen, persze, nem tudott. "Mágia volt rajta" - mondtam. "Egy varázslat, hogy megtámadjon. Egy tündén kívül senki más nem tehette ezt."

"Biztos vagy benne? Nem igazán találkoztál sokat a fajtánkkal, ugye? Amennyire én tudom, még a saját népedből sem láttál sokat."

Oké, most már tényleg felállt a szőr a hátamon. Így akarta ezt eljátszani? Nate megmozdult, de én kinyújtottam a kezem, hogy álljon le. Nem volt szükségem rá, hogy megvívja ezt a csatát. Sárkányváltóként nem jutottam volna messzire, ha a tündék uralkodója nem tanul meg tisztelni engem.

"Eleget tudok - mondtam. "És ott vannak az alfáim, ha extra útmutatásra van szükségem. Egyáltalán nem volt szükségem segítségre ahhoz, hogy lássam, mit tettek az embereid az anyámmal azon a hegyen."

Valami villanás suhant át a tünde nő arcán, olyan gyorsan, hogy egy közönséges ember el sem tudta volna kapni. De én nem voltam ember.

"Az utolsó, amit az anyádról hallottam, az volt, hogy sok évvel ezelőtt elmenekült a rokoni csoportok elől" - mondta az uralkodónő, de hazudott. Minden porcikámban éreztem.

Magasabbra húztam magam. Talán nem olyan magasnak, mint ő, de sokkal több hús volt a csontjaimon, úgyhogy egy kicsit ijesztőnek kellett tűnnöm. "Van egy szerződés a te néped és az enyém között. Te vállalod a felelősséget a tiéd által elkövetett bűnökért. De ha tényleg próbára akarsz tenni, csak rajta, és hazudj a képembe megint."

Mögöttem Marco elfojtott valamit, ami akár kuncogás is lehetett volna. Az uralkodó szemében hidegség csillant meg. "Ezek a te embereid?" - mondta vágó hangon. "Ahogy látom, alig fogadtad el két vezetőjüket választott társadnak. És te most felelősségről beszélsz nekem?"

A torkom hirtelen forróvá vált, tűz lobogott a torkom alján. A bőröm bizsergett a viszketéstől, hogy felvegye a pikkelyeit. Épphogy kordában tartottam a késztetést, hogy átváltozzak. "Ez még mindig az én életem. A saját időmben hozom meg a döntéseimet. Jobban készen állnék rájuk, ha a néped nem vette volna el tőlem az anyámat. De készen állok arra, hogy felelősségre vonjalak azokért a bűnökért."

Áron egy apró lépést tett előre. A hangja felcsendült. "A madárrokonok alfájaként teljes mértékben Serenity Drake mellett állok."

Nate felemelte a fejét. "A különnemű rokonság alfájaként teljes mértékben Serenity Drake mellett állok."

Marco megindult, hogy Áron mellé álljon. "A macskafélék alfájaként teljes mértékben Serenity Drake mellett állok. És így is leszek egész hátralévő életében, bárhová is vezessen az útja."

Soha nem hallottam még ilyen komolyan beszélni. A fájdalom egy darabkája, amit még mindig éreztem, lehullott rólam.

Mielőtt elgondolkodhattam volna azon, hogy a farkasváltó vajon ilyen messzire kiterjesztené-e a hűségét, megjelent Nate mellett. "A kutyafajta alfájaként teljes mértékben Serenity Drake mellett állok. Amikor a tiszteletedet kéri, mindannyiunk nevében beszél." Rávillantott az uralkodóra.

A tünde nő halk szipogást adott ki. "Elmondtam neked, amit tudok. Nem láttam bizonyítékot az általad állított bűnökre. Ha csak alaptalan vádaskodások miatt hívtál ide, akkor már eleget áldoztam az időmből."

Megfordult a sarkán. A tündék kísérői szétváltak körülötte, hogy helyet adjanak neki.

Tényleg csak úgy elsétált volna előlem. Mintha egyáltalán nem lenne tekintélyem. Mintha nem tartozott volna nekem semmivel, azok után, amit az emberei elvettek tőlem.

Nem. Még ebben a pillanatban meg akarta tanulni, mekkora hiba volt elutasítani ezt a sárkányváltót. Nem számított, hogy mennyi ideig voltam távol, vagy hogy néhány nagymenő hogyan beszél rólam. Most itt voltam az alfáimmal az oldalamon, és magaménak vallottam ezt az erőt.

"Maradj ott - csattantam fel, és a hangom máris rekedtté vált. Dühömben épp csak annyi tartásom volt, hogy lerángassam magamról a selyemruhámat, ahogy a váltás rám tört.

Az izmaim megnyúltak és énekeltek, az égés már csak kellemes volt. Lángok égették el megnyúlt torkom hátsó részét. Felemelkedtem és felemelkedtem, hatalmas szárnyaimat hajlítva.

A tündék uralkodója megpördült. Most már nem is tűnt olyan magasnak, ahogy sárkánytestem alatt állt. Összeszűkült szemmel néztem rá. Hideg mosollyal nézett rám. Mágikus energia pattogása csillogott a teste körül.

"Ha megpróbálnál ártani nekem, az háborús cselekedet lenne - gúnyolódott.

De én nem akartam ártani neki. Nem, a torkomban lévő sistergés a kristály tüze volt, az igazság ajándékának tüze. Korábban féltem megpróbálni igényt tartani rá, de nem kellett volna. Az enyém volt, és bíztam magamban. Ennek a nőnek pontosan tudnia kellett, kivel van dolga.

Kinyitottam a számat, és mélyen a mellkasomból lélegeztem, ahol a veszteség gyűrűje fájt a szívem körül.

Lángok zúdultak az uralkodó fölé. Szétzúzták a védőpajzsát. A kísérői sikoltoztak. De a lángok nem az az élénksárga és narancssárga tűz voltak, ami porig égette volna. Fehéren és lilán pislákoltak, éles fényszilánkokkal vették körül a tünde nőt.

Átégetve az igazságig.

A szemei kitágultak. Az ajkai szétnyíltak, a kezei a torka tövébe kapaszkodtak, mintha megpróbálná visszatartani a hangját. De a hang mégis kicsordult, a lángokon keresztül hullámzott.

"Hallottam édesanyád haláláról - mondta fojtott hangon. "Tudtam, hogy egy csoport tündér a felelős, de senki más nem tudta, ezért hagytam, hogy így legyen. Nem büntettem meg őket. Másokat is hallottam, akik az alakváltók ellen beszéltek. Nem bátorítottam őket, de nem is állítottam meg őket. Ha valaki ma varázslatot használt ellened, könnyen kitalálom, ki volt az."

A kísérői visszahőköltek körülötte, és tátott szájjal nézték a vallomását. Áron acélos tekintettel meredt rá. "Miért hagytad annyiban ezeket a bűnöket?"

Az uralkodónő ajkai eltorzultak, de a lángjaim még mindig körülvették. "Könnyebb dolgunk volt, amíg az alakváltók közössége rendezetlen volt. Több területet követelhettünk magunknak, több kompromisszumot utasíthattunk vissza. Boldogan hagytam, hogy ez a helyzet folytatódjon."

Belülről összerezzentem a beismerésre. Egy forróbb tűz csiklandozta a torkom alját, meg akartam büntetni őt mindazért a fájdalomért, amit hagyott megtörténni. Visszatartottam, és az igaz lángok egy újabb lángcsóvát küldtem rá. Sárkányalakom kezdett remegni ennek az ismeretlen erőnek a feszültsége miatt.

"Mostantól elfogadod Serenity hatalmát és a miénket is?" Nate megkérdezte.

"Igen - zihált a tündér nő. "Amennyire muszáj."

Nem tetszett a hangja. De nem tudtam újabb lángcsóvát produkálni. Hagytam, hogy elhalványuljanak, épphogy megtartva a sárkány alakomat. Ott maradtam, és lenéztem rá.

Az uralkodó a kezével végigdörzsölte a karját, mintha megpróbálná eloszlatni a már eltűnt tüzet. Felnézett rám. Először láttam félelmet a szemében. Félelmet - és alatta egy csipetnyi dühöt.

Ezúttal én győztem le, de ezt nem akarta elfelejteni. Bármilyen konfliktus is volt a tündék és az alakváltók között, még messze nem volt vége.

Ezek a vádak már nem is tűnnek olyan "alaptalannak", most, hogy beismerted, hogy igazak, uralkodó - mondta Marco ívesen. "Mit szólnál, ha innen továbbmennénk?"

Úgy tűnt, mintha elkapta volna a fintor. "Jóvátételt fogok nyújtani" - mondta. "Azokat a tündéket, akik bármilyen módon az alakváltók ellen cselekedtek, a szerződés szerint megbüntetem. Ahogyan a jövőben mások is, ha magam is hallok róla. A szavamat adom."

Az utolsó mondat természetfeletti véglegességgel telepedett a levegőbe. Legalább ennyire megbízhattunk benne. Gondoltam, nem igazán kérhetjük tőle, hogy elkötelezze magát amellett, hogy valamilyen módon érez az alakváltókkal kapcsolatban.

Lehajtottam a fejem, rápislogtam, és egy borzongás futott végig sovány testén. "Ez megoldja az itteni dolgainkat?" - kérdezte.

"Egy dolgot leszámítva" - mondta Áron. "Amikor az ellenünk cselekedett embereidet szólítod meg, akkor annak azokra is ki kell terjednie, akik segítettek a gaz alakváltóknak támadást intézni ellenünk vagy a közösségünk többi tagja ellen. Megegyeztünk?"

A nő rángatózva bólintott. "Egyetértek."

Még egy utolsó pillantást vetett rám, mielőtt megfordult, és végigsimított a hullámos haján. Egy pillantás, amely azt mondta, hogy egyelőre legyőzték, de nem örökre.

De ahogy a győzelmek is? Ezt elfogadom.

Amikor a tündék eltűntek az erdőben, felszabadítottam a sárkányformámat. A testem remegve rogyott össze. Lélegzetet kapkodtam le hirtelen fájó torkomon. A hatalom, amit kaptam, csodálatos érzés volt, de a testem lüktetett tőle.

Nate felajánlotta a ruhámat. Visszacsúsztattam, visszanyerve az egyensúlyomat. "Rendben", mondtam. "Menjünk haza."