Eva Chase - Dragon’s Tears, Huszonegyedik fejezet

 


21. fejezet

Nate

"Nem tudom, miért vagyok ennyire feldúlt" - mondta Ren. "Már tudtam, hogy meghalt, és hogy a tündék ölték meg."

Megdörzsölte a kezét az arcán. A hálószobájában álltunk, a tükör előtt, ahol éppen a haja sötétbarna hullámait fésülgette. Simán átfolytak a vállán és annak a teáskék ruhának a dekoltázsán, amelyet a ma esti búcsúgálára választott. Holnap továbbindultunk a délre fekvő birtokomra.

A kezemet a hátára tettem, és ő automatikusan hozzám hajolt. Az érintése mindig is megdobogtatta a szívemet, de semmi sem érhetett fel a kapcsolat állandó forróságához, amely most közöttünk lüktetett. Egy kötelék, amely addig tart, amíg mindketten élünk.

"Nem tudtad, hogy azok a tündék mennyire jóváhagyták az uralkodójukat" - mondtam. "Hallanod kellett, ahogy úgy beszélt, mintha anyád meggyilkolása semmit sem jelentene neki. Persze, hogy ez zavart téged."

"Igen, azt hiszem, ennek van értelme." Nagy levegőt vett, és felvonta a vállát. "Vissza a harcba."

Kuncogtam, és megfogtam a kezét, miközben az ajtó felé tartottunk. "Csak ne feledd, hogy azt tetted, amiért idejöttél. Nem tudjuk visszahozni az anyádat, de igazságot szolgáltatunk neki. És azt az erőt használva szerezted meg, amit ő mindig is akart, hogy a tiéd legyen."

Ren bólintott, a keze a torkához emelkedett.

A madárbirtok előtti udvar már tele volt alakváltókkal, mint ahogy akkor is, amikor két nappal ezelőtt megjelentünk. Egy zenekar játszott egy vidám dallamot a lépcsőkön, és az emberek mindenütt táncoltak. Ren a karomat lóbálta a zene ütemében, de nekem két bal lábam volt, amikor a ritmust kellett tartani.

"Azt hiszem, jobb, ha átadlak Áronnak, ha táncolni támad kedved - mondtam vigyorogva. A sasváltó már úton volt felénk.

"Mindjárt jövök - mondta Ren, és egy gyors puszit nyomott az ajkamra. Néztem, ahogy Áron elsöpörte, megpörgette és megmártózott benne. A sárkányváltónk nevetett, a szeme csillogott, és a szívemben egyre nagyobb lett a melegség.

Itt találta meg az otthonát velünk, az eddigi életében történt összes tragédia ellenére.

"És erre tesszük fel a megélhetésünket - mormogta egy hang közvetlenül mögöttem.

A bennem lévő grizzly automatikusan felborzolódott. Körülnéztem, és kiszúrtam az egyik párt, akik a tegnap esti vacsoránál Ren-nel szemben ültek - azok közül, akik minden apró hiba miatt szidalmazták őt. A férfi volt az, aki megszólalt. A nő döbbenten rázta a fejét.

"Tudom. Szégyenletes."

Összeszorítottam a fogaimat egy üvöltés ellen. Viszketett az ujjam, hogy kitépjem a karmaimat, és összecsapjam azt a két madáragyú fejét. A kezem összeszorult - és akkor eszembe jutott minden, amit Ren korábban mondott nekem.

Nem akarná, hogy jelenetet rendezzek a buli közepén az ő nevében. Meg tudnám védeni őt anélkül, hogy teljes medve üzemmódba kapcsolnék.

"Majdnem azt hinné az ember - kezdte a férj, és én megköszörültem a torkomat, miközben teljesen feléjük fordultam.

"Majdnem azt gondolnád, hogy mi?" Mondtam, épp elég mélyre engedve a hangomat ahhoz, hogy enyhén fenyegető legyen.

A házaspár megijedt, a testtartásuk megmerevedett. A férfi állkapcsa megfeszült. "Nekem meg van engedve, hogy bármilyen véleményem legyen a felettünk uralkodó emberekről."

"Igaz", mondtam. "De ha láttad volna, hogy Serenity hogyan kényszerítette térdre a tündék uralkodóját a mai nap folyamán, nem hiszem, hogy panaszkodnál. Vagy azt hiszed, hogy a tündék reszketnének a látványodtól?"

A szája kinyílt, majd újra becsukódott, ahogy a szavakért küzdött. Igen, én is erre gondoltam.

"Beszélj az őrökkel, akik velünk jöttek, ha nem bízol a saját alfád szavában" - mondtam. "Ők majd elmondják, milyen erős a sárkányváltónk."

"Gondolom, úgy lesz" - mondta a nő. Megragadta a férje könyökét, és arrébb rántotta. Ami a legjobb volt, mert ha megpróbáltak volna még egy szúrást tenni Renre, nem ígérhettem volna, hogy tovább féken tartom az állati ösztöneimet.

"Megint megvéded a sárkányváltónk becsületét?" Mondta West szárazon. Mellém lépett, amíg én eltereltem a figyelmemet.

Ráncolva néztem a farkasváltóra. "Ha azért jöttél, hogy fanyalogj, nem igazán vagyok rá kíváncsi. A mai délután után még neked is el kell ismerned, hogy ő valami különleges."

West tekintete elsiklott mellettem, oda, ahol Ren még mindig Áronnal táncolt. A haja az arca körül lobogott, ahogy a férfi megpörgette. Öröm és szerelem ragyogott az arcán. Nem tudtam elképzelni, hogyan láthatta ezt bármelyikünk is úgy, hogy nem érezte, hogy elolvad a szíve.

És talán egyikünk sem tudta. West arckifejezése enyhén megenyhült. Ahogy a hangja is. "Talán mégis" - mondta. "Látni, ahogy az uralkodó elfordul és elmenekül... Az tényleg nem volt semmi, nem igaz?"

A büszkeség izzása töltötte el a mellkasomat. "Ez volt a mi sárkányváltónk."

Az volt a társam.

* * *

Ren

Hirtelen csend lett úrrá az Aaron és engem körülvevő tömegen. Épp most álltunk meg, hogy kifújjuk magunkat, miután három számon keresztül táncoltunk. Felnéztem, és a testem megfeszült.

Egy vékony, sápadt alak tűnt fel az udvar szélén, megcsillant a sötétségben. Egy tündér ember. Felemelte a kezét egy mozdulattal, amiről ösztönösen tudtam, hogy fegyverszüneti gesztus. Nem akart ártani nekem.

De ettől még nem örültem a látványának.

Aaron előrelépett, hogy találkozzon a tünde emberrel, én pedig követtem. A férfi kutató tekintete elakadt, amikor ránk szegeződött. Kinyújtotta a másik kezét, amely élesebb fényben ragyogott.

"Az uralkodónő szeretné, ha tudnád, hogy a szavát megtartották - mondta. Felfelé suhintott a kezével.

Apró fények szórványa robbant szét a fejünk felett. A szilánkok megcsillantak és elhalványultak a hűvös éjszakai levegőben.

"Mi..." Kezdtem, de a tünde ember már eltűnt. A tömegben megdöbbent és megdöbbentő mormogás hallatszott. Áron felé fordultam. "Mi volt ez az egész?"

Felnézett az égre, ahol a fények eltűntek, arckifejezése ünnepélyes volt. "Az uralkodó követte a szerződés feltételeit, a törvényeik szerint. A tündék, akik azért cselekedtek, hogy ártsanak nekünk és az anyádnak, eloltották a fényeiket."

"Oh." A gyomrom összeszorult. Követtem a tekintetét, és azokra az életekre gondoltam, amelyeket kiirtottak.

Pontosan úgy, ahogy anyám életét is elpusztították. Pont úgy, ahogyan elbántak azzal a gazemberrel, akit a hegyi tündérasszony állítása szerint ránk leselkedve találtak. Úgy tűnik, a tündék így működtek. Gyorsan és brutálisan.

Nem az a fajta ellenség, akit igazán meg akartam tartani.

"A konfliktus köztünk és közöttük még nem ért véget, ugye?" Mondtam.

Áron szája komor vonallá állt össze. "Nem, nem hiszem, hogy így van. De jobban fel vagyunk készülve arra, amivel legközelebb próbálkoznak, mint eddig bármikor. És most már a rokonaim is mind látták, milyen hatalmat gyakorolsz felettük."

Rám nézett, és elmosolyodott. Nem tudtam megállni, hogy ne mosolyogjak vissza. Talán nem volt baj, ha úgy tettünk, csak egy kis időre, mintha minden problémánk megoldódott volna.

Az ünneplés lecsengett, ahogy az éjszaka besűrűsödött körülöttünk. A szemhéjaim elnehezültek, mire azon kaptam magam, hogy a négy alfámmal a hátam mögött végigkanyarogtam a birtok folyosóján a szobáim felé.

Amikor megpillantottam az ajtómat előttem, vágyakozás szorította össze a szívemet. Gondolataim egy része hét évvel visszarepült azokhoz az éjszakákhoz, amikor az anyám egyébként üres lakásában kuporogtam, és minden egyes alkalommal egyre kevesebb reménnyel vártam, hogy meghalljam a kulcsát az ajtóban.

Soha többé nem akartam ilyen egyedül érezni magam. Nem is kellett, most, hogy megtaláltam a társaimat. De a tudat, hogy ott lesznek a falak túloldalán, hirtelen nem volt elég.

Nate elindult a saját szobája felé, én pedig kinyújtottam a kezem. "Nem. Maradj velem?" A tekintetem végigsiklott a többi társamon: Áron nyugodt és stabil, Marco szórakozott, de kissé bizonytalan, West pedig ugyanolyan durva, mint mindig. "Mindannyian. Azt akarom, hogy maradjatok. Maradjatok, kérlek! Ennél többet nem kérek. Csak nem akarok egyedül aludni."

Tudtam, hogy Áront és Nate-et nem igazán kell megkérdezni. Marco ravaszul rám mosolygott, és azt mondta: "Ahogy óhajtod, Lángok Hercegnője". West mintha visszaharapott volna egy mogorva pillantást, de lehajtotta a fejét, mintha azt akarná mondani, hogy vonakodva elfogadja a kérést.

Úgy látszik, úgy döntött, hogy ténylegesen is ki kell mondania. Én tartottam az ajtót, amíg mindannyian beálltak, ő pedig megállt előttem. "Nézd, Sparks, amit a tünde uralkodó előtt mondtam, az nem jelenti azt, hogy..."

Megforgattam a szemem. "Természetesen" - mondtam. "Nem feltételeztek kötelezettségvállalásokat. Most pedig gyere. Kimerült vagyok - te nem?"

Bemásztam a hatalmas ágy közepére, és elhelyezkedtem a szétterített párnák között. A srácok körülvettek, Nate és Aaron szorosan hozzám bújtak mindkét oldalamon. Marco és West kicsit nagyobb távolságot tartott, de nem is számítottam másra. Még mindig éreztem, ahogy a kötelékünk melegen és szilárdan tekeredik körülöttem. Mi öten együtt, úgy, ahogy a lelkem mélyén tudtam, hogy ennek így kell lennie.

Az idegeim megnyugodtak. A testem ellazult az ágyban. Elsodródtam az álomba, azzal a bizonyossággal körülvéve, hogy bármilyen bajok is várnak rám, pontosan ott vagyok, ahová tartozom.

* * *

Egy kétségbeesett kopogás ébresztett fel. Pislogtam a sötét szobában, amikor a társaim megmozdultak körülöttem. Az egyik srác egy szuszogással, amit Westnek ismertem fel, ellökte magát az ágyról, és az ajtóhoz lépett. A többiek felültünk. Megdörzsöltem a homályos szememet, a szívem hevesen kalapált.

"Mi az?" West motyogta, miközben kinyitotta az ajtót.

Remegő hangja a nappalin keresztül az ágyig szállt. "Most kaptuk a hírt. Támadás történt a medve alfa birtokán."